jubidi: wat vervelend dat het onderzoek zo pijnlijk was. dag: ik heb nog steeds niet echt een ritme hoor in de voedingen. de ene dag 6 dan nog 7. Bij mij loopt de productie ook wat terug. Komt door het kolven denk ik. morgen maar weer lekker vaak laten drinken. wil eigenlijk nog tot minimaal de zomervakantie volhouden. is zo handig als je een dagje weg gaat mout: nog heel even geduld dus. Spannend! qb: veel plezier met het feest! pooh: dan is ryan inderdaad een klein mannetje zeg. ach als hij maar vrolijk en gezond is! deli: gezellig gehad?? yojo: de kwaaltjes zijn neit leuk natuurlijk maar voor een goed doel. fijn dat joep ook helemaal om is! fijne avond allemaal!
@ Mout, nog even volhouden meis! Morgen nog even doorkomen! Gaan jullie wat leuks doen? Gezellig joh, kleine meid vissen met papa!! @ Dag, moeilijk is dat he, als je geen ritme hebt mss loopt je voeding terug omdat je wat drukker bent nu?! FIjn dat je lekker hebt paard gereden! @ Juffie, mijn dag was rustig morgen heb ik een gezellig dagje met schoonmoeder en schoonzus. Zo, ik heb het vlees al op staan voor het eten morgen. We eten Indisch en heb Rendang, suddervlees. Ik lust geen vlees maar dit ruikt zoooooooo lekker Morgen de rest maken voor als de mannen terug komen van de dierentuin. Beetje jammer van het weer anders konden we bbqen maar dit is ook lekker!
@ Pooh, ach ja meis; ieder kind is anders hoor!! Wesley was altijd redelijk groot en zwaar, wat doe je eraan? Niks! Als Ryan vrolijk en tevreden is en genoeg eet is het toch prima! Jij bent ook geen bonk van een vrouw toch heeft gewoon jou mooie lijntje Thyrza zat in de curve boven het gemiddelde met haar gewicht maar omdat ze met haar lengte boven de curve uit komt is het misschien niet in balans ofzo? Hoe dan ook, ik mocht 170cc geven, ik geef nu dus 180, ga er niet steeds 10 uit gooien?! En ze maakt het wel op dus zal wel goed zijn. Stomme muppet denk ik dan, laat je horen als je meer honger hebt hahaha... Maar ze is gewoon zoooooooooooo lief. Ze heeft nu overigens wat verhoging van de prikjes, ahhhhh sneu!
Deli... hebben we iets gemist? Is riedel jarig dan vandaag of is ze misschien (hoop t zo) zwanger? Zielig hoor... verhoging... kunnen ze goed hangerig van zijn.
Hoi delilah, morgen zwemles van me dochter. Daarna maar even wat leuks doen beetje afleiding hopelijk is het weer beetje mooi. Ik zit nu lekker op de bank en het rommelt in me buik afgelopen dagen eigenlijk al maar nu is het wel erg vette geluidjes haha nog nooit zo erg gehad. Hopelijk iets positiefs, was vanmiddag na me werk wel kapot moest even gaan liggen me batterij was op. Zo lekker in bedje liggen, is wel fijn met dit forum ik kan het ook op me blackberry volgen en typen! Nou dames prettige avond en slaap lekker alvast!
@ Miran, Riedeltje is jarig ja! Ik hoop ook zwanger maar iig jarig! @ Mout, nou fijn weekend meis en lekker je zinnen verzetten!
Bij deze... Riedel... hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag meis! Laat eens n keer iets van je horen... ben heel benieuwd of alles goed met je is! All... ik ga slapen... morgen drukke dag!
Goedemorgen dames, Ik ben er weer vroeg bij ik weet niet waarom werd half 7 wakker pffff. Meteen maar getemp. gisteren 36,7 nu 36,6 dus scheelt maar 0,1 gr dus het is nog steeds afwachten. Nu dus wachten tot de rest wakker is! Wat erg he zo vroeg wakker haha hopelijk heb ik straks wat afleiding.
Goedemorgen meiden... Mout... ik werd ook zo lekker vroeg wakker. Nu moet ik nog op 1 zoontje wachten en dan kan ik boodschappen doen. De andere 4 kids zijn al wakker en manlief is werken. All... Om n uur of 11 komen mijn ouders hierheen. Dus rond half 1 zijn ze hier. Dat wordt vandaag n leuke dag. De kinders hebben gisteren van Chris zn moeder kermisgeld gekregen en vanavond gaan we met mijn ouders over onze "grote" kermis hahahaha. Gisteren regende het MAAR ons Divano heeft in de draaimolentje gezeten!!! Samen met mama. hahahaha leuk dat ie t vond. AL die lichtjes en geluiden. Hij houdt echt van drukte dan zie je hem gewoon schaterlachen en vrolijk zijn. Ook kreeg ie veel bekijks gisteren... de vriendinnen van mijn nichtjes die in de buggy hingen en riepen dat ik n knap kindje had. De vrouw van de kapper die zag ons Divano en zei dat ik knappe kinders had. Leuk om te horen. Ik vind ons Divano ook n lekker knap ventje met veel babyvet wat hem nog lekkerder maakt. hahahaha Meiden... ga stoppen en boodschappen halen. Wil vandaag stoofpotje maken met frietjes vanavond. En stoofpotje moet de hele dag opstaan. Mijn vader en Chris vinden dat zo lekker! Dus om de mannen n plezier te doen maak ik dat klaar. Moet ze tevreden houden he?!!! Misschien tot strakkies en anders tot morgen.
