[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Riddle: klinkt heel bekend die slaapproblemen na de waterpokken. Luca viel ook steeds heerlijk in slaap, maar werd midden in de nacht wakker en spookte dan 2 uur lang en sliep daarna idd tot 8:30-9:00. Erg vermoeiend en bij ons heeft het best een hele tijd geduurd voordat hij weer een beetje in zijn ritme kwam (Nou was bij hem ook zijn neusamandel geïnfecteerd door de waterpokken waardoor hij maar ziek bleef worden en uiteindelijk het pas beter ging toen die eruit gehaald was). Maar nu slaapt hij weer prima, dus het gaat over!

Hier een ziek jongetje; koorts en hangerig en het snot komt zelfs uit zijn oogjes. Hij ligt nu lekker te slapen met een zetpilletje. Ik heb van de week een buikfoto gemaakt, dus kom even mijn buikje showen met 14 weken:

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhh mooie buik al joh!!!

Ja ze is nu dus ook zeer verkouden, donkergroen snot, hoesten en schor pfff kan er ook nog wel bij:$

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Elise... dat is idd al n hele mooie buik zeg!!! Die is nog lekker beschaafd tegenover de mijne nu! hahahaa

All... heb vanmiddag verf gehaald voor ons geboortebord. Vanavond ga ik er op mijn gemakkie mee verder. Heb nu de omlijning zeg maar zwart geschilderd en dan strakkies de rest in schilderen!
    Maak vanavond wel n foto en dan zet ik hem hier op t forum!!!

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    elise wat een mooie buik al :D

Mir: heb je nog een buikfoto?

Juffie: balen zeg allemaal ziek

Riddle; kan idd komen omdat ze gewoon nog niet fit is en graag bij jullie wil zijn Misschien helpt een zetpilletje wel een keer, zodat ze er minder last van heeft.
    (roep ook maar iets hahah)

all; ik ga bankhangen en spreek jullie snel weer...

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Helaas al geprobeerd Mink...maar lief dat je meedenkt...lag net in bed en begon ze weer dus ben maar ff beneden gaan zitten beter als steeds in en uit bed...zo te zien heeft ze nu nergens last van, ja hoesten maar ze krijgt ook al hoestdrank en ja ze kan nog niet aangeven hoe of wat...nou ja afwachten maar:(

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen,

Elise: wow wat een mooie buik al!

Rid: vervelend zeg dat slechte slapen. Kan misschien ook gewoon een sprongetje zijn. Geloof daar toch wel in hoor. nathan heeft ook van die fases dat hij opeens weer veel wakker is 'nachts. Is ze uiteindelijk wel weer gaan slapen?

All: zo eindelijk weer eens een nacht behoorlijk geslapen. Lag er om kwart over 8 in en natuurlijk wel een par keer eruit om te plassen en 2 x omdat Nathan verschrikkelijk moest hoesten maar verder geslapen tot half 7 want toen was Nathan wakkker.

Fijne dag allemaal!

7. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    Hoi allemaal
    ben sinds eind oktober gestopt met de pil (3 weken terug heb ik veel bruin bloed gehad.. zou wel me ongi zijn geweest)
    maar nu heb ik een vies vraagje..

ik stapte net uit bed en voelde het van onder een beetje lopen .. de afscheiding liep letterlijk uit mij en er zaten ook een paar flinke druppels in mijn joggingbroek.. nog nooit gehad.. volgens een banner zou mijn ei ook gister moeten zijn..

heb wel flink geklust 2 weken lang .. veel donkere aders op mijn tepels & als ik in mijn navel druk doet het pijn

kan iemand me helpen?

xxx

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Suzie...kan idd je ei zijn maar in het begin kan je lichaam rare dingen doen hoor, zou rustig afwachten en testen aan het einde ....

Juffie....uiteindelijk heeft Rayven tot half 2 lopen spoken maar toen gelukkig wel door geslapen tot half 9 maar ja morgen moeten we half 7 eruit dus hoop dat ze dan wel wat eerder slaapt...en ja ik geloof ook heilig in sprongetjes hoor had alleen niet het idee dat ze die met anderhalf nog hebben maar misschien ook wel:D

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wat een rust hier zeg!

Suuzie: zou heel goed van je ei kunnen komen zoveel afscheiding. maar wat Rid zegt als je net met de pil gestopt bent is je lichaam soms ook nog een beetje aan het zoeken hoe alles werkt;)

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    bedankt voor jullie complimenten voor mijn buikje:D! Ben er zelf ook best trots op! (het blijft gewoon zo bijzonder om zwanger te zijn!)

