mir fijn dat je toch ff gegaan bent hoor liena zoey sliep door bij mij in bed te liggen steeds minder wou steeds vaker boobie enne wat grappig van je kleine grote man nou iik ga dr ff een op bed gooien
hey meiden, Zo eens kijken of ik nog wat heb onthouden van wat ik heb gelezen: Dag: leuk een pretecho! Hopenlijk krijgen jullie deze keer wel mooie beelden. liena: Snap dat je het rustig opbouwt hoor. Hebben jullie geen opbouwschema gekregen ofzo? Nu is een helm natuurlijk wat anders dan een spreidbroekje maar wij kregen bij de helm een heel opbouwschema. Dit werkte prima. Nathan heeft toen 1 nacht slecht geslapen en daarna was het heel gewoon. met afbouwen van de helm trouwens hetzelfde verhaal. Was ook flink wennen even. Hopenlijk went het spreidbroekje ookk snel. Want zo weinig slapen overdag is wel erg weinig voor zo;n klein meisje.. Hihi wat een leuke uitspraken trouwens van Thomas. Ook al zo;n heerlijke kletskous dus miran: oh al voorweeen dus.. Nu kunnen die ook nog wel een tijdje duren maar hopenlijk gaan ze snel over in echt weeen. Pooh: wow super zeg naar Parijs. All: nog 3 dagen werken en dan vakantie Zo wat kijk ik daar naar uit fijne avond!
ohhh heerlijk Juffie...ik moet nog 2 weken werken pfff maar ja die zijn ook zo voorbij met die drukte op me werk
goedemorgen meiden, pff wat een dramanacht hier zeg. Eerst kan ik niet slapen omdat ik zo moest hoesten. Toen Nathan even wakker, sliep toen ik er gewest was weer verder. Toen om een uur of 3 weer Nathan wakker. Bij ons in bed gelegd en ik ben in het logeerbed gaan liggen.. Maar helaas was Nathan gewoon klaar wakker Kon zelf ook niet slapen door eht hoesten. Op een gegeven moment is haan maar met Nathan naar beneden gegaan en daar heeft hij tot kwart voor 6 heerlijk gespeeld Nu liggen haan en Nathan er nog even in en ben ik er maar uit gegaan. heb na 3 uur misschien nog een klein uurtje geslapen maar voel me in iedergeval moe Liena wat moet jij moe zijn zeg, ben nu al gesloopt na 1 zo;n nacht. Ga zo aankleden. Moet werken zo. tot vanmiddag! xxx
Juffie, bah erg moeten hoesten. Wat een nacht. Knuffel! Ik ben weer op mijn werk. Weer druk dus weinig kletstijd. Nog 1,5 week en dan vakantie!!! Ben er aan toe. Dan nog 7 weken werken en dan verlof!!
Goedemorgen... Melanine... ja voel me iets geruster. Weet iig dat dat gedruppel niks serieus is! Nu is het gewoon wachten. Riddle... goede gedachtes he?!! Daar moet ik me maar aan vast houden hoor! We zullen snel genoeg weten welke datum dat was. Ik keek heel erg op tegen n geboorte op feestdagen ( nu nog wel hoor) maar nu minder. Het heeft ook wel iets speciaals. Juffie... ja al voorweeën maar helaas kan ik hier ook mee doorlopen tot week 42 hahahaha Chris en ik zijn allebei eigenwijs en bij Chris in de familie zijn ze dat allemaal dus denk dat de kleine ook n echte eigenwijsje is! En dus lekker mama pesten... ik kom toch wanneer ik zelf zin heb! hahahaha Jeetje... wat hebben jullie n vreselijke nacht achter de rug zeg! Hopelijk merk je er vandaag niet al te veel van meis! Gelukkig bijna vakantie dan kan je lekker uitslapen en op je gemakkie doen. Maar wat hebben jullie vroeg vakantie dan... wij krijgen de 23e of 24e vakantie en dan tot 10 januari! All... wij hebben vandaag gesprek op de reguliere school voor Giuliano of dat hij misschien 2 maanden proef mag meekijken of dat ie t wel redt op n reguliere school. Wij weten nl niet of dat ie die indicatie nog krijgt en we moeten toch iets doen voordat t dadelijk te laat is. Gesprek kan nooit kwaad!
