[Klachten] na je eisprong (deel 4) / SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door riddle, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, fijn hoor dat het zo lekker gaat!! Dat is wel prettig, beetje ritme erin!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zooo was vanmorgen veel te vroeg wakker door zere buik. Om 8 uur weer gaan slapen en nu net pas wakker. heerlijk hoor:D Nathan gaat 3 dagen in de week naar de gastouder dus heb gewoon 3 dagen waarin ik kan gaan slapen wanneer ik wil:p:)

Deli: Jij dus ook rustig aan doen he?? Hier ook zo'n haan hoor. Heeft het gewoon niet door soms en ik geef het ook niet aan natuurlijk;) Duidelijk zijn want hij kan het natuurlijk niet ruiken dat je op bent. ik ga ook altijd maar door, dus heel herkenbaar!

Liena: fijn zeg een betere nacht. hoop dat je het maarschappelijk werk nog te pakken krijgt vandaag.

Linda: veel plezier met stappen vanavond! Lekker hoor een avondje weg en dan ook nog kunnen uitslapen.

Pooh: beterschap. Als Ryan echt niets binnenhoud goed zijn luiers in de gaten houden.. Anders gewoon even de ha bellen.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh miran vergeet ik jou helemaal!:) Super zeg dat Divano al om de 4 uur komt..

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    mogguh!! (alweer bijna middag)

Ben op t werk, misschien straks wel tijd om ff te kletsen.........

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, lekker hoor 3 dagen voor jezelf! Geniet er maar goed van, zal straks wel anders zijn met nr. 2 erbij ;)

Misschien heb je wel gelijk, moet ik duidelijker zijn maar goed; vaak loop ik te kreunen en te steunen, laatst kwam ik niet eens overeind van de bank en stond gewoon te huilen dan denk ik dat hij het toch wel door moet hebben. Maar misshien moet ik idd letterlijk zeggen dat iets niet gaat. Alhoewel ik me afvraag of het dan doordringt?!

Oh ik baal zo, bah, bleh! Wesley is echt niet leuk... Hij heeft zichzelf al nooit zo goed kunnen vermaken maar hij doet nu weer helemaal niks! Kijkt wat tv en als ik ga zitten om te kleuren is het niks, wil bij mama zitten en zit dan maar te klieren en als ik mopper wil hij niks meer en gaat liggen drammen, bah. Helemaal niet gezellig zo thuis.Hij verveeld zich gewoon ALTIJD wat moet je daar nou mee...

@ Dag, bijna weekend meis!!

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, begrijp je frustratie helemaal!!! Mijn haan vind deze zwangerschap ook gewoner. Bij Stan was hij heel voorzichtig en mocht ik niets tillen etc. Nu is het gewoon voor hem terwijl deze zwangerschap voor mij veel zwaarder is. Maar wat juffie ook al zegt...ze snappen het soms echt niet en dan moet je heel duidelijk zijn. Mijn haan is soms ook beetje geirriteerd als ik dan kwaad word en geeft dan de opmerking, zeg dat dan ik kan dat ook niet ruiken. Dus tja.....mannen hebben duidelijkheid nodig.
    Wat jammer dat Wes zich niet zelf kan vermaken. Of voelt hij dat er wat staat te gebeuren?

juffie, rustig aan!

miran, wat fijn dat hij regelmaat begint te krijgen!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Meiden... qua Divano vind ik t idd prettig dat er nu vaste tijden zijn. Tuurlijk kan ie er nog wel van afwijken maar rond deze koers komt ie wel om eten vragen.
    Ik zie hem écht groeien!!! Zo gek... t gaat zo hard. Hij is nu alweer 2 weekjes oud. Jeetje en de zwangerschap ging niet zo hard als nu dat ie geboren is.

Juffie... lekker hoor. Gewoon gaan slapen als Nathan op kdv zit. Jij hebt t blijkbaar gewoon nodig meis. Doen dan en je er niks van aan trekken. Straks met 2 zal t n stuk minder gaan!

Deli... ik kan er helaas niet over meepraten over t feit dat je mannen moet voorkauwen dat t voor ons te zwaar is/word. Chris maakt continu de flesjes klaar... stofzuigt t huis... doet mee boodschappen... pakt Divano over voor te laten boeren (boert bij papa beter dan bij mama)... zorgt ervoor dat ik s'avonds op de bank lig met mijn benen omhoog en geeft Divano dan heerlijk aan mij. hahahaha wat n verwennerij zeg! Maar dat heeft Chris altijd al gehad. Ik kan hem niet anders dan zo!
    Maar je moet t wel tegen je haan zeggen hoor als t je te veel wordt of je krijgt iets niet meer voor elkaar. Het komt echt wel dat ie dat gaat inzien.

Dag... geldt voor jouw ook meis! Ook jouw haan ziet dat tezijnertijd wel in.

