[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pff QB das heftig zeg....

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    QB, dat is niet het nieuws waar je op gehoopt had. Balen zeg!! Hopelijk heb je snel iets nieuws gevonden. Wel een voordeel dat je nu weet wat er gaat gebeuren. Die onzekerheid is ook niets. Maar het lijkt me inderdaad heel raar om te weten dat je straks geen baan meer hebt. Doen ze nog iets voor jullie qua doorstroming naar een ander bedrijf of zo? Dat hoor je wel eens vaker.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: pff wat een naar nieuws! Sterkte.

All: hier nog steeds een zieke man. Gisteren heb ik de ha laten komen. Hij was enorm aan het hyperventileren en kreeg hem er niet uit:( Bah was echt naar. Vannacht ook allemaal beroerd geslapen. Nathan uiteindelijk maar bij ons want was helemaal van slag na gisteravond. Net had han ook nog 40 graden koorts dus dat is nog niet over vrees ik.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    QB... jeetje meis, dat is ook niet fijn. En nu? Meteen nieuw werk zoeken of neem je even n kleine vakantietje? Balen man dat je dat net voor je weekend te horen krijgt. Sterkte ermee!

Juffie... dat is zéker schrikken zeg! Wat zei de ha?
    Let wel goed op want volgens mij mag ie niet langer als n dag of 3 40 graden koorts hebben. Jeetje... goed begin van je vakantie!
    Beterschap met haan en doe jij vandaag ook lekker rustig aan!

All... mijn moeder had dus ongelijk. Wel hebben we gisteren geklust hahahaha Chris wou absoluut niet maar ik wel. Hij zei: strakjes niet klagen he als je pijn hebt. Ik zeg: nee hoor!
    Vaak wil na n goede klusparty ook wel de weeën op gang komen maar ons manneke heeft ECHT GEEN ZIN. Het zit nog net zo lekker!
    Mijn schoonzusje was gisteren hier op de koffie en die keek zo eens naar mijn buik en wist me te zeggen dat ik deze zwangerschap helemaal uitloop! Ik weet t niet.
    Chris zou vandaag nog n foto maken van mijn buik nu! Hij is mega!!! hahahaha

Vandaag n lekkere rustige rustdag ingepland. Chris en ik konden vannacht allebei de slaap niet vatten en rond half 3 vielen wij pas in slaap. Dus dat wordt n echte relaxdag voor ons. De kids nog 4 daagjes naar school en dan krijgen ze vakantie!
    Van de week samen met Chris en de kids boodschappen doen voor de kerstdagen en ik moet nog kadootjes halen. hahahaha wat ben ik láát dit jaar met sint en kerst inkopen!
    1e kerstdag komen mijn schoonouders en Didier hier eten. 2e kerstdag komen mijn ouders heel de dag hiernaar toe. Kerstavond is lekker rustig hier in huis. Heb echt zin in kerst!

Fijne zondag meiden!!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: jammer hoor dat de kleine nog geen zin heeft om te komen. aan de andere kant geef hem eens ongelijk met deze sneeuw;)

6. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Hier ook beroerd geslapen allemaal. En Luca heeft gisteravond zijn hele bed onder gespuugd, dat is nog nooit gebeurd! Hij is nog steeds niet lekker, maar heeft vannacht gelukkig niet meer gespuugd (was voorbereid na Deli's verhaal van de week:D).
    Miran: als ik de kleine was zou ik ook lekker blijven zitten met dit weer. Het is ook niet fijn als je door de sneeuw naar het ziekenhuis moet... Geniet van je rustdagje! (misschien wel de laatste voorlopig)
    Juffie: oei, dat was schrikken. Kan me voorstellen dat Nathan en jij helemaal van slag waren. Mijn haan loopt al weken met bonkende hoofdpijn en ziet spierwit. Ik heb hem nu eindelijk zo ver dat hij naar de ha gaat; vind het maar niks!
    QB: wat een rotnieuws. Zo ga je niet op een leuke manier het nieuwe jaar in. Ga voor je duimen dat je snel wat anders hebt!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @ zieken, beterschap!

@ all, fijne zondag

@ liena, gefeliciteerd met Thomas zijn 2e verjaardag!! Hopelijk zijn jullie volop aan het genieten!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Queen...dus toch skecht nieuws,,,bah maar nu je het weet kan je het een plaats geven en heb je nog even om iets anders te vinden..

@Miran..spannend hoor!! doe maar rustig aan..

@Juffie,,,beterschap met je mannen!

