[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Het meiden even een hallo van deze kant. Erg druk kleine meisje is jarig vandaag ze heel erg verwend. Kom vanavond nog even tokken

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Gefeliciteerd met Rosalina!!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Rosalina, van harte gefeliciteerd!! Veel plezier vandaag.

QB, vervelend zeg die onzekerheid. Maar wel fijn dat je ook bijna kerstvakantie hebt.

Ik ga weer snel. Net wat administratie gedaan en nu nog even afronden. Haan neemt vanavond wat lekkers mee. Zullen wel frietjes worden, mjammie!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rosa: Gefeliciteerd met jullie grote meid!

All: hier een zieke haan en Nathan was vandaag ook ziek. Ben zelf ook alles behalve fit maar er moet toch iemand een beetje beter zijn he? Vanavond ook nog kerstviering en morgen dan nog laatste dag werken. Pff zal zo blij zijn als het morgen is!

tot morgen!

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

heb net even alles bijgelezen maar echt lang niet alles onthouden dusss

@Gefelicteerd met Rosalina!!!

@Miran...je zou als je zoon op die school van 33 kinderen mag altijd eens praten met hu, jij weet precies wat hij wel en niet nodig heeft en hun kunnen dan gewoon aangeven of dat haalbaar is, zo'n gesprek is neem ik aan vrijblijvend dus kun je altijd eens doen, is het niks kun je die optie tenminste met een zeker gevoel afsluiten anders blijf je twijfelen terwijl het misschien ideaal is voor hem en hij er dan uiteindelijk ook veel gelukkiger van wordt...

@Juffie...knuf voor jou en je zieke mannekes

@Queen...vervelend he dat solliciteren...veel succes!! hoop dat je snel wat leuks vind...

en toen was ik et kwijt hahah

Hier weer een slechte nacht gehad, Rayven is steeds tussen 2 en 5 ongeveer wakker en maar steeds mopperen/huilen en dan ga je naar haar toe en ligt ze gewoon maar moet je haar rug krabben, die korsten jeuken heel erg dus hoop dat dit tijdelijk is want ben die gebroken nachten helemaal niet gewend:)
    Op het werk is het echt belachelijk druk maar wel heel gezellig, morgen lekker kerstborrel en Rayven blijft dan bij opa en oma slapen...nu ff uitpuffen en me opmaken voor de laatste werkdag deze week:D

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Ben ikke weer eventjes...
    De kleine liet me schrikken vanavond. Voelde me al de hele dag zo bagger... niet ziek maar meer moe. Nu wou ik dus vanmiddag op de bank gaan liggen maar Chris kwam om half 2 al naar beneden en die ging niet meer slapen. Dus hebben we samen de film MATILDA gekeken. Zo rond de klok van 4/half 5 kreeg ik met vlagen harde buiken... om kwart voor 6 heeft chris n lekker warm bad voor mij aangezet en ik kroop er dus heerlijk lekker in. Chris kwam mijn rug lekker scrubben en zette n mok thee op de badrand weg. Zo zei hij kun jij lekker even relaxen. Dat was heerlijk! Heb mijn eigen even goed onder handen genomen. Heerlijk mijn eigen gescrubd/mijn haren gedaan/ mijn eigen geschoren... lekker liggen tutten in bad. Daarna kwam ik eruit en heb ik mijn eigen nog lekker ingesmeerd met bodycreme. Ik was er om kwart voor 7 helemaal klaar mee en ben toen met de kids gaan wii-en. In die tussentijd had ik nog steeds met vlagen harde buiken. Om 8 uur ben ik t bij gaan houden en had ik n goede harde buik om de kwartier. Deze waren iets of wat gevoeliger. Ze hielden nu ook langer aan. Dus ikke tegen chris dat ie zijn mobiel aan moet zetten want hij is gewoon nachtdienst draaien. Ik zei: kan goed zijn dat ie over n uurtje weer afzakt en dat t niks voorstelde. Nu zijn wij inmiddels ruim n uur verder en heb idd nog wel last van harde buiken maar stom genoeg let ik niet echt op de tijd. Ze zijn ook niet zo heel gevoelig als straks. Ik lig nu op bed met mijn laptop.. ga zo chris bellen zoals altijd en dan lekker slapen... misschien wordt ik vannacht wel wakker en is t serieuse werk wel echt begonnen. We zien t wel... chris is zo thuis als t moet en kan mijn schoonmoeder bellen en de overbuurvrouw heeft ook mobiel op nachtkastje liggen... dus mocht t serieus gaan worden kan ik mijn schoonmoeder als oppas gebruiken... de buurvrouw om me naar ziekenhuis te rijden en chris in ziekenhuis op te vangen hahahaha
    Zal allemaal wel los lopen denk ik maar spannend is t wel weer en hier heeft t vanavond ook nog eens gesneeuwd (zomaar n dun laagje) en nu vriest t dus krijg je lekker ijzel! hahahaha geen goede combinatie!

