[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Rid hoe is t met de kleine?
    Miran nog steeds geen baby.....dan gaat het Kerst worden hoor....

Hier alles goed. Nu vrij tot maandag dus lekker de Kerst helemaal vrij...of ja de vrijdag dan...haha
    Heb het alleen steeds zo druk met vanalles dat ik niet heel veel hier te vinden ben....maar lees wel met jullie mee hoor!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... helaas nog geen baby hier in huis! Ik denk dat t idd n kerstkindje gaat worden! Nou ja... we zullen zien!!!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd we zullen zien... ben wel erg nieuwsgierig!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hahahha jullie zijn hier echt niet de enige in! Hier in huis lopen er ook 5 rond en op t dorp nog veel meer!!!!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben het album van Thailand maar eens af aan het ronden...schaam schaam....
    23 januari hebben we een "reunie..." en mijn album is door alle drukte nog niet eens klaar....

6. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hey kippies,
    Juffie: erg herkenbaar dat met speelgoed gooien en ook hier zitten de kiezen in de weg. Ben blij als die krengen door zijn; is dat gebit eindelijk compleet (en kunnen we ons gaan bezighouden met het gebit van nr 2:p). Meestal heeft ab even een dag nodig om aan te slaan, dus ik hoop dat je haan met de kerst een beetje opgeknapt is!
    Miran: je weet het wel spannend te houden zeg! ik heb ook flinke diarree gehad voor de bevalling, dus wie weet! Luca apart zetten tijdens een driftbui helpt trouwens niet. Hij wordt wel stil, maar begint net zo hard weer als hij me ziet... Ach, is een fase...
    Riddle: 5e ziekte komt wel vaker voor bij jonge kindjes. Toevallig heerst het nu op mijn werk en het kan in de eerste helft van de zwangerschap een miskraam veroorzaken, maar alleen als je het zelf als kind vroeger niet gehad hebt. Dit is door middel van een bloedtest aan te tonen. Toen ik zwanger was van Luca heerste het ook op mijn werk en heb ik me laten testen en ik blijk antistoffen te hebben dus hoef me geen zorgen te maken. Wel vreemd dat ze het vorig jaar ook al een keer gehad zou hebben; volgens mij kunnen ze het maar 1x krijgen? Heel veel beterschap met haar!
    yoyo: lekker een paar vrije dagen; succes met de foto's!
    Pooh: balen van het weer maar wel heel fijn dat jullie het samen gezellig hebben gehad!

Luca werd gisteren vrolijk wakker na zijn middagslaapje, dus het ergste is er weer even uit denk ik. Hij heeft wel nog steeds een kort lontje en zoekt zijn grenzen op, maar nog niet driftig geweest vandaag.
    Net wezen shoppen en voor mezelf een kerstoutfit en laarzen gescoord, Luca heeft zelf sloffen uitgezocht (van spiderman; ik vind ze afschuwelijk, maar hij vindt ze geweldig...) en wat kleding voor hem gekocht en de laatste kerstkadootjes.
    Ga nu nog even bankhangen; vannacht slecht geslapen en vanavond komt de tante van mijn man uit Amerika eten, dus dan wil ik wel een beetje fit zijn!

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hoi meiden,
    Nou vanochtend de kerstboodschappen in huis gehaald. Wat was het druk. Ach was te verwachten en ik zie er de humor wel van in. Al die chagrijnige mensen duwend met hun boodschappenkarretjes. Elke keer als ik dat zie zeg ik met een grote glimlach tegen die mensen " vrolijk kerstfeest" Meestal moeten ze dan wel lachten maar soms krijg je een snauw. Mijn moeder en ik liggen dan helemaal krom. TJa, je weet dat het druk is en als je daar niet tegen kan moet je met kerst maar een frietje gaan halen ;).

Morgen nog een dagje heeeeeeel hard werken en dan lekker vakantie!!

Dikke knuffel allemaal. Ik ga nog even wat in huis doen.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bijna klaar!!!

Tsss Korein...ik ga even het CAO napluizen hoor.... In de kinderopvang moeten we sinds een paar jaar iets doen om onze eindejaarsuitkering te krijgen. Dus hier heb ik bij Korein nog hard aan meegewerkt....heb ik het niet gekregen. Heb ik alleen mijn vakantiegeld nog uitbetaald gekregen.....
    Als ik dat had geweten had ik er mijn vrije avonden niet ingestoken....