@All...hier ook nog steeds slechte nachten, rayven blijft vanaf het begin van de nacht maar om het half uur wakker worden maar er is niks dan dus snap er niks van want dat heeft ze nooit gedaan pas sinds ze zo ziek is geweest:( wel vervelend hoor en bij oma sliep ze wel in1x de nacht door...Verder ligt hier een behoorlijk pak sneeuw dus lekker met de slee weg geweest en ze vond het geweldig hahaha...en ze hadden hier in het centrumpje bij ons allemaal van die oostenrijkse kraampjes met gratis kerstbrood, oliebollen en warme chocolademelk en de een kersrtman dus dat was wel gezellig maar toen weer snel naar huis brrrr

verder paar zware dagen hier gehad dus de laatste 4 dagen niet geklust allebei geen zin in dus zal wel niks worden deze maand:(

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Liena... gefeliciteerd met jullie kleine grote man Thomas 2e verjaardag!
    Is is al goed verwent? Vind ie t leuk die aandacht en kadootjes?
    Geniet lekker van meis misschien doet dit wat energie voor je op... of juist niet!

All.. chris heeft t geboortebord uitgezaagd... morgen ga ik t schilderen en dan is dat ook klaar!
    Hier is t nu volop aan t sneeuwen... wéér!!! Geeft niks is lekker voor die kids.. voor mama iets minder als ze erdoorheen moet maar voor kinders is t genieten in de sneeuw. Lekker sleeën/sneeuwpoppen maken/ sneeuwballen bekogelen. Die kinders maken er wel iets van en kunnen nu geen koud!
    Chris is in de garage aan t rommelen en ikke zit me te vervelen achter me lappie! Dadelijk lekker eten maken en na t eten badderen dan lekker lui voor de tv hangen. Kids heerlijk op tijd naar bed.. die moeten morgen naar school. Giuliano is voor mij nog twijfel... als dit weer aanhoudt laat ik hem morgen thuis. School is toch 20 km rijden en met dit weer zie ik dat niet echt zitten. Vorig jaar heb ik zelf ook hierdoorheen moeten rijden en dat was n stuk dichterbij maar toch geen doen met andermans kinderen waar jij verantwoordelijk voor bent. Dus ik denk dat ie morgen sneeuwvrij krijgt van ons!
    Vrijdag hoeft hij van mij ook niet naar school want de andere 2 hebben dan al vakantie en hij zou nog n hele lange dag naar school moeten dus heb met chris afgesproken dat ie vrijdag ziek is. Doe ik normaal niet aan mee maar vond dit zo zielig... op kerstavond is hij dan laat thuis en kan ie niet mee leuke dingen doen.

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey schatten,

Heb alles teruggelezen, maar het beklijft helaas niet :)

Liena; gefeliciteerd met Thomas, en hebben jullie een leuke dag gehad?
    Wat betreft het slapen, ik rekte de tijd bij Zoe door haar steeds een kwartier later er uit te halen. Dat vond ze niet leuk, maar binnen een maand sliep ze wel tot 7,00 uur.
    Wat betreft Thomas: Zoe heeft dat ook een poosje gehad, maar we halen haar er dan bewust niet uit. Meestal geef ik haar wat drinken en zeg ik dat ze weer mag gaan slapen. Tuurlijk huilt ze soms, maar dat kan geen kwaad en ze leren vrij snel dat ze in hun eigen bedje moeten slapen. Door middel van herhalen (kan zeker een maand duren), rustig blijven en zeggen dat hij mag gaan slapen, moet het uiteindelijk goedkomen. Zoe huilde soms wel een half uur, maar slaapt nu weer prima ;) ( je weet dat alles goed is toch? dus dan huilen ze alleen om in slaap te komen)
    Meer kan ik zo even niet bedenken

Mir: hihih eigenwijs mannetje hahaha blijft lekker warm zitten, maar ach 40 weken is natuurlijk ook prima, zeker als hij al wat kleiner is...
    Maar goed nieuwschierig zijn we allemaal hihih

QB: balen zeg, maar misschien biedt dit wel voor jou de mogelijkheid om meer met je fotografie te gaan doen. Je hebt nu toch niks te verliezen en via het UWV kun je veel begeleiding krijgen en mag je de eerste tijd je bedrijf opstarten en zij vullen het aan. Zeker interessant :)

Juffie; hoe is het nu met je haantje. Wat een toestanden zeg :$
    Kan het ook zijn dat alle spanning van het ongeluk ermee uitkomt?
    Hopelijk is hij snel weer beter.
    Heeft haan vaker hyperventilatie?