Goedemorgen dames!! Ik had gister avond nog wel wat gelezen maar had geen zin meer om te reageren @ Juffie, meis toch wat een nacht!! Enig idee waarom Nathan zo klaarwakker was? Moet je haan vandaag ook werken? Die zal ook wel flink moe zijn!! Sterkte vandaag, nog even meis, bijna vakantie! Kun je lekker bijkomen!! @ Liena, je hebt groot gelijk dat je wacht tot januari, het is nu ook wel een heftige tijd natuurlijk! Hopelijk krijgen jullie het aankomende jaar een wat rustigere tijd met doorslapende kindjes!! @ Miran, spannend hoor! Hopelijk voor jou duurt het niet meer zo lang nu! @ Riedel en Dag, werkse meiden! Lekker druk dus zo voor de kerstdagen?! De rest ben ik kwijt, sorry hoor Nou, ik ben gister avond met m'n haan de zolder op gedoken om wat dozen uit te zoeken, het was vooral gewoon een beetje ompakken en beter sorteren want in veel dozen zit van alles wat, nu hebben we dat gesorteerd. 2 uur verder was het dus nog net zo'n chaos als 2 uur ervoor, alleen nu een gesorteerde chaos haha... Maar goed, er komt schot in! Vandaag een hele dag werken, bleh! Ik zou ook wel vakantie willen maar dat zit er niet in helaas...
hey allemaal. miran toch goed dat je even ben geweest in het zkh. weet je toch waar jaan toe bent. lienna ja met mij en haan gaat het nu weer beter haan heeft nog wel zijn ups en downs maar ja komt wel goed. pooh ow heerlijk weekendje parijs zou ik ook wel willen. geniet ervan je kan ook je spiraaltje laten verwijderen kun je toc een brusje maken haha juffie wat een nacht zeg vandaag dan maar even bij tanken en rustig aan doen. deli wat kunnen mannen toch zielig zijn als ze ziek zijn he hier nog zon haan die dan echt zielig is. nou dames zo maar even eten en dan naar me werk om te kijken of ik een opleiding kan gaan volgen op me werk. nou tok jullie later weer,
All... gesprek gehad met reguliere school en die zeiden eerlijk dat ze moeilijkheden zagen als ze giuliano zouden toelaten. Niet zo zeer t manneke zelf maar giuliano is impulsief... eerst doen dan denken... en zijn concentratie en moeilijk leren daarin zagen ze de moeilijkheden ondanks dat ie n rugzakje zou hebben/krijgen dan nóg zag hij de moeilijkheden. Hij zei: zou t kind daar vrolijker van worden? Nee denk t niet! En je moet toch doen wat jullie voor jullie kind t beste vinden. Hij heef ons advies gegeven over n speciaal basisonderwijs dat máár 5 km verderop ligt (n dorpje verder)... hij raadde ons aan om daar eens contact mee op te nemen en een gesprekje aan te gaan om te kijken of die giuliano kunnen bieden wat hij nodig heeft! Dus wij terug thuis de school opgebeld waar ie nu nog op zit en gevraagd naar de persoon die over de indicaties gaat. Ze was wéér in gesprek en zou wéér ons terug bellen. Dat hebben ze nu al 5x gezegd en we moeten nog steeds op haar eerste telefoontje wachten dus... mijn vertrouwen in haar is ver te zoeken op t moment. En t gaat toch om MIJN kind!!!! Ik ben in staat om Giuliano van die school af te trekken en hem gewoon in t volgende dorpje op die school te zetten. In chris en mijn ogen is Giulaino "te goed" voor die huidige school en hij heeft er ook geen zin meer in! We horen NOOIT hóe zijn leren is... we moeten van n brief van de revalidatie-arts zien dat hij n laag IQ zou hebben... dat is ons nog NOOIT verteld!!!! Ik vind dat dat plekje van Giuliano wel beter gevuld kan worden door n kindje wat veel en veel ergere handicaps heeft als ons giuliano. Hij is n doodgewone normale jongen die ook kattekwaad uit kan halen. Oke... t is n ventje met "n achtergrond" maar hij is niks niet anders dan mijn andere kinderen en zo wordt hij ook niet behandeld hier in huis. Nu hebben wij t idee dat hij doordat hij op n school zit wat dus zienbarend echte gehandicapte kinderen op zitten en in zijn klas zitten dat hij zijn eigen verlaagd naar die kinders hun niveau. Dát wil ik dus niet. Ik schrok dus echt van zijn IQ en daarom denk ik dus dat hij zijn eigen neer haalt in plaats van sterker maakt. Hij vind t nu wel erg gemakkelijk! Ik