Riddle: hier hielpen de kindival pilletjes van VSM om Luca terug in zijn ritme te krijgen. Ik geef er nog steeds eentje voor het slapen gaan en als hij een tijdje slecht slaapt hoog ik de dosis weer even op. Het is een soort valdispert voor kids. Misschien heb je er wat aan! Vervelend dat ze zo verkouden is; hier ook hoor. Het wordt gewoon tijd voor het zonnetje;)!
    Miran: zou ook niet zo best zijn als ik nu al net zo'n buik als jij zou hebben, hihi! Ben benieuwd naar je geboortebord!
    Juffie: idd erg rustig hier! Luca hoest ook zo erg 's nachts, zo zielig! Vind het wel erg lekker om nu met dit weer vakantie te hebben en geen verplichting te hebben om de deur uit te moeten.
    Mink: hoe gaat het bij jullie? Vindt Zoë haar broertje leuk?
    Suuzie: geen idee, gewoon afwachten denk ik maar. Je lichaam kan best van slag zijn door het ontpillen.

Hier vannacht 2x eruit geweest voor Luca, maar gelukkig ging hij snel weer slapen. Hij heeft geen koorts meer en eet ook weer beter, dus gaat de goede kant op. Net met de slee naar de apotheek geweest; dat is het beste vervoersmiddel voor nu, het lijkt wel of we in een wintersportgebied wonen!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag...

Geboortebord... foto komt vanavond (beloof ik!)

Buikfoto... komt ook vanavond (mijn dochtertje maakt vanavond n mooie foto van mijn buik.)

All... gisteravond had ik hele erge last onderin mijn rug. Ook moest ik steeds onder mijn buik vastpakken omdat dat ook kei zeer deed. Had hele erge druk staan op mijn kont. Chris dacht dat ik volop in de weeën zat. Vannacht heel rot geslapen! Ik was niet echt wakker maar ook zeker niet in diepe slaap. Vanmorgen moest ik op controle en vroeg de gyn hoe t ging. Dus ik gezegd dat ik heel veel druk heb staan op mijn kont/anus en ik vertelde van lage rugpijn en mijn buik. Hij vroeg of ik de kleine goed voelde bewegen. Ik zeg ja dat wel MINDER natuurlijk als eerst maar hij is nog steeds aanwezig. Echo werd er gemaakt en hartje klopt overduidelijk. Hij lag met zijn rugje aan de rechtse kant van mij. Bloeddruk werd gemeten en die was weer keurig 110/80. Hij vouwde de papieren dicht en zei: afspraak voor over 1 week! Je mag alleen eerder komen als je volop in de weeën zit hahha. Wij staan aan de balie en weer die druk heel erg. Chris begon te lachen en zei: nu staan we er nog... je kan gelijk door naar verloskamer hoor!
    Afspaak gemaakt voor 27 december en ook zij zei: ik hoop dat ik je volgende week niet meer zie... niet hatelijk bedoeld maar ik hoop dat de kleine er dan voor je is!

Chris is nu werken en ik zit nog steeds met die druk op mijn kont/billen hoe je t noemen wil. Het zit echt niet lekker maar lopen is ook niet prettig nu! Wou eigenlijk vanmiddag even n dutje doen maar helaas... heb t geboortebord afgemaakt en ben ik maar n spelletje gaan spelen. Heb verschrikkelijke harde buiken dus ik hoop dat de kleine snel mag komen! Het begint nu toch wel n beetje "zwaar" te worden in die zin van: t zit en loopt nu niet fijn meer. Verders klaag ik nog steeds niet... vind t n heerlijk gevoel als ik die kleine voel of mijn buik zie dansen. Maar t mag nu onderhand van mij wel!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Elise..die heb ik in huis! Had ze toen gehaald omdat ze vanwege de waterpokken zo slecht sliep maar aangezien er staat 4x per dag vond ik dat wel veel en dacht dat het niet zou helpen als ik er alleen 1 's avonds gaf en weet ook niet of dat mag? Alhoewel het is homeopatisch toch?

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden....

Hier even n foto van t geboortebord!

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Buikfoto volgt strakkies als ik uit bad kom!

Ga nu pizza eten en dan heerlijk even in bad... foto maken... dan met de kids even wii-en en dan lekker onderuit nadat ik hier de buikfoto geplaatst heb!

Tot straks!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mooi miranda!! Ben ook benieuwd naar je buik hoor.

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Leuk geboortebord joh!!

Nou wat wij nou weer hebben???....Kevin brengt Rayven vanavond naar bed roept ie me ineens en zegt van 'dit had ze nog niet hoor' doet ie haar romper omhoog om hara rug te laten zien zit hara hele dag rug onder de vuurrode vlekken en kleine bultjes pffff snap niet meer wat er nou gaande is met die rug...we zijn nu zeker al een week of 7 bezig eerst die vlekken en droge rug, naar de ha toen de waterpokken en toen die wegtrokken kwam die rare droge schuurpapier-huid weer terug en nu dit...koorts heeft ze niet 37.7 ietsie hoger maar niks schokkends...moet 2 dagen werken en als ze dit vrijdag nog heeft maar hopen dat ze ha nog even tijd heeft om weer te kijken...moedeloos wordt je ervan:(

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    rid: he wat vervelend zeg weer bultjes:( Nathan heeft ook een hele droge rug. rode vlekjes/ schilfertjes enz.. Smeer het regelmatig lekker in maar Nathan heeft er volgens mij geen last van.

