[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi dames,

Ik wilde jullie even allemaal hele fijne kerstdagen wensen!! Ik heb de laatste dagen stiekem mee gelezen maar niet gereageerd... Sorry en tot volgende week!

Liefs Delilah

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Vakantie!!!!

Pooh, toevallig een ab kuur gehad?? Ik had toen een allergische reactie en die klinkt zoals jij omschrijft. Beterschap!!

@ all, hele fijne kerstavond en kerst!! Dat jullie maar lekker van elkaar genieten!

Miran, aan het bevallen?

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Goh Miran je maakt het wel spannend,,, nog niks gehoord van haar toch vandaag?

Pfff krijghet maar niet warm:(

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden...

Sorry dat ik niet aanwezig ben geweest vandaag maar had t zoooooo druk!!!
    Half 9 vanmorgen bed uit om mijn zoontje "ziek" te melden van school. Toen gegeten en aangekleed... Chris uit bed getrokken. Kwam mn schoonmoeder wéér op de koffie en de overbuurvrouw. Had afgesproken met de buurvrouw dat zij met mij mee reed voor kerstinkopen! Chris nam t huis onder handen in die tussentijd! Hij heeft letterlijk en figuurlijk ALLES van de muren afgetrokken en verplaatst om eens GOED te poetsen. Ik heb kerstkadootjes gehaald. Toen wij terug kwamen vroeg Chris aan mijn vriendin of zij ook mee wou gaan met boodschappen halen zodat hij door kon gaan met t huishouden. Dat wou ze wel want daar had ze rekening mee gehouden. Dus ook nog even boodschappen gehaald en toen ik dus terug kwam was t huis helemaal aan kant van beneden tot boven aan toe!!!!
    Super die vent van mij!
    Vanavond met de kids kleine pannekoekjes gebakken op onze nieuwe wok/bakplaat (chris zn kado van kerstpakket). Was erg gezellig. Ik heb t erg in mijn rug en mijn buik is ook veel hard maar heb vandaag gewoon TEVEEL gedaan!
    Morgen lekker n luie dag ingelast... eerst naar schoonouders voor 1e kerstdag en dan lekker naar huis en voor de tv hangen met de kids... heerlijk films kijken. Tussendoor zetten we de bakplaat aan en doen we gourmetten. S'avonds heerlijk spelletjes spelen en mok warme chocomel met slagroom drinken. 2e kerstdag komen mijn ouders hier eten en dan wordt t ook weer n supergezellige dag dus ben er weinig! Beloof jullie wel dat als er iets gaande is dat ik gelijk sms naar POOH!
    Misschien dat Chris hier wel n berichtje komt plaatsen mocht t zover zijn.
    Tot zover is t nog rustig... harde buiken worden wel gemener maar verwacht er nog niet teveel van!

Deli... speciaal voor jouw meis... hoop dat je toch n fijne kerst hebt ondanks t gemis van je dierbare moeder! Denk aan je meis!!!!

ALLEMAAL.... N super fijne kerst toegewenst en geniet lekker van elkaar!!!!!

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen kipppies,

Hier even snel een reactie van mij:

Allemaal hele FIJNE FEESTDAGEN!!!!!!

Geniet ervan en ik hoop dat de zieken, incl. ikzelf;), snel weer beter zijn!! (Ik heb fikse oorontsteking en gisteren weer ab kuur gekregen).
    Wel kunnen we genieten van een eerste lange 1ste kerstdag:D want Kayra was al om half 5 wakker en Thomas om 5.45 uur;).

@ Miranda, mocht je deze dagen gaan bevallen dan wens ik je alvast heeeeeeel veel suc6.!!! Dikke knuffel.

@ Deli, hoop dat je ondanks het gemis ook fijne dagen zal hebben, al zal het ook best moeilijk zijn zonder je mams. Ook voor jou hele dikke knuffel!!!!!

Nou meiden ik ga er weer vandoor. Vandaag brunch bij mijn schoonouders, vanavond komen zij hier gourmetten en morgen gaan we heerlijk naar Drenthe voor een hele week!!! Heb er ontzettend veel zin in:). Mss eens wat bijtanken, opa en oma willen vast wel oppassen;).