All;
    Hier gaat het redelijk. Stef heeft wel last van krampen, maar stukken minder erg als voorheen. Hij slaapt ook nog niet door en de nachten beginnen mij ook op te breken. De voeding die hij nu heeft, verteerd sneller en hij meld zich rond 4.00 uur. Maar goed uiteindelijk zal dat ook wel beter worden hahaha

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Mink... 40 weken is prima hoor! Hoop aan de ene kant niet op 1 van die feestdagen maar aan de andere kant is dat ook weer speciaal toch?! Het is n lekker eigenwijs manneke met nu al n eigen willetje hahahahaha
    Iedereen is nieuwsgierig... mijn moeder dacht dus dat t zaterdagavond door zou zetten, maar omdat ze geen telefoontje kreeg hing mijn vader dus gistermorgen aan de telefoon met n smoesje over hoe t weer bij ons was hahahaha na wat slap geouwehoer zei hij: je moeder belt je vanavond! En idd gisteravond belde mijn mams gewoon nieuwsgierig hoe t met mij ging. Lief hoor! Ze zou mij vanavond wel weer bellen. Tuurlijk... ik woon nu verder weg dan met de zwangerschappen en bevallingen van die andere 3 dat ze nu wel iedere dag doet bellen want ik zal door alle comoties haar vergeten te bellen dat de bevalling begonnen is. Dat kan natuurlijk niet he! En daarbij ze moeten 1,5 uur rijden voordat ze bij ons zijn en dat met die sneeuw!
    Dus je merkt wel... IEDEREEN is nieuwsgierig! Zelfs de buurvrouw... haar kinderen hadden afgelopen zaterdagnacht (rond half 12/12 uur) n plan om de weg te barakaderen door sneeuw op n grote hoop te gooien... de buurvrouw (zij is ook n vriendin van mij) riep tegen haar jongens: dat doen jullie dus mooi niet!!!.. wat als er voor miranda n ambulance moet komen?.. die kan er dan niet door!!! hahahaha ze stond er al gelijk bij te zweten. S'morgens als zij naar haar werk gaat kijkt ze als eerste of dat de auto er nog staat! De mensen op school ook... allemaal nieuwsgierig wanneer t komt! Leuk hoor!

All... Chris heeft gisteren geboortebord uit gezaagd en ik ga t vandaag schilderen en dan kan ik t op de zolder wegzetten dan is dat ook maar klaar!
    mijn schoonzusjes komen als t goed is woensdagmorgen met zn tweetjes even lekker door t huis heen walsen! Dan is dat ook weer aan kant! Chris zei dat hoeft niet want ik ben toch ook thuis.. maar hij kreeg gelijk tegenspraak. haahhahaha
    Dus nu de laatste dingetjes en dan zal je zien... is t allemaal weer lekker aan kant en dan komt de kleine!

Mijn moeder zei gisteren nog: jij komt zeker dit jaar weer niet met nieuwjaarsdag?! Wij hebben afgesproken om met mijn vaderskant de familie met nieuwjaarsdag bij elkaar te komen omdat opa en oma er niet meer zijn en omdat we de familie anders te weinig bij elkaar hebben (neven en nichten meegerekent). Vorig jaar sliep ik met oud en nieuw bij mijn ouders maar toen hielden ze t op 2 januari. Toen was ik dus alweer thuis. Nu zou ik dit jaar dus wel willen gaan maar het kleintje verdomd t om er eerder uit te komen en mijn moeder zei gisteren nog... als t morgen of overmorgen nog geboren wordt zijn net je 10 dagen om! Voor mijn op zich is dat geen probleem hoor! Ik zou dan toch gaan. Ik zeg dan kom je maar hier nieuwjaarsdag vieren hahahaha dan zijn ze mee op kraamvisite geweest. We zullen zien hoe t loopt!
    Wie weet loop ik week 42 nog zo en moeten ze in gaan leiden!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Meiden

Hier weer een slechte nacht achter de rug, snap er niks meer van, tot een uur of 12 slaapt ze prima en dna gaat ze huilen, lachen van alles behalve slapen zodat wij er zowat elk uur uitkunnen pfff tot een uur of 5 en dan slaapt ze weer tot half 9 a 9 uur...zo irritant...

Miran leuk je eigen geboorte bord maken, ik ben helaas niet zo crea:D

Verder alles wel ok, heb wel drukkend ongi. gevoel in mijn buik dus hoop niet dat dat doorzet maar ja mijn lijf kennende kan het van alles zijn hahha

Ennnnn een mega pak sneeuw hier voor de deur, vindt et knap dat haan uberhaupt is weggekomen hier, straks op de slee even de kerstmaken posten:D

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Mink: denk zelf ook dat het met het ongeluk te maken heeft gehad ja, in combinatie met hoge koorts. Vervelend van de krampjes maar gelukkig dat ze al minder worden. Ach en nog neit doorslapen? Stef is nog klein toch? Komt vanzelf wel! Maar snap dat je er moe van wordt hoor;)

Rid: vervelend zeg die slechte nachten:( Hopenlijk gaat het snel beter!

