[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, dat klopt... Lastig... Dan zitten we zo alweer in de zomer voor iedereen bevallen is :D Anders neem je je haantje mee?! Kan hij achter Nathan aan hobbelen en jij rustig kletsen!

Nee meis, je moet het maar zeggen; als je het niet ziet zitten wachten we tot iedereen bevallen is of kijken of het nog lukt voor die tijd als jij wel bent bevallen.

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    lief dat je ernaar vraagt.
    met mijzelf gaat het up en down. beetje stressie allemaal met djesslyn steeds ziekenhuis in en uit. en zelf nog behoorlijk last van mn bekken.

gister met djesslyn naar het ziekenhuis geweest voor lever echo en orthopeet voor dr voetjes.
    alvast 1 ding uitgesloten ze heeft geen klompvoetjes en hoeft niet int gips!! moet vanzelf goed komen.
    echo en bloeduitslag horen we vrijdag als het goed is. dus nog ff spannend.

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Juffie: van harte gefeliciteerd met Nathan!!!
    Miran: wat een leuke foto's!!!
    QB: kan me voorstellen dat het je moeite kost om te werken in deze situatie.
    Deli: hoe gaat het met jou en je kleine boefje? Heeft ie alweer een manier gevonden om uit zijn kamer te ontsnappen?:D
    Dag: dan vestig ik nu mijn hoop op de 18 weken... Pfff wat ben jij productief geweest op je luie ochtend! Oh, en hier zijn Luca en ik allebei geen ochtend mensen, dus wij starten de dag altijd op de bank en voor de tv:) (behalve dan op de dagen dat ik werk)...

Ik kan echt merken dat de peuterpubertijd in alle hevigheid heeft toegeslagen bij Luca; wat kan die dwars zijn zeg! Ik moet er ook wel om lachen, maar soms zou ik hem wel even achter het behang willen plakken... Net lekker naar de speeltuin geweest; kon hij zich even uitleven en daarna was hij poeslief thuis...

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Luna Welkom! Pfff moeilijk hoor elke keer die klachten na je eisprong...bij mij is t ook iedere keer anders.... Maar waar heb je allemaal last van?

Hey lieve dames!
    Ben net met Freekje naar de dierenarts geweest. Ze wilde al twee dagen niet eten en vandaag vond ik het genoeg. En dat was maar goed ook. Ze was al uit aan het drogen. Dus ze heeft twee spuiten antibiotica gehad en een spuit tegen de misselijkheid. Ook een megaspuit (groter als Freekje is...) vol met vocht die onderhuids werd ingespoten....zo zielig! Ook heb ik een blik voer meegekregen dat ik op moet lossen en met een spuitje in haar bek moet spuiten zodat ze weer eet. Het is een voer met extra calorieren enzo zodat ze snel aansterkt. Moet morgenvroeg terug komen en als het niet beter gaat moet ze blijven en aan het infuus.....
    Pfff stond met tranen in mijn ogen daar....laat staan als ik ooit een beebje heb....
    Heb haar drie kwartier geleden zelf nog "gevoed" en toen heb ik er 5 ml ingekregen. Dat ga ik nu ieder uur doen en vannacht slaapt ze bij ons op de kamer en ga ik haar ook een of twee keer voeden. Het moet morgen gewoon echt beter gaan!

Verder alles goed hier! Ben vanmorgen ongi geworden dus zo'n heel laat ei had ik dus niet....

Hoe is het met jullie??

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Bubs, dat klinkt wel heftig zeg :( nog even de uitslagen afwachten dus... Gelukkig hoeft ze niet in het gips, dat is al 1 meevaller!! Hou je ons op de hoogte?

@ Elise, heerlijk he!! En dat blijft voorlopig nog wel even die tijd ben ik bang :( Wesley kan niet meer van z'n kamer nee :D m'n haan heeft een nette stok gemaakt die precies onder de deurklink past dus die staat op de overloop en dan kan meneertje de deur niet openen. Nu vraagt hij elke avond of we de deur niet op slot willen doen en dan zeggen we "als je netjes in bed blijft gaat de deur niet op slot" soms komt hij er dan nog uit (en dan staat de stok er gewoon hoor) maar hij heeft het nu wel door en blijft meestal liggen. Als ik dan ga slapen haal ik de stok weer weg zodat hij niet de hele nacht opgesloten ligt, dat vind ik ook geen fijn gevoel...

@ Yootje, wat een gedoe zeg :( snap dat je daar verdrietig van wordt :( weten ze ook hoe het komt? Hopelijk knapt ze snel op!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Deli, waarschijnlijk gewoon een infectie/griepje. En zo'n kleintje heeft niks bij te zetten. Hoop wel dat het over een paar uurtjes al wat beter gaat. Ze ligt nu lekker te slapen....

Hoe is het met jou? Beetje door alle dagen heen kunnen komen?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yootje, maar goed dat je dan meteen naar de dierenarts gegaan bent!! Je zou toch anders ook niet denken dat ze al aan het uitdrogen is :(

Met mij wel goed hoor, feestdagen goed doorgekomen! Ben alleen zo supermoe nu, maar da's vast van de zwangerschap...

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Deli....ja had mezelf nooit vergeven als ik te laat was gegaan...

Ja kan goed dat daar de vermoeidheid vandaan komt. Kan ook wel meespelen dat er nu spanningen van de afgelopen maanden uit komen bij je en dat je daardoor wat meer moe bent.
    Hoe is het met Wesley? Haalt hij nog steeds streken uit?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Yoo, ja ik weet het ook niet?! Slaap wel wat slechter en heb ischias dus last van m'n bil en rug, zal allemaal wel meespelen! Maar mag voor alsnog niet klagen!

