Goedemiddag!! Hier vanochtend bij Ikea geweest. Was lekker druk maar toch goed te doen. Flink ingeslagen voor Stan zijn kamer. Een kleed voor op de vloer, een boekenkast en een kindertafeltje met krukjes er bij. Verder nog voor ons zelf 2 nachtkastjes dus wij kunnen er voorlopig weer tegen. Daarna bij Prenatal nog wat broeken en een shirt voor stan gekocht en een heel leuk setje voor de beeb. Kan me steeds niet inhouden met die kleine kleertjes.
Miran, mooie foto´s! Super bevallingsverhaal! Yojo, wat een leuk hondje! En super gave naam! Bij deze iedereen nog de beste wensen!! Ik heb oud en nieuw op me werk gevierd, nachtdienst. Precies om 12 uur was ik alleen op een kamer bezig dus heb het eigenlijk gemist. Toen ik de kamer af kwam kwam mijn collega naar me toe. Je hebt het gemist.... ben nu ziek thuis..... Was vrijdag overdag al aan de diarree en misselijk. ´s nachts ook en zaterdag uit me werk werd het erger. Toch maar ziek gemeld en veel op bed gelegen. Nu net me eerste kopje thee met crackertje op en hopelijk blijft het erin. Niet zo´n gezellig begin van het nieuwe jaar..... Met Ryan gaat het gelukkig een stuk beter, AB slaat goed aan. Alleen nog een lelijk hoestje. Haan en ik hadden het nog over een tweede kuiken hihi as zomer willen we op vakantie naar spanje ofzo. Dan nemen we me schoonzus mee en haar dochtertje van 9. de planning was om februari volgend jaar naar australie te gaan maar daar twijfelen we nu over.... Misschien toch eerst een tweede en dan misschien naar australie net voor Ryan naar school moet. Dan is ie bijna 4 en moet het redelijk te doen zijn zo lang vliegen. Maar dan gaan we wel met 2 kids.... is misschien te zwaar..... pffff we weten het niet zo goed. Het liefst gaan we febr 2012 maar het best prijzig en we hebben nu een jaar om te sparen.... En een tweede... ik kan ook zwanger naar australie of daar zwanger worden hihi pff moeilijk!!
Gewoon lekker zwanger worden, een vakantie is qua reizen altijd wel in te plannen hoor, financieel weet ik niet natuurlijk maar alles kan... Ja Juffie we zijn echt verwend vandaag met uitslapen maar 6 uur is ze nooit wakker, afgezien van de laatste paar weken rommelige nachten slaapt ze zo en zo altijd minimaal tot half 9, hoop dat kuiken 2 dat ook gaat doen
Heej allemaal! Bij deze voor iedereen een heel gelukkig, gezond, succesvol en liefdevol 2011! Liefs! Xx
Goedemorgen allemaal! We stonden op pagina 3!!!!! Dat is niet de bedoeling natuurlijk @ Miran, hoe gaat het met jou en je kleine mannetje? @ Dag, klinkt goed; heerlijk ingekocht! Kan me voorstellen dat het flink druk is geweest bij IKEA, dat is altijd op zulke dagen! @ Juffie, 6 uur is wel erg vroeg he?! Daar hou ik ook niet van hoor! @ Pooh, meis wat jammer dat je om 00.00 uur gewoon alleen was en nog vervelender dat je nu ziek bent! Gaat het al beter? Tja, zwangerschappen/reizen plannen?? Ik weet niet wat voor jullie werkt. Wij zijn niet zo van het plannen. @ Yootje, ik zag jullie aanwinst op hyves, zeker een leuk hondje!! @ Riedel, lekker uitslapertje dus Wesley slaapt de laatste tijd ook graag uit... Maar hij valt dan 'savonds ook niet zo vroeg in slaap. Net zo'n avond mens als zn papa... Maar voor mij is het wel lastig want als hij uit wil slapen tot een uur of 8/9 dan komt ik zo moeilijk m'n bed uit als ik moet werken hahaha... Vanmorgen ook weer te laat!!! Maar goed, ben ook gewoon MOE! M'n buik doet zeer, m'n rug doet zeer, bleh! Maar we zijn weer op het werk Wesley is met oud en nieuw op geweest tot 01.30 uur!!!!!! Ik had meneer om 19.15 uur naar bed gedaan in de hoop dat hij even lekker zou gaan slapen zodat ik 'm later op de avond kon wakker maken maar hij dacht daar anders over! Steeds hoorde ik 'm een half uur niet maar dan begon hij toch te roepen en was aan het spelen op z'n kamer... Toen om 21.15 uur z'n neefje en nichtje binnen kwamen had hij het snel genoeg door en riep heel hard "mama mag ik ook beneden spelen" hahaha... Om 00.00 uur naar buiten gegaan met 'm en hij vond het vuurwerk PRACHTG! Vooral de chinese rol, hij zat bij m'n haan op de nek en was keihard aan het lachen en aan het "ohhhhhooohhhhh-en" toen nog even met papa en de buurman door de sneeuw met de slee en het feest was compleet voor 'm! Om 01.30 gingen we naar binnen en is hij KO gegaan in bed! En mama ook En nu begint het normale leven weer, weer aan het werk, bleh!
