deli: fijn dat het met Wesleys mond beter gaat.. Hoop met je mee op een mooie nazomer. Zou wel erg fijn zijn nog een beetje zon voor de herfst begint all: had net lekker spinazie met ei gemaakt voor Matthijs. Hij vond het heerlijk. moet eigenlijk weer even een voorraadje groentehapjes maken want als ik weer aan het werk ben pak ik toch snel voor het gemak even een potje Fijne avond! Ga lekker GTST kijken. Oei zie het weerbericht van morgen. Bah echt herfstig morgen
Net controle gahad! Alles was goed, druk kindje in mijn buik sterke regelmatige hartslag. Alleen lagere bloeddruk.... Datum is verplaatst naar 6 feb dus twee daagjes later. Na controle van de echo.
fijn dat het goed was yojo! Maar ze passen de uitgerekende datum toch niet meer aan nu??? Die staat toch vast na termijnecho??
Ja daar hadden ze de vorige keer de officiele uitslag nog niet van..... Ach ja....we zien vanzelf wel wanneer hij of zij wil komen....
oke meten ze dat dan niet gewoon op?? Bij mij was het altijd meten en rekende dat programma gewoon de uitgerekende datum uit. Maar inderdaad de kleine komt toch wanneer hij/ zij wil
Goedemorgen! Baby's komen op hun eigen tijd daar weten sommige van ons inmiddels ook alles van! @ Juffie, gelijk heb je met die potjes. Ik vind het toch wel lastig als ik werk. Meestal komen we dan tegen 18.00 uur thuis, beide kindjes zijn dan moe, Thyrza wil vaak tegen 18.30 de fles dus het komt dan allemaal tegelijk... Wij doen vaak maandag broodjes shoarma met sla en woensdag deden we eerder de kliek van dinsdag of frietjes/gebakken aardappeltjes maar 't blijft lastig! Nou, hier weer een bagger nacht Wesley riep 2 x voor z'n knuffel, mijn haan was aan het draaien want die heeft last van z'n rug. Thyrza lag te hoesten en te proesten en mama hoort ALLES! Wij slapen ook met onze deur open, denk dat ik die vannacht maar eens dicht doe. Ik hoor toch alles dus kan me niet voorstellen dat ik ze met de deur dicht niet hoor huilen.
@ Dag & Yoyo, wij doen het ook grotendeels voor de achternaam. Straks hebben er 3 in ons gezin de achternaam van Arjan en ben ik de enige met mijn eigen achternaam En verder natuurlijk ook omdat het dan beter geregeld is. Ik ga kiezen voor allebei de achternamen @ Yoyo, het ziekenhuis kan het idd net wat nauwkeuriger bekijken. Maar je schrijft hij/zij dus denk dat jullie weten wat het word...hihi.
Hoi dames! Hoe is het hier ik ben helemaal bijgekomen van de bruiloft haha! Geen piep meer in me oren, maar wel oordoppen besteld je weet maar nooit! Ik heb foto's van de bruiloft op facebook ze zijn erg leuk!
@ Yoyo, spannend zeg! Wij hebben vandaag de uitslag gekregen van de nekplooimeting. Die was 1:5000 een mooieren uitslag kon je niet hebben zeiden ze
hey meiden, Mup: fijn dat de uitslag zo goed is! Deli. balen van de nacht. Hier kon het helaas ook beter. Heel fijn net voor de eerste werkdag Eerste dagje weer gehad... Leuke klas en lekker gewerkt. Wel weer heel erg wennen zo na 6 wk rustig aan Maar goed over 6 weken heb ik alweer herfstvakantie (heerlijk werken in het onderwijs) nu lekker bankhangen. fijne avond
Heey kippies @ Juffie, ik hoop dat het binnenkort gewoon goed gaat en het allemaal niet nodig is. Kan me voorstellen dat het wennen is zo na de vakantie weer aan het werk, maar idd maar een paar weekjes en dan is het weer vakantie. Maar te hopen voor het onderwijs dat ze niet teveel gaan schuiven, hoorde laatst dat ze de vakanties af willen schaffen zodat ouders het zelf in kunnen delen. Begreep uit het artikel dat ze dit al in een paar plaatsen doen en het goed bevalt. Ben benieuwd!! Wat balen idd dat je dan net zo'n ***nacht hebt gehad. Waren de kids vervelend???? @ Miranda, hoe was het gegaan met de wedstrijden van de kids zaterdag? Hebben ze het een beetje goed gedaan? Hoe