wil hem die zelfvertrouwen kunnen geven en laten zien die hij wel heeft maar niet gebruikt. Hij kan leren en lezen! Alleen neemt ie er in mijn ogen nu de moeite niet voor. Als ie nu op n school zou komen te zitten met kinderen waarvan je van de buiten kant niks niet ziet maar die dus ook leerproblemen hebben of van binnenuit iets "kleins" mankeren misschien dat ie dan sterker gaat worden en dus lekkerder in zijn velletje gaat zitten zodat ie t leren leuk gaat vinden. Nu wil ie niet eens naar school! Hij komt s'avonds om half 5 thuis en om 5 uur eten wij. Wat kan dat kind nu dan nog buiten spelen?!!! En dan is ie om kwart over 3 uit en half 4 thuis! Dat scheelt n heel uur voor hem! Chris en ik zijn nu alles op alles aan t zetten zodat hij lekkerder in zijn velletje komt en misschien op t dorp meer vriendjes kan creeëren! Jeetje... wat kan zo'n beslissing moeilijk zijn en al helemaal als t niet lukt wat jij eigenlijk wil voor je kind! En dat de school niet echt meewerkt!!! Zo dat is eruit! Deli... fijn dat de zolder er weer gesorteerder eruit ziet hahhaa Ach... ik ken t meis, ik verplaats ook van t een naar t ander. Chris is meer van t weggooien maar ikke niet! Penr... klopt ook wel dat ik nu weet waar ik aan toe ben maar toch denk je dat hun gaan denken: "komt ze weer aan die zeur, zal wel weer loosalarm zijn!" Tenminste zo heb ik dat gevoel! Juffie... hoe is je dag gegaan? Heb je t n beetje vol kunnen houden meis na zo'n zware nacht? Hopelijk vannacht n betere nacht!
miran: wat moeilijk voor jullie zeg. Kan me zo voorstellen dat je je zoontje op een gewone school wil hebben. Hij komt dus wel in aanmerking voor een rugzakje? Het beleid op de meeste scholen is dat kinderen die extra zorg nodig hebben zoveel mogelijk op gewone scholen horen (weer samen naar school, ken je vast wel) Natuurlijk meot de school de extra zorg wel kunnen bieden en dat is nu nog wel eens het probleem. Dat merk ik bij ons op school ook. All: zit tegen ziek worden aan Vanmiddag nog even geslapen gelukkig. Haan kwam ook al met verhoging thuis. Denk dat de spanning van vorig weekend er een beetje uit komt en dat in combinatie met de dramanacht. Vanavond allemaal maar lekker op tijd naar bed Haan moet alleen nog even onze oude auto leeghalen. Navigatie eruit, carkit enz.. Toch nog even een klusje want alles is ingebouwd.
Hey meiden @Juffie...rustig aan maar dan hoor, ziek zijn heerst momenteel ook erg en dan in combi met de spanning laatst kan dat er best allemaal in 1x uitkomen! @Miran....logisch dat je het vertrouwen kwijt bent in zo'n iemand, ik zou idd eens rondkijken of er geen andere school in de buurt is die beter is voor hem en waar jullie ook een beter gevoel bij hebben en waar vooral jullie zoon meer op zijn plaats is...maar ja wat weet ik ervan @Deli..ja op mijn nieuwe functie is het zo en zo beredruk en dan doe ik nog nie eens alles wat bij mijn nieuwe functie hoort en willen ze nog 1,5 fte kwijt maarrrr verder alles ok hoor, rayven had wel ongeveer net zo'n nacht als Nathan...eerst niet slapen doordat ik druk in mijn hoofd was, toen begon haan te ratelen en te snurken, vervolgens is Rayven van half 1 tot half 4 ongeveer bezig geweest doordat de korsten van de waterpokken jeuken en zo en toen sliep ik net besluit haan (waarschijnlijk in zijn slaap) om om half 5 luid en hardop te melden dat het al half 5 is en hij er zo uitmoest pfff dus heb ook maar zo'n 2,5 uur geslapen en heb er nu niet zo'n last van maar morgen wel ben ik bang....ach ja enne druk is zo goed als weg in de onderbuik, wel een vol gevoel zeg maar, kan het niet anders omschrijven maar probeer er niks van te denken want kan niks "goeds" zijn en lekker afwachten....al zal het richting de 28 a 30 dagen wel moeilijker worden denk ik