Kom morgenvroeg wel langs vliegen meiden!!!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Rid: Ik ben ook geen gebroken nachten gewend hoor en dan hakken ze er als je ze hebt harder in ofzo;) Wel lekker Rayven vannacht een nachtje logeren!

Miran: ben heel benieuwd of het gerommel nu door gezet heeft!

All: vannacht redelijk geslapen, Gelukkig. Voel me in iedergeval beter dan gisteren dus dat is fijn! Ga het ene dagje werken dus nog wel volhouden;)

tot vanmiddag!

xxx

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippetjes,

Hoe is het hier?

@ Miranda, je maakt het al spannend zeg!!! Ben benieuwd of het heeft doorgezet;). Het weer is idd niet zo super, dus dat wordt rustig aan doen mocht het wel nodig zijn.......
    En voor je mannetje op zoek naar een andere school? Kan me voorstellen dat jullie wat anders willen, hij moet toch met plezier naar school gaan en het moet wel een uitdaging blijven natuurlijk. Mss ook wel lastig voor hem omdat hij dan nieuwe vriendjes moet maken of heeft hij daar niet zo'n moeite mee?

@ Juffie, beterschap met je mannen!!! Nu heb je het vast helemaal toe aan vakantie! Hebben jullie al een nieuwe auto gevonden?
    Hebben jullie vandaag ook nog wat speciaals op school?
    Suc6 vandaag met uurtjes aftellen;)

@ Riddle, wat vervelend dat Rayven er nog steeds last van heeft. Wel fijn dat het aan het genezen is maar je nachtrust heb je ook nodig, daar kan ik over meepraten;). Veel plezier met de kerstborrel en vanavond dus lekker bijtanken!!!!!

@ Rosalina, Nog gefeliciteerd met je grote meid!! Hebben jullie een leuke dag gehad? Hoe gaat het met de kleine meid? Doet ze het goed?

@ Dagdromer, en had haan idd frietjes meegenomen? Wel lekker haha. Heb jij ook bijna vakantie of moet je volgende week ook nog?
    Hoe gaat het met Stan? Schiet zijn kamertje al op? Wanneer kregen jullie zijn nieuwe kamer?

@ QB. leuk om weer van je te horen!! Druk dus met van alles. Heel veel suc6 vanmiddag en hoop voor je dat het meevalt!!

@ Pooh, heel veel plezier in Parijs!! Heerlijk vooruitzicht hoor;).
    En je rug etc wil dus nog niet zoals je zou willen? Vervelend hoor, dikke knuffel!!
    En je mag stoppen met de druppels? :)Waar had hij die voor dan? Heb ik niet meegekregen:)

@ Penr, wat fijn dat je de opleiding kan doen. Gefeliciteerd!!!
    Fijn dat het tussen jou en haantje weer beter gaat. En hoe gaat het nu met je kleine mannetje?

@ Deli, wel lekker dat de dozen nu een beetje op orde zijn, nu dus nog en plekje geven en dan is het klaar, klinkt best makkelijk:D, alleen de uitvoering zal vast lastiger zijn..... Hoe gaat het verder?

