[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: Kan me voorstellen dat dit soort dagen altijd vreemd blijven! Je mist je moeder altijd natuurlijk maar met dit soort dagen ben je je er heel bewust van. Fijn dat jullie het toch fijn gehad hebben met elkaar. Samen huilen en praten kan ook heel fijn zijn!
    Vervelend van de ischias trouwens zeg:(

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, hoe is het met jou dan meis? Hoe waren jou dagen? Ik denk dat het ook altijd moeilijk zal zijn, je blijft altijd denken "voorheen deden we dit of dat met mama" al zal het scherpe randje er dan af zijn...

Bleh, vandaag op m'n werk :( denk dat ik wel eerder ga, er is niemand aan het werk bijna! En ik had me vanmorgen ook al verslapen dus was lekker laat haha...

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    He bah werken vandaag:(

Hier gaat het goed hoor. Haan is vandaag wel redelijk fit dus dat scheelt een heleboel. ;)Hopelijk blijft het nu beter gaan want gisteren hadden we een flutdag. Haan de hele middag in bed, ik koppijn en Nathan druk;)
    Ben de babykleertjes aan het wassen en commode enzo aan het inrichten weer. Lekker rommelen in huis dus. Krijg opeens het gevoel dat het af moet allemaal:D

Zal zo Nathan eens naar bed brengen al klinkt hij nog behoorlijk wakker. heb het nieuwe boek van lynn austin nog liggen dus wil eigenlijk wel even lekker met een boek op de bank;)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

"ver bij jou vandaan" :D 'k heb 'm ook en ben er al in begonnen! Normaal had ik haar boeken in 3 dagen uit, nu met Wesley doe ik er tegenwoordig wel langer over. Hopelijk kun jij zo nog even lekker een stuk lezen! Maar goed, rommelen in huis klinkt ook lekker! Helemaal als jullie allemaal weer een beetje zijn opgeknapt!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    haha ja ben er net in begonnen.. Heerlijk even lezen. Nathan is toch gaan slapen na een kwartiertje keten in bed.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lekker juffie, even een momentje voor jezelf ;)

Doe Eddy of Penny de groeten als je ze tegen komt in het boek :p

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hihi zal ik doen:D Moest ook nog even hier spieken hoor. Laptop staat aan dus dat maakt het makkelijker he?

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heerlijk toch, laptoppen en lezen ;):D

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hallo!

Deli, fijn om te lezen dat je ondanks het gemis toch nog leuke kerstdagen hebt gehad. Klinkt als een gezellige boel. 15 gasten aan tafel. En boeken lezen heerlijk!! Ik lees tegenwoordig in bad. Het moment dat ik niet gestoord word en echt mijn rust kan vinden. Ben alleen op het moment zoekende naar leuke schrijvers. Heb er een paar van simone van der vlugt gelezen en voorheen nicci french en robin cook maar daar ben ik zowat klaar mee. Mijn smaak van boeken is veranderd maar wat ik nu wel mooi vind is dus nog de vraag......

Juffie, lees ze!!

@all, stan ligt in zijn nieuwe grote bed te slapen!!! Vanochtend heeft hij zelf zijn spulletjes mee verhuisd en hij ging na heel even te protesteren toch meteen slapen. Ben nu wel benieuwd wat hij doet als hij straks wakker word.
    De hond knapt langzaamaan op. Gelukkig!! Is wel sneu want mag hem nu nergens mee naar toe nemen dus de hond is een paar weken aan huis gekluistert. Maar dat komt ook wel weer goed.

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hey kippies,
    kom ook even binnenvallen... Wij hebben een drukke, maar gezellige kerst gehad. Tweede kerstdag dreigde even in het water te vallen omdat mijn oma plotseling opgenomen moest worden, maar dat is uiteindelijk toch nog goed gekomen ind e zin van dat we wel met de familie kerst hebben kunnen vieren 's avonds.
    Ik heb bijgelezen, maar niet veel onthouden, sorry!
    Dag: de hond van mijn ouders heeft ook 2x kennelhoest gehad, het kan in de buurt heersen. Wel erg vervelend, maar gelukkig knapt hij alweer op!
    Ik ga nog ff bankhangen nu Luca nog slaapt; ben net met de was in de weer geweest...

