Ja hé Nu maar hopen dat het niemand bekend is. Een ander gun ik het ook niet natuurlijk Zo maar eens even film kijken als het lukt via ons nieuwe home cinema set. Heb ik ruim anderhalf jaar op gewacht. Had een reparatie via It's lopen, tja en die ging failliet. Dus nu extra genieten van de nieuwe
oh lekker film kijken dan maar! Ik ga zo lekker vroeg slapen denk ik. Of nog even tv kijken in bed ofzo. Heerlijk. Tot morgen!
slaap lekker allemaal hier is het flitsen spektakel al aan het minderen hopen dat de hagel weg blijft
goedemorgen! zo was een heftig buitje zeg Hier gelukkig geen hagelstenen gezien maar wat een bliksem zeg. Echt achter elkaar door. Verder flinke hoosbui.. Oh volgens mij ligt mn buurvrouw te puffen.. De auto was vanmorgen alweg en ze wilde in het zkh bevallen. Hoop het zo voor ze! fijne dag allemaal! Matthijs ligt heerlijk in de box te spelen de andere mannen slapen nog lekker Dus ik kan even rustig wakker worden
juffie hoop dat het zo is voor je Buuf Hier lekker druk ochtendje al heel vroeg gedoucht en samen met vriendlief het huishouden gedaan. Zoey is lekker een boekje aan het lezen. Die heeft al ontbeten ik zo meteen en dan ZOey ff tukkie laten doen en dan omkleden voor een kinderfeestje. Hopelijk blijft het droog
Goedemorgen... Juffie... spannend voor je buurvrouw. Weten jullie al wat ze krijgen... n buurjongetje of buurmeisje? Hopelijk ligt ze nu te puffen of misschien wel al aan t bevallen. Hou je ons op de hoogte meis? Altijd weer leuk n babytje in de straat. Melanine... lekker zo'n zoet kindje hahahha en wat heerlijk samen t huishouden doen. Veel plezier op t kinderfeestje. Yo... goedemorgen! All... gisteren n drukke dag gehad. Kwamen gisteravond om 23.00 uur pas thuis. Toen Divano zijn laatste fles gegeven waar dat ie vervolgens door sliep tot vanmorgen 09.00 uur! Mama is dus erg trots. Vandaag naar Chris zn ex en zoon want die wordt vandaag 15 jaar. Ik weet niet of ik Chris mee krijg naar zijn ex en man maar ik heb gezegd dat ie strijdbijl even voor 1 dagje aan de kant moet leggen. De man van zijn ex belde Chris vrijdagavond op en die zei: als je zondag mee wil komen dan is dat goed. Hahahaha mannen!!!! Ben benieuwd of Chris mee gaat ja of nee. Anders ga ik alleen met de kids! Didier vond t al heel erg leuk als ik zou komen... hij is allerlei hapjes aan t maken zelf dus dan weet je wel hoe hij t waardeert dat ik kom. Oooow en dan nog iets... mijn ouders vieren de 23e hun zoveel jarig trouwdag en gaan we n dagje efteling met zn alle. Mijn moeder had kaartjes voor mijn 3 kids, Chris, mijn zusje, haar man en hun 3 kids (onze jongste babytjes hoef je niet te betalen), voor mij en voor hunzelf dan. Nu zat ik er mee in mijn maag dat Didier niet meegeteld was. Ik eerst met mijn zusje in gesprek van wat zij ervan vond. Die vond ook dat dit niet klopte. Dus ik belde mijn moeder op en vroeg er naar. Ik zei dat ik niet boos was en dat ik t wel begreep maar hoe leg ik aan Chris uit dat zijn zoon niet geteld wordt. Ja dat begreep mijn moeder heel goed. Maar ze vond t al zo duur die kaartjes. Ze houdt overigens altijd rekening met Didier. Met sinterklaas/kerst/ verjaardag/kermis/pasen noem maar op. Ik zeg... als je t te duur vind dan betaal ik zelf wel n kaartje maar vind je t goed als wij Didier mee laten gaan. Dat was geen enkel probleem. Dus ik met mijn moeder afgesproken dat ik t kaartje zou betalen als hij vrij zou krijgen van school. MAAR ze moest dan haar mond hierover houden tegen Chris. Was dan ons geheimpje. Nu kwam mijn vader gisteren bij mijn tante in de gang en riep me even bij zich. Hij zei: je hebt helemaal gelijk... als jij die 6 euro betaald (die hun dus eigenlijk korting hadden op die andere kaartjes) dan betalen wij de rest. Hij zei: Didier hoort er ook bij! Ga je ermee akkoord??? Ik kuste mijn vader en bedankte hem! Dus alles is op zn pootjes terecht gekomen en we kunnen gewoon heerlijk genieten van n dagje efteling! Nu maar hopen dat IEDEREEN vrij krijgtr die dag!
Miranda ja kan me best voorstellen dat het even knaagt maar goed dat je het hebt uitgesproken scheelt een hoop miscommunicatie. Zo zie je maar dat hij er wel gewoon bij hoort . Maak er iig een leuke dag van en hopen dat iedereen vrij kan krijgen maar dat moet wel lukken toch???
