[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden!

Dag; Wat supergoed van de test zeg! Gefeliciteerd! Dus nu ECHT genieten! :)

Rid; En en en ?! ?! ?! :D Al getest? Ben niet nieuwsgierig hoor!

Miran; Hihi, ik vind je waardes keurig hoor! Ik had een waarde van 12.5 na een broodje jam! Dus zw-suiker zal het dan niet zijn gelukkig! :)

Juffie; Pffff, balen dat jullie zo'n nare nacht hebben gehad! En dan ook nog last van je bekken.. Bah! Knuffel voor jou!

Liena; Lastig dat je moeder zo ver weg woont, zou wel fijn zijn als je de kids even naar haar kon brengen.. Misschien een nachtje inderdaad?? Hoop dat het snel beter gaat worden!

Deli; Jeetje meis, je oma heeft het inderdaad zwaar te voorduren.. :( Het leven is af en toe zo oneerlijk... :(

Rosa; Leuk he, zo'n kleine dreumes die het toetsenbord zo interessant vind! :) Hihi

QB; Lekker hutspot! Mmmmmm! Haantje houdt er niet zo van, dus ik eet het helaas niet zo vaak.. :(

Juffie; Superfijn dat je nu minder last hebt zeg! Hopelijk ben je snel hoofdpijn vrij!

All; Hier weer een heerlijk nachtje gehad! Liv werd om half elf wel overstuur wakker, helemaal aan het snikken, dus ik denk dat ze een nare droom had.. Even getroost en binnen 5 minuutjes sliep ze weer! Vanochtend om half 7 wakker! :)

Ik voel me zo vreemd... Heb ontzettende last van mijn liezen en dit straalt helemaal uit naar mijn bovenbenen.. Nog steeds steken in mijn borsten en heel erg moe... Pfff, ik ga denk ik toch voor alle zekerheid een testje doen, want ik wil gewoon uitsluiten dat ik niet zwanger ben!

Nou, ga snel iets doen! Bijna weekend!

xx

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies.

@ Riddle, en heb je je in kunnen houden? Spannend hoor!!! VVVVVEEEERRRRRRRRRRRRRRR.

@ QB, weet je zeker dat het gaat om een vriedenboekje dan, als ze nu al zijn vingerafdruk willen;). En de kids lusten dus geen hutspot;) en dat is zoooo lekker!!!

@ Yojo, ik zou de kids op zich wel een nachtje weg kunnen brengen, maar het is 2 uur heen en ook 2 uur terug, dus eigenlijk net te ver om 2 dagen achter elkaar te doen.... Zal wel eens met mams overleggen.
    Wat fijn dat bij jou de hoofdpijn al minder wordt, altijd hoofdpijn is ook niet wat...

@ Rosa, Kan me voorstellen dat je weer voor een thuisbevalling gaat, vorige keer ging het ook heek goed toch?
    En het huis dus in de verkoop. Ach het mag ook nog wel even wachten tot na de bevalling of niet?

@Juffie, Ik hoop ook dat de kinderarts iets voor ons kan betekenen. Wat lekker dat Nathan zo mee kan douchen. Thomas schreeuwd moord en brand. Hij vind de straal op zijn hoofd vreselijk. Ze denken op het cb dat dat van zijn oren komt.
    En vannacht dus ook een rommelige nacht? Vervelend is het he en vooral vermoeiend!!!! Dikke knuffel en suc6 vandaag!!

@ Miranda, ben benieuwd naar de foto's hihi. Wat lekker dat Chris alvast even een beginnetje heeft gemaakt. Voor je het weet is het kamertje klaar en kun je beginnen met de inrichting!!
    En de waardes van de suiker zijn op zich netjes toch? Mss idd wat aan de lage kant maar toch niet te laag??
    Wanneer moet je nu weer prikken?

@ Dagdromer, suc6 meid. Wat vervelend toch dat je zo moet spugen. Hoop dat het met 16 weken idd beter wordt, want dit is niks. Gaaf dat de test zo goed was man...