All... ik moet zeggen dat Chris ook wel makkelijk kan denken hoor... neem nou mijn bevalling bijv.
    Hij zei: je hoort al die vrouwen maar klagen over hoe zwaar n bevalling wel niet is. Maar als ik dan zie hoe dat bij Miranda ging... half 5 eerste wee/ 6 uur al 5 cm ontsluiting/ 8 uur al 8cm ontsluiting en om 8.21 uur persen en ze deed persen en kwak.. hier is jullie zoontje! Niet ingescheurd of wat dan ook! Goh... wat hebben die vrouwen t zwaar!! Ze zat erbij alsof ze gewoon even moest poepen. Niks aan de hand. Wij... mannen... daar tegenover denken als wij die kleine eruit zien komen... oooow dat komt NOOIT MEER GOED daaronder. Wij zijn 4 dagen helemaal gesloopt van de bevalling!!!

hahahahaha zo ervaart n man de bevalling dus. En ik moet er wel mee lachen want dit verteld ie doodleuk aan iedereen!
    Hij is wel zoooo trots op mij hoe ik die bevalling geflikt heb en op onze prachtige zoontje. Hij kan ons bevallingsverhaal zo mooi en trots vertellen. Hij heeft t natuurlijk met zijn ex meegemaakt en nu met mij maar dat zijn 2 werelden van verschillen. Zijn ex moest er iets meer moeite voor doen dan ik!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ja dat is hier ook hoor, deze zwangerschap is voor mij ook een stuk zwaarder! En mijn haan vind dingen ook veel normaler dan bij Wesley. Dat vond ik vooral in het begin wel even moeilijk :( van de week was het kindje weer erg druk en ik zei "wil je je kind voelen" toen kwam hij en was weer helemaal ondersteboven ervan terwijl bij Wesley hij iedere dag wel ging voelen.

En ja, soms vindt hij zichzelf heel druk en verwacht dan dat ik hem dingen uit handen neem terwijl ik aan het eind van de dag bijna niets meer kan. Gister had ik het hele huishouden dus gedaan, incl. de zware boodschappen (oh dat is echt zwaar) en wes gebadderd etc. en toen kwam m'n haan binnen en maakte ik voor hem eten. Ondertussen had hij Wes in bed gelegd en toen hij ging zitten om te eten en ik ook eindelijk kon zitten begon hij over dat de hond misschien wel met me wilde wandelen :( pffffffffffffff, als ik er dan alleen aan denk om een eind te moeten lopen val ik al om hahaha....

@ Miran, het is altijd leuk om je man trots te zien zijn op je :D mijn haan was ook zo trots na de bevalling maar heb het idee dat sommige dingen snel vergeten worden.

Bevallingen vergelijken vind ik niet echt eerlijk, natuurlijk gaat de een beter om met pijn dan de ander maar voor sommige vrouwen is het ook gewoon zwaarder dan voor andere. Nu ook weer een oud klasgenootje van me die is bevallen en al een paar dagen in het ziekenhuis ligt omdat ze maar bloed blijft verliezen en tijdens de bevalling dat ook had en koorts waardoor ze weg zakte, tja... Dat kun je dan niet vergelijken met iemand die wat makkelijker bevalt natuurlijk. Alhoewel het voor elke vrouw zwaar is, hoe dan ook! Want er moet iets uit een gat dat eigenlijk gewoon niet past :D

@ Dag, wesley vermaakt zich altijd slecht. Maar soms gaat het echt heel slecht. En dat in combi met niet luisteren vanwege gewone peuterdwarsheid maakt het niet gezellig.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli en Dag: herken het echt zeg. Mijn haan vindt het ook ook allemaal wat normaler volgens mij. Maar wat jullie schrijven het is gewoon een stuk zwaarden met een kleine erbij. Voelen van het kindje doet hij wel hoor maar minder dan bij Nathan. Van mijn haan mag de kleine wel komen, kan hij er wat mee denk ik.. Nu belde mijn haan net wel op hoe het ging hoor en neemt ook wel veel dingen uit handen maar juist die gewone dingen als werken, koken, Nathan kosten nu veel energie..

Miran: inderdaad bevallingen vergelijken kan echt niet. Wel super dat Chris zo trots op je! Mijn haan was ook helemaal ondersteboven van de bevalling. Vond het behoorlijk heftig allemaal (dat was het ook wel). Maar ik teken voor zo'n bevalling hoor. Ben bij Nathan 24 uur bezig geweest waarvan bijna 2 uur persen.. Mag wel een beetje sneller;)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, het zal voor mannen ook wel wat "normaler" zijn. Hun hebben het allemaal al eens meegemaakt dus is het niet meer zo dat alles nieuw is. voor ons ook niet natuurlijk maar aangezien alles in ons lichaam gebeurd en wij er constant mee bezig gehouden worden zal het toch anders zijn voor ons. Als hun constant getrappel zouden voelen in hun buik staan ze er vast ook meer bij stil haha..