hey schatten, ik ben nog steeds niet fit en nu zijn mijn kinderen ook weer ziek. Bah het stopt ook gewoon niet grrrrr:x begin alles echt zat te worden en wil dat alles weer gewoon is. Merk dat mijn geduld echt opraakt inmiddels. Maar goed, doe er weinig aan. Ga nu weer beginnen met werken. Deli; werkse en wat heeft jullie mannetje het lang volgehouden zeg!! Pooh: tja lastig, met 2 kindjes reizen is wel lastiger en als dat echt iets is wat jullie willen doen, dan zou ik nog even wachten met zwanger worden. De kans is uiteindelijk groot dat jullie met 2 kleintjes niet zullen gaan. Voor hoe lang willen jullie naar Australie? Opzich toch niet raar om daar zwanger te worden?? Tje plannen is niet mijn strekste kant maar ik zou de voor en nadelen tegen elkaar wegstrepen en dan wordt het snel duidelijk Daarbij niet vergeten dat je nu ook regelmatig veel piijn in je lichaam hebt en dat zal met zwanger zijn niet veel beter worden ben ik bang. Dikke knuf in iedergeval en ik ben wel benieuwd naar jullie beslissing.. Mir; lekker aan het genieten ? Kritel: we wisten het met 8 weken. Ik had al vrij snel het vermoeden en heb toen nutrimigen gekregen om uit te proberen. Helaas huilt hij nog best veel omdat hij krampjes blijft houden. Vandaag krijgen we een andere fles en hopelijk gaat het dan beter. Maar zeker vermoeiend allemaal. Hopelijk gaat jullie zwangerschap helemaal goedkomen en heeft dit kindje misschien geen koemelk allergie All; ik ga nu weer werken en iedereen een hele fijne dag
@ Mink, snap dat je daar niet goed van wordt altijd lastig als je om en om ziek wordt! Hopelijk knappen jullie snel op! Doe je rustig aan meis?! Werkse!
hoi allemaal! Luca: Gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Elise: Gefeliciteerd met jullie mannetje. Hebben jullie een leuke dag gehad?? Mink: bah wat naar dat jullie maar ziek blijven.. En ook weer aan het werk dus. Zal wel even heftig worden denk ik. knuffel voor jullie hoor! Deli: hihi dan is Wesley echt een nachtbrakertje zeg als hij het zo lang vol houdt. Ach als hij ook lekker uit slaapt is het ook niet zo erg natuurlijk.. All: vandaag weer aan het werk na 2 weken vakantie. Viel wel even flink tegen zeg. Vanmorgen was ik heel duizelig en verder vandaag ook flink wat harde buiken. Moet nog 3 weken en hoop dat ik dat red Fijne avond allemaal!
Heb je een pb gestuurd! Ja Freek is een heel schattig beest! Vandaag is ze een beetje rustig, slaapt veel en heeft een keertje wat overgegeven. Denk dat het gister te druk voor haar is geweest en ze heeft gister ook heel erg veel gegeten... Hoop iig niet dat er iets is.
