@ My, wat vervelend van die pijn. Ik heb ook altijd zo'n pijn met m'n ei bah! Hopelijk is het dit keer hartstikke raak!! @ Juffie, hoe is het met je mannetjes? Altijd zielig als ze ziek zijn @ Miran, och arm ventje nu nog een tandje erdoor Dat ze daar zo'n last van hebben he... Sneu hoor! Hopelijk heeft hij snel het ergste gehad Tja, mijn buurvrouw... Het is even afwachten, die ene eierstok moet er sowieso uit en dan is het advies wel om niet lang te wachten voor een 2e kindje wat sowieso wat moeilijker kan gaan met 1 eierstok. Maar het was nog een beetje de vraag hoe die eierstok er aan toe is dus ze ging ook informeren of ze eitjes kon laten invriezen oid maar ik weet niet hoe dat nu is. Gister moest ze voor info naar het zkh maar heb haar niet meer gesproken. Bah, vind het zo sneu voor ze. Het zijn echt van die lieve mensen en dol op kinderen. Ben iig blij dat ze al een lief meisje hebben nu! @ all, goedemorgen!! Gisteren ben ik heerlijk op tijd naar bed gegaan en ben maar 2 x wakker geworden vannacht maar hoefde er niet uit voor de kids ofzo; heerlijk! Van zaterdag op zondag nacht stonden we met de buren buiten omdat er in een paar auto's was ingebroken in de straat en was daarna helemaal moe. Maar voel me nu aardig bij getankt.
Goedemiddag... Heb vannacht n betere nacht gehad dan gisteren. Divano heb ik maar 1 of 2x de speen hoeven te geven en n aai over zijn bolletje en toen sliep hij weer verder. Vanmorgen na mijn werk ben ik met schoonzusje en Divano naar zkh geweest voor mijn hand. Alles zag er goed uit... er was geen fractuur te zien dus wij konden heerlijk de stad in om n kopje thee/koffie en broodje! Divano heeft zijn fruithapje gekregen van tante Mayke. En we waren weer op tijd terug voor de kids die uit school kwamen. Nu nog ff voor elkaar krijgen dat Divano gaat slapen zo meteen dan kan ik ook nog ff tukkie doen maar denk dat dat niet meer haalbaar is. Kind is nog klaarwakker... althans vecht tegen zijn slaap! Vanavond maar weer om 22.00 uur gaan slapen net als gisteren! Heerlijk hoor met die koude weer.
zwaaiiiiii Juffie beterschap met de kids!! Deli, bah wat een narigheid voor je buuf! Hier druk bezig met teksten te zoeken voor het doopboekje. Ze wordt 23 oktober pas gedoopt maar moet ruim vantevoren klaar zijn zodat de pastoor het kan controleren. Dan nog ff naar de drukker en klaar is kees! Vanochtend toch maar even de pil gaan halen bij de apotheek. Denk dat ik die nog maar even gebruik tot mijn buik weer rustig is. Als dat weer normaal is ga ik toch wel voor de spiraal denk ik....haha. Ben ook zo'n lefkikker
ook van mij even een zwaai. moet vanavond namelijk ook weer naar school.. Nathan weer koortsvrij maar Matthijs nog wel flink koorts. Vannacht ook echt een drama nacht met hem gehad. Hij was echt niet te troosten. Nog nooit gehad dat hij zo moest huilen Ben echt hele nacht in de weer geweest met hem.. Nathan lag in ons bed want die was aan het koortsdromen. Ging echt lekker hier dus meiden tot later! xxx
Hoi hoi... Juffie... beterschap met Matthijs. Gelukkig is bij Nathan dus wat gezakt. Nu Matthijs nog! Komt t misschien door tandjes??? Dag... mijn zusje houdt ook op de 23e van oktober de doop van de 2ling. Leuk hoor. Ik heb bij Gyani en Giuliano ook zelf t boekje gemaakt! Ebony en nu ook Divano zijn beiden niet gedoopt. Bij Ebony komt dat omdat ik toen net huis verkocht had en op dat moment geen huisje zelf had (ik woonde op dat moment bij mijn ouders in) en daarna lag ik in scheiding... tja dat maakt t dan wel moeilijk he. Daarna kwam ik Chris tegen en is er eigenlijk nooit niks meer van gekomen. Met Divano vonden zowel Chris als ikke niet nodig omdat we eigenlijk alle2 niet katholiek of iets zijn. Bij de jongens heb ik t eigenlijk ook voor mijn oma gedaan die was zwaar katholiek en ook voor mijn moeder. Dat was meer traditie omdat t in t kapelleke gebeurde waar alle trouw/doop en communie's gehouden werden in de familie. All.. van t tukkie is niks meer gekomen. Divano slaapt overdag nog maar 1 uurtje tot 1,5 uur per keer en ook nog maar 3x op n dag. S'morgens rond 10 uur, s'middags rond de klok van 14.00/15.00 uur en s'avonds rond de klok van 19.00 uur. Daarna na de laatste fles van 21.30/22.00 uur. Dus vanmiddag kwam ik niet aan mijn rust toe dus dadelijk maar weer om 22.00 uur slapen. Zooo ben me toch misselijk. Gisteravond ook al toen ik naar bed wou gaan dacht ik echt dat alles eruit zou komen en nu... precies hetzelfde. Denk dat mijn buik goed beroerd is.
miran: voel geen tandjes komen nog. Denk het virusje van Nathan overgenomen.. Vervelend dat je zo beroerd bent. Vannacht maar lekker slapen! Zo informatie avond ging goed. Ga zo lekker naar bed want de afgelopen nacht was veeeel te kort.