Knuffel Liena

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Meisjes ik wens jullie hele fijne kerstdagen. Liefs rosa

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Merry X-Mas allemaal!!!

Ik ben vanaf vanmiddag bij mijn schoonouders morgen bij mijn papa en blijven daar slapen dus heeeel misschien vanavond even hallo zeggen en dan waarschijnlijk maandag pas weer

iedereen hele fijne dagen en tot snel!

Knufffffff

8. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, dat vroeg de HA ook al maar heb geen AB gehad. Vannacht weer veel jeuk ondanks de tabletjes en zalf, heb er de balen van!
    1 voodeel, hoef niet in me bikini te lopen, zie er niet uit haha

Fijne dag meiden! xxx

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heeft iedereen een fijne eerste kerstdag gehad??

wij konden gelukkig toch een dagje naar mijn ouders. Haan is nog niet helemaal opgeknapt maar gelukkig wel fit genoeg om weg te gaan. vanmiddag bij mijn ouders heeft hij nog even 2 uurtjes geslapen samen met Nathan:D

Morgen rustig dagje denk ik.

Tot morgen!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Rosa en Liena hoe verloopt jullie borstvoeding ???
    is het nog een beetje vol te houden ??

Zoey krijgt het ook nog steeds en ik vind het zo heerlijk dat ze er zo van geniet (L)

2 all fijne 2de kerst dag allemaal

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen....

1e kerstdag is prima verlopen hier. Eerst lekker ontbijten met zn 6jes. Daarna nog samen even koffie gedronken en de kids klaar gemaakt voor kerst. Om n uur of half 12 naar schoonouders gegaan. Daar hebben we tot n uur of 1 gezeten. Lekker terug naar huis en daar op de bank neergeploft met n wii spelletje en om half 3 kwam Mary Poppins. Dat hebben Chris en ik zitten kijken terwijl de kinders buiten gespeeld hebben. Die kwamen om half 5 thuis. Wij hebben toen de bakplaat op t tafeltje bij de tv gezet en hebben lekker voor de tv gegourmet. Heerlijk tv kijken en eten tegelijk!!! Kids hebben genoten! Na t eten alles opgeruimd en heel de avond gehangen voor de buis. Wel de bekende pijnen gehad maar niks niet erger geworden.

2e kerstdag (vandaag)... komen mijn ouders hiernaartoe ongeveer rond de klok van 1 zijn ze hier. Dan heb ik heerlijke pasteitjes en warme chocomel met slagroom klaar staan. Daarna kadootjes uitpakken en dan met opa, oma, Chris en de kinders spelletjes spelen. Vanavond weer gourmetten met zn 7en... na t eten weer spelletjes spelen (oma en opa genieten dan t meest van de kleinkinders) en om n uur of 9 gaan we kaarten en dan mogen de kinders mee kijken en centjes inzetten hahahaha vinden ze altijd wel leuk! Of ze gaan zelf op de wii spelen of tv kijken. Wordt weer n gezellige dag!!!!

Alle zieken... hoop dat jullie ondanks dat jullie je niet lekker voelen toch n fijne kerst hebben en n beetje kunnen genieten van deze dagen!

Deli... speciaal voor jouw meis nog n DIKKE DIKKE DIKKE knuffel! Denk veel aan je! Hoop dat je ondanks t grote gemis toch n beetje kunt genieten!

Iedereen... ik merk al 2 avonden als Chris zijn hand op mijn buik legt dat de kleine fanatiek begint te bewegen en te trappelen. Is erg leuk!! Hij herkent de vader! Wat is dat genieten zeg en hoe teder Chris dan zijn hand rond t ruggetje of billetjes legt!!! FANTASTISCH!!! Hij zegt zelf: t is nog veelste druk om geboren te worden. Dat duurt nog wel even. Maar ook zegt ie dat de kleine de 28e geboren wordt. Ik denk zelf morgen!
    Mijn schoonouders denken dat t nog heel lang duurt omdat mijn buik nog niet aan t indalen is MAAR dat hoeft ook niet bij n 2e/3e/4e of zelfs meer kinderen. De 1e MOET bij 36 weken ingedaald zijn maar meerdere kinders kunnen goed pas bij de bevalling indalen. Dus ik denk dat ons kleine ventje dan pas indaald!
    Heb wel iedere ochtend dat ik mijn darmen leeggooi dus kan zijn dat t langzaam in gang begint te komen! We zullen zien... t is iig géén 1e kerstdagkindje!!!