Mogguh Sorry weinig zin gehad om veel te reageren...rayven heeft wel weer lekker door geslapen tot half 10 zal wel wennen worden morgen weer werken
goede morgen allemaal, kom jullie even een fijne dag toewensen. hier ga ik vandaag poetsen denk. ik tok vanavond nog wel. doeiiii groetjes en tot toks
Hey kippies, Deli: ik heb ook zo'n mannetje wat 's avonds pas laat slaapt en de volgende ochtend graag uitslaapt. Volgens het cb zal het vanzelf goed komen als hij eenmaal naar school gaat, maar voorlopig geniet ik even van het uitslapen... Juffie: bedankt voor je felicitaties! We zouden zondag Luca's verjaardag vieren, maar helaas hebben we zaterdagavond tot 0:00 met hem op de hap gezeten omdat hij enorme hoestbuien had waar hij bijna niet uitkwam en erg benauwd was. gedacht werd aan kinkhoest of het rs virus en een kuur gekregen. Zijn feestje hebben we dus maar afgeblazen... Gelukkig gaat het alweer beter met hem en lijkt de antibiotica aan te slaan. Mink: hier blijven we ook van het een in het ander vallen; zo vervelend! Miran: heerlijk om je enthousiaste verhalen te horen; ik krijg alweer helemaal zin in mijn kraamtijd! Laat je lekker verwennen! Riddle: fijn dat Rayven weer lekker door heeft geslapen; dan voel je je een heel ander mens! Hier dus een ziekenboeg; Luca begint wel op te knappen, maar nu ben ik gisteren ziek geworden. Toen we zaterdagavond thuis kwamen van de hap heb ik me ook helemaal leeg gespuugd, ik denk spanning. De misselijkheid van de zwangerschap blijft ook maar aanhouden; bij Luca was het wel al weg nu. Gelukkig hoef ik pas donderdag weer te werken!
Hoi, ik ben nieuw hier. Misschien kan iemand me helpen? Ik heb nu ook weer klachten na mijn eisprong/voor NOD. Maar toch anders dan voorafgaande maand. Ik heb behoorlijk last van steken links onder in mijn buik. Daarnaast heb ik s avonds last van misselijkheid. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hey meissies!! Elise, ach gut wat jammer dat hij nu net met zijn verjaardag ziek moest zijn. Toch nog van harte gefeliciteerd. De misselijkheid was bij mij deze keer ook later weg. Pas bij 18 weken of zo. Hou vol! Ben de rest al weer vergeten. Luna, moeilijk te zeggen. Ben bang dat je alleen kan afwachten. Vorige zwangerschap merkte ik wel wat voor NOD en deze keer helemaal niets. Je lichaam kan je soms aardig voor de gek houden dus probeer geduld te hebben.
Goedenavond allemaal.... Even snel tussendoor: BEDANKT allemaal voor de vele lieve en leuke reacties op mijn hyves en hier over ons ventje Divano! Echt super om terug te lezen! Met Divano gaat t echt super!!! Hij drinkt goed... heel rustig maar toch doordrinken/niet gulzig dus. Hij hoort eigenlijk nog op 7 voedingen te zitten maar zit op 6 voedingen op aanraden van kraamhulp want als ik t aan Divano overlaat zit ie maar op 5 voedingen per 24 uur! Hij krijgt om 23.30 uur de laatste voeding en afgelopen nacht kwam ie pas om 04.30 uur voor zijn eerste voeding de voeding daarop kwam ie pas om 09.30 uur. Dat was nog niet de bedoeling vond de kraamhulp. Tot de kraamhulp hier is houd ik me nog aan haar "wensen" maar donderdagavond is zij weg en dan geef ik hem pas voeding als ie zijn eigen meld. Ik heb hier ervaring mee en dat wakker maken schiet dus niet op want t gevolg is dat ie dan niet zijn flesjes leeg drinkt omdat meneertje nog te moe is. Zijn temperatuur is weer constant mooi dus dat is ook goed. Alleen s'avonds wil ie t liefst beneden zijn tot de laatste voeding toe. Lekker dicht bij papa en mama. Geeft niks vinden wij nog niet erg. Komt snel vast en zeker wel goed. Met mama gaat t ook goed... hou mijn rust alhoewel ik niet in bed lig maar gewoon beneden op de bank of op n stoel zit. Morgen komt de hulp voor de een na laatste keer en dan wil ik beetje bij beetje lichtelijk huishoudelijke taken mee doen. Zoals stoffen en de was vouwen. Het zwaardere werk laat ik nog aan haar over. Donderdag wil ik naar buiten met de kleine als t weer t toelaat. Nu wil t bij mij niet echt vlotten qua stand van de baarmoeder.... die is al 3 dagen achter elkaar 1 vinger onder de navelhoogte. Niet goed dus. Misschien morgen toch maar om die capsules vragen aan de vk zodat mijn baarmoeder gaat zakken. Heb geen last van stuwingen en ook niet extreem last gehad van naweeën. Dus tot nog toe mag ik niet klagen! Ik kom morgen wel uitgebreid reageren op iedereen! VOOR IEDEREEN DE BESTE WENSEN EN EEN SUPERGOED 2011 GEWENST!!!