[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo lieve schatten!

Joep heeft gister een hoop pups uitgezocht en ik kon vanmiddag al gaan kijken en ja hoor...we hebben al een nieuwe...

Een Jack Russel genaamd Sjors....

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja lieff!! Zag de foto's op Hyves! Dotje hoor!

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Yo, gefeliciteerd met Sjors! Een jack, mijn favo!!! Haha :D
    En wederom een supergave naam! Wij hebben ook een Jack. Vergis je alleen niet in het temperament maar dat weet je vast wel. Jacks zijn grote honden in een kleine verpakking ;)

@all, we hebben net stroomstoring gehad. Alles lag er uit. De monteur van Essent was er gelukkig snel en de hoofdzekering lag er uit. Na 5 minuten was het al weer klaar.

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhh wat een schatje Yootje....Gefeliciteerd met Sjors en idd pittige hondjes maar wel leuk:D

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Yootje, wat een scheetje zeg!

@ all, goedemorgen! Ik ben weer op m’n werk, Wesley is weer naar het kdv en het was even een klein drama vanmorgen want hij wilde wel maar toch ook weer niet. Maar eenmaal onderweg was het goed en toen we daar waren zocht hij meteen z’n vriendjes op en kon er nog net een klein kusje af voor mama hahaha…

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen meiden...

Sorry dat ik er weinig ben maar heb de griep te pakken. Ben nu langzaamaan wat aan t opknappen. Ben nog wel strontverkouden. Ook heb ik meer last van stuwingen nu dus gisteren even tabletjes gekregen van de ha. Hoop dat t nu beter gaat.
    Gistermiddag is er n vrouw van de CB langs geweest en die vroeg of wij wilde weten hoeveel Divano aangekomen was in de tussentijd. Tuurlijk wilde wij dat weten want sinds vorige week donderdag geven wij Divano alleen de fles als ie er zelf om vraagt en we zien wel wat ie drinkt. De ene keer is t 85 cc en de andere keer maar 55 cc. Dus wij waren erg nieuwsgierig. Afgelopen donderdag woog Divano nog maar 2520 gram en gisteren woog ie maar liefst 2700 gram!!!!
    Dus ons kereltje doet t geweldig goed! Mama is supertrots!
    Chris is n heuse trotse papa die veel met ons kleintje doet. Zo anders als mijn ex! Ik ben zo gelukkig met hun.

Met mijzelf gaat t verders ook aardig goed... ik zit al sinds afgelopen zaterdag in mijn kleren van voor de zwangerschap. Ik pas nu zelfs n broek die voor mijn zwangerschap nog te strak zat! Heb natuurlijk nog wel n klein blubberbuikje maar mijn figuur heb ik weer terug!
    Onvoorstelbaar hoe snel me dit gelukt is na deze 4e uitgedragen zwangerschap!

Elise... gecondoleerd meis met je oma! Klinkt heel gek maar wel heel fijn dat ze is ingeslapen en er zelf eigenlijk weinig van heeft gemerkt. Dat is voor de nabestaande altijd wel wat prettiger!
    Sterkte de komende dagen en zeker donderdag meis!!!
    Dikke knuffel.

QB... ZOOO!!!... dat is wel héél erg onpersoonlijk zeg. Hoe kunnen ze dat nu doen om ontslagpapieren met de post mee te sturen?!! Jeetje.. fatsoen is er ook niet meer bij is het wel? EN dan vinden ze t gek dat je werkhouding/niveau niet aanwezig is! Tuurlijk wist je dat je je ontslag kreeg maar op n menselijkere manier had dit ook wel afgehandeld mogen worden toch!
    Suc6 met t zoeken van n nieuwe leuke job meid!!!

Deli... is Wesley al wat aan de betere hand dan? Omdat ie naar kdv is gegaan vanochtend! Altijd zielig als n kleintje ziek is!
    Ik vind t zelfs zielig als ik Divano moet laten huilen omdat ik ergens mee bezig ben. Heb dat met die andere niet zo gehad maar als ik nu bijv net mijn eten op mijn bord heb liggen en Divano begint te huilen dan ben ik in staat om mijn eten te laten staan en Divano bij me te pakken. Ik kan t nu niet om hem te laten huilen! Weet niet waardoor t komt!
    Jij zit ook alweer bijna op week 30... jeetje wat gaat t hard allemaal!

