[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nee, ik ook niet.. maarja.. er zijn zelfs mensen die tot 1 juni blijven, zijn daarvoor gevraagd.. worden daar natuurlijk wel voor beloond, helaas was ik niet 1 van de 'gelukkigen'..

Ja precies..

2. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Yootje: wat een naar verhaal van Freekje, heel veel sterkte! Puppies zijn zo kwetsbaar en het kan zo snel gaan; je hebt in ieder geval alles gedaan wat je kon.
    Deli: ik heb vanochtend bij de vk ook te horen gekregen dat is zwschapsischias heb, dus ik kan je een handje geven helaas... Luca moet je trouwens ook niet wakker maken, want dan heeft ie de rest van de dag een humeur om op te schieten...
    QB: he bah, daar zit je op te wachten als je ziek thuis zit...
    Riddle: wij hebben de badkamer verbouwd toen ik zwanger was van Luca en er een heel groot bad in laten zetten. De verbouwing was geen pretje, maar we zijn zo blij met het bad! elke vrijdagavond gaat een van ons lekker met hem uitgebreid in bad. we hebben een aparte douchecabine en dat is ook ideaal...
    De rest: hoi!!!

Hier is mijn oma overleden zaterdagnacht. Gelukkig heel rustig in haar slaap. Nu veel aan het regelen en donderdag is de crematie. ik ga nu mijn boefje maar eens heel voorzichtig wakker maken anders slaapt hij vanavond niet!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Elise, gecondoleerd meis! Sterkte donderdag! En natuurlijk sterkte met al het regelen wat erbij komt kijken.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant

Dat was ook een van de vragen die ik de dierenarts daar gesteld heb. En hij zei dat we haar bij hem mochten brengen en dan daar laten of vandaag weer ophalen om ze mee naar huis te nemen.
    Onze eerste reactie was van we begraven haar hier in de duinen. Omdat wij allebei heel erg veel van dat park houden en van de zee. Maar toen ging ik nadenken en had zoiets van nee dat doen we niet. Ik wil niet dat er straks een kindje aan het graven is en dat tegenkomt. Dus hebben we besloten om haar naar de dierenarts te brengen. Was wel heel apart want we wisten dat de dierenarts niet thuis was zaterdag en mochten we haar achter het huis in de vriezer leggen. Dus wij zijn er zaterdag heen gegaan en hebben haar toen samen in de vriezer gelegd. In haar handdoek gewikkeld....
    Vond het heel erg om haar daar achter te laten maar wist wel dat dat de beste plek was. We hebben haar vandaag niet meegenomen.

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elise gecondoleerd....

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Elise, gecondoleerd.

Yojo, ja lijkt me ook heel vreemd maar inderdaad wel de beste plek waar je haar achter kan laten. Brrrr, krijg er zelf de kriebels van als ik me een voorstelling van probeer te maken hoe dat geweest moet zijn. Dikke knuff! En dan kom je thuis met een riempje en mandje etc......maar geen Freekje. Neem je nog wel contact op met de fokker. Niet dat die er misschien schuld aan heeft maar die vinden het vaak ook fijn om te horen wat er gebeurd is. En misschien willen ze je ook wel tegemoet komen als je toe bent aan een nieuw hondje. Succes in ieder geval.

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb de fokker een bericht gestuurd maar heb het gevoel dat daar iets niet klopt....heb op marktplaats gekeken en ze hebben veel advertenties alleen dat wisselende nummers maar als je dat op de kaart kijkt is het steeds datzelfde adres...
    Had ook geen moeder gezien maar ik dacht dat dat kwam omdat het zo druk was met mensen die voor een pup kwamen. Er waren ook mensen voor een pup die ze kenden dus dacht dat het wel goed zou zitten. Maar nu denk ik dat ze ergens pups vandaan halen en dan doorverkopen....
    Denk niet dat ik er nog iets van zal horen.

Zijn nu rond aan t kijken voor een andere pup. Vind het niks zo zonder hondje in huis nu ik er net weer aan gewend was geraakt....

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Yootje...ja kan me voorstellen dat je meteen een nieuw hondje wil, had ik ook toen mijn kat met 4 maanden overleed hoor...en ja dat is dan echt een malafide fokker, heb jaren bij de dierenbescherming/ambulance gewerkt en helaas veel ervaring met dat soort mensen...bah!

verder veel nare berichten hier allemaal zeg..sterkte iedereen die dat nodig heeft!