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, moeilijk dan om naar boeken te zoeken... Zijn best prijzig ook als je ze nieuw koopt. Bij Bol.com kun je zien bij een boek waar jij van houdt welke andere boeken mensen ook nog bestelde, zo heb ik mijn schrijfsters een beetje uitgebreid. Anders eens via marktplaats een partijtje 2ehands kopen? In bad lezen klinkt heerlijk! Ik lees nu voor ik ga slapen, 1 hoofdstuk en dan leg ik 'm boek weg en ben ik zelf ook vertrokken direct haha... Fijn dat de hond opknapt en dat Stan in z'n bed ligt! Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat! Of hij gaat roepen of zelf komt :D

Vorige week was Wesley 'savonds heel lang wakker, hij was denk ik iets te druk geweest nog voordat m'n haan 'm naar bed deed. Ik kwam tegen 22.00 uur thuis en mijn haan had visite en Wes lag nog te spoken boven. Toen hoorde we 'm weer en m'n haan zei laat 'm maar even. Er zitten traphekjes en hij kan verder nergens bij. Misschien kan hij zich nog net even vermaken en dan leg ik 'm er zo wel in...... Nou, mijn haan na 5 min. naar boven gegaan, zag hij 'm niet in z'n slaapkamer, niet op onze kamer of in de andere :( traphekjes waren beide dicht, was meneer met slaapzak en al over het traphekje geklommen naar de zolder en zat daar met gereedschap te spelen!! LEVENSGEVAARLIJK! De trap naar de zolder is open, hij had wel tussen de trede door kunnen vallen brrrr... Nu heeft haan een stok gemaakt die we 'savonds als hij naar bed gaat onder de deurklink plaatsen zodat hij niet van z'n kamer af kan. Als ik dan naar bed ga haal ik 'm weg zodat hij niet opgesloten zit 'snachts maar we wisten het anders ook niet meer, het is gewoon te gevaarlijk want soms hoor je 'm niet uit z'n kamer gaan terwijl de babyfoon op z'n hardst staat!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Elise, meis wat heeft je oma? En hoe is het nu?

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: wat goed dat Stan in een groot bed ligt. Nathan gaat gewoon roepen als hij wakker is/ of huilen net hoe vrolijk wakker hij wordt;) Ben benieuwd wat Stan doet.

Deli: had het verhaal gelezen op je hyves ja. Wat een boef is Wesley zegt. Moet er ergens wel om lachen maar is ook gevaarlijk natuurlijk:$

Elise: Wat vervelend van je oma... Gelukkig nog wel een fijne kerst gehad!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, wat een flutdag op m'n werk... Bijna iedereen is vrij! Mijn standaard werk zat er al snel op daardoor dus ik kom morgenvroeg weer en dan denk ik dat ik woensdag maar vrij neem... Heb geen zin in nog zo'n dag!

@ Miran, waar hang je uit meis?

@ Juffie, ja leuk die boevige mannetjes maar levensgevaarlijk ;)

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: Op je werk zijn maar niets te doen hebben is niets nee.

Ben ook benieuwd waar Miranda is ja.. Hoop aan het bevallen;)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, ja spannend is dat nu dan als iemand op het einde loopt he ;)

Ik ga naar huis, morgen weer een dag haha... Fijne avond allemaal!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!!

Dacht kom even snel spieken hoe het met Miranda is...

Hoe was jullie Kerst?

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, ik bestel ook wel eens 2e hand via bol.com. En vriendinnen en ik wisselen nog wel eens wat uit. Maar de meesten vinden karen slaughter heel goed en dat vind ik nog niet echt helemaal geweldig. Heb nu vakantie dus ik kijk nog wel bij de boeken top 10 van v en d. Die is vaak ook wel goed. Tjee, wat een boef is wesley zeg. En dan zo stil ook!

Miran, hoe gaat het vandaag?

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hehe FF heeft dan eindelijk vrijdag mij ei gespot....werd wel eens tijd....

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Yojo: lange cyclus deze maand dus.. Hebben jullie ook een leuke kerst gehad??

Deel Deze Pagina