Juffie... nog eventjes meid en dan mag je met verlof! Dan kun je lekker rustig aan doen en keuvelen met Nathan!
    Tijd voor je eigen vrij maken!
    Wanneer ging je ook alweer met verlof?

Yo... leuk zeg n nieuw hondje. Zou ik ook niet tegen kunnen tegen de stilte in huis nu je net gewent was geraakt aan iets om je heen. Was dus n dubbel weekend voor jullie. Hopelijk hebben jullie dit met n goed gevoel afgesloten en kunnen jullie ondanks alles toch genieten nu van Sjors (zo heet ie toch geloof ik!)
    Dikke knuffel meis!

Pooh... dat zijn nog wel wat veranderingen ja maar idd ook al raak je zwanger dan heb je nog 9 maanden de tijd he!
    Ach... alles op zijn tijd meis!

All... Hier heb ik ook weer eens wat in huis zeg! Collega's vragen aan Chris hoeveel kinderen wij nu samen hebben. Als Chris zegt dat t er 6 zijn dan zeggen ze (bijna) allemaal: nu hou je er toch zeker wel mee op?!! Nou... zegt Chris.. dat kan ik echt niet beloven hoor! Dus daar hadden Chris en ik t gisteren over nadat ik hem ophaalde van zijn werk. Ik zeg: voor nu zeg ik t is even goed zo... laat ons heerlijk genieten van dit manneke. Maar ik kan idd niet zeggen of t hier wel bij blijft! Chris zei: dat gevoel heb ik ook... kijk als ik zeker weet dat er geen meer bijkomen dan laat ik er ook gelijk n knoop in leggen maar ik weet t nog niet! Ik zeg: we zullen t wel zien over n jaar of 2/3!
    Voorlopig ga ik terug aan de pil en we zullen t maar op zijn beloop laten.
    De mensen kijken je dan wel gek aan hoor als ze je dat horen zeggen. Dus meiden... ik beloof niet dat Divano echt ons laatste kindje is! hahahahaha

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda,

Hihihi, fijn dat jullie het er in ieder geval over eens zijn dat jullie wellicht nog meer kindjes willen :D we wachten wel af hoe het loopt dan bij jullie hihihihi. Ja je kindje laten huilen is nooit leuk L ik kon het bij wesley ook nauwelijks hoor… Maar als je je handen vol hebt moet je soms wel even. Fijn dat jullie mannetje zo goed is gegroeid!

Wesley was weer helemaal de oude gister toen ik uit m’n werk kwam. Hij had ook geen koorts meer dus hij had vannacht de klok goed rond geslapen en toen is hij weer naar het kdv gegaan.

8. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi kippies,
    Miran: fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie! En ik kon Luca ook nooit laten huilen hoor, is heel normaal. En hij is nu echt niet verwend ofzo, dus gewoon lekker troosten als jij denkt dat dat goed is! En ik ben jaloers dat je alweer zo makkelijk in je kleren kan; ik kon nog steeds mijn broeken van voor de zwschap van Luca niet aan...
    Deli: de ischias is hier op het moment niet te harden. Af en toe springen de tranen gewoon in mijn ogen als ik moet bewegen; vooral 's avonds. en ik wil er eigenlijk nog niet aan toegeven dat ik rustiger aan moet doen en dat frustreert me ook behoorlijk. Ik moet dinsdag naar de fysio; ik hoop dat die er wat mee kan... Fijn dat Wes weer beter is!
    Yoyo: gefeliciteerd met jullie nieuwe hondje!
    Dag: gaaf, een pretecho! Heerlijk om even te spieken naar jullie beebje!
    Riddle: wij hadden ook een vrij kleine badkamer, maar hebben een deel van een slaapkamer erbij getrokken zodat alles erin paste. En we hebben op de eerste verdieping toch 4 slaapkamers, dus ruimte zat.
    Pooh: het gaat wel met me hoor. Ik heb er vrede mee met hoe ze gegaan is en ze was echt op, dus voor mijn gevoel is het goed zo. De uitvaart morgen zal nog wel even moeilijk worden en daarna het opruimen van haar spulletjes in het verzorgingstehuis.