Meiden, moet even van me afschrijven:
    Hier gaat het de nachten nog steeds niet goed:(, weet echt niet meer wat te doen. Mss heeft iemadn van jullie nog een tip?????
    Thomas was er vannacht alweer om 01.15 uur. Kayra was alweer om 4.30 uur klaarwakker, en ligt nu net pas weer te slapen. Kan haar niet in een ander ritme krijgen. Ik geef haar nu om half 8 's avonds borstvoeding en een hele liga, rond 22.30 uur nog een dikke fles van 180 cc met 4 scheppen pap en nog is ze dus zo vroeg wakker. Begint nu wel slopend te worden. Overdag wisselen ze elkaar vaak af met de slaapjes.
    Ik weet dat het een keer weer overgaat, maar zou zo langzamerhand wel graag willen weten wanneer dat zal zijn zodat ik me daar op in kan stellen, dat is makkelijker vol te houden:)
    Ja voor ze 18 zijn is het vast voorbij, maar zo lang trek ik het niet.
    Zo dat lucht op:D. Overdag zijn de kids in ieder geval nog steeds heel gezellig. Thomas is heerlijk aan het spelen en helpt me met alles mee.
    Gisteren deed hij zijn shirt omhoog en moest Kayra bij hem op schoot, hij wilde ook wel even borstvoeding geven:D, erg grappig.

Nou ik ga er even weer vandoor. Alvast het huis een beetje toonbaar maken! Zondag is Thomas jarig en dan komt er natuurlijk allemaal visite:D. Gezellie........

Kom nog wel even langs vandaag
    Dikke knuffel Liena

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... nee t heeft niet doorgezet... wel loop ik nog steeds met harde buiken en ongigevoel in mijn buik! Chris moet iedere keer lachen als ie dat ziet. Net pakte die mijn buik vast en toen die zo hard was en hij lach helemaal dubbel van t lachen. Hij zei: ik ga maar wat uurtjes in voren slapen! hahahaha
    Kan zo nog wel n week duren hoor!

Liena... ook tegen jouw moet ik zeggen dat t niet doorgezet heeft. Ik zit nog steeds thuis achter de pc en mag van Chris nu ook niet de kinders naar school brengen. Wel ga ik zometeen bij mijn vriendin op de koffie... zij woont in de flatjes langs ons huis dus heb met haar om 9 uur afgesproken. Ff wat afleiding!

Tip?... mijn schoonmoeder zei dat ik strakkies de baby gewoon moet laten huilen dat duurt dan maar n dag of 3 en dan slaapt t door. IK KAN T NIET MOET IK EERLIJK ZEGGEN!
    Wat je ook kan proberen is naar de kinders lopen... zeggen dat alles goed is en dat mama en papa in de buurt zijn. Je kijkt of Kayra geen vieze pamper heeft en dan gewoon laten liggen. Heb ik wel bij Gyani gedaan gehad en hij sliep met de 3 maanden door! Hun sliepen alledrie door toen ze 3 maanden waren. Dus andere tips kan ik je niet geven denk ik. Misschien even proberen door de zure appel te bijten en te laten liggen.. laat Thomas maar roepen of huilen (hoe cru t misschien ook klinkt!) maar misschien helpt t. Wat Kayra betreft... misschien n pyjamapapje s'avonds als laatste voeding?!! Dat deed ik ook met die kinders van mij en die sliepen daar héél goed op! Dat is dikker en dat vult veel en veel beter dan flesvoeding. Je kan t gewoon in n flesje gieten en opwarmen. Je hebt ze in verschillende smaken en de kids doen t er echt goed mee. Ik spreek wat dat betreft wel uit eigen ervaring. Dit kun je ook bij Thomas proberen!
    Ik snap t helemaal dat t je opbreekt! Ik heb hier ook n dochtertje die van kleins af aan vroeg wakker was... gelukkig niet zo vroeg als bij jouw maar de jongens konden blijven liggen tot n uur of 9/half 10 (tuurlijk wel n flesje geven en terug leggen) maar zij was om 6 uur/half 7 klaarwakker en nu nog!
    Nu heeft zij de leeftijd dat zij haar nintendo ds pakt en lekker gaat spelen totdat de jongens wakker worden.
    Kun je niet eens in gesprek gaan met ha of cb???
    Hebben die geen tips voor je?!
    Heel veel sterkte meis!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Schaam schaam.....ben al bijna een week niet geweest....
    Heb even niet terug gelezen want moet zo weer weg.

Maar wilde iedereen ff een fijne dag wensen!!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Miran, dus nog niet aan het bevallen. Lastig die harde buiken.

