[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    fijn weekend nog allemaal!!! Wij gaan lekker filmpje kijken. Mijn rug gaat niet zo lekker dus het wordt nog 1 wasje aanzetten en dan lekker bankhangen!

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo rustig hier geweest vanmiddag! ;)

Wordt het wat met je boek Yoo?

Bankhangze Dag! Dat ga ik nu ook doen! Sterker nog, ik lig al languit.. ;)

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden...

Wou even wat foto's van het begin van de babykamertje showen!... Het is nog lang niet af MAAR t begin is er...

Erg geweldig hoe Chris dit allemaal gewoon zelf aanpakt! Tussendoor ook nog werken en onze verwarmingsketel zelf vervangen. Wat ben ik trots op MIJN EIGEN KLUSSENIER! hahahaha

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Let niet op die oude gordijntjes en die deur hahahaha
    Onze slaapkamer was zo 5,5 jaar geleden al toen ik bij hem kwam wonen en heb er nog niks aan veranderd gehad tot nu!
    EINDELIJK mogen die kleuren veranderd worden en alles verwijderd worden. Dit zat er al 10 jaar tegenaan. hahahaha Chris denkt bij zijn eigen: goed is goed he!
    Nu mag ik t inrichten!!!!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee moppies! Sorry dat ik jullie ff heb verwaarloosd maar ik ben jullie zeker niet vergeten. Bart had vakantie dus heerlijk genoten. Maandag gaat hij weer werken dus dan voor het eerst alleen met 2 Kids! Best spannend hoor! ;)

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Wendy... kan me voorstellen dat je t spannend vind. Wel lekker dat Bart zo lang vakantie heeft gehad met je! Heb je samen heerlijk kunnen genieten van jullie gezinnetje????
    Hoe doet Didi het? Hoe is Jesse als GROTE broer???

Ik kan niet wachten tot de bevalling al moet ik zeggen dat ik t best spannend vind worden nu! Ook heb ik dagen ertussen zitten dat ik er tegenop zie. Weet niet zo zeer de bevalling of t gevoel van n trappelend babytje te moeten missen in mijn buik. Het komt nu steeds dichterbij. Keek net toevallig op mijn hyves en voor mij is t nog maar 75 dagen. Is toch wel erg dichtbij aan t komen nu hahahaha.

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ga lekker naar bed en neem nog heel even mijn lappie mee!
    Wie weet kom ik zo nog even terug maar verwacht er niet teveel van....

Alvast slaap lekker allemaal!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee miran! We hebben echt heel erg genoten van ons gezinnetje. Didi doet het heel erg goed! Ze weegt nu 3840 gram. Ze slaap heel goed en komt snachts maar 1 keer rond 4 uur en daarna om half 8.

Jesse is een super trotse broer en verliest zijn zusje geen seconde uit het oog. Steeds maar knuffelen en kusjes geven!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

miran: zo daar moest flink wat gedaan worden zeg! Super dat het nu op gaat schieten kan het leuke werk beginnen, inrichten.

Wendy: wat fijn dat het zo goed gaat. En netjes hoor maar 1 x voeden per nacht.

All: hier vandaag verder met Nathans kamer. Eindelijk zijn bijna alle onderdelen compleet van de meubels dus kunnen we verder. We waren vorige week al begonnen maar toen bleek dat er onderdelen misten en beschadigd waren;)

fijne dag allemaal!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Wat lief van Jesse, Wendy! Fijn te lezen dat het zo goed gaat!