Ik moest gisteren op de oude locatie van mijn werk zijn en zag daar veel kinderen die ik ooit in de klas heb gehad, maar nu al een tijd niet meer gezien heb. Er is ook een meisje wat altijd bij iedereen die zwanger is voorspelt wat ze gaan krijgen en dat ook goed heeft en volgens haar krijg ik een meisje. Ik heb zelf ook meer een meisjesgevoel, word wel steeds nieuwsgieriger hoor! we zijn er nog niet uit of we het willen weten bij de 20 weken echo, lastig!
    Vanochtend met Luca voor het eerst naar ouder-peuterdans geweest. Hij vond het helemaal geweldig en voor mij was het ook redelijk te doen met mijn zere bil...

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes!

Kennen jullie me nog?! ;) Ohhh, heb jullie verwaarloosd! :O Slechte kip ben ik toch! Ik heb het de laatste tijd zwaar gehad door elke nacht met Liv in de weer te zijn, maar sinds vorige week dinsdag gaat het weer heel goed! Ben nu ook eindelijk weer een beetje mezelf! :)

Hoe is het met jullie? Zal zo eerst eens even bij gaan lezen! :)

Tok later!

xx

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lin, bijlezen? Dan ben je nog wel even druk :p je kunt beter gewoon weer mee gaan kletsen! Ik kan me voorstellen dat die gebroken nachten jou ook breken L zo vermoeiend. Hopelijk blijft het nu goed gaan meis. Hoe is het verder?

@ Elise, een meisje dus voor jullie :D zou leuk zijn!! Ik heb totaal geen idee. Soms denk ik ook een meisje maar ach, weet het niet! Maakt ook niks uit. Ischias is ook echt vervelend. Ik sta ook vaak met tranen in m'n ogen helemaal als ik druk ben geweest en harde buiken erbij heb, bah!! Probeer er maar wel aan toe te geven (moet ik zeggen) want je moet nog even en het kan erger worden meis.

11. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hoihoi,

Ben helemaal niet fit dus ik heb geen fut om op iedereen te reageren. Maar denk wel aan jullie!!

Ik plof weer op de bank. De noodzakelijke huishoudelijke dingen zijn gedaan. Morgen weer een dag......

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hier drukke dag weer op het werk achetr de rug dus ff geen fut om te reageren sorry

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

Kom net bij de vk geweest en die heeft me gezegd dat ik per direct moet stoppen met werken.. Kindje is niet genoeg gegroeid de afgelopen 2 weken :(en het is nu nog echt een klein frummeltje. Nathan was ook niet al te groot (3020 gram met 41 wk) dus moet nu echt rust nemen.. Ga morgen nog werken maar dat wordt denk ik mijn laatste dag. Net al een poging gedaan mijn directeur te bereiken maar nog niet gelukt

kom snel weer meer kletsen maar heb nu geen puf..

fijne avond!

xxx

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    juffie, vervelend maar wel ff beter voor jou en de kleine. Hopelijk reageert je directeur een beetje relaxed! knuff!

Yojo, zag de foto's op hyves, wat een schatje is Sjors. ben blij voor je!

Morgen moeten haan en ik vroeg werken, Ryan slaapt bij apo en oma. We zijn net ff lekker in bad geweest, even bijgekletst. Zo nog ff bankhangen en dan een nachtje doorslapen hihi

tok jullie snel. x

15. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey kippies,

Hoe is het hier?

@ Juffie wat vervelend dat de kleine niet genoeg is gegroeid. Dan is het idd verstandig om nu rust te gaan nemen. Beter voor jou en de kleine!! Ben benieuwd hoe de directeur reageerd.Dikke knuffel.

@ Yojo, meis wat een verhaal met je kleine Freekje:(. Maar gelukkig hebben jullie nu een nieuw hondje en dat is ook een schatje zeg!!! Hoop dat jullie daar lang plezier van mogen hebben!!

@ Pooh, en lekker door kunnen slapen vannacht? Lijkt me ook heerlijk moet ik zeggen!;) En jullie gaan dus bezig dingetjes verbouwen in jullie huisje? Altijd leuk!! Suc6

@ Miranda, wat fijn dat jullie mannetje het zo goed doet!!! Het is een heerlijk ventje om te zien zeg!! En de kids zijn dus helemaal trots? Heb je vast een goede hulp aan of niet?