@ Linnie, wat heerlijk dat de nacht toch goed is gegaan!!! En toch ook even een testje wagen? SPannend hoor. Ben benieuwd!!

Hier weer een rommelige nacht gehad. We lagen om 22.45 uur op bed. Heb toen Kayra gevoed. Tegen half 12 viel ik in slaap. Om 0.45 was Thomas wakker en toen om 1.15 weer. Weer bij ons in bed genomen maar hij was zo onrustig dat ik dus steeds wakker was. Om 3.00 uur begon Kayra te huilen, was haar speen kwijt. Om 4 uur nog een keer en om 5.15 wilde ze eten. Dus alweer vanaf 5.15 uur wakker. Vanaaf maar vroeg op bed. Vandaag lekker rustig aan en met de kids spelen. Ga ze nu even aankleden.
    Mss tok straks.

Knuff Liena

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Liena; Arme jij! :( Hopelijk kun je ergens vandaag nog een beetje bijtanken! Het klinkt inderdaad wel alsof het Thomas zijn oortjes zijn, of misschien zijn fontanel? Aangezien hij ook geen straal op zijn hoofdje wil?! Jeetje, zo lastig dat je kindjes het nog niet kunnen vertellen wat er aan scheelt he?! Hopelijk kan de kinderarts wat voor jullie betekenen!

Heb in elk geval heel veel respect voor jullie! En het komt goed, dat weet ik zeker!

Dikke kus

4. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Lin, bedankt voor je lieve berichtje. Het komt ook zeker een keer goed, we houden de moed erin, maar moet wel bekennen dat me de moed ook wel eens in de schoenen zakt.
    Het kan idd ook nog zijn dat hij last heeft van zijn hoofd. We zijn met hem bij de ostheopaat geweest en die zei dat we geen kopstoot van Thomas willen hebben omdat hi een heel harde schedel heeft. Hij zei, dat verliezen jullie altijd. En idd wanneer hij toevallig eens tegen ons hoofd botst voelen we dat wel en hij geeft geen kik. Hij heeft ws in de bm klem gezeten met zijn hoofd onder mijn ribbenkast(stuitligging) en daardoor is de schedel zo hard geworden als bot dat gebroken is geweest. Hierdoor voelt hij dus steeds druk onder zijn koppie. Hij gaat ook heel vaak met zijn hoofd tegen de bovenkant van het bedje liggen duwen:(.

Is Liv weer helemaal de oude na haar ziekenhuis bezoek? Wat had ze toen eigenlijk?

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    meiden...

@Juffie...wij hadden een identieke nacht met rayven, ook om half 10 ineens huilend wakker, kom je bij haar is er niks aanwijsbaars aan de hand dus troosten, neerleggen en weggaan en 10 minuten later begon het weer van voor af aan...dit tot 2 uur vannacht:$

@All...vanochtend getest...en zoals gevreed hartstikke negatief...dus heb toch een langere cyclus:(...op naar ronde 2 en dan maar weer gokken wanneer dan mijn vruchtbare dagen zijn want die weet ik nu helemaal niet meer...we zullen zien

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Liena, jeetje zeg! misschien heeft hij gewoon hoofdpijn en ga zelfs maar eens na hoeveel last wij daar al van hebben.. Zo sneu als die kleintjes pijn hebben! BAH! Geef je hem weleens preventief PCM? Snap dat de moed je weleens in de schoenen zakt, maar wij moeders geven niet op he?! :D Komt wel goed schatje!

Liv zat helemaal verstopt en had toen een flinke buikgriep! Zat dus vol met ontlasting, maar het kon er niet uit.. Veel pijn toen! Met een klysma ging het gelukkig snel beter, maar ik moet wel goed in de gaten houden dat ze elke dag poept anders heeft ze meteen last van haar buikje! Maar het gaat nu goed gelukkig!