Miran, zo, daar wordt flink verbouwd! Ben benieuwd naar het eindresultaat straks!

~~~

Mogguh allemaal!

Zijn ff aan het ontbijten en stappen dan zo in de auto, even een ochtendje zwemmen! Heerlijk! Fotocamera gaat uiteraard mee! ;)

Iedereen een fijne zondagochtend!

Xx

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QB: geniet van het zwembad!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Wendy..das zeker netjes 1x per nacht...heerlijk toch

@Miran..gaat de goeie kant op met het kamertje:)

Hier nog steeds geen ongi. pfff baal ik wel van hoor...wel stralend weer hier dus als het vanmiddag nog zo is gaan we even lekker een uurtje het bos in met Rayven, even lekker ravotten in de bladeren:D

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Wendy... lekker hoor dat Didi het zo goed doet! Genieten dus!!!

Juffie... klusze vanmiddag. Wat voor kamertje krijgt Nathan nu?
    Krijgt de nieuwe baby t zelfde kamertje, ik bedoel kleuren/inrichting als dat Nathan had?
    Of wordt t toch n tikkeltje anders?

Riddle... jammer dat je ongi er nog niet is meis! Lekker hoor even uitwaaien. Hier is het ook prachtig weer net als gisteren eigenlijk!
    Wij moeten vanmiddag naar n verjaardag van de overbuurjongetje... vriendje van Giuliano en zoontje van mijn vriendin!

QB... zwemze meis met je kiddo's! Ik zou ook de fotocamera meenemen als ik jouw was. Jij houdt toch al van foto's maken!
    Veel plezier met ze!

All... de babykamer in spƩ is de andere helft van onze slaapkamer! Die hadden wij gesplitst dus vandaar dat er nog veel aan moest gebeuren. Nu vanmiddag gaat Chris de laatste muur stucen en dan na zijn nachtdiensten wil ie gaan beginnen met schilderen. Gyani helpt dan mee! Dan hoop ik in de herfstvakantie van mijn zusje de babykamer te krijgen... en dan kan t inrichten gaan beginnen. Dus eind deze maand is t kamertje klaar! Chris zei: eind november MOET ie klaar zijn want stel dat t te vroeg komt kan t dus ook al in november geboren worden. Ik zei: dat klopt aangezien ons Gyani ook 5 weken te vroeg kwam! Dus daar is ie op voorbereid en dan kan ie weer beneden verder met verbouwen.
    Ach... hij is eventjes zoet met de babykamertje!
    Maar t wordt wel wat he!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag!!

Wen het was gezellig en wat hebben jullie een mooi prinsesje zeg! Joep vond Jesse een heel leuk kind. Haha en dat uit zijn mond!

Moest gister wel lachen met Joep. Ik lag languit op de bank tv te kijken en zegt ie ineens. Als ik 32 ben vind ik het wel een mooie leeftijd voor een kindje.... Ik vind t erg grappig om te zien dat de rollen hier ineens zijn omgedraaid...ik ben er helemaaaaaal niet mee bezig en heb zoiets van eerst die nieuwe baan en dan zien we wel. En is hij er steeds meer mee bezig. Wel schattig hoor!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: De baby krijgt inderdaad Nathans kamertje. Straks als Nathan over is alles weer inrichten met kleine kleertjes enz. Misschien nog een nieuw aankleedkussenhoes ofzo maar alles ziet er nog mooi uit dus is niet echt nodig. Meubeltjes staan nog niet in elkaar. grr we gaan nooit meer naar de leenbakker:x Nu is er weer wat scheef dus past het weer niet. Mijn haan is er helemaal klaar mee. Maakt normaal heel veel zelf maar nu wilde we een keer makkelijk maar goed schiet dus niet op zo:x Net wel even bij mijn schoonouders gordijnen uitgezocht (hebben een winkel voor woninginrichting, lekker makkellijk;)) Dus ga ervan uit dat het over een paar weekjes wel klaar is.

Yojo: Wat leuk dat Joep er wel al mee bezig is. 32 duurt dat nog lang?:) Gezellig trouwens bij Wendy op kraamvisite.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ehm nee hij wordt 1 mei al 32....
    Maar ik zit met t feit dat ik begin met een half jaar contract, dan een jaarcontract en daarna pas een contract voor onbepaalde tijd krijg. Ik wil zowiezo eerst zeker een jaarcontract hebben en dat krijg ik rond mei te horen. Er is voorlopig nog werk genoeg in de kinderopvang maar wil niet met een half jaar contract aankomen met hallo ik ben zwanger....
    We hadden het ook over de vakantie van volgend jaar. Dan willen we graag nog een keer ver weg en daarna zou ik ook graag een kindje willen. Dus dat wordt dan nog een klein jaartje wachten.... toch wel spannend hoor!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zeker spannend yojo. komt het toch wel snel dichterbij en voor je het weet is het vast zo ver!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    even buikfoto van vandaag,,

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    let niet op mijn broek hoor, zit al in pyjama:D:)

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, mooi buikje!! En tja die broek ;) Bij ons gaat Stan ook naar een nieuwe kamer en de babykamer blijft hetzelfde. Idd misschien een nieuwe hoes voor het aankleedkussen maar verder is alles nog als nieuw. Wil wel alle witte muren nog een keer texen.

yo, wat spannend! Een jaar is zo voorbij!

ik ga bankhangen. misschien tok morgen. ligt er aan hoe druk het is op het werk.

Deel Deze Pagina