@ Deli, jij schiet ook alweer op richting de 30 weken....
    Wat fijn dat Wesley weer beter is. Niks aan als ze ziek zijn he? Thomas is ook net weer 2 keer achter elkaar ziek geweest;), maar nu weer helemaal opgeknapt gelukkig.
    En hoe gaat het slapen met hem? Kan hij het volhouden om alleen 's nachts te slapen?

@ QB, Meid wat een gedoe met je werk zeg. Kan me voorstellen dat de motivatie weg is!! Heel veel suc6 met solliciteren en hoop voor je dat je snel een baan vind waar je het weer heel erg naar je zin zal hebben. Heb je nog wat van de sollicitatie gehoord waar je nog even achteraan wilde?

@ Riddle, hoe gaat het bij jullie? Rayven weer helemaal de oude?
    Wat een schone slaapster is jullie meissie zeg, daar kunnen de kids van mij een voorbeeld aan nemen;).

@ Elise, Nog gecondoleerd met je oma. Heel veel sterkte vandaag!!! Dikke knuffel.
    Hoe gaat het verder, wil het allemaal nog een beetje lukken? Voel je je verder goed? Hoe gaat het met Luca?

@ Mink, hoe gaat het bij jullie? Lukt het nu allemaal een beetje met de kleine man? Heeft de ostheopaat nog wat voor jullie kunnen doen?
    En hoe gaat het met Zoë? Wordt ook alweer bijna 2, gaat dat snel he?

@ Linnie, gebroken nachten breken je ook erg op, kan er helaas over meepraten. Hebben jullie enig idee wat er aan de hand was? Wij kunnen er de vinger niet opleggen:(. Wel fijn dat het bij jullie nu weer beter gaat. Knapt een mens weer helemaal van op!!

@ Dagdromer, hoe gaat het er nu mee? Ben je weer wat opgeknapt? Hoe is het nu met Stan? Is hij weer beter?
    Wat gaaf dat de pret-echo zo leuk was!! Heb je foto's? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor:)......

Hoop dat ik niemand vergeten ben???

Nog even een korte up-date van hier. Hier gaat het nog steeds niet lekker helaas. Alle nachten zijn erg gebroken en moet zeggen dat ik dat zo langzaamaan ook ben. Op het CB hebben ze niet een idee hoe we het kunnen doorbreken;).
    We hebben echt twee schatten van kinderen, eigenlijk altijd vrolijk en lachen:D. Ze hebben bijna nooit een slechte dag, alleen als ze ziek zijn.
    Maar 's nachts zijn het kleine spoken:$. Thomas komt nog elke nacht. Nu zijn we de taktiek aan het veranderen. Hij slaapt niet meer bij ons in bed, maar wij gaan bij hem liggen. We gaan 2 keer terug naar ons eigen bed en dan blijven we bij hem liggen. Maar dat is wel vermoeiend. Het enige wat scheelt is dat hij op zijn eigen kamer blijft nu. Kayra komt ook nog steeds elke nacht. Ik ben de bv al aan het afbouwen om te kijken of ze nu door slaapt, maar helaas. Vannacht was ze er al om half 4 terwijl ze om half 11 nog een dikke papfles heeft gehad. Tegen half 5 een fles gemaakt en die dronk ze leeg alsof ze niets krijgt:(?? Afgelopen weekend nam ze wel 2 keer genoegen met haar speen. Maar goed je bent wel weer wakker en ik vind half 5 zo vroeg. Af en toe kruip ik er 's middags ook nog wel eens in maar vaak slapen ze ook net achter elkaar aan.
    Ach nu even doorbijten, als ze straks wat groter worden dan gaat het vast beter;).
    Vandaag nog maar eens naar maatschappelijk werk bellen. Zij zouden contact met ons opnemen maar dat hebben ze helaas niet gedaan, dus ja dan zelf nog maar eens bellen. Ik hoop zo dat ze wat voor ons kunnen betekenen!!!
    Meiden ik stop er maar weer eens mee. Heb weer genoeg zitten klagen.
    Heb ook nog leuke dingen gedaan hoor haha. We zijn een aantal dagen bij mijn ouders geweest en hebben mijn broertje geholpen met klussen in zijn huisje. Net voor oud en nieuw kreeg hij daar de sleutel van. Was heerlijk om eens wat anders te doen. Opa en oma konden mooi oppassen:D.