gaat het nu met Divano, is hij weer een beetje rustiger nu hij weer meer kan?? @ Yojo, ik kan me voorstellen dat het nog lastig is om altijd te genieten, dat heb ik ook als ik me zo beroerd voel en zo zie je maar dat iedere zwangerschap weer anders is. Jammer dat jij er zo'n last van hebt en je mam en zus dan helemaal niet, oneerlijk verdeeld... @ My faith, wat heerlijk dat je nu weer beter bent. Leuk zulke feestjes, maar de napret is iets minder. En toch maar weer oordopjes dus, groot gelijk als je anders zo'n last van je oren hebt. Hoe gaat het verder? @ Dag, wat toch een heerlijke foto vam je kids op hyves. Jullie hebben het getroffen met het weer zeg!! Hoe gaat het nu bij jou? Geen pijn in je buik meer? Hoe gaat het nu met de verkoop van jullie woning? Heeft het geholpen om de prijs te laten zakken? @ Mup, wat heerlijk dat de uitslagen zo goed zijn!! Weer een zorg minder!! En nu lekker genieten! WAs het nog gelukt met de datum voor jullie partnerschap? @ Deli, fijn om te lezen dat Wesley geen last meer heeft van zijn mond. Nu hopen dat zijn tandje goed hersteld. En met Thirza gaat het ook goed? Is ze niet meer zo verkouden?? Vervelend als je zelf overal wakker van wordt he? Ik heb dat ook hoor. Ieder kuchje hoor ik terwijl de kids dan vaak ook gewoon slapen. Zal wel het moeder-instinct zijn. Je kunt idd de deur eens een keer dicht doen. Ik doe tegenwoordig ook de babyfoon uit, dan hoor ik ze ook wel hihi... @ Melanina, hoe gaat het met jullie meissie? Is ze weer helemaal de oude? Gaat het slapen in haar eigen bedje nog een beetje? Hier gaat het op het moment wel iets beter met de misselijkheid. Het is er nog steeds wel, maar het overgeven is bijna over gelukkig. Alleen nog steeds wel heel erg moe. Haan heeft deze week ineens avond/nachtdienst en dan is hij overdag thuis. We zijn nu vaker op pad en is erg gezellig, maar ja moet 's avonds nu ook meer doen en dat is wel vermoeiend. Maar overdag is het wel gezellig. Ben maar vast begonnen met Halloween in huis, toch een beetje gezelligheid en sfeer bij al die regen en harde wind Kayra is ineens 's avonds aan het spoken. Eerst gaat ze lekker liggen en denk ik dat ze gaat slapen, maar na 10 minuten begint ze te krijsen en houdt niet meer op. Heb haar er gisteren en vandaag na 30 en 45 minuten eruit gehaald. Vond dit lang genoeg voor een meisje met zo'n verdriet. Hoop nu dat ze vannacht wat doorslaapt. Afgelopen 3 nachten ging het best goed. Moest er alleen 3 keer uit voor de speen. Met Thomas gaat het nog steeds goed gelukkig. Al slaapt hij nu wel in ons bed, maar dit is omdat het zo regent en hij daardoor wakker wordt van de regen op zijn dakraam. Nu ligt hij heerlijk te slapen!! Meiden allemaal een goede nacht en tok snel. Ik ga nu lekker onderuit op de bank en dan denk ik maar op tijd naar bed. Dikke knuffel Liena
Goedemorgen @ Liena, Ik ga zo even bellen naar het gemeentehuis daarvoor. Wel fijn als ik dat zo vlug mogelijk weet moeten namelijk toch wel wat dingetjes regelen. Wel minder dat 1 stel (goede vriend van haantje) moeilijk doen voor de datum van het feest. Zij is dan jarig en liet min of meer merken dat wij het maar moesten verzetten omdat ze anders niet konden komen. Nou dan komen ze toch niet. Is mijn haantje ook meteen klaar met ze
Goedemorgen dames, Hey Liena ja gaat weer goed op naar de vruchtbare dagen he! Beter dat je misselijkheid minder is, ja erg he dat weer noo wat een storm. Ja ik hou ook van gezelligheid in huis, vooral kaarsjes aan lekker pot thee. Vandaag naar de sloop nieuwe auto spiegels halen ze hebben die van ons eraf getrapt fijn he! Heb nu maar een parkeer kaart gehaald voor op en parkeer garage dak we hebben hier vergunning nodig in de straat en het is nogal erg druk. Dus soms stond ie ver weg en dan gebeurd dit dus.