Juffie... wij hebben nu speciaal onderwijs voor hem. Dat is tenminste waar ie nu op zit. Toen wij met die mevrouw op speciaal onderwijs in gesprek waren kregen we te horen dat er nóg n tussenweg is tussen basisschool en speciaal onderwijs. Dát wisten wij dus niet! Blijkt dat er nog n speciaal basisonderwijs is waar kinderen opzitten die normaal ogen máár die leerproblemen of gedragsproblemen hebben. Ik wil Giuliano iig weg hebben uit die "extreme gevallen"... hij is in onze ogen te gezond voor die school. Snap je?! Die plek die giuliano nu bezet houdt kan n ander kind beter vullen die het veel en veel harder nodig heeft en die op n wachtlijst staat! Tuurlijk heeft Giuliano véél baat bij deze school gehad maar dat was omdat ie toen nog operaties in zicht had en zijn ontlastingsproblemen waren voor n basisschool dusdanig groot dat hij hierdoor niet op n basisschool kon. Nu hoeft ie niet meer geopereerd te worden en zijn ontlastingsproblematiek is dusdanig klein geworden dat hij hier alleen begin oktober tot half januari nog maar last van ondervind. Dat is nog te doen. Verders gaat t gewoon hartstikke goed met hem! Die revalidatie-arts heeft n brief geschreven met zijn bevindingen en uit gelegd dat Giuliano n rec3 indicatie zou moeten hebben. Nu is t dus afwachten of ie dat ook toegewezen krijgt. Hij heeft iig nog tot augustus 2011 n rugzakje! Ik word ook zo moedeloos van dat wij bellen met t feit dat wij dus al verder denken en verder zoeken en er met haar over willen spreken maar zij beantwoord onze telefoontjes niet. Op n gegeven moment houdt t voor ons op (althans voor mij is dat punt al bereikt hoor... Chris is daar iets makkelijker in als ikke) en gaan wij buiten die school om op zoek naar n "betere" plek voor Giuliano. Wij willen dit netjes met de huidige school bespreekbaar maken en naar oplossing zoeken maar als wij geen gehoor terug krijgen moeten we iets anders zoeken toch? Nog n voorbeeldje... Giuliano heeft vanaf geboorte tot nu toe (8 jaar oud) continu ziekenhuis in ziekenhuis uit gezien. 4 GROTE operaties meegemaakt en verschillende klisma's e.d. meegemaakt. Nu is t tot zo ver klaar met dat gedoe allemaal. Komt school met n brief aanzetten dat t Radboud ziekenhuis wetenschappelijk onderzoek wil doen bij kinderen omtrent schrijven. Nu wordt dat gewoon op school gehouden en de kinders worden 2x n halfuurtje uit de klas gehaald om wat testjes te doen. Ik zei tegen Chris dat Giuliano van mij best mee mag doen MAAR ik laat HEM zelf die keuze maken. Dus ikke gevraagd aan Giuliano. Antwoord van hem was resoluut NEE! Ik mailtje naar de leerkrachten van Giuliano met als antwoord "giuliano wil niet meewerken aan t onderzoek". Krijg ik mailtje terug. Ja maar Giuliano zou er juist extra baat bij hebben met zijn handjes enz enz. Chris nog n keer met Giuliano in gesprek en nadrukkelijk erbij gezegd dat ie NIET naar ziekenhuis moet. Weer was zijn antwoord NEE! Ik zeg tegen Chris: laat dat kind.. nee is nee. Hij wil geen polonaise meer aan zijn lijf! Laat hem maar lekker met rust! Dus ikke weer gemailt naar school en situatie nog n keer uitgelegd en dat zijn antwoord NEE is en blijft en dat de school dat maar heeft te respecteren van hem. Uiteindelijk kreeg ik vandaag n mailtje met "prima" en meer stond er niet in! Het is mijn zoontjes lichaam en als hij er toch geen behoefte aan heeft na alles wat ie al meegemaakt heeft dan hebben hun hun eigen er maar bij neer te leggen niet dan? Hij moet van mij NIKS! Hij kan hierover zelf beslissen of ie dat wil ja of nee. n operatie daarover beslissen is ie te klein voor maar voor zoiets laat hem in zijn waarde en doe dan niet moeilijk. Maar dit was n voorbeeld over hoe ze op school doen. Jij lekker vroeg naar bed dan meis... kan goed hoor dat er nu alles uitkomt van afgelopen week. Het heeft toch n impact op je! En de zwangerschap en kleine dreumes rondlopen is ook zwaar vergis je niet hierin! Ik lig nu ook lekker al n klein uurtje met lappie op bed. Was vanmiddag om 4 uur in slaap gevallen op de bank en sindsdien niet echt lekker. Voel me niet echt beroerd maar gewoon blêgh. Heb t n beetje gehad met alles rondom. Dus nu lekker rustig in mijn bed. CHris heeft nachtdienst... kids liggen te slapen en mama ligt gewoon rustig.