Meiden allemaal weer suc6 vandaag en tok snel.

Dikke knuffel Liena

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Juffie... hoop niet dat je je eigen nu héél druk gaat maken over de grootte van je kind want dat is nergens voor nodig. Mij hebben ze toen ook gezegd dat t kind niet kon groeien en dat t te klein was maar ik zie er t positieve van in en dat is dat je er lekker lang babyplezier van hebt meis! Ons Divano was ook maar krap 2500 gram met 40 weken! Hoe zwaar/licht was jij met je geboorte? en je man?. Hoe groot zijn jullie nu?
    Ik was met geboorte 2300 gram en Chris was nog geen 3 pond met de geboorte. Nu zijn wij allebei niet groot. Ik ben nog geen 1 meter 60 en Chris is net 1 meter 75 (als ie dat al haalt). Wat kun je dan van ons verwachten? Dat wij 8 ponders op de wereld zetten? Tuurlijk moet je wel je rust gaan nemen als dat beter is voor de groei van je kindje maar laat je niet gek maken meid!
    tegen mij hebben ze ook van alles gezegd... probeer t langs je neer te leggen en geniet lekker van je zwangerschap! Het komt allemaal wel goed!
    Dikke knuffel meis. Is er iets wat je wilt weten vraag t me maar ik heb wat dat betreft wel ervaring met kleine kindjes en vroeggeboortes! hahahaha

Liena... ik mag idd zeggen dat wij n heerlijk ventje hebben. Hoor t van IEDEREEN! Nou zijn er bijna geen lelijke baby's hoor maar ik denk dat dat komt omdat ons Divano zo klein en fijntjes is. Hij is ook helemaal gaaf en heeft totaal geen puistje of pukkeltjes gehad. Wel heeft ie n droog huidje maar goed daar hebben we smeerseltjes voor! hahaha
    Hij doet t heerlijk en hij meld zijn eigen netjes om de 4 a 4,5 uur voor eten. Hij is n tevreden kereltje die zijn eigen weinig laat horen alleen s'avonds maar. Dan wil ie t liefst in de box liggen lekker drukte om hem heen!
    De kinders zijn zeker trots! Giuliano mocht Divano dinsdag laten zien op school en hij glunderde helemaal! Hij vond t zooooo geweldig dat mama op zijn school kwam met de baby! Alle kindjes en de juffen en leraar mochten Divano zien... zelf kon ie in de tussentijd niet van Divano's gezichtje afblijven. Giuliano is altijd superlief voor babytjes. Gyani kreeg gisteren ineens zomaar uit t niets Divano in zijn armen gelegd. Chris had de kleine vast en gaf hem spontaan aan Gyani. Die had op zijn beurt zoiets van "YES YES ik mag hem vasthouden en knuffelen." Ebony is ook zeker maar wat trots. Ze kan niet vaak genoeg showen met de kleine man!

Jammer meid van jouw nachten en t geval dat niemand je lijkt te kunnen helpen! Er moet toch n manier zijn!!! Er moet toch iemand zijn die hier n antwoord op heeft! Ik heb een enorm grote respect en bewondering voor je!!! Jij doet dit even alsof t niets is... het is heel normaal dat je er aan onder door gaat zo op deze manier. Ik merk zelf ook dat de gebroken nachten parten gaan spelen en dan heb ik met Divano nog maar n makkie... hij komt mooi om 00.00 uur en dan om 04.00 uur pas weer en daarna pas weer om 08.00 uur! Dus ik mag nog niet klagen. Maar jij hebt er 2 die allebei nog s'nachts komen en daarbij ook nog niet tegelijk maar achter elkaar. Meis... ik weet niet of ik t aan zou kunnen vandaar mijn welgemeende RESPECT voor je!
    Hoop dat er snel iemand is die jullie DE GOUDEN TIP kan bieden!!!
    Dikke knuffel meis!

All... hoe is het met jullie?

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Bijlezen gaat hem niet helemaal worden, dus ik start gewoon weer met meekletsen als jullie het niet erg vinden!

Juffie; Dat zegt genoeg, meteen stoppen met werken en rusten! Je hebt het ook echt verdiend!

