morguhhhh!! En zwaai weer af. Druk op het werk en vanmiddag alle boodschappen voor de hele week binnenhalen. Vanavond admin. bijwerken en lekker op tijd naar bed!
haaai! remember me?? niet bij gelezen... eigenlijk kom ik even een update doen, omtrent ons onderzoek: er is een translocatie gevonden bij mijn man, en dat is de oorzaak van onze herhaalde mk's. ook heeft die translocatie in de chromosomen als verhoogde kans een ernstig gehandicapt kindje, als het al geboren wordt. het was een klap zowel als een opluchting om dit dan eindelijk te weten. het is ons weer heel erg duidelijk geworden, dat onze zoon echt een immens wonder is... anyhow, wij gaan het hele zwanger worden wegzetten, want de kans op een kindje met veel complicaties is ons te groot. we zijn compleet en willen het lot niet tarten. het klinkt misschien heel hard, maar we weten het nu en willen onszelf en een eventueel kindje dit besparen. als ik dit zo teruglees, vind ik vast dat ik het veel te kil heb opgeschreven...sorry als iemand er aanstoot aan neemt dat is namelijk absoluut niet de bedoeling! we krijgen nog uitleg van een klinisch genetica. maar voor ons was al duidelijk dat als er zulke gevolgen zouden blijken, dat we de leidingen dan door zouden knippen, dus...knipknip voor mijn lief daarom weet ik ook niet of ik nog veel op het forum zal zijn. eerst denk ik alles maar laten bezinken...misschien in wat andere onderwerpen nog wat info opsnorren. zo, das mijn epistel haha!
Meid er is niks kills aan hoor hoe je het opgeschreven hebt en ik snap je 100 % want deze beslissing zal je heus niet zonder tranen gemaakt hebben. Je denkt in het belang van jullie gezinntje en je denkt niet aan je eigen egoisme dus ik neem me petje voor je af. En wens je heeel veel geluk met jullie zoon en als je dit nu allemaal hoort dan is hij zeker een wonder.
Judibi... ben t helemaal eens met Mel! Ik heb respect voor je dat je toch hier voor n verstandige keuze hebt gekozen. Het is vast en zeker niet makkelijk geweest en zeker niet om te moeten horen hoe ernstig de zaak is. Hoe is je man hieronder? Voelt hij zijn eigen nu niet schuldig? Hoeft helemaal niet.. maar mannen zijn hier heel gevoelig in vandaar mijn vraagje. Ja idd n kindje is altijd n wonder alleen als t allemaal makkelijk en zonder complicaties of zonder handicaps gaat zie je dat niet zo snel in. Had ik ook niet hoor bij de 1e. Maar bij de 2e werd ik met mijn neus op de feiten gedrukt. Daarom hebben wij voor we zwanger wilde raken van Divano heel wat onderzoeken laten doen. Er zijn ook mensen die gewoon zwanger raken en de ene gehandicapte kindje na de andere op de wereld zetten. En dan praat ik niet over 2 kindjes maar over 5!!! Dat vind ik nu echt egoïsme! Als je bij de 2e alweer ziet dat t gehandicapt is KAP er dan gewoon mee en laat t bij die 2! Dus nee meis... ik begrijp je volledig en je kwetst niemand hiermee. Ik denk dat er vele zo zullen denken. Anders hebben ze zelf niet alle 7 op n rijtje in hun hoofd. Nogmaals ik heb RESPECT en BEWONDERING voor je meis! N hele moeilijke beslissing moet dit geweest zijn voor jullie allemaal! Hoe vind je zoontje dit meis? Of weet ie dat nog niet? Je weet wel dat je hier altijd je hart kan luchten he!!!
Zo ik lig na weer een drukke dag pfff sept is echt een drukke maand Vandaag ff een presentje voor morgen wezen halen want het is de dag van de leidsters . Dus de juffies van het KDV verdienen een aardigheidje
@ Jubidi, ik vind het een hele goede beslissing. Wij zouden in jullie schoenen waarschijnlijk precies hetzelfde doen. Geniet van jullie zoon jullie wonder! En geeft het een goed plekje...knuff!
Goedemorgen dames, Nou ik had vreselijke pijn tijdens eisprong, maar heb nu nog onderin me buik pijn. Niet te geloven, was flinke eisprong denk? Het is nog niet gebeurd dat ik zo lang buikpijn heb van eisprong en die is alweer 4 dagen terug. We gaan richting weekend pffff echt aan toe hoor ik weet niet wat het is maar ben zo moe.
Judibi dikke knuf! Miran succes! Hier weer een bagger nacht...overgeven en maagpijn... Gaat weer lekker!
@ Judibi, meid wat een schrik! Ik kan me jullie beslissing heel goed voorstellen en ik lees ook niks kils in je bericht! Ik kan me voorstellen dat het een klap is maar dat je toch "opgelucht" bent dat je weet hoe het zit nu. Ik snap het heel goed als je het forum gaat verlaten maar zou het heel jammer vinden als we niks meer van je horen meis! Voor nu, rustig aan en heel fijn dat je het ons hebt laten weten! @ All; zwaai!
Meiden... My... heerlijk dan die weekenden he als je zo vermoeid bent. Ik heb er ook last van en al 4 dagen misselijk. Ik ben alweer aan vakantie toe hahahaha Misschien najaarsvermoeidheid???... we gaan toch richting de herfst nu. Jo... alweer misselijk en overgeven?... je doet t nu toch al n paar weekjes zonder die pillen toch? Kan altijd hoor dat je misselijk bent. Hopelijk snel over! Beterschap voor je en uuuuhhhhh bedankt he voor je respect en steun Meiden... jullie allemaal bedankt voor de steun. Moet er vanmiddag om half 2 zijn. Zie t met pijn tegemoet komen. Gelukkig maar voor 24 uur... maar wat zal ik aankomende nacht slecht slapen denk ik. We shall see!
