Goedemorgen... Yo... goedemorgen! Juffie... t gaat nog steeds niet lekker. Ik ben vanmorgen wezen werken maar krijg sleutel moeilijk in contactslot gedraaid... schakelen gaat niet lekker makkelijk.... deuren dicht maken is ook niet gemakkelijk nu. Heb toen toch maar even de ha gebeld en daar kan ik vanmiddag om 14.00 uur terecht. Mijn hand is nog steeds dikker en vannacht heb ik toch behoorlijk wat pijn gevoeld. Ook zijn die vingers warm en klopt t af en toe. Weet niet wat de dokter hier mee moet en doet. We zullen afwachten! Maar merk wel dat t niet prettig is. Jeetje... hadden we maar nooit die trapleuning gemaakt. Die hebben we er net voor de bevalling neergehangen. 6 jaar zonder gedaan en nooit wat meegemaakt en nu... we hangen er eentje op en ik donder er weer eens vanaf!
Mir jeetje wat naar enne miss een foto van laten maken. Ik had vrijdag me kleine teen gestoten en die doet ook nog steeds au maarja aan een gebroken teen doen ze toch niks. Zoey ligt weer heerlijk te slapen kon ik ff beneden de boel doen. Nu wachten tot me vloer droog is. Vanmiddag een cadeautje kopen voor me moeder die is morgen jarig. Hopelijk stopt het met waaien kan zoey op me rug mee. Vind een buggy zoveel gedoe. Maar als het waait kan ik geen paraplu gebruiken en haar zeiknat te laten regenen is ook niks Ga ook gelijk voor een regenponcho kijken voor haar want ben voorlopig niet klaar met dragen.
melanina: heb er geen verstand van hoor maar is het niet zwaar op je rug?? Nathan heeft koorts.. Maar zoals hij zelf zegt hij is echt niet ziek! Doet ook niet echt ziek aan ofzo. Alleen erg warm. Maar lekker binnen blijven vandaag. Al is Nathan het daar niet mee eens want hij is niet ziek
Juffie nee het is niet zwaar met een ergonomische drager omdat je dr goed strak vastknoopt merk je er eigenlijk niet zo heeel veel van tis net een rugzak enne Zoey weegt nog geen 9 kilo hahaha dus misschien scheelt dat ook
Ja Juffie dat wilde ik ook tegen Melanine zeggen... Divano weegt al 8 en n halve kilo. En hij zit met zijn gewicht mooi op de midden lijn dus daar is niks mis mee. Sorr Mel... bedoel er verders niks mee maar is Zoey dan niet erg aan de lichte kant? Trouwens hoeft niet (heb ff vlug in groeiboekje van mijn zoontje gekeken die 5 weken te vroeg geboren was) en die was met 16 maanden woog die maar 8750 gram. Dus nee t kan idd wel dat Zoey zo licht is. Het is dan n klein maar heel fijntjes meisje!
Juffie... beterschap met Nathan! All... heb weer eens n dilemma!!!!... Vrijdag van de kinderarts te horen gekregen dat DIvano donderdag n sonde moet hebben. Dus ik gelijk gebeld naar t werk dat ik de middagrit en de dag erna vrij wil hebben ivm 24 uurs opname (heb ik ervan gemaakt anders krijg ik t nooit niet). Moest t op de mail zetten. Krijg ik net n mailtje terug dat ze teveel mensen vrij hebben gegeven en dat ik dus geen vrij krijg. Ik ben nu in alle staten!!!!!! Heb net naar de onderdirecteur gebeld en die zei dat ik naar de zoon van DE baas moet bellen (die is planner) maar momenteel is die er niet. Dus er gaat vanmiddag echt wel n telefoontje de deur uit want dit pik ik niet. IK moet er gewoon zijn voor die kleine man! Anders ben ik gewoon ziek!