Hopelijk komen jullie er snel uit! Gelukkig kun je ook lekker van ze genieten he, dat maakt zoveel goed! :)

Blijf positief!

xx

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... jammer zeg van je test! Op de duivels wachten en dan door naar ronde 2! Ik had dat ook dat ik niet meer wist wanneer ik nou in mijn vruchtbare dagen zat. Ben toen na lang lang lang "proberen" n andere weg ingeslagen en werd toen wel ineens meteen diezelfde maand nog zwanger. En zie resultaat hahahaha
    Het komt wel meis!

Juffie... ik ben ook geen dokter maar ben toch bang dat ie nu gaat "klagen" dat mijn waardes te laag zijn hahahaha we zullen t dinsdag horen.
    Wat vervelend dat Nathan zo'n onrustige nacht heeft gehad.

Liena... jeetje... Thomas altijd hoofdpijn?... wat moet dat n frustratie zijn voor dat kind!!! Giuliano had altijd buikpijn tot aan vorig jaar grote vakantie toe... toen werd dus bij de artsen duidelijk dat ie vol met ontlasting zat. Hij werd toen gelijk opgenomen en laxeermiddelen geven. Je zag dat kind tot n heel ander levendig kind opbloeien. Hoop dat ze ook snel iets voor Thomas hebben. Je ziet dan n wereld van verschil bij je kind! Meid... kan me heel goed voorstellen hoe gebroken jullie moeten zijn na al die slapeloze nachten én nog blijf je positief! Petje af... super sterk ben jij!!!

All... Chris is nu fix en finish op de muren aan t stucen dat dan laten drogen en dan kan ie na zijn nachtdienst beginnen met schilderen. Intussen zijn wij er ook achter dat de censor van de verwarmingsketel kapot is en daardoor de verwarming niet meer aanslaat. Dus dat wordt n koud weekend want die man komt pas maandag! hahahaha
    Gelukkig is de baby er nog niet!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ja ik wacht de ongi. af en neem dan maar een ruime periode rond die dagen en dan zien we wel weer....nu eerst die duiveltjes maar laten komen;)

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Haha ja QB ik snap je wel!

Ik hoop ook dat mijn cyclus ook weer snel de "oude" is....

Liena rustig aan he meis en succes met de kids....

Hoe is het verder met jullie allemaal??

Ik heb vandaag mijn in dienst gesprek gehad bij Kinderstad. Krijg nu mijn contract in tweevoud thuis en dan is het geregeld. Heb een dikke map meegekregen met informatie dus ik kan aan het lezen.
    Vanavond gezellig Oriflame partytje bij mij. Gezellig tutten met de dinnetjes!

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden!

liena, wat een nacht!! Echt petje af voor jou! Als ik dat zo lees met die tijden kom je helemaal niet aan slapen toe.

verder heb ik niets terug gelezen. Ik heb het druk gehad op het werk en er was daarna ook nog even crisis bij mijn ouders dus daar ben ik nog even de helpende hand gaan bieden. Daarna snel wat te eten gebrouwen en nu nog boodschappen doen. Gelukkig gaat haan mee want ik ben doodop. Vanavond vroeg onder de wol!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    net thuis van avonddienst, was erg druk.....
    Zo lekker me bed in. Heb vakantie, hoef pas 27/10 weer te werken yes yes yes
    haantje heeft geen vakantie helaas dus ik ben samen met ryan. Hopelijk wordt bhet nog een beetje beter weer en kunnen we wat gaan ondernemen.

Probeer snel verder te tokken, nu ff met haantje babbelen en me bed in.

xxx

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Hier weer een nachtje met Nathan tussen ons in maar gelukkig wel gewoon de hele nacht geslapen. En we werden pas om 8 uur wakker dus dat is dan wel weer lekker. Moet er zelf al wel weer 4/ 5 x uit maar ja dat hoort er bij he.

Liena: pff meis als ik jouw nacht lees mag ik toch echt niet klagen hoor:) Hoop echt dat het heel snel beter gaat. Gelukkig dat de kids overdag wel gezellig zijn dat maakt het wel weer makkelijker natuurlijk.

pooh: lekker hoor vakantie!