Wesley haalt altijd streken uit hahaha... Verder gaat het wel goed met meneertje! Vanmorgen was hij van de kussens op de bank een huis aan het bouwen en hij vond het zelf "echt prachtig, echt vet cool" hahaha.... Soms hebben ze uitspraken, lig je helemaal dubbel ;)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geweldig!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja eigenlijk moet je al die uitspraken meteen opschrijven want je krijgt er dagelijks wel een paar om je oren :D

Ik ga naar huis, sluit de boel af en dan ga ik m'n mannen ophalen en heb ik weer weekend! Tok vanavond misschien dames!

@ Yo, succes met het voeden hopelijk knapt ze snel op!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dank je Deli!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo eindelijk zitten. Pff ben de hele dag alleen maar in de weer, heb geen rug meer over:( Had ik vanmiddag al het eten aan gezet, wil ik even de rookworst uit de kast pakken, heb ik die niet meer:x Dus alles weer uit, Nathan in de auto en weer naar de winkel. Had de tranen in mijn ogen:) Was zo moe en haan was ook nog eens laat thuis.. Nou ja nu eindelijk zitten met een kopje thee..

Yojo: ach arme Freekje:( Hoop dat hij snel opknapt!

Bubs: wat vervelend allemaal zeg die ziekenhuis bezoeken..

Deli: zie het zelf nu niet zo zitten naar CHimpie champ. Ben in het weekend nu gewoon helemaal op. ALs is straks verlof heb weet ik ook niet of het allemaal nog lukt. Maar als jullie wat willen afspreken, gewoon lekker doen hoor!

Elise: leuk he zo'n peuterpuber;) Moet er soms ook wel om lachen maar regelmatig kan ik Nathan ook wel achter het behang plakken hoor:) Zo eigenwijs en nee roepen:$ Ach hoort erbij he?

fijne avond allemaal!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey Meiden

Zooooo de eerste mega drukke werkdag zit erop wat een gekkenhuis zeg en dan wou ik eigenlijk deze week vrij nemen pfff vraag me af wanneer ik dat een keer normaal kan doen...ben nu dus ook helemaal kapot, net eten gemaakt, Rayven in bad gedaan, kattenbakken gedaan, brood gemaakt voor morgen voor haan en mij en nu op de bank hangen

@Miran..mooie foto's van je kleine man!

@Yootje...beterschap met Freek!

Ehhhh weet dat ik veeeel meer heb gelezen maar ben het allemaal kwijt...sorry meiden:)

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Iedereen een dikke knuffel

Bubsie: heb het niet allemaal meegekregen maar wil jullie wel veel sterkte wensen. Het is niet leuk om steeds naar het ziekenhuis te moeten gaan.

Juffie; Doe maar rustig aan meis, je krijgt het straks echt druk genoeg, dus wat je nu kan rusten echt doen.

Dag: de kindjes zijn nu idd niet helemaal lekker, maar het komt goed hahaha

QB; niet leuk om zo met je werk te zitten, hopelijk vind je snel iets anders en anders willen ze bij het uwv je ook wel helpen bij het opzetten van een bedrijfje, met behoud van uitkering. Dus je hebt toch al niks te verliezen, gewoon doen. hihiihih

Deli; waar woon jij ook alweer precies?
    Moet volgende week naar Hulshorst, misschien bij jou in de buurt??

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, alles goed meis? Nog druk?

@ Yootje, hoe is het met je hondje gegaan?

@ Juffie, goed dat je het aangeeft meis, wat niet gaat, gaat niet :( ohhhh ik voelde helemaal met je mee, over je rookworst verhaal :( zou ook wel kunnen janken!

@ Mink, heb even gegoogled maar dat is niet bepaald in de buurt haha... Ik woon in Elst Gelderland

Verder alles goed met iedereen?

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Halootjes!!

Heb niets terug gelezen. Ben nu echt op de bank geploft en ga even helemaal niets doen!
    Vanochten bij de vk geweest. Lig nu 2 weken voor op schema en mijn bloeddruk was aan de lage kant. Ook ff urine laten testen op bo omdat ik vage buikpijn heb. Verder alles helemaal in orde. Beebje is erg beweeglijk maar dat wist ik al.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo!

Met Freekje gaat het beter. Heb haar gister regelmatig eten gegeven en vannacht twee keer de wekker gezet om haar ook nog wat te geven. Vanmorgen bij de dierenarts een antibiotica spuit gehad die twee weken werkt en nog een blikje extra voer om haar bij te voeren. Maar ze zag er een stuk beter uit als gister en hoefde niet te blijven!! Ze woog nu 0.9 kg en dat was prima! Dus ikke helemaal blij!
    Moet ze dus nu nog wel blijven voeren zolang ze nog niet zelf eet. Maar goed als t dat is.... En ze mag morgen gewoon mee op weekendje weg!

Verder een rustige dag hier...en bij jullie?

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey Meiden

Ja deli alles is nog steeds absurd druk...op mijn werk is geen doorkomen aan en alles zit op deadlines dus wel een uitdaging maar soms gekkenwerk maar jaaaaaa:D

Verder heeel slecht geslapen kon gewoon de slaap niet vatten en haan ook niet, misschien 3 uurtjes gepit dus hopelijk gaat et beter vanavond

dikke knuf aan iedereen

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hahah Deli; oke das niet in de buurt hahaha Maar lijkt me zeker leuk om weer eens in levende lijfe met jullie bij te kletsen

Riddle; succes met al je werkdrukte

Juffie; bijna verlof en neem je rust (mama spreekt hahah)

al ik ga nu lekker slapen :D

Deel Deze Pagina