Fijne 2e kerstdag meiden!!!!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, meis ondanks het grote gemis wens ik jullie toch een fijn kerstfeest. Zal wel moeilijk zijn met deze dagen.

Miran, nog geen baby dus. Zou je dan toch echt de 40 weken gaan halen?? Zou zomaar kunnen.

@ all, onze kerst is een beetje in het honderd gelopen. Gisteren wel lekker gegeten bij mijn ouders maar de hond is ziek geworden gisteren. Nu ga ik niet zomaar met kerst een dierenarts bellen maar na vanacht de hele nacht met een doodzieke hond te hebben gezeten vanochtend toch maar gebeld. We kunnen om 12.00 uur komen. Hoop dat het mee valt. Heb vanavond eigenlijk visite maar als het niet gaat dan bel ik die af. De hond is hier echt onderdeel van ons gezin en die gaat nu ff voor!!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Miranda heeel veeel plezier vandaag
    dag heeel veel sterkte met je hond zieke huisdieren zijn nooit leuk

hier een ziek mannetje dus miss gaan we vandaag niet eens weg

zoey zit in dr eenkenningheidsfase nou ja eerder in dr verlatingsangst fase ik kan niet ff de kamer verlaten of mevrouw zet een keel op maar goed ook wel weer erg hartverwarmend als ik dan weer de kamer binnenkom en haar een grote glimlach zie hebben .

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: beterschap met jullie hond! Hopenlijk valt het allemaal mee!

All: hebben jullie allemaal genoten van deze dag? Denk dat wij gisteren beetje te veel gedaan hebben. haan heeft de hele middag in bed gelegen en ik heb ook even gelegen, had enorme hoofdpijn:( Is gelukkig wel iets afgezakt nu maar nog niet over helaas. Vanavond maar weer op tijd in bed.

Fijne avond allemaal!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Hier toch nog een redelijk geslaagde 2e kerstdag gehad. Om 12.00 uur met onze hond bij de dierenarts geweest. Hij blijkt kennelhoest te hebben. Heel vreemd omdat hij niet in een kennel of met veel andere honden in aanraking is geweest maarja, hij heeft het. Nu verschillende spuitjes gehad voor de koorts en het hoesten. Nu is hij de rest van de dag al aan het opknappen. Nu hoest hij bijna niet dus hoop dat ik vanacht een goeie nachtrust heb. Net lekker thuis gegeten met schoonvader en mijn ouders. Nu nog ff relaxen op de bank en vroeg onder de wol.

Fijne avond nog!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: wat fijn dat het allemaal meevalt met jullie hond!

All: fijne dag!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, fijn dat het wat beter gaat met de hond!

Miran, toch geen kerstkindje. Houd ie het toch langer uit dan gedacht. Is ook veelste koud buiten natuurlijk en hij zit nu veilig warm bij mama.

Ryan heeft een pratende stofzuiger gekregen voor de kerst, het hele huis gaat ie er mee door zo schattig!

Vandaag beetje bijkomen en opruimen/poetsen. Ryan betijds naar bed zodat papa en mama wat tijd voor elkaar hebben hihi
    Morgen heeft haan een dagje vrij, gaan we lekker shoppen met zn drietjes. Ook me trouwring wat groter laten maken, pas ik sinds de zwangerschap niet meer....

Gisteren zijn we na het eten nog even op visite geweest, daar heeft Ryan zo'n schuim snoepje gegeten (zeg maar suikerbom)
    Geen suiker meer voor hem want hij heeft tot half 10 door het huis gerend en veel kletsen super druk! Naar bed brengen was geen doen. pfff wat kan een kind druk doen...
    Papa en mama weer wat geleerd haha

Fijne dag meiden! x

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pooh: kijk dat weet je dan ook weer dat te veel suiker niet goed voor jullie mannetje is! Gezellige dagen samen met je haan en ryan..

