Mooie foto's Miranda! Blijft altijd mooi om te zien zo'n klein frummeltje! Hoe gaat het hier verder met iedereen? Ben vandaag weer naar het werk geweest, tja, aan het werk kan ik het niet echt noemen, zo heel productief zijn we nu ook niet meer natuurlijk.. het werk gaat wel door, en de verzekerden mogen er eigenlijk niet de dupe van worden, maar het is erg moeilijk om zo te werken.. Zelf moet ik nog 11 dagen werken, dan is het gebeurd.. blijft toch raar.. Heb vanavond maar ff flink gesport, hoop nu ook echt vol te houden, want met Zumba werd ik iets te gemakkelijk.. Heb vanavond cardio gedaan, heb me nu toch een partijtje pijn in mijn onderbenen, haha! Als dat morgen geen spierpijn wordt weet ik het ook niet meer! Ik ga nu eerst op bed, lekker slapen. Morgen weer een dag! Xx
goedemorgen, Miran: wat een prachtige foto;s! heerlijk mannetje hoor. QB: bah nog maar 11 dagen werken. Lijkt me ook dat het lastig is om gemotiveerd te blijven als je weet dat je moet stoppen. All: fijne dag!
@ Elise, heerlijk he zon avond mensje! Mijn haan is ook echt een avond mens, zal wel van hem komen! Wat vervelend dat je nog misselijk bent, en ziek erbij L doe maar rustig aan meis! @ Luna, allereerst; welkom! Ik herken het wel ja! Bij mijn zwangerschap van Wesley had ik ook steken in mn lies en zon misselijk gevoel Spannend hoor! @ Miran, leuke fotos meis! Fijn dat het goed gaat met je knulletje! @ QB, kan me voorstellen dat het raar is nu te werken L ik weet er alles van! Productief zijn is dan toch lastig! En, spierpijn? @ Juffie, werkse meis, aftellen voor jou! Hoe gaat het met je? @ all, hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
hallo! Wij zijn nog lekker aan het genieten van onze vakantie. Stan zit nu lekker tv te kijken en ik ben aan het luieren. Niet echt pedagogisch verantwoord maar wel lekker Juffie, van harte gefeliciteerd met Nathan!! Hoop dat jullie een leuke verjaardag hebben.
@ Juffie, gefeliciteerd met je grote knul meis! Was helemaal langs me heen gegaan maar goed dat Dag het zegt! Veel plezier vandaag! @ Dag, klinkt als een heerlijk ochtendje!! Mag best!
Juffie.... gefeliciteerd met je mannetje Nathan's 2e verjaardag! Maak er n leuke plezierige dag van! Dag.. lekker hoor zo'n onverantwoord luierdagje! Genieten meis! QB... is toch logisch dat de werksfeer nu gigantisch laag is! Ik zou er ook flink de peeën in hebben om nog mijn handen uit mijn mouwen te steken. Hoop dat je snel iets leuks kan vinden en waar je t goed naar zin hebt en dat je daar lang plezierig kan werken! All... de vk is net langs geweest en Divano groeit zo goed dat ie vandaag naar buiten mag! Dus nu is t lekker zacht weer en gan we strakkies even lekker naar buiten met de kraamhulp. Ebony ligt wel ziekjes op de bank maar even naar de winkel kan geen kwaad. Met mijn baarmoeder hoefde ik me ook niet druk te maken... wel vrouwenmantelthee drinken zodat ie wat zakt! Verders gaat t eigenlijk heel erg goed! Ik krijg wel van iedereen te horen dat ik rustig aan moet doen maar doe niks als stilzitten! Vandaag heb ik n wasje weggevouwen en Divano gewassen samen met Chris en verders is er nog niet veel uit mijn handen gekomen! Ga hier even eten want heb nog niet gegeten! Schande!!!
miran, mooie foto's en fijn dat je vandaag al even naar buiten mag. Snap best dat je er ff uit wil. Ik kon toen ook niet wachten om er lekker uit te gaan en het is vandaag prachtig weer! Anders gewoon lekker een kruik in de wandelwagen. Deed ik toen met Stan ook in het begin. Deli, jij woonde toch bij chimpie champ in de buurt? Toch maar eens wat afspreken? Het lijkt me echt heel erg leuk om daar naar toe te gaan. QB, lijkt me echt heel moelijk om nu nog gewoon te werken. Lukt het al een beetje met iets nieuws zoeken of ga je de fotografie verder uitwerken? Je hebt talent dus waarom niet?? Mink, ach meis ook van het in het ander. Hoop dat jullie ook snel in rustiger vaarwater komen. @all, mijn luierochtend is toch wat anders verlopen....... Uiteindelijk zag ik overal viezigheid en ben de gordijnen gaan wassen, de ramen gaan lappen en flink met de stofzuiger rond gegaan. Ik moet eigenlijk nog dweilen maar het ijs is bij ons in de straat nog niet weg dus ik ga nog niet de vloer doen. Pas als dat weg is. Nu ligt stan op bed en ik ga op de bank hangen. Morgen naar de vk op controle.
Bedankt voor de felicitaties meiden! Miran: super dat je al naar buiten mag met Divano. Dag: lekker toch zo'n ochtendje! Zal nu weer wat doen hier op school. Ben even flink aan het opruimen geslagen. het moet hier toch een beetje netjes zijn als ik straks met verlof ga..
@ Miran, dat klinkt heerlijk zeg!! Fijn dat alles goed loopt! Geniet jij ook maar van het niks doen meis! Heerlijk laten verwennen! En veel plezier buiten! @ Dag, hahaha... Nesteldrang, nu al? Ja leuk, afspreken bij chimpie lijkt mij een leuk plan!! Ik ben voor! Ik weet niet wat uit komt met alle zwangeren? Juffie is de eerste die gaat baren @ Juffie, haha... Ook al aan de schoonmaak! Goed bezig dames!
haha Deli wat klinkt dat gek: baren Maar goed feit is natuurlijk wel dat het waar is Nog 4 weken en dan mag hij/ zij komen! Pff heb het gehad heir. Last van mijn rug/ buik/ moe Denk dat ik zo maar richting huis ga. Morgen weer een dag. Ben in iedergeval behoorlijk opgeschoten hier.
@ Juffie, hahaha.... Mijn vriendinnen zingen altijd voor de zwangeren "baren, baren, jij bent aan de beurt" daar moest ik aan denken dus vandaar het woordje haha... Doe jij maar rustig aan! Zie jij het zitten op korte termijn af te spreken bij chimpie champ? Of zeg je, doe maar fijn als deze smurf er is!
Deli: zie het nu niet zo zitten om een hele dag met Nathan alleen op pad te gaan nee. Doe dan maar als de kleine er is. Kan die bij Barry blijven en neem ik alleen Nathan mee. Maar goed als ik zo ver ben dat ik ben bevallen enzo dan zijn jij en Dag ook alweer behoorlijk ver