Liena, knuffel meis!! Heb je een idee wat de reden is dat Kayra zo vroeg wakker is? Heeft ze volgens jou dan honger of is ze gewoon uitgeslapen? Er bestaat voeding voor hongerige baby's maar ik weet dus niet of ze die mag hebben. Op bv sliep Stan ook heel kort. Ik gaf hem voor de nacht altijd een flesje kunstvoeding en daar sliep hij dan een stuk langer op. Heeft ze dan misschien last van zuur? Kreeg ze nou zuurremmers? Zo ja, dan kan je misschien schuiven met de tijd dat ze die voor de laatste keer krijgt. Maar ik kan je alleen maar zeggen wat in me op komt. Vind het zo naar dat ik niet meer voor je kan betekenen! Jij moet gebroken zijn, dat kan niet anders. Heeft je haantje straks ook vakantie met kerst? Die zal ook wel moe zijn maar misschien dat jullie dan wisseling van de wacht kunnen houden. Dan kunnen jullie om en om een nachtje slapen.

@ het kamertje, heb nog geen foto gemaakt. Maar de vloer ligt er in en zaterdag komen de plintjes tegen de muur en worden de laatste klusjes afgerond. Vrijdag de 24e komen de meubeltjes. Dan kunnen we gaan inrichten :D. Moet alleen nog een nieuw gordijn uitzoeken. Er hangt er nu wel een maar die is niet zo mooi bij de blauwe muur.

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Rosalina, nog gefeliciteerd meid!!

Miran, nog niet doorgezet lees ik.... je maakt het wel spannend!
    Me foon neem ik mee, straks sms je me als ik op de eifeltoren sta haha

Liena, Ryan heeft een hemangioom (aardbeienvlek)
    En daar kreeg hij oogdruppels voor, moesten we op dat plekje aanbrengen. Werkte echt super. de groei stopte en het werd ook minder. Vanaf ongeveer 15 maanden stopt het zowiezo met groeien dus vanaf die tijd heeft verder behandelen ook geen zin meer. Het plekje zou vanzelf weg gaan maar hoe snel en wanneer en hoe groot het zonder die medicijnen was geworden... weten we dus niet. Het kan zijn dat het pas weg is als ze rond 7 jaar zijn, soms ook wat eerder. Wij hebben er voor gekozen om het wel te behandelen, behandeling was niet belastend voor hem. We zouden het fijn vinden dat als hij naar school gaat het plekje minder is, pestende kinderen kunnen erg gemeen zijn.
    Gelukkig is het nu een heel stuk minder, zeker in vergelijking met voor de behandeling.
    Zo dat was een heel verhaal.

Ryan heeft doorgeslapen, was lang geleden... Om 7 uur werd hij wakker! Vanavond gaat hij naar mijn ouders, hij gaat daar logeren en we halen hem maandagochtend weer op. Mis hem nu al.... pfff

xxx

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh... hahahhaa dat zal toch niet dat je dan boven op de eiffeltoren staat. Mijn moeder zegt dat t zaterdagavond geboren wordt. Deze zaterdag! We wachten af!
    Het is iig nog steeds in volle gang maar niet dat t doorzet!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    pooh, heel veel plezier in parijs!!!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Pooh.. geniet lekker van elkaar op de meest romantische plek van Europa!
    Tuurlijk mis je Ryan maar door heerlijk van elkaar te genieten merk je er niet veel van (tenminste had ik) en daarbij komen jullie weer aan elkaar toe wat ook heel belangrijk is in n relatie!
    Super weekend toegewenst meis!

Dag... die harde buiken zijn vervelend. Lastig alleen als je naar de wc moet of loopt.
    Heb soms ook druk op de anus staan als ik loop... niet dat ik dan naar de wc moet ofzo... maar gewoon n drukkend gevoel. Kind zal dan wel op de anus duwen/trappen of iets dergelijks!

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Miran, probeer wel een beetje te ontspannen, neem een lekker warm bad, werkte bij mij wel met die harde buiken.
    Oh, zaterdag... spannend hihi me foon gaat mee dus dat komt goed. Als ik je niet meer spreek, een hele dikke dus en knuffel!!
    Je kunt het!!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pooh geniet ze in Parijs!!

