morguhh! Vanacht echt belabberd geslapen maar we gaan er vandaa weer met frisse tegenzin tegenaan! Ben op mijn werk dus uitgebreid kletsen zal er niet in zitten. O ja, Haan en ik zijn vandaag 11 jaar samen We doen er verder niets aan maar toch wel leuk
Goeiemorgen! Vannacht een lekker tien uur geslapen...wat had ik dat nodig zeg! Vandaag nog werken tot zeven en dan weekend! Heb woensdag al de 20-wkn echo ipv vrijdag. Er stond een dubbele afspraak....helemaal niet erg! Vind t wel super spannend.... Miran hoe heeft je mannetje geslapen? Dag altijd fijn ongi....
Goedemorgen! @ Miran, hoe is het gegaan vannacht? @ Yo, lekker geslapen dus! En altijd leuk de echo iets eerder, spannend hoor! @ Dag, beroerde nacht voor jou dus bijna weekend hopelijk kun je dan een beetje bijkomen!! Sterkte vandaag! @ Juffie, hoe is het met jou? En met je mannetjes? @ Liena, sta jij nog overeind meis? Heb al een tijd niks van je gelezen?! @ All; zwaai!
@ Dag, vergeet ik je nog te feliciteren van harte met jullie 11 jarig jubileum! Wij hebben er ook niks aan gedaan maar toch wel een bijzondere dag he!
Goedemorgen... Dag... gefeliciteerd met je 11 jarig jubileum meis! Altijd leuk en bijzonder deze dag. Wij doen er ook nooit iets op maar voor jezelf en je partner blijft t speciaal! Yo... heerijk bijgetankt dus? Is af en toe ook wel eens lekker moet ik zeggen. Je kan er vandaag dus goed tegen?! Deli... hoe is het met jouw en je kids? Met je man? Die nog niet opnieuw proberen om te stoppen met roken? Zag er bij Chris best tegenop maar moet nu zeggen dat t me echt niet tegenvalt met hem op t moment! Hij is nu ook niet chagrijnig was de vorige keer echt wel anders. Liena... ik zat gisteravond ook aan je te denken. Redt je t allemaal nog met die gebroken nachten en zwanger zijn dat samen gepakt?! Hoe doen je kids t op t moment in de nachten? Hoe voel je je in deze zwangerschap? Is t allemaal te bolwerken? Laat eens wat van je horen als je tijd hebt! All... moet zeggen dat t vannacht niet zo super ging met Divano maar wat wil je als je moet slapen met zo'n gekke slangetje in je neus. Dat voel je ook nog eens goed zitten tijdens t slikken dus nee prettig is anders voor t ventje! Ben dus ook 7x uit bed gemoeten voor hem... hij was heel onrustig en steeds speentje kwijt. Vanmorgen werd ie vrolijk wakker en heeft tot kwart voor 11 gespeeld van 8 uur af! Vind wel netjes. Hij blijft goed van de sonde af dus dat valt me ook nog niet tegen. Gelukkig mag dit gekke ding er over 3 en n halve uur eruit! JIPPIE!!! Dan kan ik weer goed knuffelen en mijn kleine ventje kan dan weer vrij kruipen zonder dat mama met dat gekke handtasje achter hem aan loopt/zit. Woensdag krijgen we de uitslag hiervan. Is wel spannend even.
@ Miran, tja... Logisch dat de nacht niet super ging natuurlijk maar gelukkig mag hij er bijna uit hopelijk valt de uitslag mee, dat is natuuurlijk even spannend!! Hier gaat alles goed hoor! Mijn man rookt nog heerlijk Het wordt nu wel opletten geblazen, Wesley had net heel lief iets van zijn speelgoed aan Thyrza gegeven maar heb maar gezegd dat hij dat niet mag doen, ze zat meteen met een treintje bij de mond. Moet niet hebben dat hij een keer iets kleins geeft aan haar. Zal zijn speelgoedbak eens uitpluizen en het kleine spul weg doen
Hoi meisjes Even snel een berichtje. Gister avond laat terug gekomen van vakantie. Nu een hoop wasjes doen. Ik kom morgen weer even tokken. Dikke tok Rosa
hoi meiden, Dag: gefeliciteerd! en jippie ongesteld Miranda: is er al uitslag van het onderzoek? het slangetje is er iig uit nu! Yojo: wow alweer bijna 20 wk echo. Spannend. rosa: welkom terug. Hebben jullie het lekker gehad?? En hoe was de doopdienst? all: hier alles prima. De jongens zijn weer beter gelukkig. Wel druk met werken enzo. Maar dat herkennen jullie vast Nu heerlijk weekend! Fijne avond
deli: oei dat is wel even oppassen ja. Nathan pakt eerder speelgoed af dan dat hij wat geeft Laat ze nu wel vaker samen spelen op het speelkleed. Lekker samen met auto's spelen. Lol dat ze hebben
@ Yoyo, beterschap meid! Hoop dat je je snel weer kiplekker voelt. Wat heerlijk dat je al vakantie hebt. Even lekker bijtanken. @ Miranda, hoe was de uitslag. Hoop dat hij alles goed opgenomen heeft. Was bij mijn overburen helaas niet het geval. Dus die moest nog een keer Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Goedemorgen dames, @Yo lekker vakantie! En beterschap las dat je ziek was. @miranda, ben benieuwd hoe het is gegaan allemaal? Hier lekker rustig wakker worden weekend, straks met me dochter naar een ander zwembad. Hopelijk gaat het daar iets beter, als ze het een beetje kan dat zwemmen mag ze zo mee stromen anders moet ze 8 maanden wachten. Dus ik hoop zoo dat ze met de groep mee kan zwemmen al is het maar een beetje..... word vervolgt.
