@ Rosa, met mijn kleine meis is het goed Die gaat zo even lekker haar bad in @ Wies, spannend hoor! Maar het lijntje moet wel echt gekleurd zijn anders is het een indroger Zal voor je duimen Gister heerlijk naar de bossen geweest hadden Puppymeeting met de hondjes van onze Shanti. Ze zijn echt heel mooi geworden
Goedemorgen... Mout.. jammer meis! Hopelijk zet t niet al te hard door voor je! Juffie... hahahaha altijd erg leuk idd... foto's maken. Mijn moeder probeert t ook wel eens van al haar kleinkinders foto te maken maar dan kijkt 1 van mijn kinders zo maf of dan die van mijn zus dr kinders of allemaal trekken ze n gekke bek. Het is NOOIT niet zo dat ze allemaal serieus erop staan. hahahha heeft wel iets hoor vind ik zelf. Maar uiteindelijk is t dus gelukt??? Pooh... dat is wel lekker rustig thuis komen dan. Heb je nog even n bijkom moment gehad? Idd super schattig als ze samen liggen te slapen. Hoe gaat t met de pups? Heb je foto? Deli... fijn hoor dat Thyrza er geen last van heeft gehad van de prikjes. En dat van de 1e prikjes nog wel! Erg knap!!! Rest... zwaai zwaai All... gisteren n superleuke dag gehad met mn ouders. Eerst had mn moeder me geholpen met mn gekleurde roosjes netjes in mn supergrote vaas te zetten. Mijn moeder zit bij bloemschikken dus die kan dat wel zo netjes! Daarna is mijn vader met mn dochtertje over onze "grote" kermis gelopen! Rond de klok van 3 zijn Chris en mn vader de garage ingegaan om iets aan mn vader zn auto te maken en mn moeder, de kinders en ik zijn n stukje gaan wandelen door t dorp. Onderweg schoot t in mn rug maar toch doorgelopen. Ik kwam thuis en kon steeds minder van de pijn. Heb de frietjes gemaakt en konden we eten. Nou de pan (en dan had ik de grootste braadpan die er is) was aan t einde van de maaltijd helemaal LEEG! hahaha dus kan zeggen dat stoofpotje lekker was. Mijn vader zei al: "met vaderdag zorg ik dat ik de spullen in huis heb en dan kan jij dat klaarmaken". Ik zeg: ooow dat is goed hoor! Na t eten zijn we met de kids naar de kermis gelopen. Divano 2x achter elkaar in de draaimolen. Ebony met opa en papa in de botsauto's. Daarna met Didier in de botsauto's. Chris/Didier en Gyani schieten! Kan niet missen he! Giuliano en Ebony eendjes vangen en pluche diertjes proberen te grijpen. Om n uur of 8 terug naar huis en daar nog met de wii gespeeld met de kids. Om n uur of 9 zijn de kids nog even naar de kermis gegaan en daarna pyjama aan en naar boven gegaan. Wij zijn toen gaan kaarten! Om half 1 zijn we opgehouden met kaarten en tegen 1 uur zijn mijn ouders weer terug naar huis gereden. Ik heb toen nog opgeruimd en ben naar bed gegaan. Chris ging toen gelijk mee naar bed. Divano kwam vanmorgen om half 7 voor de fles en ligt nu nog vrolijk op speelkleed te spelen en tevens naar babytv te kijken. Hij gaat zo lekker slapen! Kan ik even lekker spelletje spelen en mn rug ontlasten!
Mout, balen meid, hoop toch dat het niet doorzet. Wies, spannend meid, veer! Mup, klinkt erg leuk puppy meeting. Lijkt me erg bijzonder om de pups weer terug te zien. Miran, weet niet hoe ik een foto hier moet zetten....
Hoi dames goedemorgen! Gisteren wel verdrietig geweest dacht echt dat het raak was! Maar was wel kort verdrietig gelukkig, ik heb lekker geslapen. Ik had meteen getemp. vanmorgen en die was omhoog gegaan raar toch....? Van 36,6 naar 36,9 dat heb ik nog nooit gehad, me ongi zet wel door ik bloed gewoon met lichteijk buikpijn. Dus ik weet het waarom me temp. omhoog is gegaan maar me ongi is door gezet! Ik was 3 weken gestopt met hardlopen om te kijken hoe dat ook ging? Ik loop normaal 2 a 3 keer in de week van 5 tot 10 km. Nu ga ik vanmiddag weer lekker hardlopen klein rondje gewoon heerlijk even alles eruit gooien!