Goedemorgen... Liena... hahaha de wedstrijd van Giuliano (net begonnen met voetballen) hebben ze met 14-0 verloren hahaha erg zielig! Gyani daartegenover deed alleen de eerste helft maar mee en die stond al met 3-1 voor. Maandag kreeg ie van klasgenootje en uit voetbalteam te horen dat ze toch nog met 4-3 gewonnen hebben. Nou n zaterdag moeten ze weer allebei voetballen maar we moeten ook naar mijn peettante d'r verjaardag. Zei gisteren tegen mijn moeder dat ik pas laat in helmond ben omdat ik niet Gyani iedere week maar n halve wedstrijd mee kan laten doen. Hij moet er gewoon zijn voor zijn team! Nu helemaal... hij zit in de D-team en dit is al gewoon als ECHTE voetbal nu! Vind t ook wel heel spannend. Kan al merken dat t echt n grote vent gaat worden hoe klein hij dan ook nog is! Divano gaat al 5 nachten erg goed! Sinds vrijdag. Hij slaapt door en vraagt niet meer om nachtvoeding. Hij heeft de laatste fles wel pas om half 10 maar daar doet ie t goed op. Gisteren probeerde ik t met n kwartiertje eerder de fles te geven maar dat had geen suc6 want vannacht begon ie ineens weer te huilen. Snap t niet. Maar goed als dat alles is dat ik hem om half 10 nog krijg voor de laatste fles dan zij het zo! S'morgens vraagt ie pas rond half 9 om de fles dus dat is ook lekker. Nu kwam ik net thuis en Chris had hem n halve boterham gegeven. Mup... keurig zeg... die uitslag! Gefeliciteerd meis! Weten ze nu dan ook gelijk t geslacht??? Geloof wel dat ze dat kunnen zien door de test toch? Wil je t ook weten trouwens? Jammer zeg dat er zo'n "vrienden" tussen zitten. Ik zou denken dan verzet ik mijn verjaardag toch gewoon! Maar goed... zo zie je maar dat niet iedereen zo denkt! Yo... weet jij inmiddels t geslacht al? Jij denkt dat t n jongetje wordt he. Hebben jullie ook al de namen of dat nog niet? Meis... je zit al zowat op de helft! En hoe voelt t om zwanger te zijn en dat heerlijke gespartel in je buik te mogen voelen? Gaaf he!!! Geniet er intens van meis! Juffie... zou Matthijs ook niet n sprongetje aan t maken zijn? Kan he. Kijk maar eens naar Divano! Daar kwam bij hem t gekrijs vandaan. Lekker he... vakantie met de scholen hebben. Ik heb dat geluk ook. En ik ben geen lerares, maar buschauffeur hahaha heeft ook zijn voordelen! All... heb al dagen dat ik misselijk ben... chagrijnig dat wil je niet weten en waarom???... dat is n hele goede vraag! Koud dat ik t heb. Mijn eigen gewoon grieperig voelen. Heb vreselijke blauwe aders over mijn linker(.) lopen. Mijn buik ziet er wat opgezetter uit. Lage onderrug pijn. In mijn liezen/onderbuik steken zo met vlagen. Ik zei tegen Chris eergisteren ik denk dat ik zwanger ben. Hij keek me aan en zei: wat n gek! Ik zeg: is t zo dan is t zo! Kan ook zijn dat ik goed ziek wordt hoor! Dit voelde ik ook zo voor dat ik wist dat ik zwanger van Divano was. Klinkt misschien stom hoe ik redeneer maar t is gewoon zomaar mijn gevoel. Aan de andere kant... ik ben aan de pil! Eigenlijk moet ik gewoon eens n test doen maar zou die aanslaan ook als je aan de pil bent???? Mijn hormonen jagen nu door heel mijn lijf en zijn niet altijd even vriendelijk! Zo dat moest er ff uit! verder alles goed hoor! Divano is n heerlijk vrolijk manneke waar je gewoon vrolijk van wordt!
@ Miranda, dan is het wel even spannend voor je nu. Wat hoop je zelf? Haantje wil niet weten wat het word dus daar moet ik me bij neerleggen. Al ben ik wel heeel nieuwgierig