[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Riddle... dat is idd n groot probleem ja als je niemand hebt. Ook niet n buurvrouw die je voor 1 dagje in kan schakelen?
    Meis... ik zou je graag uit de brand willen helpen als we ook maar iets dichter bij elkaar woonde. Ik weet zo gauw ook niet wat je t beste kunt doen. Misschien n vriendin die haar voor 1 dagje kan opvangen? Ooow wat erg voor je als dat allemaal niet lukt!
    Jeetje... rode hond!
    Gelukkig ben ik er imuun voor dan had ik je kunnen helpen!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden...

Gyani heeft buikfoto gemaakt maar ik krijg hem niet overgedragen van camera naar computer. Doe morgenvroeg nog maar n poging. Ik ga nu lekker de computer uitzetten en dan heerlijk op de bank hangen!

Fijne avond allemaal en uhhh

Riddle.... suc6 vannacht met die kleine meid van jullie! Hoop dat t lukt qua oppas betreft voor donderdag!

Pooh... hoe was je weekendje Parijs?????
    Hier is alles nog rustig meis! Je hebt nog niks gemist!!!!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    nee heb haast geen vriendinnen, en de twee die ik heb zijn net bevallen dus kan ook niet vanwege besmetting en buren werken allemaal en hebben zelf ook kleintjes....we zullen wel zien, morgen maar over piekeren:D

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Rid: toch maar even de ha bellen lijkt me morgen. Misschien toch 'gewoon' een allergische reactie ofzo?? Lastig he die oppas regelen. Hier hebben we gelukkig tot nu toe altijd iets kunnen regelen. Mijn schoonouders hebben een winkel en daar is dus altijd iemand thuis.
    Hopenlijk valt het allemaal mee!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen meiden...

Even eerst snel mijn buikfoto van gisteren plaatsen!!!...

Nu foto van de voorkant van mijn megabuik...

En nu ons geboortebord nog maar even...

Nu heb ik net de naam er al in gezet zodat ie strakkies de zolder op kan en dan mag ie pas naar beneden als die kleine donderstraaltje zijn eigen laat zien aan de wereld!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo,
    miran, mooi bord en mooie buik hoor!!

@all, sorry heel druk op t werk.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dag...thanx meis!
    Jammer dat t druk is op t werk maar goed dat krijg je met die feestdagen voor de deur!
    Werkse!!!

All.. zat net met Chris te bakkeleien dat ik weer ERG laat ben met kerstinkopen. We moeten nog steeds om kadootjes en t ergste daarvan is ook nog eens dat ik niet weet WÁT ik moet kopen!!!!
    Heb voor mijn ouders iig al n kadootje op t oog. Didier heeft n wensenlijstje gemaakt dus die hoef ik maar te bestellen. Voor die andere 3 weet ik totaal niks!!!!
    Voor Chris heb ik ook al n ideetje en dan houdt t ook echt op. Maar daar ga ik vrijdag nog wel om!
    Als ik eenmaal aan t zoeken en kopen ben dan heb ik t ook snel genoeg bij elkaar geraapt!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Miran: mooie buik! enne wat betreft de kerstcadeautjes.. Wij doen niet aan cadeautjes met kerst, scheelt weer;)

Dag: werkze!

All: haan is nog steeds ziek:(. Schiet echt niet op.;) Nu al 8 dagen koorts. Niet zo hoog meer gelukkig maar toch steeds boven de 38. Als het vrijdag nog niet over is krijgt hij antibiotica maar hopenlijk is dat niet nodig want we willen dit weekend wel gezellig kerst vieren!

ga zo maar weer even opruimen hier. Het lijkt hier wel weer of er een bom ontploft is.:)

9. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Riddle: wat ene pech heeft Rayven zeg! Ik herken het oppasprobleem helemaal; dat hebben we hier altijd op vrijdag. Luca gaat dan altijd naar het kdv en ik heb niemand achter de hand voor als hij ziek is. Ik heb ook al een aantal keer vrij moeten nemen hiervoor. Volgens de wet heb je recht op iets van 10 zorgverlof dagen, dus je werk moet je vrijgeven, maar ik doe het ook altijd liever niet. Haan heeft altijd management teamoverleg op vrijdagmiddag, dus die kan ook geen vrij nemen. Dat zijn altijd lastige momenten! Wat betreft de kindival: je mag er gewoon 4 per dag geven hoor! Het is idd homeopatisch en kan geen kwaad. Ik heb dat eerst ook gedaan om hem weer in zijn ritme te krijgen en toen dat een aantal weken goed ging ben ik gaan afbouwen.
    Miran: wow wat een mooie buik! Helemaal naar voren en je hebt zelfs nog een taille! Vervelend dat je je niet prettig meer voelt, maar het einde is nu echt in zicht. Ik ben ook nog niet klaar met mijn kerstkadootjes kopen; ik wil morgen even de stad ingaan als het weer het toelaat, want ik ga niet mijn leven ervoor wagen! *kijk naar buiten en zie mijn auto helemaal ingesneeuwd staan* Mag ik wel op tijd vertrekken, want zal eerst mijn auto nog uit moeten graven, haha!
    Juffie: hier is het ook een enorme zooi elke dag. Ik ruim het speelgoed elke dag op maar heb mezelf voorgenomen dat ik vrijdag als Luca naar het kdv is het huis eens even flink onder handen neem, zodat we schoon en netjes de kerst in kunnen (zal je zien dat er alweer een bom ontploft is als Luca een uurtje thuis is;)).

