(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... t zou zeker niet gepland zijn MAAR ZEER welkom. En mocht dit dan toch zo t geval zijn dan wel n meisje alsjeblieft! maar t zou geen bewuste keuze meer zijn. Ik vind t op zich nu wel genoeg zo. Heb die nachten als vreselijk ervaren en dat heeft mijn keuze nu bepaald. Op dit moment zegt mijn verstand dat t goed is zo. Maar tuurlijk diep van binnen BLIJFT n babytje ALTIJD leuk. Maar we hebben er nu 6 rondlopen en eens moet je er mee ophouden. Mijn wens om 1 kindje van chris en mij te willen kruipt nu rond hier in huis. Dat was mijn wens en die is uitgekomen. Voor de rest laat ik t maar op zn beloop. Er komen strakkies vast wel kleinkinders hier in huis hahahaha
    kan ik ook weer moederen!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey! Ja bijna op de helft! Weten zeker al namen. Voor allebei zijn we er al uit.
    Dat getrappel is heerlijk in mijn buik ja.
    Vandaag onderhandelen over een andere auto...spannend maar heel leuk!

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miran al getest???

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nee Yo heb nog niet getest.
    Had gisteravond hele erge honger...trok kast open maar niks waar ik zin in had. Was wel erg want heb n kast vol chips in allerlei smaken... snoep waar ik verzot op ben... gezouten pinda's noem maar op! Maar niks naar mijne zin.
    En brood had ik niet uit de vriezer gehaald omdat ik zelf brood zou maken met de broodbakmachine. Dus niks om te eten... ben toen maar zonder iets te eten naar bed gegaan. hahaha vond dat ook weer zo apart!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha heel herkenbaar....altijd trek en de kelder puilt uit maar nooit iets in huis waar ik zin in heb.....

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, ja met Thyrza gaat het goed hoor! Ze snottert en hoest nog heel iets maar dat is niet echt noemenswaardig. Ik heb gister de deur dicht gedaan van de slaapkamer. Ik werd vannacht wakker om een uur of 5 omdat ik moest plassen en toen hoorde ik Thyrza om 7 uur wakker worden. Verder heerlijk geslapen, Wesley ook niet geroepen ofzo dus ik zeg; helemaal goed! Wat vervelend dat Kayra zo verdrietig is ’s avonds L misschien even een fase L hopelijk snel over!

@ Mup, je gaat toch geen rekening houden met iemands verjaardag??? Doe even normaal zeg! Dat ze dan niet zouden komen, wat vaag! Zo belangrijk is een verjaardag toch niet! Mijn haan wilde ook niet weten wat het geslacht was, tot hij de 3D echo zag en echt een meidengezicht zag, toen wilde hij de bevestiging wel graag, misschien een tip ;)

@ Miranda, 6 is ook wel veel he! Het lijkt me ook wel moeilijk om te zeggen dat je het echt niet meer wilt. Kan me daar nog niks bij voorstellen terwijl andere echt zoiets hebben van 2 is genoeg. Dat heb ik totaal nog niet.

@ Yo, spannend hoor!

@ all, zwaaaaaaaaaaai!

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmmz de auto die we graag willen is bijna 1000 euro duurder als dat we eigenlijk uit willen geven.... Er stond nog een hele mooie maar die was twee jaar ouder als wat we nu hebben en dat wil haan niet.... Moeilijk hoor. Vrijdag maar eens samen gaan kijken....

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, fijn dat jullie meisje weer aan het opknappen is. En goed geslapen, heerlijk!

Yo, oei 1000 euro is wel veel geld.

Miran, pffffff spannend hoor. Zou er zelf niet aan moeten denken...6 kinders.

Liena, wat jammer dat Kayra nog spookt nu Thomas het zo goed doet. Nu haantje overdag thuis is kun je zelf misschien ook een keer een middagslaapje doen of is dat niet mogelijk?? Verkoop van het huis.......tsja, moeilijke tijd. Dus nog weinig reactiles gehad en geen kijkers meer gehad sinds de prijsverlaging. Geduld is een schone zaak. Moet ook niet te veel willen. Het staat nog geen 4 maanden te koop.