@ Miranda, ik heb iets wat ik daarna ook nog gewoon aankan. Wel net iets specialer dan anders. Vanisha gaat ook in het nieuwt. Heb een kei leuk ruitjes rokje met een colbertje voor haar. Lekker ondeugend
Hoi hoi!! Druk dus niet alles terug gelezen. Miran en Juffie, Stan woog met het jaar ook nog maar net 9 kg. En nu een krappe 13 kg. Scheelt per kindje en hoe ze gebouwd zijn denk ik. Mijn neefje die ruim een half jaar jonger is als Stan weegt al meer dan hem maar op het CB word er nooit over gesproken dat hij TE licht is. Hij eet namelijk flink maar komt gewoon niet aan. Had ikzelf vroeger ook. Helaas is dat tegenwoordig niet meer zo Mup, leuk helemaal in het nieuw! Hoort er wel een beetje bij op zo'n dag er leuk bij te lopen! Dus goed shop excuus Ik ga proberen ff terug te lezen maar moet dan weer hard aan het werk.
mup, ik heb ook een xsara picasso. Geweldig fijne auto! juffie, gefeliciteerd met je nieuwe buurjongetje! miran, oei van de trap gevallen. Anders toch maar vast afspraak maken voor je hand. Weet niet hoe het bij jullie ha gaat maar hier moet je vaak nog lang wachten voordat je terecht kan. Iemand hier ervaringen met een mirena? Ik wilde hem eigenlijk meteen laten zetten als ik ongesteld ben maar nu dat dichterbij komt vind ik het eng en twijfel ik of ik niet gewoon weer met de pil ga beginnen.
Nou dames, heb even gescrolled over de berichten.. @ Fam. drama's dat lees ik niet bleh... Kan daar slecht tegen! @ Miran, fijn dat de lucht is geklaard tussen je ouders en jou en dat Didier gewoon mee kan gaan! Hoe is het nu met je hand? Wat zei de ha? En wat sneu voor Divano sonde lijkt me ook erg sneu maar hopelijk weet je dan wel hoe of wat! @ Dag, hahahaha... Ik heb ook een periode gehad dat ik kon eten wat ik wou, die is inmiddels ook voorbij ja! Ach ieder kindje groeit anders natuurlijk, de bouw van de ouders speelt ook mee! Ik weet niks van de mirena, durf het zelf niet hoor maar hoor wel fijne verhalen over een spiraal. Maar sommige hebben juist negatieve verhalen, je zult eht zelf moeten ervaren. Ik gebruik gewoon de pil. @ Juffie, gefeliciteerd met je buurjongetje! Leuk! Is alles goed verlopen? Mijn buurvrouw die is 6/7 weken voor mij (van Thyrza) bevallen van hun eerste kindje. Na de bevalling bleef ze last houden van haar buik en nu blijkt er een cyste op haar eierstok te zitten die echt mega is en nu moet de hele eierstok eruit. Echt sneu! Ze hadden gezegd dat ze er goed over na moesten denken of ze nog een 2e kindje wilde en er dan niet te lang mee moesten wachten. Het kon ook maar zo zijn dat tijdens de operatie beide eierstokken weggehaald moesten worden. Vind het zo sneu voor ze! Hopelijk is het sowieso niet kwaadaardig. Met ons gaat verder alles goed Geen nieuws!