All: hier nog een zieke haan. Bah niets aan zeg. Hele nacht heeft hij liggen hoesten dus ik ook weer heel slecht geslapen. Kwart voor 6 was Nathan wakker:$ Uiteindelijk nog volgehouden tot 7 uur maar toen was hij er echt klaar mee. Nathan is ook niet zo gezellig maar voelde net volgens mij zijn laatste kiesjes die aan het doorkomen zijn..
    Ga zo eerst maar eens boodschappen doen, flinke dosis fruit halen en hoestdrank enzo halen;)

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... zou kunnen dat Rayven even uit haar doen is door die waterpokken die ze gehad heeft. Hopelijk draait dat snel bij!

Geboortebord... ik wou dat mijn stiefzoon laten maken. Chris zn ex kan héél goed tekenen en heeft dat van n plaatje op de computer op ware grootte nagetekent. Didier heeft dat weer nagetekent op hout! Eigenlijk was dat Didier's project maar aangezien hij 1e kerstdag 1 dagje komt en dan pas op 31 december weer tot 7 januari kan ik daar niet op wachten. Dus Chris had t gisteren maar uitgezaagd en ik schilder hem zometeen in. Dan komt er ook nog n voetsteun onder (volgens mij) en dan is ie af!!! Heb t altijd al graag gewild hoor om de geboorteborden van mijn kinders zelf te maken MAAR mijn ex had t drukker met andere dingen dan iets voor zijn kinders over te hebben en dat is nu nog zo!!!!
    Wat Chris betreft heb ik n vent die ALLES over heeft voor zowel de kinders als voor mij!!!!

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... kan me voorstellen dat er niks aan is aan n zieke man. vind ik ook niks aan als Chris ziek is.

All... Gisteren was Chris stom bezig geweest.. hij heeft n warmtekanon in zijn garage gezet zodat hij die aan kan zetten om de garage op te warmen VOORDAT hij in de garage gaat knutselen. Nu had hij dat ding ook aanstaan tijdens t knutselen en zagen in de garage. Hij viel dus om 19.00 uur in slaap op de bank en om 22.00 uur moest ik hem NOG WAKKER maken! Dat ding draait dus op diesel... ik wil niet weten wat er HAD kunnen gebeuren. EIGENWIJS!!! Dus heb ik hem gezegd dat dat warmtekanon hier uit de garage verdwijnt... wat ie ermee doet moet ie zelf weten maar ik wil hem niet meer op de plek zien!
    Kunnen ongelukken van komen. Denk eens aan koolmonoxidestoffen... moet er niet aan denken!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Das niet heel handig nee Miran...gelukkig nu niks gebeurt!!

Ja het is idd sinds ze zo ziek is geweest dat ze rommelig slaapt dus hopelijk tijdelijk want overdag doet ze nog maar 1 slaapje (wel 1,5 tot 2 uur maar toch) dus is niet zo dat ze overdg al zoveel heeft geslapen dat ze niet moe is...tja je doet er niks aan behalve hopen dat et snel weer normaal gaat:(

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... zal wel weer goed komen hoor met haar nachtrust. Ben ik van overtuigd.
    Ik merk dat ook aan ons Giuliano... 3 kwart jaar gaat t goed met zijn ontlasting en tegen zijn verjaardag en sinterklaastijd gaat t helemaal mis met hem. Ik had ook verwacht dat dat met kerst en nu met toekomstige broertje dat t langer zou duren maar sinds n week heeft ie géén overloop meer in zijn onderbroeken en poept ie weer netjes op de wc! Zomaar ineens!!!! Mama is supertrots en voor t kind voelt dit beter. Wij hebben er niet zo moeilijk over gedaan alhoewel t voor mij soms héél frustrerend was en dat ik dus ook echt over mijn streef heen ging. Maar goed... t is weer achter de rug!
    Hopelijk gaat dat bij Rayven ook weer terug komen meis!

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    vast wel...zo en zo wel voor ze het huis uitgaat hahahha:D

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey meiden,

FF snel want ik heb pauze. Maar blijf vandaag maar brood op de werkplek eten. Vanmiddag moet ik eerder naar huis en al wat ik nu doe hoef ik niet meer in de kerstvakantie te doen.

@ de zieken, beterschap!!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kom ook alleen even snel zwaaien, denk aan jullie en lees wel mee hoor!

Deel Deze Pagina