Luca gedraagt zich echt als een draak op het moment. Net een hevige driftbui van ruim een half uur gehad. Hij is er dan bijna niet uit te krijgen en niks is goed. Pff, vermoeiend! Dan ga ik nu maar eens aan de strijk beginnen...

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... dat is idd niet goed nee 8 dagen lang al koorts. Dat zijn geen goede vooruitzichten voor de feestdagen. Hoop dat jouw haantje toch echt wel vrijdag al wat beter op de been is!
    Beterschap meis.

Elise... Wat dat betreft (taille en naar voordragende buik) heb ik dus echt niet te klagen. Van achteren zie je niet dat ik zwanger ben... maar dat was bij die andere 3 precies hetzelfde!
    Ik heb ze tot nog toe allemaal in n punt naar voren gedragen!
    Het meeste wat ik aangekomen ben geweest in al die zwangerschappen was 13 kilo!
    DUs nee... ik klaag niet!!!

Wat Luca's driftbui betreft... Giuliano had ook altijd driftbuien en ik pakte hem dan gewoon rustig aan zijn handje... zette hem rustig op n stoel in de gang... zei er duidelijk bij dat ik niet boos op hem was maar als ie eenmaal uitgeraast was oftewel weer rustig en lief kon zijn dat ie dan zelf weer terug de huiskamer in mocht komen. Bij Giuliano was t binnen 10 minuten over en t werkte hartstikke goed! Heb t in totaal maar n keer of 5 hoeven te doen!
    Misschien n tip waar je iets mee kunt!
    Ik heb op t moment ook zo'n driftige opstandige jongedame in huis... ik kan er niks mee maar chris is haar allesje op t moment!
    Zolang Chris thuis is is zij heel rustig en lief maar owee als Chris ook maar even weg is dan heeft zij de boel hier op stelten!
    Net begon ze ineens te huilen omdat papa moest werken. Echt tranen met tuiten! Dat heeft ze al heel lang niet meer gedaan!
    Chris zelf had nu toch ook moeite om weg te moeten gaan. hahahaha wat n softy he!

All... de kinders zijn nu wensenlijstjes aan t maken voor de kerstman. Maakt t voor mij toch iets makkelijker hahhaha
    Ik ga lekker niks doen vanmiddag en 2 kinders moeten vanavond herdertjestocht lopen en daarna kerstdiner op school. Mama en Giuliano zijn heerlijk saampjes thuis... lekker warm bij de verwarming. Samen wii-en en tv kijken. Half 8/kwart voor 8 komen de andere 2 thuis en dan kunnen ze lekker naar bed toe!
    Morgen nog n dagje school voor ze en dan hebben ze 2 weken vakantie!
    Jippie!!!!!

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zal even proberen te reageren. Ben inmiddels thuis maar niet fit dus maak even gebruik van stan zijn slaaptijd om zelf ook even plat te gaan.

Juffie, zo lang al koorts!! Lijkt me inderdaad niet goed. Hopelijk is iedereen met kerst weer fit zodat jullie lekker kunnen genieten. Beterschap!!

Elise, mooi buikje zag ik op de foto! En Luca ook al zo lekker bezig? Hier nog een echte belhamel in huis. En de hond luistert op het moment ook als een krant. Geduld word dus op de proef gesteld.

Op het werk nu inderdaad lekker druk. Ik ga in de vakantie nog wel een paar keer terug maar heb gelukkig over het algemeen wel vakantie. In eerste instantie zou het niet kunnen maar lijkt nu toch mee te vallen.

Ik ga weer snel. Echt even liggen.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Elise en Dag: ligt aan de leeftijd zeker het humeur van onze mannetjes.;) Nathan is af en toe ook niet te genieten. Hangt enorm aan me en gooit regelmatig met al zijn speelgoed. Nathans laatste kiezen zijn trouwens ook nog aan het doorkomen (1 is al half door) dus verklaart gedrag ook wel wat denk ik. Maar goed vervelend is het wel

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wat n rust hier zeg!!!

Meiden... ik ga ook afsluiten hier... zometeen maar lekker huispak aan en lekker voor de tv hangen. Kwam n leuke film voor mij geloof ik vanavond!!!

Fijne avond allemaal!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: bank hangze dan maar he? Hier zal het wel weer op tijd naar bed worden denk ik. Haan zal zowiezo wel op tijd naar bed gaan denk ik en ik ben ook behoorlijk moe dus ga er snel achterna.

fijne avond allemaal en tot morgen.