Juffie... zie je ook geen bobbels op t tandvlees bij Matthijs? Bij Divano staat er nog 1 en dat is dat snijtandje. Slaap lekker Juffie! Evaa... sorry meis... heb geen verstand van bmm. Heb t wel eens geprobeerd maar kon er geen wijs uit dus helaas kan ik je hier niet mee helpen. Ik zit noodgedwongen voetbal te kijken... Gyani is n echte voetbalgek en is dus nu lekker aan t kijken de 1e helft en dan gaat ie lekker met mij mee naar boven. Morgen wil hij ajax kijken en dat mag dan ook de 1e helft maar weer. Tja... Chris werkt nu al 3 dagen nachtdienst en heeft er nog 2 te gaan! Ik ga dus ook tegen kwart voor 10 naar bed!
@ miranda: oke ! iig bedankt voor je antwoord ja ik zit ook noodgedwongen mee voetbal te kijken.. mn vriend grrr.. haha
evaa... geen dank meis! Wij staan hier altijd voor elkaar klaar dus als er iets is of je hebt n vraag... gooi t er maar uit. Hier hadden wel verschillende meiden verstand van bmm maar helaas hoor ik daar niet bij. Noodgedwongen voetbal kijken... evaa, t ergste hiervan is dat Gyani mijn zoontje is Dus mama moet maar gewoon kijken wat zoonlief wil. Wordt ook wel door opa aangemoedigd hoor, maar of ik daar nou zo blij mee ben. Morgen speelt ajax en dan vind ik t wel leuk maar ik hou niet van al die andere clubs. Alleen als nederland speelt. Wel is t leuk hier in huis als ajax tegen feijenoord moet spelen Gyani is voor ajax en Chris (houdt helemaal niet van voetbal maar pest Gyani hiermee graag) is voor Feyenoord en dat gaat dan zo lekker tegen elkaar op he Vind ik heerlijk om te zien. Ooow... Chris is nu inmiddels al 3 weken gestopt met roken en moet zeggen dat t me tot nog toe niet tegenvalt met hem. Ik had net met Gyani over zijn vader, die blijkt n vriendin te hebben, en ik vroeg wat hij van zijn "stiefmoeder" vond. Hij zei: met de nadruk op STIEF. Blijkt n lelijke vriendin te zijn, is ouder dan zijn vader en hebben geen geld. hahahaha die jongen scoort punten. Toen vroeg ik wat ie dan van Chris vind. Ik zeg is dat dan ook n STIEFvader? Hij zei: nee ik vind CHris wel goed. Hij is voor mij gestopt met roken en dat vind ik wel gaaf. Hij doet alles voor ons enzo. Hij geeft ons aandacht. Ik zeg: hoe vind je t nu eigenlijk dat Chris meer met je doet dan je vader? Dat vond ie wel gek maar ook wel leuk. Hij accepteerd Chris volledig en volgens mij meer als vaderfiguur want als ik deze vragen n jaar geleden had gesteld was ie allang in tranen uitgebarsten en nu kon ie gewoon praten zonder brok in de keel of tranen in de ogen. Dus ik denk dat papa naar de achtergrond is gevallen. Doet mij als moederzijnde ook wel erg goed moet ik zeggen. Is n teken dat ik als moeder niet verkeerd doe hahaha
Goeiemorgen....zit al in Someren! Haan op het werk afgezet en gelijk doorgereden aangezien ik dan al op de helft ben... Straks auto halen!
@ Yoyo, goedemorgen! @ Miranda, goed zeg dat hij al 3 weken gestopt is met roken @ Juffie, beterschap! Hopelijk heb je een goede nacht gehad. Hier morgen alweer 16 weken wat gaat het toch snel Ben wel heel blij als het volgende week donderdag is
Ja hopen we samen! Aanstaande maandag eerste keer zwangerschapsyoga. Ben benieuwd of het wat voor me is.
@ Yoyo, lijkt me heel leuk Yoga. Ik ga denk ik morgenavond voor het eerst zwangerschapszwemmen. Even kijken of ik voortaan mijn ladiesdate kan verzetten. Die is altijd op woensdagavond en als het dan op donderdagavond weer laat word is dat een beetje teveel voor me denk ik. Moet op vrijdag om 9 uur ook weer in de auto zitten onderweg naar het peuterzwemmen. Ben benieuwd wat je van de yoga vind. Jammer dat zoiets hier niet in de buurt is.
Goeiemorgen allemaal!! @ Miranda, fijn dat het met je hand mee viel! @ Mup & Yo, spannend hoor de echo's @ Juffie, hoe is het met je mannetjes? @ Evaa, ik ben nooit zo van het voelen geweest dus heb geen idee hoe het met de bmm stand zit, kun je niet eens googlen, volgens mij is er wel eea over te vinden. @ all; zwaai!
@ miranda: jaaa super bedankt omdat ik hier toch even kom invallen zo he haha wat geweldig van je zoontje !!! dat lijkt mij indd heeerlijk omdat zo te zien ! @ delilah: bedankt voor de tip ! ik ga eens kijken...