Judibi, wat een nieuws! Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om te forummen. Ik lees ook niets kils in je verhaal. Ik denk dat het een hele wijze beslissing is. Maar zeker ook een moeilijke en verdrietige beslissing die jullie bijna wel moesten maken. Een hele dikke knuffel voor jou!!! en je haan natuurlijk. Ergens wel prettig dat je nu precies weet hoe je er voor staat. Die onzekerheid lijkt me verschrikkelijk. Miran, succes vandaag!! Er moppert er een dus die ga ik even naar bed brengen.
@ Miran, sterkte vanmiddag met je mannetje. Laat je snel iets weten?! @ All, tis een beetje druk dus reageer weinig, sorry!
hey kippies, thanx voor de lieve woorden tja, het is een opluchting het eindelijk te weten. het kan zijn dat onze zoon ook drager is van de translocatie, maar dat hoeft niet. als ie oud genoeg is dan hebben we het er wel met hem over. volgende week vrijdag worden de leidingen van haan doorgeknipt. lekker radicaal maar wij vinden het beter. dan is het echt gebeurd met de kinderwens...zo'n raar idee wel berusting erin, hoor! allebei! miran: succes vandaag, hopelijk gaat alles voorspoedig! verder heb ik nog steeds niets bijgelezen. ik probeer wel nog van tijd tot tijd mee te lezen, maar als het er niet van komt...nou ja, dan begrijpen jullie wat er is
Judi, succes volgende week vrijdag. Wel goed dat jullie er beiden achter staan. Zal ongetwijfeld wel een moeilijke dag zijn. We begrijpen volledig als je hier niet komt kletsen maar je blijft altijd van harte welkom meis!! Deli, succes met de drukte op je werk. Ik ben echt snip en snotverkouden en de kids ook. Stan is toch wel naar de psz. Hij heeft geen koorts en wilde graag gaan. Laura slaapt dus ik zit met thee op de bank. Het huishouden is een chaos maar dat is dan maar zo.......
@ Dag, vervelend dat jullie allemaal verkouden zijn. Hier ook iets aan het kwakkelen de afg. weekjes. Kindjes snotteren en man had het op de darmpjes beterschap voor jullie! En uhh, ik ben niet druk op het werk hoor maar druk thuis, met 2 kids en mega veel was en andere huishoudelijke taken
Meiden...nog maals bedankt voor jullie steun! Hier en op mijn hyves! t verhaal... Om 13.00 uur op weg naar zkh met schoonzusje en Divano. Om 13.30 uur kwamen we aan en we werden al verwacht. Snel genoeg kwamen ze naar ons toe en liepen we kamertje in. Hier werd t 1 en ander uitgelegd. Toen mocht Divano gaan liggen en werd sonde in neusje ingebracht. Doodeng vind ik dat en zéker als ie ook nog eens kei hard gaat huilen en schreeuwen. Aaaah wat deed dat pijn aan mijn moederhart. Verschrikkelijk. De sonde zat er eigenlijk best snel in (toch nog 18 cm wat in zo'n lijfje zit zeg!!!!) vele tranen biggelden over de wangetjes en ik mocht hem heerlijk vasthouden en knuffelen. Al knuffelend liepen we naar beneden naar de röntgenafdeling want ze moeten natuurlijk wel zien of t cameraatje goed op zn plek zit. Hij was gelukkig snel aan de beurt en vond t allemaal maar niks maar wonder boven wonder bleef hij van zijn sonde af! Hij maakte wel kokhalsgebaren en er kwam wel wat bloed uit maar niks zorgwekkends. Uit de foto bleek dat de sonde nog 1 cm dieper moest dus we moesten weer even klieren bij t ventje. Tuurlijk ging dat weer gepaard met tranen en gekrijs. Uiteindelijk zat ie goed erin en werd t slangetje goed vastgeplakt. Kastje werd uitgelegd en mama heeft er n schoudertasje bij hahaha We konden weer richting auto. Al met al wel n gepuzzel omdat je moet uitkijken met t slangetje maar voor de rest valt t nog wel mee. Eenmaal thuis aangekomen sliep ie. Shit... hoe leg je hem dan in zijn bedje??? Ik zeg tegen Chris: legt hem maar in de box dan kan ik n oogje in t zeil houden en vannacht leg ik hem wel bij mij in bed of zo denk ik. Nu ligt ie nog prinsheerlijk te slapen in de box. Hij is heel rustig op t moment en gelukkig draait ie niet veel in zijn slaap dus ik denk dat t voor vannacht wel mee valt. Het kastje staat aan en neemt alles op dus ben benieuwd wat t doet.
Goeden avond, @judibi, sterkte ik vind het kanp dat jullie er zo uit zijn gekomen lijkt me moeilijk maar ik begrijp het helemaal! @miranda, ja erg he arme schat zo huilen ik had het bij me dochtertje. Die was 2 en werd keel en neus amandelen en oren door gespoten was vreselijk om zo n ukkie zo zien huilen. Ik hoop dat er wat uitkomt, en dat niet voor niks is. Prettige avond!
miran, fijn dat het ondanks alles toch is gelukt. Ben benieuwd wat de uitslag zal brengen. Ik ben echt beroerd en ook nog eens ongie geworden. Wel fijn maar toch ook weer niet.......... Nu weet ik ineens weer wat ik al die tijd echt NIET gemist heb Kids liggen allemaal heerlijk te slapen dus ik duik ook mijn bed in.
Oh bah Miran, wat sneu voor jullie mannetje! Hopelijk valt het vannacht een beetje mee allemaal!! Heel veel succes! @ dag, jippie ongesteld niet leuk he...