Goedemorgen dames, Hoe is het hier? Haan ligt nog te slapen heeft nachtdienst gehad. Maar ja er moet toch geklust worden haha! Dus even tussendoor maar wakker gemaakt whahahaha. Had een gedoe met zwemles joh! Me dochter zit nu al anderhalf jaar op zwemles. Maar het schiet niet op, ze komt niet vooruit en is al eens een groep lager gegaan. Nu is ze weer de gene die dus achterblijft, en dus al een tijdje stilstaat. Ik had d'r expres op 4 jarige leeftijd op zwemles gedaan omdat ze als de dood was van water ook onder de douch schreeuwen altijd. Maar de zwemschool die ze nu heen ging is toch wel half uur rijden met de auto. En omdat ik niet altijd de auto heb omdat haan ermee te werk moet. Is het soms ook nog eens een heel gedoe. Maar de zwemjuf kwam dus naar me toe dat me dochter of 2x inde week moet of privé les moet tjsa dat kost nogal wat! Maar er zit dus een zwemschool bij mij om de hoek dus ik die gebeld nou kan ze daar waarschijnlijk heel snel terecht omdat ze al even op zwemles zit. Nou had ik dat verteld aan me dochtertje om te kijken hoe ze reageert. Nou superblij denk haar vriendinnetjes zitten daar ook op zwemles . Ze komt dan wel weer wat lager te zitten maar dat geeft helemaal niet heeft gewoon even tijd nodig bij haar. En wij kunnen gewoon samen op de fiets zij op dr eigen fiets nou helemaal blij was ze! Zo moest ik even kwijt haha!
jaa heb er een buurjongetje bij. Thijmen! Leuk leuk! miranda: fijn dat het allemaal goed gekomen is. En dat vrij krijgen moet vast wel lukken hoor! My: hopen dat het nu wel goed gaat met de zwemles. Ik ga mt de kinderen uit mijn klas elke week schoolzwemmen en had van de week al gevraagd wanneer Nathan op zwemles kon. Deze badmeester raadde aan niet eerder te starten dan 4,5 jaar. Er komt wel een soort cursus vanaf 3 jaar. Watervrij worden en zich redden in het water. Nu is Nathan al superwatervrij dus dat is niet nodig maar zich redden zonder bandjes zou wel handig zijn.. Nathan springt echt zo het diepe in
Ja me dochtertje is voor haar doen ook al ver want ze heeft haar angst overwonnen! Ze is niet meer bang onder de douch en springt nu zo het zwembad ik dus ik ben al super trots dat ze dat kan! En als ze nu nog jaar over doe dan maar, als ze het maar leuk vind. De groep waar ze in zat was alweer een stuk verder, en dat is voor haar niet zo leuk. Dus dan maar naar een zwemschool om de hoek en weer een beetje bij het begin beginnen!
Juffie... gefeliciteerd met je buurjongetje Thijmen. Dat heeft ze best snel gedaan zeg!!! Is ze al thuis? Heb je de man ofzo al gesproken? Alles goed gegaan en is ook alles goed met mama en kind? Meiden... ga naar de verjaardag van mijn "stief"zoon. Doei
zo hehe drukte van het weekend is voorbij nu ff mama tijd verjaardag was erg gezellig alleen werd zoey moe dus zijn we lekker naar huis gegaan . Die slaapt nu heerlijk . Kijken of ze doorslaapt tot morgen of dat ze dalijk neit kan slapen. Ach mag ze lekker ff knuffelen spelen en dan bij ons in bed.
Hoi dames, Erg stil hier, mijn eisprong kan elk moment zijn poeh !!!! Ik heb zo'n vreselijke buikpijn auw auw! Vorige maand niet zo gevoeld als er nou iets positiefs uitkomt.... Zou fijn zijn
auw auw ben net van de trap gevallen en met mijn hand achter de trapleuning blijven hangen terwijl ik naar beneden viel. Nu doet mijn ringvinger en pink mega zeer! Zit vocht in want mijn rechterhand is dikker dan de linkse. Heb hap gebeld en als disndag nog niet over is moet ik naar de dokter. Morgen moet n kneuzing al weg zijn maar als er iets gebroken is voel je dat dinsdag nog. Wel flink koelen nu! Auw auw als ik mijn ringvinger strek zak ik door de grond van de pijn. Door gewoon n stomme val!
@ Miranda, au Sterkte met je vinger! @ My, denk dat het best wel eens kan schelen een andere zwemschool. Hoop voor je dat het nu vorderd. @ Familiedrama, het gaat maar door hier. Nu heeft waarschijnlijk die vader zelfmoord gepleegd Ik heb vanmiddag uitnodigingen gemaakt voor ons partnerschapsfeessie Afgelopen donderdag kleren gekocht met mijn mamsie. Begint nu stiekem wel dichtbij te komen
Mup... die familiedrama van dat 1-jarig jongetje dat vrijdag (of zaterdag) is overleden??? Dus jij bent stiekem alle voorbereidingen al aan t doen! Is toch wel erg leuk he... is toch weer echter n gezinnetje dan. Heb je iets aparts uitgezocht of toch ook weer iets wat je daarna ook nog aan kunt trekken? Ik had n soort van pantalon en n zelfde kleur blazer erop (dus infeite n pak maar dan voor dames). Ik was nl al 7 en n halve maand zwanger toen ik trouwde. Ben benieuwd wat jij uitgezocht hebt. En Vanisha? Gaat ie ook in t speciale? Leuk hoor ook voor die kleine meid! My... hoop dat n nieuwe zwemschool er goed aan doet en dat ze grote sprongen vooruit mag maken! All... mijn zoontje keek net naar mijn handen en zag duidelijk dat de rechtse hand dikker is. Mijn ringvinger is de kwaadste op t moment. Hij doet helemaal vanaf middenkootje tot aan elleboog zeer. Vooral als ik hem beweeg en buig. Ben benieuwd morgen hoe t gaat. Heb geen pijnstiller genomen want ik vind dat nergens goed voor óf t moet wel zooooooooo erg zijn dat ik t echt niet meer uithoudt van de pijn. Meiden... ik ga slapen!