@Elise, wij hebben een heeele kleine badkamer dus een aparte douche gaat echt niet lukken maar zou al blij zijn met een bad idd...lekker 2 van die kleintjes erin, kan niet wachten zowel op het bad als op een kleintje:D

Hier een leuke avond tot nu toe, we kregen een aanbieding voor Ponypark Slagharen, een weekend, met 3 dagen entree voor het pretpark, zwembad, kinderboerderij en het hele weekend een eigen shetland pony voor €248,- dus we hebben meteen geboekt voor begin september...heb er nu al zin in!! eerste keer echt weg wordt dat.

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Yootje heb je een uitnodiging voor Hyves gestuurd zag laatst dat ik je er nog niet bij had staan;)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

Heb je geaccepteerd!!

Enne goed vooruitzicht!!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zwaaai!
    meiden ben moe dus heb alleen alles even gelezen. Ga zo mijn bed in.

tot morgen

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ik was gister ineens weg want ik kreeg telefoon van het kdv dat Wesley opgehaald moest worden, ziek!

@ Yootje, meis toch L kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt gehad je weekendje! En wat kan het toch snel gaan met die kleine beestjes. Gelukkig heb je er alles aan gedaan om goed voor haar te zorgen meis! Je hebt direct aan de bel getrokken!

@ Dag, hoe was de pret-echo?

@ QB, ahhhh fijn zo’n confronterende brief L

@ Elise, allereerst gecondoleerd met het verlies van je oma… Sterkte meid! En ook ischias L hoe gaat het met jou meis, hou je het een beetje? Doe maar rustig aan, wat niet gaat; gaat niet!

@ Riedel, dat klinkt als een leuke aanbieding :D leuk vooruitzicht!

@ Juffie, trek je het allemaal nog meis?! Nog ff!!

@ All, ZWAAI!

Zo… Ik ben weer bijgelezen… Ben net op m’n werk aangekomen, bleh! Gister Wesley opgehaald en hij was echt superwarm en rillerig. Thuis z’n bedje in gegaan en toen hij wakker werd was het alleen maar "mama, mama" Heel zielig L en ik had ‘m getempt en toen had hij bijna 40 graden koorts maar toen ik ‘m een zetpil wilde geven kreeg ik het niet voor elkaar, hij gilde alleen maar "nee mama, niet pilletje nee mama, auw, auw" Zo zielig… Heb het 3 of 4 x geprobeerd maar hij kreeg ‘m er steeds uitgewerkt. Dus toen maar gewacht tot haanlief thuis kwam. Hij wilde alleen maar op schoot zitten en knuffelen, uiteindelijk is hij even op de bank gaan liggen. Nou, dat doet hij NOOIT! Echt zielig. Toen haan thuis kwam meteen een zetpil gegeven en toen knapte hij iets op. Ik ben om 20.00 uur in slaap gevallen op de bank omdat ik die ochtend ook al om 5 uur wakker was. Vannacht ook veel wakker geweest en vanmorgen was het ook weer vroeg. Haan is nu thuis bij Wes en ik had gister gezegd dat ik zou proberen wat uren van gister in te halen maar denk dat ik na m’n halve dag gewoon ga. Ben zo gaar als een klontje. Wesley had vanmorgen 38.6 zegt m’n haan net dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Yootje..dank je wel voor je acceptatie van Hyves;)

@Deli...ahhhh das idd zielig ja...dan zal hij nog wel hogere temp. krijgen denk ik...Rayven heeft altijd lagere temp als ze wakker wordt en in de loop van de dag stijgt het weer

Vind het wel eng Deli met die mexicaanse griep hoor in Nijmegen...is zo dicht bij ons en gisteren hoorde we van een vriendin in Elst dat een kindje waar haar dochter op het kdv zit het ook heeft pfff maar ja je doet er neit al te veel aan

Hier verder alles ok, rayven was even wakker om 7 uur dus gevraagd of ze nog even wou slapen en toen plofte ze weer neer maar heb haar maar om half 10 een keer wakker gemaakt want toen lag ze nog steeds te snurken de luilak:D

Dat weekendje naar Slagharen kan iedereen boeken hoor... www.ponyparkcity.nl/nvm

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedel, ja ik vond het ook eng. Ze waarschuwde mij ook op het kdv voor Mex. griep. Maar goed, er heerst zoveel. Ik heb wel de huisarts gebeld gister omdat het me niet lekker zat maar nu is hij volgens m'n haan alweer aardig te pas.