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik hoop dat jullie allemaal hebben kunnen genieten van jullie kerstdagen!

Ik las wel dat Dag heeft opgezeten met een zieke hond :( hoe gaat het nu?

@ Miran, nog geen babytje bij jou dus? Of misschien vandaag?? Spannend hoor! Zo zie je maar, je kunt mara zo over de 40 weken lopen!

@ Juffie, jij hebt zo te lezen niet zo'n geslaagde kerst gehad, ziek in bed lees ik, hoe is het nu met jullie?

@ all, bedankt voor jullie lieve woorden en digi-knuffels ;)

Mijn kerst was goed! Vrijdag moest ik eerst naar de vk 'smiddags en het blijkt dat ik ischias heb. Dat komt wel vaker voor in de zwangerschap. Ik heb steeds zo'n pijn in m'n rechterbil dat trekt naar m'n been of rug. Hoort er dit keer bij, kun je niks aan doen en het wil ook niet zeggen dat ik het blijf houden de hele zwangerschap of dat het erger wordt, dus we doen het er maar mee ;) verder heb ik de boodschappen en voorbereidingen gedaan want 's avonds kwam mijn broer met z'n gezin bij ons eten dus toen waren we al met z'n 8en. Normaal was kerstavond altijd de avond van mijn moeder, dan gingen we met z'n allen naar haar en hadden we voor iedereen heel veel cadeau's onder de boom. Nu hadden we besloten om lekker samen te eten. Toen m'n broer binnen kwam en ik nog in de gang stond om op m'n schoonzus te wachten kwam hij al direct terug lopen met rode ogen omdat hij een foto van m'n moeder in z'n hand had die ik in de keuken heb staan. Verder was hij redelijk stil maar hij is ook heel erg druk geweest de afg. maanden met z'n eigen bedrijf dus wellicht ook dat het daardoor kwam. Verder was het wel gezellig en geslaagd.

1e kerstdag hadden we 's morgens kinderkerst in de kerk en dat was ook leuk... Vooral met Wesley die de hele tijd heel hard schreeuwde dat hij niet ging zingen hahaha... 's morgens kreeg ik een sms van m'n schoonzus dat zij met hun gezin toch bij ons wilde aanschuiven 'savonds, die zouden naar haar schoonvader gaan maar vanwege het weer was dit te ver rijden. We waren hier al enigsinds op voorbereid maar we moesten wel even plaatsen regelen nog, dus m'n man had een tafeltje opgehaald voor de kindjes zodat die apart konden zitten want we waren nu ineens met z'n 15e waaronder 5 kleine kindjes. Nu hadden we 1 lange tafel gemaakt voor de volwassenen en de kindjes hadden hun eigen tafel in de keuken achter ons :D was wel een schattig gezicht. Hun houden het zitten toch niet lang vol dus we hadden de woonkamer leeg gelaten, konden ze daar lekker spelen verder. Het was erg vol maar wel gezellig! Toen 'savonds laat iedereen weg was ging m'n haan wat vuilniszakken wegbrengen en ik dacht even te gaan liggen maar ik kwam na 5 minuten amper nog overeind zo'n zere rug/bil had ik hahaha... Haanlief had de vaatwasser nog eens uit en ingeruimd en ik heb even de stofzuiger er nog doorheen gehaald en daarna ben ik in diepe slaap gevallen!

2e kerstdag waren we met z'n 3tjes thuis en hebben samen nog de gourmet aan gezet om de restjes op te eten want er was een hele vleesschotel over.

2e kerstdag was ook altijd een dag dat wij met m'n moeder waren dus dat was nu ook wel vreemd. Al met al heeft het de hele tijd in m'n achterhoofd gespookt en ben ik 1e kerstdag flink in huilen uitgebarst maar verder toch best goede dagen gehad!

En ik hoop jullie ook?

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Pooh, hahaha... Weet je dat iig :D

Deel Deze Pagina