Riddle... je hoeft hier ook niks van te weten in die zin van: je hoeft hier geen ervaring mee te hebben, je kan toch wel je mening geven. Ik vind t wel prettig om te horen hoe iemand anders hier over denkt en hoe die dit zou aanpakken. Is altijd welkom bij mij! Wij zijn ook bezig voor n andere oplossing MAAR wij willen weten of wij er goed aan doen om Giuliano op n andere school te plaatsen die in ons ogen beter bij hem past MAAR kan ie dat dan ook aan?!!! Dat is erg moeilijk. Krijgt hij dan de goede hulpmiddelen aangeboden die hij ook daadwerkelijk nodig heeft. De school waar wij nu n gesprekje willen voeren bezit maar 33 kinderen totaal! Dat is dus n hele kleine school maar misschien wel heel erg goed voor hem. Hij is dan ook eerder thuis waardoor hij dus ook weer buiten kan spelen en dus n "eigen" vriendenclubje kan opbouwen. Ik zei toevallig straks tegen Chris: dan kan ik volgend jaar zomer 2012 met onze kleine man voor op de fiets de grote broer van school halen. Is maar 5 km fietsen en voor Giuliano natuurlijk helemaal geweldig toch?! Ik zie dat dus al helemaal zitten. Nu is ie 20 km verder op n school en vertrekt s'morgens om half 9 tot ooit half 5 s'avonds... dat is n lange ruk voor t kind maar ook voor mama! Dat knaagt ook erg aan me. Ik wil hem bij mij in de buurt hebben. Misschien dat deze gedachte nu komt omdat ik zwanger ben... weet ik niet maar word er wel verdrietiger van met de dag! Je ziet je kind naar school gaan en hij heeft er niet eens zin in. Dat doet zeer!
goede morgen allemaal, kom ff gedag zeggen en vertellen dat het gesprek gisteren positief was als alles meezit kan en mag ik in september me opleiding verzorgende niveau 3 afmaken jipiee helemaal blij.
penr, goed nieuws! gefeliciteerd!! Dermatoloog was erg tevreden. We mogen stoppen met de druppels. Over een jaar weer op controle. Brusje zit er niet in, lijkt me erg leuk maar nog niet verstandig. Heb nog zo veel pijn in bekken en rug. Dinsdag naar de neuroloog, ben erg benieuwd. Maar eerst lekker naar Parijs!!!!! Vandaag nog avonddienst en morgen vrij. kan ik morgen de tas inpakken etc. xxx
Pooh... ook erg goed nieuws dus voor Ryan!!!! Fijn om te horen he! Meis... kan me helemaal voorstellen dat je door je bekkenklachten nog niet moet denken aan n brusje! Eerst je eigen maar weer op de rails hebben voordat er nagedacht wordt aan n brusje! Heerlijk zeg met zn tweetjes naar Parijs! Geniet lekker van elkaar meis en maak er n superweekend van! Heb je wel je mobiel bij de hand voor t geval dat die weeënactiviteit besluit om door te gaan in goede weeën? All... heb zo'n weeiig gevoel in mijn buik... ongigevoel. Al de hele ochtend. Ga zo lekker op de bank liggen. Chris ligt in bed en de kids moeten zo weer naar school dus kan mama lekker 1,5 uur op de bank kruipen! Heb t nu wel nodig voel ik zo. Ben kapot!
Heej allemaal! Ben er nog wel hoor! Ben blij dat het volgende week eerst kerstvakantie is, even niet meer vliegen, rennen, jagen, sjeesen enzovoort.. Hier gaat alles goed, op de onzekerheid op ons werk na dan.. we weten nog niet wanneer en hoe we sluiten.. de bonden gaan vandaag om tafel met de nieuwe directie over een sociaal plan enzo en morgenmiddag moeten weer bijeen komen en horen we wat er vandaag verteld is.. ik hou mijn hart vast.. Ondertussen dus druk aan het solliciteren, maarja, met mij nog 183 man.. Hoe is het met jullie allemaal!? Xx