@ Riedel, dat zijn nog eens tijden Heeft Rayven er geen moeite mee als je moet werken en je d'r zo vroeg moet wakker maken? Dat vond Wesley vreselijk, dan is hij niet te genieten dus wat dat betreft ben ik liever vroeger op met 'm. Wij hebben ook "nog" geen bad. We willen het nog wel idd voor de kindjes, helemaal als de 2e wat groter is en zelf in bad kan is het wel lekker. Maar Wesley vermaakt zich altijd prima onder de douche zit hij in een soort van wasmand en heeft een emmer en een gieter en van alles neemt hij mee onder de douche en dan is hij zo een half uur druk.
Oh ja deli Rayven vermaakt zich prima onder de douche en ze heeft ook een badje voor onder de douche maar met 2 is het wel lekkerder.... En ja leuk vind ze het niet om dan wakker te worden gemaakt en is dan even nukkig tijdens het aankleden maar zodra ze beneden is en helemaal als we naar de bus gaan is weer aan het stuiteren want dat vind ze prachtig
Dag... HALLOOOOOO! Riedel... bad is wel lekker jah met kinders. Ook voor je eigen om lekker even te ontspannen!
@ Riedel, nou beter!! Wesley is extreem driftig als je 'm vroegtijdig wakker maakt haha... Van de week ook sliep hij nog laat in de middag dus ik dacht ik doe de deur van z'n kamer maar even open dan wordt hij misschien zo wakker maar hij keek me direct aan toen ik de deur opende en schreeuwde "Wesley wil nog slapennnnnnnn!!!!!" @ Dag, gezellig hoor HALLOOOO
Hey lieve schatten! Lief dat jullie zo aan me denken. Was donderdag nog met Freekje naar de dierenarts geweest en toen was ze een heel stuk opgeknapt dus de dierenarts zei dat ze gewoon mee kon. Maar mocht het toch slechter worden moest ik gelijk naar de dierenarts. Vrijdagochtend zat er ook weer een stuk meer leven in haar. Ze liep weer rond en kwam weer naar ons toe. Alleen at ze nog niet zelf dus gingen we vrolijk door met haar bijvoeren. Dus ze mocht mee naar de zee. Daar aangekomen vond ik dat je goed zag dat Freekje een stuk dunner was geworden maar ze liep gewoon lekker rond. Ik haar nog eten gegeven en er ging flink veel in. Alleen kwam het er gelijk ook weer uit. Na het eten haalde ik haar uit haar bench en bleef ze slap in mijn hand hangen. Toen had ik echt zoiets van ow dit is fout. Ze gaat dood. Liet haar ontlasting gewoon lopen en hield de hele tijd haar ogen open en deze draaide af en toe ook weg. Dus ik een dierenarts in Ouddorp gebeld en ik mocht gelijk komen. Dus als een gek daarheen. Daar bleek dat ze al onder de 32 graden zat terwijl een hond tussen de 38 en 39 hoort te zitten. Haar temp was niet te meten een thermometer begint bij 32 en dat gaf ie niet eens aan. Hij heeft haar nog een flinke spuit vocht gegeven en nog een spuit met iets. We kregen ook een drankje mee dat we haar twee keer per dag moesten geven. Dus daar gelijk gedaan. We kregen ook een kruik mee want haar temp moest omhoog. Ik heb wel drie keer gevraagd of ze wel te redden was en ze geen pijn had. Maar de dierenarts vond echt dat we het nog een keer moesten proberen. Dus ik met een heel klein beetje hoop terug naar Centerparcs.... Daar heb ik ze bij me in bed genomen met een nieuwe warme kruik maar voelde gewoon dat het over was. Ze is om een uur 's nachts doodgegaan. Heb alleen maar liggen janken en heb het er nu nog steeds moeilijk mee. Het weekend was dubbel. Het ene moment kei gezellig en het andere moment wilde ik het liefst naar huis. Dat je je toch zo snel kan hechten aan zo'n beestje zeg....
Ohhh Yootje wat een naar verhaal maar helaas bij mij maar al te bekend...ja je hecht je heel snel aan een beest dat is het vervelende en zoiets mag ook niet gebeuren maar helaas gebeurt het maar al te vaak maar wat ik al zei laat het je niet tegenhouden weer een hondje te nemen wanneer je daar aan toe bent.... haha Deli grappig dat Wesley dat dan zegt...behlave als hij er toch echt uitmoet ja
Nee dat gaat me ook niet tegenhouden. Joep zei gelijk dat er wel een nieuwe kwam. Ook hij had het er erg moeilijk mee. Had ik niet gedacht omdat hij in eerste instantie geen hondje wilde... Zucht...