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden, nou op advies van de creche toch maar naar de ha geweest met rayven vandaag ( mijn schoonouders dan) en gelukkig geen rode hond maar de 5e ziekte wat ik echt heel raar vind want een half jaar geledenkreeg ze die diagnose ook al dus weet niet hoe vaak je zoiets kan krijgen en overal lees ik dat die ziekte gebeurt tussen de 4 en 14 jaar dus weet niet wat ik daarmee moet, Kevin is morgen thuis dus ze hoeft niet naar de creche maar hun gingen het wel doorgeven aan de zwangere mama's en leidsters aangezien het voor hun wel gevaarlijk kan zijn en aanplakbiljetten met de melding dat een kindje het heeft en als nog een kindje het krijgt dan moeten ze het bij de GGD melden...wel raar want waterpokken is ook gevaarlijk voor zwangeren en daar deden ze niets mee....nou ja het zal wel...ze ligt nu met een kindival pilletje op bed maar moet steeds zo hoesten dat ze er steeds wakker van is ...nou ja nog 1 heeeele drukke dag werken en dan lekker vakantie en 5 januari weer beginnen:D

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ miran. mooie buik zeg!!!! en das niet veel wat je dan aangekomen. ik was van djesslyn wel 25 kilo aangekomen. echt erg! maar ja alles voor je kleintje he.
    je maakt het wel spannend nu or. had wel verwacht dat je al bevallen zou zijn misschien...
    je bent in ieder geval prachtig zwanger!!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal...

Juffie... ben je vroeg naar bed gegaan? Heeft jouw haan nog steeds koorts? Moet ie vandaag naar de ha?
    Ben benieuwd hoor... hoop dat t niet al te ernstig is. Weten jullie ook wat t is wat hij heeft?
    Beterschap met hem!

Riddle... ik weet t niet hoe vaak je de 5e kinderziekte kan krijgen en ik weet ook niet tussen welke leeftijden je die ziekte kan krijgen. Maar aan de ene kant moet je de doktoren maar geloven wat zij zeggen want die zullen er wel verstand van hebben toch?!!! Hoop dat t snel over is bij Rayven en dat ze ook lekker door kan slapen! Beterschap met haar!!

Bubsie... nee nee meis, ik ben nog steeds niet bevallen hahahaha was t maar zo! Wel met n heel raar gevoel wakker geworden vanmorgen. Zo'n vlinderachtig gevoel in mijn buik. Lage rugpijn blijft aanhouden. Maar dit alles zet niet door!
    Dus we blijven in spanning afwachten!
    Dank je dat je zegt dat ik prachtig zwanger ben! Ik vind t ook wel erg mooi alleen heb ik n buik van voren en n kont (zo eentje die surinamers hebben) van achteren!
    Geen gezicht vind ik zelf!!!

All... alles gaat goed hier! Alles is nog rustig. Ben al 3 dagen goed duizelig. Vanmorgen lichte pijn in buik bleek dat diarree in de weg zat. Nou ja... ze zeggen dat dat n goed teken is want dan maak je je eigen net voor de bevalling goed leeg. Dus we zullen zien. Stik van de koud al 2 dagen. Misschien wat ziekjes aan t worden of gewoon van de vermoeidheid! Merk dat ik te weinig slaap op t moment! Ach... vanmiddag krijgen ze vakantie en morgenvroeg lig ik dus echt nog wel in bed hoor!!!!
    Ik ga kids klaar stomen voor school!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: diaree kan wel een teken zijn dat de bevalling er aan komt volgens mij. Spannend. Volgens mij gaan jullie gewoon een kerstkindje krijgen;) Voel zo met je mee. 2 jaar geleden liep ik hetzelfde als jij nu..

Oh en inderdaad even bij de ha geweest met haan net. Na wat aandringen een kuurtje gehad. waarschijnlijk bij de griep ook nog voorhoofdholteontsteking. hopenlijk knapt hij nu snel weer op.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahaha Juffie... dat zijn goede vooruitzichten dus! Ben sinds dinsdag al duizelig maar op de loop van de dag gaat t goed!
    Trouwens... jij bent echt niet de enige die roept dat t n kerstkindje gaat worden... op school zeggen de juffen en moeders ook al dat t n kerstkindje gaat worden.
    Gelukkig dat je met je haan naar de ha geweest bent. Hopelijk knapt ie nu n beetje op en is ie 1e kerstdag n beetje bij positieven!

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Terug van Parijs. Verschrikkelijk weer gehad, heel veel in de bus gezeten en dus weinig parijs gezien. Zaterdag uit eten geweest en toen heerlijk samen met een wijntje in bad. Ondanks het minder geslaagde weekend door het weer. Hebben we een heerlijk weekendje samen gehad.

Hoe is het hier, heb niet alles terug gelezen, nog nieuws?
    Geen sms gehad van je miran, hoe ist?

Vanavond nog werken en dan 5 dagen vrij! Heerlijk!!

Ryan dinsdag bij CB geweest, alles was goed. 2 prikken gehad.
    Hij is nu 77 cm en weegt 8700

Hoop dat met alle kippetjes en kuikentje alles goed is en wil jullie alvast hele fijne kerstdagen wensen!!

xxx

Deel Deze Pagina