Ja ik herken t helemaal... ik zat ook 3 maanden thuis ivm last van onderrug/bekken. Zo gauw als de kleine op je buik ligt is dit allemaal meteen over en kun je nog meer intenser genieten van jullie kleine. Weten jullie trouwens al wat t wordt of weet je dat a.s. woensdag pas? Wat voor gevoel heb jij? Wat denk jezelf? Ik denk n meisje! Weet niet waarom maar denk t zomaar
Nee we weten het nog niet. Anders hadden jullie het al lang geweten! Hahah nee woensdag hoop ik dat we het kunnen zien. Mijn gevoel zegt een jongen.... ben zo benieuwd!
Goedemorgen, er is weinig gekletst zie ik! Ik zit op m'n werk, eindelijk! Sjonge, wat een drukte toch elke keer 'smorgens bah. Normaal doet mijn man Thyrza de fles geven en pak ik de rest van de spullen in voor iedereen. Maar nu liep het even allemaal anders vanmorgen omdat we al wat later waren en had hubbie Thyrzas tas ingepakt en haar in de maxi-cosi gedaan waren we onderweg, speen vergeten. Dus hij stapte uit om de trein op tijd te pakken en ik kon terug naar huis, was toch al sowieso te laat voor mn werk. Thuis de speen en weer op weg, waren we er bijna roept Wesley "mn konijn" ook vergeten, dus weer terug naar huis L bah! De volgende keer doe ik het maar weer allemaal zelf. De dingen die ik m had gevraagd had ie half of niet gedaan en zo vergeten we ook nog de helft! @ Miran, hoe is het met je mannetje? @ Dag, en hoe is het met jou? Alles goed me de kindjes? @ Yo, spannend. Ik heb geen duidelijk voorgevoel bij jou, zou ook wel eens een meisje kunnen zijn leuk hoor! Nou hier had ik volgens mij gister ongesteld moeten worden maar dat is niet het geval. Kijken of het vandaag door komt! Als ik er zo over nadenk zou ik het wel leuk vinden als ik weer zwanger zou zijn, mijn man was gister ook behoorlijk blij toen ik zei dat ik nog niet ongesteld was maar denk niet dat ik het aan zou kunnen zo dicht op elkaar
Jeej! 20 weken vandaag! En bijna de klok rond geslapen... Deli balen van zo'n ochtend...en spannend van je ongi...!
Yoyo gefelicteerd meid nu is het weer aftellen geblazen tot je kleine komt. Natuurlijk eerst de 20 weken echo dan shoppen en dan aftellen tot verlof en dan aftellen tot je bevalling
Goedemorgen dames, Ik wil toch even wat delen hier, ik heb al 3 dagen steekjes rechts van me onderbuik. Vandaag is het erger dan de afgelopen 2 dagen, soort van prikjes hele tijd gewoon? Ik wil het graag vertellen, omdat ik het nog niet gehad heb. Ben ook al een paar dagen zo moe, kan ook griepje zijn hoor maar ja kan ook wat anders zijn . Wil zeker nergens op hopen, zit alweer in ronde 9 en ja wil eigenlijk niet naar ronde 10. Maar ja je weet het niet he......
goedemorgen, deli: oei spannend. Je bent altijd mooi stipt toch?? Ben je nog niet aan de pil?? Wat vervelend trouwens dat gehaast 's ochtends. Het is hier ook altijd gehaast maar over het algemeen duidelijke taakverdeling hier dus gaat meestal goed. Behalve als Nathan dwars is ofzo zijn we meteen weer laat. yojo: fijn zo'n goede nacht. En jeej! 20 weken. my: hoop met je mee dat het goed nieuws is! zo hier nog lekker vrij vandaag. De jongens sliepen uit tot 8 uur dus dat was lekker. Nu zit Nathan mooi te verven. Ik ga zo maar eens was opvouwen maar moet nog even moed verzamelen.
my, heb echt geen idee wat het kan zijn. Succes met aftellen. Is altijd lastig en natuurlijk wil je liever niet naar ronde 10. yo, gefeliciteerd met je 20 wkn. deli, dat is precies waarom ik 's avonds alles al klaar leg. Haan brengt Stan 's maandags naar de psz dus zorg dat zijn kleren en tas al klaar liggen. De rest van de spulletjes die hij dan 's middags bij mijn ouders nodig heeft neem ik zelf alvast mee als ik Laura ga wegbrengen. Haan vergeet ook altijd de helft en ik ben zelf 's ochtends ook niet op mijn best om het zo maar ff te zeggen. Plus het feit dat het best druk is op de vroege ochtend voor je naar het werk kan. @all, heb net toch maar ff afspraak bij de ha gemaakt. Stan krijst alles bij elkaar als we bij het verschonen zijn piemeltje schoon moeten maken en zegt dat het pijn doet. Arm mannetje, misschien is het een fase maar wil er voor de zekerheid ff naar laten kijken. Zeker omdat hij aan zijn balletjes is geopereerd toen hij 9 mnd was. Woensdag kunnen we er heen. Verder gaat alles heerlijk hier! Morgen beetje klusjes doen rondom huis. 1 oktober is het openhuizendag en daar doen we aan mee. Ben alleen wel een beetje bang dat er niemand komt maar voor de zekerheid wil ik wel alles aan kant hebben. We hebben wel wat meer bezoekers op funda sinds we onze prijs verlaagd hebben maar verder ook niets......... beetje jammer is het wel, ook al verwachten we geen wonderen in deze moeilijke tijd om te verkopen. Je hoopt toch altijd dat mensen je huis net zo leuk vinden als je zelf vind.