De kids van mijn broer waren ook allemaal ziek, spugen, koorts en hoofdpijn. Incl. m'n broer zelf en laat hij nou net zondag zijn langs geweest met een van de kinderen haha...

Zal eens kijken voor zo'n weekendje, vind het lastig in te schatten nu met een baby op komst

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh en uhhh, Rayven is idd een grote slaapkop :D

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Beterschap met Wesley Deli!

~~

Nou, ik heb net 2 sollicitaties online verstuurd.. ben benieuwd.. heb trouwens nog steeds niks gehoord van de vacature voor fotograaf waar ik eind november op gereageerd heb.. hmmzz.. zal er zo nog een brief achter aan sturen... En ben nu bezig met een open sollicitatie! Alles proberen! ;)

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zo is het Queen.....als je niks probeert heb je zeker niets..

Ja deli die weekendjes zijn in april en mei maar ook heel september dus dan zou het makkelijk kunnen....wij gaan eerste weekend september...kom je ook gezellig dat weekend:D...geen geld 2 volwassenen en max. 4 kids voor 248 euro..

Ja die griep...ik heb Rayven toen niet laten inenten omdat ik gewoon neit weet wat de effecten zijn op de langere termijn maar vind het zo dichtbij wel griezelig terwijl ik geen paniek kip ben hoor maar 2 gezonde kids die overlijden dan maakt wel dat ik haar extra in de gaten hou nu als ze ziek wordt;)

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yojo, vreselijk verhaal meid. Dikke knuffel voor jou!!

Elisa, gecondoleerd! Hoe is het met je?

Rid, ik had die aanbieding ook gezien, erg leuk!
    De broer van mijn oma gaat daar elk jaar heen met zijn vrouw en dan nemen ze hun kleinkinderen mee. Hoor altijd leuke verhalen!
    Leuk vooruitzicht meid.

QB, succes met solliciteren! knuffel!!

Deli, ja klinkt een beetje gek 'besluit genomen' maar we wilden het graag goed bespreken. Ook omdat we australie in ons hoofd hadden etc.

Klussen in huis zijn we wel even zoet mee.
    We willen een vliering op zolder maken en dan de zolder opknappen. Ook gelijk isoleren. Staat nu vol met dozen etc.
    Verder moet de douche cabine eruit en een deel opnieuw betegelen in de badkamer en nieuwe cabine erin. Een bad hebben we al. heerlijk voor ons zelf maar ook voor Ryan en soms zitten we er zelfs met z'n drieen in haha
    Eind van de winter moet er nog een laatste hand aan de tuin gezet worden. hekje plaatsen.
    Volgens mij was dat het wel.....

Dus even flink aan de slag, zijn nu extra gemotiveerd haha.
    En het hoeft natuurlijk niet gelijk af te zijn, zwangerschap duurt ook 9 maanden..... hihi

Ben nu ook rond aan het kijken voor de zomer vakantie. We gaan met me schoonzusje en haar dochter. Dus we zitten aan de schoolvakantie vast. We willen vliegen naar spanje.
    Heb niet echt veel verstand van vakantie boeken etc.
    Dus als jullie suggesties hebben....

fijne dag meiden! x

Miran, hoe is het meid?

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hoi dames!!

Hier ff snel een berichtje. Pretecho was supergaaf gisteren. Mooie foto's van ons beebje gekregen en een dvd met alle beelden. Volgens haar metingen was ik nu 28 weken en mijn uitgerekende datum kwam op 5 april ipv 15 april. Die datum komt meer in de richting van mijn eigen berekening maar we houden gewoon die van de vk aan. Pretecho is ook geen medische echo dus.....tja.

@ de zieken, beterschap. Ik had vanochtend ook een kleine man in huis die alles heeft ondergespuugd. Nu is hij bij oma omdat ik zo naar de tandarts moet. Gelukkig gaat het inmiddels al weer stukken beter met hem.

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Riddle, precies! Nooit geschoten is altijd mis! ;)

@Pooh, thnx! Genoeg op de planning zie ik al wel, leuk zeg!

@Dag, leuk een pretecho! Beterschap met de kleine man en suc6 bij de tandarts!

Deel Deze Pagina