Fijne dag allemaal!

xxx

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hier ook een heerlijke nacht gehad, rayven was 2x in de vooravond gekomen omdat ze zich dan omdraait in bed stoot ze haar hoofd en wordt ze wakker natuurlijk daarna doorgeslapen tot kwart over 9 dus niks te klagen, ik ga ook kijken naar een peuterbed of zo met een rekje ervoor want dit bedje wordt gewoon te klein en te smal

verder nog geen rode duivels maar wel druk op de onderbuik dus denk vandaag of morgen wel...dan zou ik dus een cylus van onegveer 33 dagen hebben...langer dna ik ooit heb gehad maar ja als ie maar niet langer wordt dan dat...afwachten

Lekker Pooh vakantie...geniet er maar van!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: blijkbaar moet je lichaam toch even ontpillen.

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Hoe is het hier?

Haantje is naar de kapper, kleine haan is mee. Ik ga zo ff douchen met Britt, lekker rustig aan doen op zaterdagochtend! :D

Oeh!Oeh!Oeh! Heb trouwens nog een leuk nieuwtje!! Mn pa en ik mogen onze foto's exposeren hier in een plaatsje volgend jaar!! Onze foto's mogen er 4 maanden hangen, dus moet nog ff wat leuks schieten wat er bij kan hangen! Leuk he!

Oh, en we zouden vandaag eigenlijk naar Arnhem, naar de dierentuin, maar er was meer kans op regen dan op zon, en aangezien het voor ons niet naast de deur is zou het zonde zijn als we daar zijn en het regent steeds... dus nu gaan we vanmiddag op verjaardag bij ons neefje (7), en morgen gaan we met vrienden naar Groningen, naar de Apekooi ofzo. Een
    indoorspeelding, soort Ballorig.

~~~

@Lin, hutspot was zeker lekker! Haantje houdt er ook niet zo van, maar hij eet maar wat de pot schaft, hihi! Heb je al getest inmiddels? Spannend hoor..

@Liena, haha, ja is zeker een vriendenboekje! Met vingerafdruk.. ja, nu al.. hihi! Nee, jammer dat ze dat niet lusten, ach, de worst vonden ze heerlijk! ;) Hoe gaat het nu bij jullie?

@Rid, dus nog geen duidelijkheid? Misschien toch een langere cyclus?

@Yoo, haha, gelukkig! Hoe was je Oriflame-party?

Xx

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ja Queen toch een langere cyclus ben ik bang of wat Juffie zegt even ontpillen dus volgende maand maar even ruim nemen de vruchtbare dagen...

ja Queen ik woon in Arnhem en het is hier echt baggerweer, donker en veel regen dus niks gezelligs aan hier....

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    De oriflame party was gezellig! Hoop lol gehad tot af en toe ergenis van mijn vriendinnetje die de party gaf....ik was beetje druk...hhaha maar t was gezellig!

Vandaag lekker een hangdagje...hangpak aan en aan het fotoboek van Thailand werken....

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: hier ook niets aan. koud, harde wind en af en toe regen.

Yojo: mooi dat het leuk was!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Dus nog ff afwachten idd.. vervelend dan zeg.. Oh, en het is dan maar goed dat we niet gegaan zijn, hier schijnt de zon volop!

@Yoo, hihi, je was te druk? Joh, als het maar gezellig is toch! Veel plezier met je fotoboek!

@Juffie, daar ook al baggerweer.. blergh! Herfst is echt begonnen he?

~~

Britt slaapt, ik moet even opruimen hier, wasjes opvouwen, en dan gaan we tegen 3u op verjaardag naar ons neefje (7jr). Denk dat we daar ook eten vanavond, heb kennende.. ;)

Xx

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik was veel te druk haha leek net of ik vroeger op school zat....

Fotoboek begint vorm te krijgen....toch wel moeilijk hoor....keuzes maken...

Deel Deze Pagina