Yo... dat is idd kl*te om eigenlijk n heerlijk weekendje centerparcs te hebben en lekker met man en hondje te genieten en dan gebeurd er dit. Was ze al ziek voordat jullie gingen? Sorry meid dat heb ik niet meer meegekregen. Wel heel erg lief dat je gelijk naar n dierenarts in ouddorp kon komen. Fijn dat je zo goed werd behandeld alleen jammer dat Freekje niet meer te redden viel. Hoe jong was hij? Wel erg lief dat Joep jouw zo geruststelde. Tuurlijk hecht hij zijn eigen ook aan zo'n klein hulpeloos beestje. Zelfs machokerels vallen voor zoiets kleins! Sterkte meis!!!!
Ja ben afgelopen week twee keer met Freekje naar de dierenarts gegaan omdat het niet goed ging. Ze had een longontsteking. Maar we dachten eigenlijk echt dat ze het wel zou redden. Maar ze ging vrijdag echt in een uur of vier zo snel achteruit.... Ze was nog geen 9 weken oud.....
Yootje, ook al is ze maar eventjes bij jullie geweest het blijft moeilijk. Die beestjes zijn meteen maatje van je. Mink, gecondoleerd met je oma. QB, klinkt niet lekker! Beterschap!! Deli, ja gezellig he?? Ben net terug van pauze dus nu toch ff spieken hier. Maar zometeen weer snel aan de slag. Pooh, fijn dat julli er uit zijn! Als het kriebelt dan kriebelt het! Hoop dat de klussen in huis snel klaar zijn zodat jullie kunnen klussen aan een brusje! Miran, trotse mama dus! Gelijk heb je. Fijn dat het zo goed gaat. Ritme komt vanzelf wel. Hij is nog zo klein. Juffie, dus een leuk feestje voor Nathan gehad. Nog even en dan verlof! Ik nog 7 weken werken. Telt al af! @all, vanavond pretecho! Vind het spannend maar ook leuk. Weer ff beebje spieken. De volgende keer word live
Yo... mocht ze niet lang bij jullie zijn dan helaas. Maar al was ze er maar n paar uurtjes... je hebt toch al n band met dat beestje anders had je hem niet in huis gehaald! Ik heb ook 4 katten en desondanks als ze ziek zijn weet ik ook niet hoe snel ik bij de dierenarts moet zitten hoor! Het zijn toch je kindjes! Dag... zéker n trotse mama hier! Ik had hem vanmorgen om 7 uur de fles gegeven en nu net om kwart voor 12 moest ik hem nog wakker maken voor mee naar school te lopen. Heb om kwart over 12 flesje warm gemaakt maar Divano liet toch nog 40 cc staan van de 95 cc. Dus hij was nog niet wakker genoeg om te eten. Hij moet écht uitzichzelf wakker worden om te eten anders eet ie niet alles op. Ben benieuwd hoelaat dat ie nu weer komt. Meiden... ik ga even op de bank liggen. Heb vannacht maar 4 uurtjes geslapen en ben nu steenkapot! Kleintje slaapt... papa op t werk... kinders op school dus kan mama genieten van de bank!
Ja zijn zeker net kindjes.... Ben er de afgelopen week ook gemiddeld iedere nacht twee keer voor haar eruit geweest, je praat met ze, je knuffeld met ze etc...
Hoi allemaal! Mink, gecondoleerd meis! Yoo, vind het zo sneu van Freekje.. knuff! Nou, ben een beetje aan het opknappen van mijn luchtweginfectie, bedankt voor jullie beterschapswensen! Toch iets minder nieuws.. nou.. ging de deurbel net, postbode met een aangetekende brief van mijn werk.. mijn ontslagbrief.. hij's fijn.. *zucht* Tuurlijk, je weet dat je per 1/2 op straat staat en dit eraan zit te komen, maar om het dan zo zwart op wit te zien staan doet wel wat met me.. Dus hophophop, zoeken naar een nieuwe job.. Xx
Jups.. heb net ook zitten grienen hoor.. zit al ziek thuis, maar door zoiets word ik nou niet echt bepaald gemotiveerd om morgen aan het werk te gaan..
Nee kan ik me voorstellen....snap ook niet dat ze jullie nog zo lang verplichten om te komen werken....
Yo, zat net nog na te denken over Freekje en vroeg me iets af. Beetje lugubere vraag maar waar moet je dan heen met Freekje nadat ze overleden was? Je zit daar natuurlijk op een park en je bent niet in de buurt van je eigen huis. Als je geen antwoord wil geven vind ik dat prima hoor. Is ook niet uit nieuwsgierigheid maar meer belangstelling. Moet er niet aan denken dat ons hondje er tussenuit piept. Weet ook helemaal niet wat je dan zou moeten doen.........