juffie, lekker vrij vandaag! Geniet van je vrije dag. Niet alleen maar huishouden he?? deli, vergeet nog bijna daarop te reageren ja. Spannend!! Ik wil denk ik ook best graag nog eens zwanger zijn maar ben nog niet helemaal overtuigd. Sommige mensen vinden het heel prettig dat de kindjes kort op elkaar zitten maar ikzelf zou het ook druk vinden denk ik. Aangezien ik zwanger zijn afgelopen keer ook al zwaar vond en toen kon stan al best veel zelf. Ben benieuwd!! Hou ons op de hoogte!
@ Juffie, heerlijk uitgeslapen dus!! Klinkt helemaal goed! Ja het is altijd stressen 'smorgens he Ik ben altijd heel stipt ongesteld ja maar ben nu sinds 2 maanden aan de pil en ben wel een paar x de pil vergeten en nam dan voor 2 dagen... Heb ik eerder nooit gehad. Maar de strip lag nu op een onhandige plek haha... Nu maar weer verhuisd naar de badkamer, hopelijk gaat het dan beter Was opvouwen, bah! Heb vorige week zooooooveel was gedaan, niet normaal! Wil niet weten wat er nu al weer ligt zie het vanavond wel. @ Dag, Ik hoop dat mensen snel komen kijken naar jullie huis, lijkt me inderdaad moeilijk als je zelf zo genieten kan daar en dat er dan niemand komt maar dat ligt niet aan jullie stekkie hoor, het is gewoon een kopersmarkt op dit moment! ja ik hou jullie wel op de hoogte natuurlijk. Ik denk dat het vandaag wel doorkomt. Voel het al vanaf gister rommelen. Ergens zou ik het super leuk vinden maar ik weet dat ik de periode van 1 naar 2 jaar heel zwaar vond met Wesley dus ik ben echt bang dat ik het gewoon niet aan kan en depri wordt of instort En je hebt gelijk, eerder legde ik ook de spullen 'savonds klaar maar soms heb ik 's avonds gewoon geen zin! Maar ga het maar wel weer doen. En de vaste taken maar aanhouden want anders snapt m'n haan er niks van! Stoor me daar wel aan hoor, als we ergens heen moeten zit hij vaak te mopperen dat ik zo stresserig doe en dat dat niet nodig is maar ik moet altijd voor 4 mensen denken en spullen meenemen want hij dnekt "nergens" aan. Afg. zaterdag ook, gingen we na de herdenking van operatie market garden op de Ginkelse Heide waar oorlogsvliegtuigen over kwamen om parachutiste te droppen. Hij mocht uitslapen, ik had alles verder ingepakt en vroeg hem 3 x of hij de buggy wilde pakken voor Wesley en ik wilde de wagen van Thyrza ombouwen omdat ze niet meer in de wiegbak past. Nou dat was volgens hem geen werk en zou hij wel 'smorgens even doen. Dus ik zag dat hij de inzet had gepakt en vroeg of hij het niet thuis even wilde doen zodat we zeker wisten dat het goed was maar hij zei dat hij het daar wel deed.... Het was maar goed dat ik er nog een blik op wierp en vroeg waar de voetenzak was want hij was 2 van de 3 delen vergeten en anders hadden we daar mooi gestaan met haar, konden we naar huis. En toen we de straat uitreden vroeg ik nog naar de buggy van Wesley en konden we terug... Maar ik moet niet zo stressen......... PFFFF
Deli, heel herkenbaar!! Bij ons ook zo hoor. Alleen ben ik zelf af en toe ook een warhoofd dus mag niet te veel klagen. Voor wat betreft buggy klaarzetten zal hij de fout niet meer maken. Wij hebben het 1 x gehad dat we bij de dierentuin stonden zonder buggyopzet en heeft haan hem dus de hele tijd kunnen dragen toen Stan moe werd. Ik heb er niet veel van gezegd alleen een keer "eigen schuld, dikke bult" laten vallen en sindsdien checkt hij wel 3 x of we alles hebben haha! Maar luiertas inpakken doe ik maar zelf. Als ik het aan hem over moet laten mis ik ook de helft. Heb trouwens wel in allebie onze auto's een noodpakketje liggen met luiertjes, doekjes en droge (oude) kleertjes. Verder ook wat dingetjes zoals dettol, pleisters en een zaklamp. Ligt gewoon in een tasje onder de stoel zodat we altijd wat bij hebben. Je wil niet weten hoe vaak dat al van pas gekomen is. En het geeft meer rust voor als je (lees ik ) weer eens wat vergeten bent. Ga maar weer eens ff aan t werk. Heb GEEN zin vandaag. Pfffff, duurt nog lang tot 17.00 uur.