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    miran: nog geen kleintje zie ik... spannend.

pooh: veel plezier.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Bubsie... nee kleintje zit nog veelste lekker.. hij denkt bij zijn eigen "ik zit vertrouwd bij mama, god weet hoe papa eruit ziet!" hahahaha
    Mijn moeder denkt morgenavond. Mijn ouders gaan 1x in de zoveel tijd naar mijn moeder's nichtjes en n kennis + de aanhang daarvan. Is altijd n gezellige drukke boel van 4 vrouwen en 4 mannen bij elkaar. Nu is het zo dat toen ik ging bevallen van Gyani zaten mijn ouders bij "de bubs" (zo noemen ze t zelf) en belde ik haar dus naar t ziekenhuis. Bij mijn zusje was dat toen zij ging bevallen van haar 1e zoontje en daarna bij haar 2e zoontje. Dus zij heeft nu zoiets van "zaterdagavond zijn we weer bij de bubs dus zal ons miranda wel bellen dat ze bevallen is".
    Vind t wel spannend worden nu... hoe zal de bevalling van start gaan?.. heb ik rugweeën of juist gewone buikweeën?... hoe snel vordert de ontsluiting?... hoe ervaar ik deze bevalling?... hoe ziet de kleine eruit?.. hoe klein is ie en hoe licht?.
    Al deze vragen komen nu op me af! Ik ben totaal niet bang voor de bevalling... absoluut niet!! Maar ik ben zo nieuwsgierig naar mijn kleine frutseltje en hoe chris mij bij staat tijdens de bevalling! Zoooo spannend allemaal want dit maak ik voor de eerste keer met hem mee!

All... ik was vanmorgen op de koffie geweest bij mijn vriendin. Wij zaten zo gezellig te kletsen en ik vertelde haar hoe mijn dochtertje tegen mij doet op t moment. Op n gegeven moment vanmiddag komt haar vriend met de kleine achterom binnen en vraagt of Ebony mee sneeuwpop ging maken. Dus hun lekker buiten aan t spelen. Na n halfuurtje komt Ebony naar binnen dat ze bij Kimberly ( mijn vriendin) wil eten. Dat mocht! Daarna ging de telefoon... buuf, wij hebben besloten dat we prinsessenavond hebben vanavond. Dus we gaan uit eten en daarna de stad in! Wat voor schoenmaat heeft Ebony? Of ik even nieuwe kleertjes klaar wou leggen want die andere waren nat van de sneeuw.
    Na paar minuten ging weer de telefoon... sorry dat ik je weer moet bellen maar mag ze blijven logeren? Ik meteen: daar zeg ik geen nee tegen! Dat dacht ik wel zei ze lachend. Ik zeg: lekker morgen bijtanken en dus uitslapen. Heb ik alleen maar de jongens in huis en die kunnen heel zachtjes zijn en ook rustig met elkaar spelen. Dus of ik haar kussen en knuffel klaar wou leggen en natuurlijk n pyjama.
    Net om 21.00 uur komt ze haar nieuwe winterjas en laarsjes showen... werkelijk waar.. SCHITTEREND! Hele mooie zwarte laarsjes en n superwarme winterjas.
    Ebony zei dat ze nog iets gingen doen vanavond (weet al niet eens meer wat). Ik zeg: wij gaan zo lekker naar bed. Papa is werken en mama is kei moe en morgenvroeg kan mama UITSLAPEN! Heb haar nog n dikke kroel gegeven en toen ging zij met de buurman weer terug naar hun thuis. Ik zeg tegen de jongens kom lekker naar bed. Heb hun popcorn mee naar boven gegeven.. nu liggen zij nog te lezen in bed en met de nintendo te spelen en dan gaan ze zo slapen. Mama ligt lekker met de laptop in bed. Nog steeds last van harde buiken maar geen regelmaat meer.
    Ze wisten me vanmorgen te vertellen dat chris en ik flink aan de klus moeten maar chris durft t niet meer! Hij zei: ECHT NIET!!! Dat jij de hand bij je eigen legt moet je zelf weten maar ik doe niks!!!!!
    Flauw he?? hahahaha.
    Dus dat wordt bitter lemon drinken of verse ananas eten. we zullen zien.

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou... hebben gister dus baggernieuws te horen gekregen.. per 1/2 sluiten we.. dus sta ik dan op straat.. in mijn geval hoef ik nog maar 16 dagen te werken.. en als ik dat zo typ vind ik het nog verschrikkelijker klinken..

*zucht*

Verder gaat alles goed hier, voel me nu alleen knap K zeg maar, maar da's logisch. Dat heeft even tijd nodig. Haantje en de kinderen hebben nu kerstvakantie, volgende week werk ik maar 2 dagen. Kunnen we mooi leuke dingen doen met z'n 4tjes! En kan ik me ff wat meer storten op fotografie als Britt op bed ligt! ;)

Xx

Deel Deze Pagina