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... misschien 5e of 6e kinderziekte?!
    Kan hoor als ze net erg ziek geweest zijn. Heeft ze er last van?
    Zolang Rayven er zelf geen last van ondervind denk ik niet dat t iets ernstigs is!
    Beterschap met haar!!!!

Buikfoto... komt eraan. Ebony ligt al in bed dus door haar kan ik hem niet laten maken maar zal even vragen aan Gyani of dat hij n foto kan maken.

Hormonen... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR wordt zo misselijk van mijn eigen! Het liefst duik ik nu weg en wil ik pas tevoorschijn komen als die hormonen mijn lijf weer uit zijn. Ben zooooo chagrijnig. De kinders vechten écht BIJNA NOOIT met elkaar en nú... ze zijn al heel de avond aan t klieren met zn drieën. Chris is weer eens werken! Had hem net zomaar gebeld omdat Ebony naar bed toe ging (laat de kids altijd naar papa bellen als hij laat is werken en hun moeten naar bed). Chris vroeg hoe t met me ging omdat ik belde. Ik zeg: ebony gaat naar bed he en dan weet je dat ik je bel. Hij zei: ik dacht dat t al gaande was met jouw! Ik zeg: nee hoor... t wil niet doorzetten. Nog steeds last van rug (gelukkig niet echt druk op mijn billen meer) en ook van mijn buik maar verders houdt t daarbij op!
    Er zit geen regelmaat in en t wordt niet erger. Ik kan hier nog goed 3 weken mee rond lopen hoor!
    Iedereen gaat me nu ook bellen hoe t met me is en of dat de kleine er toevallig al is. Gisteren mijn peettante die nieuwsgierig was hoe t met me ging... mijn ouders die me gisteravond weer belde en ze zou vanavond nog terug bellen... mijn vriendin die wou weten of dat de kleine er toevallig nog niet was. Op school kijken ze me iedere dag nog aan als ik door die sneeuw loop te baggeren... de achterbuurvrouw en n oud vrouwtje bij ons in bejaardeflatje die me in de gaten houdt of t toevallig al niet zo ver is... de buurvrouw (mijn vriendin) die me smst vanaf t werk over hoe t met me gaat... de buschauffeur van Giuliano die iedere dag benieuwd is of dat de auto er nog wel staat.
    Vanmorgen zat Chris in de auto, hij was hem warm aan t draaien omdat wij op controle moesten komen... ze vroeg gelijk aan Chris: is t zover???? Nee hoor zei Chris ze moet gewoon voor controle naar ziekenhuis. Vanmiddag keek ze weer naar binnen maar Chris zn auto stond er niet omdat die dus is werken en toen had ze zoiets van "ojee, auto staat er niet, zou ze in ziekenhuis zitten?" Toen ik de deur open deed was ze opgelucht hahahaha wel leuk maar ik moet steeds iedereen teleurstellen dat t er nog niet is!
    Donderdag begint hier de vakantie tot zondag 9 januari en dan zal ie er écht wel zijn!!!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou lucky wij...not...rayven heeft dus hoogstwaarschijnlijk de rode hond, even nagelezen en ze heeft alles wat erbij hoort, de vlekken eerst in het gezicht daarna op de romp, lichte verhoging, flinke verkoudheid en hele opgezwollen klieren in de keel/achter de oren pfff hoe krijgt ze het voor elkaar?:$:(

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oh ja en ook de foto's ervan bekeken en is precies als hoe het er bij haar uitziet....ja Miran ze heeft al een keer een van die ziektes gehad en omdat ze ook die gezwollen klieren heeft denk ik zelf meer aan rode hond...dus probleem want ze is nog 5 dagen besmettelijk dus geen creche morgen, van hun mag ze wel maar dat vind ik wel erg makkelijk want zo heeft zij het denk ik ook steeds gekregen al dat gedonder dus breng haar niet vind dat niet netjes ...gelukkig nemen mijn schoonouders haar morgen maar voor donderdag heb ik een groot probleem, geen schoonouders of wie dan ook beschikbaar, kevin mag geen vrij nemen en ik heb het hartstikke druk maar is allemaal werk wat ik niet thuis kan doen en daarna vakantie dus kan eigenlijk ook niet weg...wat een gedoe zeg!

Deel Deze Pagina