Mup, ik zou ook klaar zijn met die vrienden. Wat een actie zeg!! Verjaardagen komen elk jaar weer terug. Jullie doen dit maar 1 keer.

Ik ga snel weer verder. Ben met de administratie van de club bezig. Kindjes liggen op bed en ik lig nog steeds ver achter dus ga snel aan de slag.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja is het zeker. Is de auto echt wel waard hoor. Diesel uit 2006 met nog maar 70.000 km op de teller..... Maar toch heel veel geld.....

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: oei dat is wel even spannend. Al lijkt me de kans als je de pil goed geslikt heb erg klein hoor. Even testje doen ben je van alle spanning af.

Yojo: 70.000 km is niet veel voor een diesel nee. Onze auto had er 100.000 meer toen we hem kochten;) En onze oude auto was totaloss maar anders had hij nu nog gereden en die had 350.000 km ofzo.

liena: inderdaad goed idee van dag. Lekker overdag slapen als je haan thuis is?

mup: nou ja zeg wat een rare reactie zeg van die vrienden. Hoe belangrijk is een verjaardag nou??

My: grr spiegels eraf getrapt:x Wat daar de lol van is snap je toch niet he??

deli: fijn dat Thyrza weer opknapt en ook weer een goede nacht gelukkig.

Dag: succes met de administratie!

Zo ben vast nog wat vergeten maar dan sorry! Lekker gewerkt vandaag. Echt een leuke klas. Maken het soms wel wat te gezellig ;) maar liever dat dan steeds ruzie.
    Matthijs vandaag trouwens 3 x teruggerold van buik naar rug. Van rug naar buik deed hij al een flinke tijd. Kijken of hij het thuis ook nog wil laten zien;)

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaa!!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen! Het gaat toch de duurdere auto worden....kunnen we langer mee vooruit dus uiteindelijk op de lange baan goedkoper.

Hoe gaat t met jullie?

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Goedemorgen nog aan het bijkomen van de bruiloft van gisteren lange vermoeiende dag maar wel erg mooi en gezellig

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen all.

Yo... idd dat is waar... op de lange baan is deze duurdere auto toch goedkoper. Wat voor iets auto is het? Ben wel nieuwsgierig hoor. En n diesel toch? Ben je met n G3 gasbak niet goedkoper uit? Jullie rijden toch ook behoorlijk wat kilometers of niet?

Deli... goedemorgen meis. Hoe gaat t met Wesley en met Thyrza? Hoe gaat t met mamazelf?
    Nee ik heb dit ook heel lang gehad dat ik nog niet klaar was met kinderen krijgen. Misschien omdat t allemaal best wel makkelijk gegaan is qua zwangerschappen/bevallingen en de ontwikkelingen van de kleintjes. De nachten vielen met de eerste 3 ook wel mee. En mijn gevoel zei altijd 4 kinderen van mezelf!
    Mijn vriendin zegt iedere keer dat ik altijd riep: n heel 11tal en 1 reserve! Dus wie weet hahahaha
    Nee ergens moet je op n gegeven moment je verstand gaan gebruiken en kijken of t financieel nog haalbaar is. Op dit moment vind ik t goed zo al zou ik diep in mijn hart nog n klein meisje erbij willen maar wie kan mij die garantie geven???!!! Niemand!.. dus waarom door blijven gaan?
    Baby's zijn nou eenmaal geweldige wezentjes en ik ben er verzot op maar genoeg is genoeg!

Melanine... van wie had je gisteren n trouwerij als ik vragen mag? Van familie? fijn dat je t gezellig hebt gehad... en ja zo'n dag hakt er wel in jah!
    Ach... vandaag maar lekker niks doen.

