meiden zwaai.. hele dag gewerkt en nu bijna klaar met powerpointpresentatie voor informatie avond van volgende week. Nu nog heel even bankhangen met haan en dan slapen! tot morgen
jeej weekend. nog even opruimen en dan lekker de jongens ophalen. kreeg gisteren trouwens een smsje van rosa. Die zit lekker in spanje ivm. doop van hun kleine meisje.
Juffie... lekker he weekend?! Nu t weer nog en dan is t voor mij al goed. Fijn weekend meis met je kids! Rosa... jij hebt t beter bekeken dan hier in dit koude kikkerlandje te zitten. Wij willen strakkies wel foto's zien he!!! All... moest vanmorgen met Divano bij de kinderarts zijn. Hij las zo eens wat Divano voor probleempjes had (eten opboeren/ weinig eten/ overstrekken/ slecht slapen/ zijn zeehondenblafje... wat op t moment erger wordt bij inspanning etc etc) Nu kon dat 2 dingen betekenen. Je moet t zien als n fietsband. De luchtpijp (moet je zien als binnenband) KAN verslapt zijn en als ie dan zuur omhoog krijgt KAN dat hoestje overgebleven zijn van de irritatie. Dus nu krijgt Divano a.s. donderdag n sonde in zijn neusje met n cameraatje eraan die tot net boven t maagje blijft zitten. Dit moet ie 24 uur inhouden om zo de zuurgraad te kunnen meten. Hij mag met kastje en al naar huis dus hoeft niet in ziekenhuis te blijven gelukkig! Vrijdag mag de sonde eruit de woensdag erna krijgen we de uitslag daarvan! Vind t n beetje eng maar dat komt ook wel weer goed!
Ja Juffie... ben benieuwd hoe hij die sonde inhoudt. Divano is wat zoiets betreft n driftkoppie en ik vermoed dat ie de sonde er zeker wel uit zal trekken. Kan ook zijn (en dat hoop ik liever eerlijk gezegd) dat ie er geen last van ondervind! We zullen afwachten. Heb zelf al vrij gevraagd voor de donderdagmiddag en de vrijdag heel de dag! Heb gezegd dat t 24 uurs opname is. Ow Juffie... ff n vraagje... krijgen kinders verlof als de opa en oma 40 jaar getrouwd zijn???
miranda: bij ons op school wel hoor! Hoop ook dat Divano er geen last van heeft. Zal vast wel even wennen zijn maar aan de andere kant wennen kindjes ook snel aan iets volgens mij..
Sterkte miran! Heb een kindje op de groep gehad met sonde maar ze plakken het héél goed vast. Voor mij al lastig om los te krijgen. Woensdag de nieuwe auto ophalen!
Hoi hoi dames, @miranda he getsie hopelijk gaat het allemaal goed . Vervelend zeg sterkte! @Yojo, wauw wat een mooie auto zou ook wel iets voor ons zijn! Hier ikku nu alleen dochterlief ligt te slapen. Haan is werken hele nacht van 6 tot 6 . Dan 4x dan is ie weer lekker 4 dagen vrij! Ondertussen maar klussen hihi. Ik had wel wat buikkrampen vandaag dus hij zal in deze dagen wel weer ploppen hahahaha tjsa en dan hopen dat het raak is deze maand! (geen zin in ronde 10!)
miran, bah wat vervelend voor Divano en voor mama natuurlijk ook. Hopelijk valt het allemaal mee maar misschien weet je straks wel waar zijn onrust al die tijd vandaan komt. yo, mooie auto meis! Myfaith, nachtdienst blech! Vind je dat niet vervelend dat je 's nachts alleen bent? Hoop natuurlijk ook voor je dat je eitje op het goede moment plopt en ronde 10 niet nodig is. Ik ga lekker bankhangen. Zit aan de chocola. Had ik ineens zooooo zin in. Denk dat mijn ongie in aantocht is Nu ik dat zo terug reken klopt dat ongeveer wel met wat de gyn. zei.
Meiden... dank jullie wel voor jullie steun. Komt vast wel goed maar t idee dat ze n sonde inbrengen vind ik op zich akelig maar goed... n babytje heeft er weinig last van. Iemand zei vandaag tegen mij dat ik Divano op dat moment dat ze de sonde inbrengen moet laten drinken dan slikt hijzelf de sonde goed naar binnen en merkt ie er nog minder van. My faith... ik weet hoe je je voelt... Chris gaat zondagavond de nacht in en die wil ook van 18.00 uur tot 06.00 uur werken. Zo ook de maandag en dinsdag avond/nacht. Woensdag en dondernacht neemt ie 2 extra nachtdiensten bij (moet wel nu... spaarpotje is bijna leeg door de vakantie en caravan die we gekocht hebben hahahaha en de verbouwing niet te vergeten). Ik vind er ook nooit iets aan maar dan is ie normaal gesproken na 3 nachtdiensten 2 vrij... nu moet ie gelijk na de nachtdienst (kmt ie vrijdagmorgen uit) en zaterdag late dienst. Ik heb zo'n hekel aan die ploegendiensten. Meiden... ik ga Divano naar bed brengen en mijn eigne ook denk ik. Ben kei kapot en ik zit er gewoon langs te typen. Ik ben nu wel 10x de woordjes goed aan t zetten.
Miranda het is ook niet leuk hoor zon sonde Zoey had die de eerste 2 weken van dr leventje . Ze maken even een akkelig geluid en dan is het klaar voor de rest merken ze er weinig meer van maar het blijft naar Hopelijk komt er wel iets uit het onderzoek Hier alles goed het is heerlijk weer en weekend Zoey is nog steeds een boef maar slapen in dr eigen bed gaat nog steeds helemaal goed Soms even een nachtje niet maar dat is dan geen ramp. Morgen een verjaardag van een neefje die 3 word weet echt niet wat ik moet gaan kopen.
@ Yoyo, mooie auto! Ga je geen spijt van krijgen. Helemaal niet omdat hij wat hoger is Wij rijden in een Citroen Xsara Picasso zie er veel oudere mensen in rijden Maar haha wat een fijne bak wil nooit niks anders meer. Pfff heb me de afgelopen dagen niet zo lekker gevoeld. Gister weer flink verkouden. Vraag me af of ik er nog vanaf kom Ben ook wel wat onzeker over mijn beepje. Bang dat hij het niet meer doet ofzo Die banden pijn maakt me ook wel flink onzeker. Maar het komt vast helemala goed.
rustig hier zeg. mup: komt vast goed hoor. Over een klein poosje ga je je kindje voelen en dan is de onzekerheid vast ook veel minder. (of voel je nu al wat??) Onze buurvrouw kan elk moment bevallen en zag net de vk die mijn bevallingen gedaan heeft bij ze naar binnen gaan Denk dat ze gestript heeft ofzo want ze is nu weer weg. Was vanmiddag allemaal nog rustig bij haar. Oei spannend hoor
@ Juffie, spannend voor je buurvrouw Ik heb wel eens wat gevoeld nu eigenljk weer heeel weinig tot niks. Maar mijn placenta ligt voor dus dat is een goede verklaring. Pfff niet normaal he wat er gebeurd is in Veldhoven. Ik kom daar vandaan (sssstt ) Dus is wel shocking nieuws