Liena; Ik weet bij Liv ook niet helemaal wat het is, zowiezo heeft ze een heel vast ritme nodig en als ik daar vanaf wijk is ze meteen onrustig! Maar, misschien kun je dit ook eens proberen, Liv slaapt sinds ze 'Rust en Slaapsiroop van Sleepzz' krijgt echt stukken beter! We waren er even mee gestopt, maar sinds de dag dat we weer begonnen zijn, slaapt ze weer een stuk beter! Ik zweer er dus echt bij! Succes meis, hopelijk komt het snel goed!

Deli; Ahhh meis, doe je rustig aan! Harde buiken is een teken van je lichaam om het rustiger aan te doen he?! Denk goed aan jezelf!

Miran; Hoe is het met jullie kleine ventje? Alles naar wens?

Dikke kus

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ow Juffie toch! Rustig aan meis!

Ik ben net bij de dierenarts geweest met Sjors om haar na te laten kijken en te laten chippen.
    Ze zag er super uit en was helemaal gezond!
    Heb ook gelijk nagevraagd of ik iets tegen die fokker van Freekje kon doen maar dat gaat helaas niet....zij kan het als dierenarts ook niet.
    Maar ik ga wel op marktplaats een melding maken....

hoe gaat ie verder met jullie?

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Miranda, gaaf om te lezen dat ze zo trots zijn. Thomas is datook al met zijn zusje en hij is nog maar 2 haha.
    Jou nachten zien er idd heerlijk uit, zou er zo voor tekenen;).

Mijn nachten zijn iets anders. Afgelopen nacht ong. zo:
    22.30 Kayra fles
    22.45 op bed
    0.00 Thomas wakker, hem zijn speen gegeven
    0.45 Thomas weer wakker, nogmaals speen gegeven en even bij hem gaan liggen
    01.45 Thomas huilen, toen bij hem gaan liggen
    03.30 Kayra huilen, ook maar weer speen gegeven, pakte eerst nog wel eens de duim alleen nu niet meer;)
    04.30 Kayra weer wakker, haar fles gegeven
    06.00 Haan moest eruit, voor zijn werk
    7.00 Kayra en Thomas beide wakker.
    En het nadeel is dat ik zelf vaak zo moeilijk weer in slaap kom.
    Moet ook zeggen dat ik het dus ook heel moeilijk vind om de kids uit logeren te brengen. Bij anderen doen ze nl hetzelfde....
    De nachten die ik in de afgelopen 1 1/2 jaar heb doorgeslapen zijn op 2 handen te tellen en daar zit dan ook een week vakantie bij:(

Ach het veranderd vast een keer hihi. Straks krijg ik ze er natuurlijk mooi niet uit, maar dan ben ik de baas;).

@ Yojo, fijn dat het met Sjors allemaal goed gaat. Ik zou er idd ook melding van maken op MP. Dit gun je toch niemand!!!

@ Linnie, mss kan ik dat ook eens proberen bij Thomas. Hij krijgt nu al melatonine, waardoor hij al een stuk rustiger inslaapt, nu het doorslapen nog;).

Ik ga ff fruit eten, Kayra slaapt nog lekker( nu wel ;)) en dan kan ze straks ook fruit eten. Kom straks nog wel ff langs
    Knuffel Liena

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ahhh Liena, wat een nachten zeg! :( NIET LEUK! Je zou bijna met z'n allen in 1 bed gaan liggen ;)

Maar even serieus, als ik dit zo lees, dan vind ik het zo knap hoe je ermee omgaat! Ik heb er maar eentje en ik zat er al helemaal doorheen! Maar in elk geval goed dat Thomas nu weer in z'n eigen bedje ligt, dat is alvast het 1e gewonnen! En dan nog doorslapen inderdaad! Liv is vannacht ook wel wat vaker wakker geweest, maar dan valt ze gelukkig wel zelf weer in slaap en hoef ik er niet naar toe! We hebben haar 1 keer wat slokjes melk gegeven. Dus het gaat de goede kant op! Maar heel eerlijk, Liv krijgt nog steeds wat slokjes melk als ze wakker wordt, ook niet helemaal pedagogisch verantwoord, maar dat kan me niet schelen! Hahaha!

Nou meis, respect voor jou hoor! Je doet het heel goed! Nog even volhouden en dan kan het eigenlijk alleen maar beter worden toch?! Dikke knuffel voor jou!

xx

Deel Deze Pagina