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow sund...
    De uitkering wordt uitbetaald in de maand december aan elke werknemer die in die maand in dienst is.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ;)Vakantieeeeeeeeeeee!!!

he he eindelijk, en net op tijd...gisteren niet lekker geworden en onwijse pijn in mijn keel met slikken schrijnend gevoel en koud gevoel in mijn neus en hoofd dus zou best eens ziek kunnen worden...maar ja misschien ook niet...nog steeds rommelige nachten met Rayven dus dat helpt ook niet mee maar verder voelt ze zich goed, vlekken zijn al minder dus heb zo'n idee dat de eerste keer niet de 5e ziekte was en nu wel...ach ja lekker belangrijk als ze er straks maar vanaf is:D

heb alles gelezen maar weet niks meer :) erg hoor maar ben ook zoooo gaar...

Nou de spannende dagen (buiten de feestdagen haha) komen er aan qua wachtbankje...;)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: jeej heerlijk zeg vakantie! Geniet ervan. Fijn dat Rayven zich weer beter voelt!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Thanks Juffie,,,,en voor jou fijn dat je manneke eindelijk een ab-kuur heeft gehad het duurde ook wel heel erg lang allemaal!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Goedemorgen!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!!
    Ik zal er vandaag niet meer zijn om hier te kletsen.
    Even heel hard knallen op mijn werk zodat ik straks lekker kan gaan genieten van 2 weken vakantie!! :D

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    IEDEREEN EEN HELE FIJNE KERST :D:D

Dag: werkse nog even en dan 2 weken vrij, heerlijk hoor

Juffie: hoe is het met je mannetjes

Deli; heel veel sterkte meissie. Kerst zonder je moeder is niet niks en alle eerste keren doen pijn. Maar weetje ergens zal ze toch altijd bij je zijn. Hele dikke knuffel

Mir: en en en een kerstkindje? hihihihih

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mink: hoe is het bij jullie??

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    :(Hey Meiden

Hoe is het hier?

Hier het ene goed en het andere niet...ik heb een hele dikke keel...hele zwelling zit erop en voel me niet lekker bah en dat net voor kerst:(

rayven heeft wel eindelijk redelijk goed doorgeslapen, om twaalf uur vannacht werd ze wakker omdat haar neus dicht zat dus even neusspray gegeven en toen tot half 8 geslapen heeft haan haar even terug gelegd en toen tot bij negenen he he eindelijk weer

Zijn we net in het centrum om bij de Hema onze foto's op te halen van rayven, waren kerstcadeaus voor morgen en overmorgen voor de familie hebben ze de hleft niet binnen!!...sukkels...nu proberen bij de Kruidvat met zelf afdrukken vind het anders zo jammer

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    wilde jullie even allemaal een fijne kerst wensen! En wat is Miran verdacht stil! Spannend!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Rid: balen zeg:(

Elise: jullie ook fijne kerstdagen!

Miran: inderdaad waar ben je??;)

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Deli, extra dikke knuffel voor jou deze dagen!!

Miran, hoe is het meid?

Vanmorgen naar de HA geweest, zit echt helemaal onder de vlekjes en jeuken!!! De hele nacht wakker gelegen van de jeuk pff. Op me werk gister al medicijnen in genomen na overleg met onze arts maar ze hebben hun werk niet gedaan. Kon vanmorgen gelukkig al bij de HA terecht. hij vond het allemaal maar raar. Moest bloed laten prikken en daarna beginnen met pillen tegen de jeuk en een hormoon zalf? Kon er niet echt achterkomen waar hij aan denkt.... hij wenste me een jeuk vrije kerst.... pffff
    Daarna met Ryan boodschapjes gedaan. Hij ligt nu heerlijk te slapen. Shoppen met mama is best vermoeiend hihi
    We doen ip niet veel aan kerst, geen cadeautjes. Maar heb toch wat voor haantje en Ryan gehaald, kon het niet laten. Eerste kerstdag bij mijn ouders eten en tweede kerstdag komen me schoonouders hier eten. Dus zal vast gezellig worden.

Oh, miran.... je kleine man maakt het wel spannend zo hihi

xxx

Deel Deze Pagina