All... Er is er trouwens ook niet eens weer voor om iets te doen. Ik heb net gestofzuigt/ de was aangezet/ de vaatwasser staat aan/ opgeruimd hier in huis. Gisteren de slaapkamers van Giuliano en Ebony verwisseld. Die kamers zijn nu ook weer keurig netjes. Nu wou ik vandaag nog de kamer van Divano en van ons opruimen/poetsen en stofzuigen. Dan moeten er nog wassen gevouwen worden en dan ben ik klaar.
    Maar heb zoooooooo geen zin in!
    Voel me weer eens lam en nergens behoefte aan. Dus misschien vanmiddag maar even als de kids weer naar school zijn. Moet ff zin bij elkaar verzamelen.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, met Wesley en Thyrza gaat alles goed hoor! Niks te klagen! Gelukkig maar... En ja, hoeveel kinderen wil je, ze zeggen als je er echt klaar mee bent dan weet je het wel maar wat als dat punt nooit komt ;) Je kunt moeilijk maar door blijven gaan he ;)

Wat een weer he meiden :( bleh! Regen, regen, regen. Ik hoop zoooooo dat we zaterdag beter weer hebben! Maar ja, ben al wel lekker bezig geweest in huis!

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    miran : trouwerij was van schoonzus (zus van me vriend) dus we waren er vanaf het moment van omkleden tot het sluitingsdansje bij . Dus van half 11 smorgens tot 12 uur snachts op pad
    Zoey werd rond half 8 naar me moeder gebracht. En is net terug gebracht. DUs vriendlief en ik hadden de nacht voor onzelf Dus veel slapen is het niet geworden hahaha

17. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi hoi dames,

@yojo leuk nieuwe auto! Krijgen we nog wel foto te zien als jullie hem hebben ben wel benieuwd hoe die eruit ziet?
    Wij willen in het nieuwe jaar ook nieuwe auto die van mij is echt te klein hihih!

@Melanina, leuk bruiloft ik had vorige week vrijdag bruiloft!
    Is erg vermoeiend onze kleine werd ook om 9 uur savonds opgehaald.
    Toen werd het half 4 dat wij thuis waren hahah en dronken poeh!

@Miranda, druk bezig dus in je huisje, voel je je alweer een beetje beter?

@Delilah, ja zeker rot weer maar als goed is word het van het weekend beter hoor!

Nou hier z'n gangetje moet weer wennen aan vroeg opstaan!
    Vakantie voorbij, maar ritme is ook wel weer lekker.
    Ik ben dringend op zoek naar werk liefst in administratie.
    Werk nu 1 ochtend in de week maar is te weinig, we willen toch ons huisje verkopen en groter kopen.
    Onze vergunning is afgewezen dus we moeten toch wat dit huis is te klein.
    Nou weer beetje bij met lezen hihihi.
    Op naar de vruchtbare dagen voel al wat aankomen.......

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    My faith... nee ik voel me nog niet veel fitter. hahaha Chris keek me vandaag ook al verbaasd aan want ik had wel ergens mijn puf gevonden om Divano's kamertje te veranderen (hij stond met bedje onder t raam en ik denk dat ie t te koud heeft gehad de nachten vandaar dat ik die nu anders gezet heb) toen kamer van Divano en ons uitgesopt/gestofzuigd en gedweild. Ik moet de overloop nog stofzuigen en de trap naar beneden ook nog maar morgen is weer n dag. De was is ook nog niet gedaan maar dat komt zo meteen nog wel ff denk ik!

Mel... lekker hoor om weer zo'n gezellige nacht in bed te hebben samen! Gelukkig hebben jullie er samen even heerlijk van genoten.

All... Giuliano is maar al te blij met zijn "nieuwe" kamer. Hij roept al 2 dagen "jippie mij"! hahahaha hij is helemaal door t dolle heen en dan heb ik alleen nog maar zijn bureau overgezet en tv. De kasten stonden al in zijn nieuwe kamer en t stapelbed stond er al. Ze hebben samen ook van bed verwisseld.
    Wat dat kind al snel tevreden kan zijn zeg! Hij zit nu al de hele dag boven op zijn kamer en komt gewoon niet naar beneden.
    hihihi
    Divano is lekker rond aan t kruipen en nu spelen.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
  20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... n hele mooie auto! Ziet er ook krasloos uit! Dus deze gaat hem worden?!!
    Meis... je doet geen miskoop hieraan!
    Veel plezier alvast ermee.

Meiden... begin weer honger te krijgen en ben ook weer misselijk. Hoezo dubbelop??!! Ben moe moe en nog eens moe. Maar nu heb ik vandaag ook wel extreem veel gedaan vind ik zelf.

Deel Deze Pagina