welkom baby boom... ja sex helpt ook al niet echt want dat had ik vorige week al geprobeerd hahaha en bitter lemon vind ik zo smerig... maar goed nu ben ik net de slijmprop verloren dus hoop dat dit n begin van de bevalling is! Ik zal t zo snel mogelijk laten weten... als t werkelijk zo ver is dan weet Pooh t morgen meteen dmv smsje van mij!
hey meiden hoe is het met jullie? miran bij mij begon het ook met wat sliertjes bloed te verliezen op het toilet en veel harde buiken. spannend meis. @all probeer vanmiddag nog even langs te komen. liefs rosa
Buddy nieuws Kreeg een sms van Miranda. Vanmorgen om half 5 zijn de weeen beginnen. Om half 6 zijn ze naar het zkh gegaan. Ik jou jullie op de hoogte! X
Even ego berichtje. Ryan is ziek. Koorts 39,5 veel snot. Erg lelijk hoestje. Gisteren begon het en Ben ik thuis gebleven van me werk. Nu ziet hij er niet uit. Ligt een beetje te dommelen naast me. Ik moet vanmiddag werken, breng ik Ryan naar me moeder. Weet dat ie het daar goed heeft en dat ze goed op hem passen. Me moeder is kinder verpleegkundige. En Ryan is helemaal gek op haar. Dus hoef me eindelijk niet druk te maken. Toch voel ik me lullig dat ik ga werken en hem in de steek laat. Weekend heb ik nachtdienst. Is Ryan samen met haan. Misschien voor het weekend even langs HA? Pff vind het lastig. Ws is hij gewoon flink verkouden en is er verder niks.
Buddy nieuws! Kreeg een sms van de papa. Om 8.20 uur is Divano geboren! Miran en haan , gefeliciteerd! Xxx
Rosa: wat een mooie foto's! Pooh: bedankt door het doorgeven van het buddynieuws! En beterschap voor Ryan. Herken het hoor: als Nathan ziek is ga ik ook liever niet werken maar kan helaas soms niet anders.. All: vannacht was Nathan opeeens weer eeens aan het spoken. uiteindelijk na 2 uur wakker maar bij ons in bed. Hij had het wel wat over au buik en heeft al 2 dagen niet gepoept dus vrees dat dat dwars zit. Gelukkig wel lekker uitgeslapen tot 8.30.. Ga denk ik straks de kerstboom maar weghalen. Ben hem helemaal zat.. Maar nu zo eerst maar een douchen en aankleden looop nog lekker in pyjama
Snelle bevallig idd...maar volgens mij had ze dat bij de vorige ook toch? Ow miran ik zie nu een typfoutje in mijn sms...dus als je dit een keer leest...het is niet Toko maar Yojo....
sms van Miran, met mama en Divano is 't kei goed. Divano weegt 2560 gram. Heeft kledingmaat 44 aan. Half 5 eerste wee, om 8.21 geboren in 1 pers wee. Niks naars qua bevalling. Alles 100% meegevallen. meiden ik ga die kleine naar me ouders brengen pfff wat is ie ziek. Kom vanavond/vannacht nog wel ff kijken als ik thuis ben. xxx
@ Miran, gefeliciteerd meis! Geniet maar lekker nu samen met je gezin! @ all, heb geen tijd om overal op te reageren, misschien tok straks!
Joehoe, hij is er!!!!! Miran en Familie van harte gefeliciteerd met Divano!!! Geniet lekker van elkaar en wat is hij braaf zo 1 dag voor de uitgerekende datum! Hier heeft Luca vanaf 1:30 liggen hoesten. Hij sliep er zelf doorheen, maar ik lag wakker. wat een nare rothoest zeg! Als hij wakker is heeft hij er niet veel last van, maar zodra hij gaat liggen is het raak... Straks maar even naar de apotheek voor een hoestdrankje. We zijn net wezen shoppen met mijn broertje en schoonzusje en zijn goed geslaagd voor hem! Was erg gezellig, maar helaas kregen we vlak voor het naar huis gaan een telefoontje van mijn moeder dat het erg slecht ging met mijn oma en zij naar het ziekenhuis ging. Nu is de situatie redelijk stabiel; ze is bloed aan het opgeven en naar een andere afdeling verplaatst. Zodra haan thuis is vanmiddag ga ik met mijn broertje naar het ziekenhuis...
Ik kwam even kijken of miran al aan het bevallen was. Is die kleine kerel al geboren zeg!!! Miran en haan, van harte gefeliciteerd met Divano!!! Wat een snelle bevalling zeg!!! Fijn dat alles goed is met jullie!!! @zieke kindjes, beterschap!!! Ik ga er snel een uit bed halen.