Hoi dames, Nou me dochter kan niet mee stromen ze heeft anderhalf jaar zwemles gehad en is dus niet goed :S. Nu komt ze op een wachtlijst van 8 maanden! Dat viel even tegen, me meissie kan er ook niks aan doen ze hebben in het vorige zwembad niet goed les gegeven! Ben al ruim 600 euro kwijt . Heb ook last van me onderbuik, blee voel me niet lekker zo moe moe moe. Straks verjaardag, morgen maar lekker even helemaal niks doen!
Mup... nee uitslag krijgen wij woensdag pas maar ik neem aan dat alles goed is opgenomen. Gelukkig ondervond Divano er weinig last van moet ik zeggen. Woensdag laat ik t jullie wel weten als ik uitslag heb ontvangen. My... wat verschrikkelijk voor je dochtertje. Die 600 zou me dan nog niet zo veel uitmaken... zou t voor mijn kind veel erger vinden denk ik. Tuurlijk is t .... dat je zoveel geld kwijt bent voor noppes (om t zo maar even te noemen) maar ik denk dat je dochter haar zelfvertrouwen zo eerder kwijt raakt en ik vind mn kind dan belangrijker dan t geld! All... wij hadden vanmorgen ook weer eens wat. Wij moesten om 09.00 uur snel snel boodschappen doen want om 10.30 uur moest Gyani alweer naar t voetbalveld. Giuliano moest er om 10.50 uur zijn dus die had nog even de tijd. Al met al net gered om toch om 10.25 uur thuis te zijn. ( moet niet vragen hoe ik door de winkel gelopen ben met mijn boodschappenlijstje en 4 kids hahahaha). Ik vraag thuis of dat Giuliano wou helpen met booschappen naar binnen sjouwen. Komt t ventje naar mij toe om mij mijn telefoon te geven en de boodschappen aan te pakken, sla ik net op dat moment n tas open en stop daar n zak kattenbrokjes in. Viel de mobiel met glasplaat naar beneden tegen de grond.... aaaauuuuw dat deed me zeer. Beeldschermpje helemaal in gruzelementen. Net als n autoruit die kapot geslagen is. Ikke Chris gebeld en gezegd dat ik mobiel liet vallen. Hij zei: t is maar goed dat ik n verzekering heb afgesloten want met jouw kan ik zoiets wel verwachten hahahaha. Dus vanmiddag ook nog naar de stad gereden (had ik totaal geen zin in maar moest wel). Hij wordt opgestuurd en ben hem 3 tot 5 weken kwijt en krijg geen vervangtelefoon. Balen dus!!!! Nou ja.. er zit niks anders op dan die van Chris maar even te gebruiken. Wat n gedoe en gestress allemaal om n telefoon he! Vanavond maar lekker "Bolt" met de kids kijken en lekker n mok warme chocomel erbij.
Ooow nog ff iets... Heb gisteravond de pleister (de pil) verwijderd... ben benieuwd of ik ongi ga worden maandag/dinsdag of woensdag!
@miranda, nou zeker weten hoor over dat geld! Maar zonde van het geld had ik beter aan een betere zwemschool kunnen geven voor me moppie! Geef niet ik ga wel lekker met dr zwemmen komt helemaal goed hoor want als wij samen zwemmen gaat het hartstikke goed . Ik heb al buikpijn vanaf gisteren wat is dat toch had al dagen last van eisprong nu dit weer heel apart? Nou ik ben alleen op de bank haan is heeel erg moe slaapt al moet morgen weer om 5 uur eruit straks maar lekker horroren haha film op tv .
Yo.... morgen precies 20 weken meis!!! Alvast gefeliciteerd meid! Hoe voelt t nu om zwanger te zijn en mee te mogen maken wat wij allemaal ervaren hebben? Is geweldig he om zo'n kleintje te mogen voelen bewegen in je buik?!!! Geniet er lekker van meis want ik mis dat geduw en geschop echt wel in mijn buik. Fijne zondag!!!
Nou ik vind t getrappel in mijn buik super hoor maar alles daaromheen.... geen energie, na een stukkie lopen last van mijn rug, na een dag werken last van mijn banden, iets verkeerd eten de hele nacht ziek enz had voor mij niet gehoeven. Maar ik heb het er allemaal voor over!