En wat je zegt, het is gewoon allemaal wat zwaarder. Bij de eerste zwangerschap kon ik zeggen als ik uit m'n werk kwam en moe was of harde buiken had 'ik ga lekker op de bank liggen' dat gaat nu gewoon niet meer. En bovendien ben je ook vaak nog aan het tillen, ik wel althans want Wesley wil nog wel geregeld even getild worden.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh morgen gaan we naar chimpie champ met wes, kan hij zichzelf even uitleven :D

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, we gaan misschien toch te snel gewoon door. We vergeten af en toe dat we toch al een heel eind op scheut zijn in deze zwangerschap. De tijd vliegt en alles moet toch doordraaien.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: leuk naar chimpie champ! En ik moet nathan ook nog vaak tillen hoor. Dus dat maakt het inderdaad ook zwaarder.

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, dat is ook zo. De tijd vliegt ook, niet normaal joh! Nog een week of 5/6 werken en dan heb ik al verlof................

@ Juffie, fijn is dat he, tillen!! Wesley wilde gister op schoot liggen bij me en knuffelen maar dat gaat voor geen meter met die dikke buik hahaha...

Wesley slaapt op de bank onder een dekentje. Ziet er wel gezellig uit haha.... En ik moet nog was was weg wassen en hangen maar voor de rest ben ik aardig bij. Jammer dat het weer zo $#%(*& is.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ah wat schattig dat wesley gewooon op de bank in slaap valt! Nathan protesteert tegenwoordig elke keer als hij naar bed moet. 's avonds valt hij na een half uur wel in slaap maar 's middag wil hij soms gewoon niet slapen.. Nathan is trouwens echt dwars de laatste tijd, echt twee en zeg nee ;)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    inderdaad rotweer ja. Heb net de oppas al gebeld dat haan Nathan ophaalt. Hoef ik niet op de fiets er door heen..

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, Wesley wilde de laatste tijd ook niet meer slapen en slaapt hierdoor 'savonds wel wat sneller in dus ik vind het wat dat betreft goed. Maar als hij wel moe is zoals nu is het lastig. Hij ging nog even een filmpje kijken op de bank, dat doet hij sinds hij ziek is geweest deze week; even rustig liggen. Dekentje erbij en ik ging de aardappels schillen en de spitskool snijden en toen ik terug kwam sliep hij :D

Dwars.......Ja, hier ook 1. De ene dag is erger dan de andere maar over het algemeen is hij erg dwars haha... Peuter puberteit :D

Fijn dat je niet op de fiets door dit weer hoeft! Haan heeft de auto meegenomen en ik zei ik loop met wes wel naar de winkel voor een paar dingetjes maar nu had ik ook gevraagd of hij het vanuit werk wilde pakken, tis niks an!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan op op zich ook wel zonder slaapje 's middags maar vind het zelf nog wel erg lekker als hij even gaat slapen. Na anderhalf uur maken we hem wakker anders wil hij 's avonds dus niet meer..

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli en Juffie... idd is het niet eerlijk om bevallingen te vergelijken met elkaar... MAAR ik voelde me wel héél trots en supersterk door hoe Chris over mijn bevalling praatte. tuurlijk heb ik ook n bevalling gehad wat bijna 12 uur duurde. Maar vanaf t moment van mogen meepersen lagen ze alle4 BINNEN 5 minuten op mijn buik. Ik kan niet meepraten over 2 uur persen of knip of keizersnede of etc etc. "Gelukkig" is dat bij mij niet aan de orde. Tuurlijk is t voor iedere vrouw zwaar werk! Ook voor diegene waar t zo makkelijk bij gaat. Als t erin gaat is t hooguit maar n paar milimeter groot maar er moet toch al gauw zo'n 47 cm eruit zien te komen he?!! Dat voelt IEDERE vrouw ongeacht hoe de bevalling verloopt! Maar Chris stond er gewoon versteld van dat t bij mij zo snel en van (voor hem's gevoel misschien) n leien dakje ging.
    Toch blijf ik t lief vinden dat ie zo over onze bevalling te spreken is... voel ik toch wel even heel groot hoor!

Over dat mannen t gewoon gaan vinden... toen ik zwanger was deed Chris ook alles voor mij. Ik werd zelfs naar de bank of mijn bed verwezen en Chris nam t gelijk van mij over. Nu is dit t eerste kind van ons samen maar ik weet vanuit verhalen van Chris zn ex dat Chris dat bij haar ook altijd deed. De ene man heeft daar toch meer erg in dan de andere. Mijn ex deed ook toen ik zwanger was van de eerste helemaal niks! Wat?... die liet mij 7 dagen in de week 24 uur per dag ALLEEN zitten. Die keek alleen naar zijn eigen ikke. Ook toen ik zwanger was van nummer 2 en daarna van nummer 3! Op hem kon ik helemaal niet rekenen.
    Meiden... denk maar zo... er zijn nog altijd mannen die NOG ERGER zijn. Ik merk n wereld van verschil en ik geniet alleen maar!
    Komt goed meiden!!!!

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hey meiden

weer even een snelle zwaai van mij, eindelijk weekend....wel een hoop dingen af op het werk die ik af wou hebben maar ja ligt toch weer meer werk dan ik begon vanmorgen...doe toch iets neit goed:D

fijn weekend en probeer dan wat meer mee te kletsen

Deel Deze Pagina