All... ben vanmiddag bij de ha geweest en die keek en voelde er even aan. Hij zag ook wel dat de hand flink opgezwollen is. Hij aarzelde niet en pakte n verwijsbrief voor de röntgenafdeling. Moet foto laten maken en als er iets bebroken of gescheurd is dan kan ik gelijk door naar de gipskamer en anders kan ik terug naar huis en is die dus flink gekneusd. Dus morgenvroeg even foto maken samen met schoonzusje en Divano en daarna lekker koffie drinken samen. Ooow en dilemma heb ik ook opgelost... de planner belde me terug vanmiddag en hij zei dat ik vrije dagen minimaal 2 weken van te voren moest aanvragen. Ik zeg: dit kon niet want dit moest zo snel mogelijk. divano heeft hier al last van sinds de geboorte en ik zodra ik de datum wist heb ik meteen gebeld gehad. Hij zei: kun je begrijpen dat wij dan moeite hebben met plannen? Ik zeg: begrijpen?.. ja dat kan ik MAAR uit mama ogen?... NEE! Je weet dat dit tegen moedersgevoel ingaat. Dus na lang bakkeleien hebben we afgesproken dat ik a.s donderdagmiddag en vrijdagochtend vrij ben en dat ik s'middags mijn rit nog ff doe. Dat is op zich geen punt hoor! Chris komt vrijdag morgen uit de nachtdienst en is dan om half 3 allang wakker. Dus dat moet geen punt zijn. Ik heb er wel bij moeten zeggen dat ik in ziekenhuis moet blijven met Divano anders hadden ze t niet toegelaten natuurlijk. Maar goed... dat weten ze dus niet.
bah hier 2 zieke jongetjes. Allebei flink koorts. Gelukkig is haan morgen thuis. Woensdag zien we wel weer. Op dit soort momenten baal ik echt dat we allebei gewoon moeten werken. Altijd dat gedoe met oppas regelen en wil het liefst gewoon thuis zijn bij ze miranda: fijn dat alles geregeld is met je werk!
Juffie ja naar heh kindjes die ziek zijn . Ik zou dan ook altijd bij ZOey willen blijven. Gelukkig heb ik een hele lieve mama dus weet dan dat ze in goede handen is (L)
Als mijn moeder kan oppassen komt ze ook hoor. Maar ze werkt ook nog een aantal dagen. Smoeder kan ook eigenlijk altijd wel oppassen maar dan moeten ze daar naartoe omdat ze een winkel hebben. En als ze ziek zijn heb ik ze gewoon het liefst in hun eigen bedje maar goed hopenlijk maak ik me druk om niets en zijn ze gewoon allebei morgen weer beter
Hoi dames! @dagdromer: uhmm... ik heb niet zo'n goede ervaring haha dus mijn verhaal wil je niet weten! Maar denk dat als ie ingebracht is dat je 5 jaar nergens meer aan hoeft te denk dat is wel fijn toch? @Miranda, oei dus toch iets niet goed met je hand nou hopelijk gaat snel beter met je. Ja bazen sommige begrijpen het sommige niet, sterkte met je kleine man! @Juffie, ach gossie zieke kindjes niet leuk he beterschap met ze. Hier vandaag en gisteren onwijs buikpijn gehad, gisteren avond kon ik amper nog lopen. Dus me eisprong zal gisteren geweest zijn of vandaag...? Maar heb gisteren ochtend geklust, dus ik ben denk ik wel optijd hihi! Nu weer rustig afwachten wat er komen gaat .
Deli... jakkie meis... wat n domper voor je buurvrouw. Wat als ze nu nog n kind willen? Moeten ze dat dan nog snel doen voordat ze de eierstok weghalen of hoe nu verder? Ik moet er toch niet aandenken en zeker niet als je nét pas bevallen bent van je 1e kindje! Verschrikkelijk zeg! Juffie... beterschap met je zoontjes meis! Hopelijk is het morgen weer wat gezakt. Weet niet wat Divano heeft maar sinds gisteravond huilt ie om alles en niks... heel de dag door niks als simmen. Niks is goed. Net ging ik met hem in de douche en op zijn balzakje ónder zijn plassertje was t helemaal vuurrood. Weet niet wat t is geweest maar heb er maar zinkzalf opgesmeerd. Even in de gaten houden misschien is dit van de tandjes. Tandje nummer 6 staat nu ook op springen! Hij heeft nu de onder en boven voortandjes en boven 1 snijtandje en nr 2 staat dus op springen. Je ziet de tand zelf al wel maar er zit nog n laagje tandvlees overheen. Dus dat duurt echt niet lang meer en daarom denk ik ook die vervelende nachten en dat gesim van hem!