@ Dag, ach ik vind het niet erg om de spullen klaar te leggen hoor maar ik heb er wel moeite mee als ik altijd druk ben en nog commentaar krijg ook en ik ben ook wel een type die het dan moeilijk vindt om dingen los te laten hoor... En kan het ook niet uitstaan als ik iets vergeten ben maar goed... Zo'n ramp is het ook niet natuurlijk. Maar merk de laatste tijd wel dat ik wat geirriteerd raak over alles. Soms heb ik het gevoel alsof ik in m'n eentje me druk maak over dingetjes, niet alleen de spulletjes voor de kinderen maar ook een schoon huis bijv. voel me soms zo'n sloof voor iedereen. A.s. zaterdag hebben haan en ik een date dan zal ik zulke dingen ook maar even bespreken.
hihi geloof dat het hier andersom is. Ik vergeet altijd de helft en mijn haan is erg precies. Met schoonmaken en opruimen hetzelfde. Mijn haan kan er dus echt niet tegen als het rommelig is.. Nu is hij er zelf ook weer elke week een dag thuis met de jongens en merkt nu wel dat je soms op een dag gewoon weinig kan doen en er alleen maar rommel bij komt Ik ben alleen echt een chaoot met opruimen. Begin overal tegelijk aan en dan komt er weer wat tussen zodat ik dus rustig een emmer sop een halve dag laat staan Daar kan mijn haan dus nogal slecht tegen Echt we hebben eigenlijk nooit ruzie behalve over het huishouden oh ben zo trots op Nathan. al 4 plasjes op het potje vandaag en de luier is nog droog!
Goedemiddag... Dag/Deli en Juffie... hier is t precies hetzelfde maar op t moment ben IK diegene die van alles vergeet. Ik loop ook met honderd en één ding in mijn hoofd. Dus nogal begrijpelijk dat we iets vergeten. hahahaha Huishouden... dat doe ik maar als Chris "commentaar" heeft over t feit dat ik niet gestofzuigt heb dan zeg ik voortaan heel makkelijk: je weet waar dat ie staat... doe t zelf maar! Maar Chris neemt mij ook dingen uit mijn handen dus dat is erg lekker. Wat dat betreft vullen wij elkaar aan. Als ik s'morgens ben rijden en hij is thuis... de kids op school dat stofzuigt ie. Voor hem doen (zoals hij t zegt dan) heeft hij t huis al gepoetst hahaha Ach... ik kan er me niet meer zo druk om maken. Toen ik alleen woonde poetste ik IEDERE DAG héél t huis van zolder tot beneden. Ik was n sloof voor mezelf. Ruimde heel de dag door t speelgoed van de kinderen op... zelfs als ze nog aan t spelen waren. Nu zijn de kids groter en n groter huis andere man en nu (nadat Chris mij dit zelf heeft aangeleerd) denk ik: wat vandaag niet komt komt morgen wel hoor en anders maar niet! Ik ben wel makkelijker geworden al moet ik zeggen als ik dan ook echt n POETSDAG heb dan moeten de kinderen ook alles van hunzelf wat beneden ligt opruimen. EN OPGERUIMD houden!!!! Nu zijn de kids op school... Chris aan t werk en DIvano slaapt, mijn huis is opgeruimd en schoon! Ow wee als straks anders is! Yo... heb ik ook niet zin in opruimen/poetsen. EN toen ik zwanger was had ik daar helemaal geen zin in! Sterkte ermee meis! Deli... oeps dat wordt spannend dan. Voor mij ook spannend want heb al zeker (wat ik weet dan) 2 maanden de pleisterpil doorgeplakt soms niet al te secuur geweest en nu zou ik ook vandaag of morgen ongi moeten worden. Ik zei t vanmorgen nog tegen Chris dat ik ongi moest worden. Hij zei: alweer??? Ik zeg: volgens mij heb ik 2 maanden doorgepleisterd als t er niet meer waren. Ow jee als je t zo zegt zei hij dan kan ik nog wel voor n verrassing komen te staan zeker! Hahaha denk t niet want ik krijg nu koppijn en ben al dagen duizelig en misselijk dus denk dat mijn ongi wel komt.