Goedemorgen Miran have fun vandaag mmmm klinkt lekker een stoofpotje! Indd liefde van een man gaat altijd door de maag! Mout je was er vroeg bij vandaag! Hopelijk blijft je temp mooi hoog!! @ all hoooooi
@ Mout ik weet niet veel van tempen meis maar het blijft dus spannend @ Miran, ook al aan het sudderen dus ik heb het vlees ook alweer op staan! Fijne dag vandaag! @ Rosa hoe is het bij jullie? Zo... Thyrza heeft niet veel last gehad van de prikjes. Gister avond had ze 38.5 maar was gewoon vrolijk. Ze heeft alleen de flessen niet leeg gedronken en vannacht was ze om 5 uur een beetje aan het trappelen en spartelen maar dat doet ze eigenlijk meestal rond die tijd. Speentje erin en toch nog lekker gelegen bij mama. Wesley was om half 7 al wakker omdat hij gister zoooooooooo moe was en vroeg naar bed ging. Al met al, weer een kort nachtje!
goedemorgen! vanmorgen met schoonzusjes, zwagers plus kids op de foto geweest. cadeautje voor mijn schoonouders. Maar wat een gedoe zeg met 6 kinderen van 3,5 mnd tot 3 jaar op de foto Er kijkt er altijd wel 1 neit Uiteindelijk elk gezin apart op de fotot en die gaat ze dan aan elkaar plakken. ben benieuwd. Haan is daarna meteen gaan werken dus ben weer alleen met de mannen. Beetje soppen en opruimen denk ik.. fijne zaterdag! Gaan jullie trouwens nog wat leuks doen met pinksteren? Hier is maandag trekkertrek dus moeten we natuurlijk wel even heen met Nathan. Die is zo'n trekkerfan
goeiemiddag! deli: gelukkig vielen de nawerkingen van de prikjes dus mee. yo: dat herken ik wel: een aantal dagen nadat ik ongesteld had moeten worden, kreeg ik ineens de angst dat het weer weg zou gaan, maar nee...uiteindelijk wel natuurlijk, maar toen groeide alles nog goed. enne, vakantie dichter bij (zoals Mallorca) is ook heerlijk! zeker met je wondertje mee op vakantie! hier gaat het weer beter, gelukkig. nog wel wat steken, maar de pijn is grotendeels over. het weekend gaan we in de tuin bezig, dus...druk druk druk!
Yojo, mallorca klinkt ook niet verkeerd hihi En heeft je vader iets gezien denk je....? Rid, meid laat eens wat van je horen, hoe is het met je? Judibi, fijn dat het wat beter gaat. druk druk druk, let jij wel een beetje op jezelf!! Mout, spannend meid, zoek maar lekker even wat afleiding dan is het zo test dag....... veermodus staat aan voor jou!! (wij kippetjes veren hier in het kippenhok ipv duimen hihi) @all, zwaai! Net thuis van me werk, erg stil in huis.... Mannen liggen samen in het grote bed een tukkie te doen ach zo schattig. Kan ik ook even rustig met een bakkie koffie bijkomen haha
Hoi dames, Vanmiddag had ik bruin bloed!!! Dus ik weet al dan ga ik ongi worden erg jammer! Ben er wel even verdrietig van geweest en moet er nog even overheen komen. Dus ik ga naar wachtbankje van juli ben ook jarig in die maand dus misschien brengt het geluk! Ik hoop het maar!
@ Mout, zal duimen dat je niet ongi word @ Yoyo, probeer positief te denken Is niet altijd even makkelijk als je eerder een MK hebt gehad. Maar heerlijk Mallorca
Hoi meiden mout hè jammer meis!! Mup hoe is het met je en je kleine meis? Hier een ziekeboeg bah fijne Zondag!!!
mout, is het al doorgezet, of alleen bij bruin bloed gebleven? ik hoop voor je het laatste, en dat verder wegblijft! sorry, ik wilde hier komen kletsen, maar ik ben er gelijk niet vaak. heb gisteren op 9dpo een test gedaan, veels te vroeg natuurlijk, maar ik dacht of wilde heel graag een streepje zien. heb hem geplaatst bij het topic voor vage testen. de een ziet niks en de ander ook wel een schaduw of grijs lijntje. nou, ben benieuwd of het wat gaat worden dan....spannend. verder nog hetzelfde, wel wat steekjes enzo, en nog steeds wat gevoelige boobs. maar niet heel erg ofzo. ga vanmiddag bij de jumbo eens kijken voor testen, dan morgen toch nog eens proberen.