Goeiemorgen! Mout jammer...op naar de volgende ronde! Ik denk wel dat mijn vader iets gezien heeft maar heeft niks gezegd...haha. Ik probeer ook positief te denken maar af en toe ben ik bang...ben zo blij als ik die echo heb over twee weken..... Gisteravond hebben we het mijn schoonbroer en een goede vriend verteld. De dames wisten het al omdat ik nu moest stoppen met Diplan. Volgende week gaan we het de ouders vertellen....spannend! Gister een goed beroerde dag gehad....veel misselijk en extreem moe...en dat terwijl we een leuke dag Den Bosch hadden met de meiden. Heb ook een zwangerschapsbh gekocht want de mijne zijn al te klein.... Fijne dag allemaal!!
goeiemorgen rosa: beterschap met je ziekenboeg hopelijk toch nog een lekker pinksterweekend voor jullie! mout: meis, balen je temp kan vrij snel alweer gaan tijdens je ongesteldheid volgens mij. juffie: ja, er moet wat verzonnen worden haha. als het resultaat maar mooi is, toch? miran: lekker genoten dus met je familie? altijd fijn pooh: hoe is het met jullie pups? mup: puppymeeting klinkt gezellig waren dat jullie pups? wies: soms lukt het om vaak te komen en soms wat minder...dat is helemaal niet erg! nou, dan heb ik ook weer eens iets mijn temp blijft stijgen...ik snap er neits van. ik kan toch niet zwanger zijn na die hysteroscopie? maar de laatste en enige keer dat ik zo'n hoge temp had ( boven de 37) was afgelopen januari toen ik zwanger was. misschien een verhoging vanwege de hystero? ik hou mijn temp de komende dagen maar goed in de gaten, denk ik.
Judibi... verhoging krijg je niet door die hystero. Had ik tenminste niet. Maar zwanger?... jij hebt dat onderzoek 2 weken geleden gehad toch? Zou denk ik nét voor je eisprong geweest zijn en dan zou je idd kans hebben dat je zwanger bent. Anders hadden ze dat toch gezien op die camera. Maar laat je niet gek maken he meis!!! Ik had 5 maart dat onderzoek en 26 maart ben ik voor de laatste keer ongi geweest. 30 april testte ik zwanger en 30 december is Divano geboren. Mup... leuk, puppymeeting. Hoe doen de pups t bij de nieuwe baasjes? Luisteren ze goed? Zijn ze goed afgericht? Zie jij er iets in terug van Shanti? All... nu even eten klaar maken en dan dadelijk lekker in bad met Divano. Heb al 3 dagen achter elkaar koud. Ben verschrikkelijk moe en verrek van de rugpijn. Normaal stop ik donderdags met de pil maar nu heb ik de pleister er vanmorgen pas afgetrokken, is ook niet goed hoor want je moet iedere week op dezelfde dag van pleister verwisselen maar ik ben daar niet zo nauwkeurig in geloof ik hahahaha Dus kan ook zijn dat ik daar zo beroerd van ben van al die hormonen. Ben ook best sjaggie en heb sneukelhonger! Meestal duidt dat bij mij op n aankomende ongi! Nou ben er vantussen... tot strakkies
miran: nee, afgelopen vrijdag daarom ook de schrik. het zal dan net voor een eventuele innesteling geweest zijn. badder ze!
@ Judibi, jij weet het even spannend te maken ik zal kei hard voor je duimen meis!! @ Mout, ik snap dat je even flink verdrietig was meis valt ook niet mee! Heeft het hardlopen nog geholpen? @ Miran, badderse meis! En lekker snoepen @ all, ik zwaai even! Heb niet veel onthouden van wat er is gekletst en ik ga lekker onderuit op de bank. Hubbie is een avond op pad en de kids liggen op bed.
@Delilah hey hey ja ik heb vandaag leuke dag gehad! Vanmorgen toen ik wakker werd lekker eerst gegeten toen lekker hardgelopen was heerlijk! Lekker lopen zweten, daarna naar schoonfam lekker borreltje gedronken en heerlijk gegeten bij ze (bbq). Neefje en nichtje waren er ook dus me dochter kon lekker spelen. Hun bleven slapen dus me dochtertje wilde ook graag bij oma slapen en dat mocht . Vriend morgen ochtenddienst en ik even lekker alleen misschien nog beetje uitslapen als het lukt! Liefs!
hallo allemaal, ik kom weer even wat van me laten horen. heb het allemaal zo druk dat ik weinig meer achter de computer zit. YO wat gaaf dat je zwanger bent gefeliciteerd meid. voor alle andere die zwanger zijn maar ik even heb gemist gefeliciteerd. voor alle meiden en haantjes die een beebje hebben gekregen ook gefeliciteerd. miran en deli hoe gaat het met jullie kleintjes alles goed? voor de rest die ik vergeten ben hoe gaat het met jullie??? zoals jullie lezen heb ik het druk druk. ik werk 32 uur in de nachtdienst en ben ook weer bezig met een opleiding voor verzorgende IG dus weer druk aan het leren en studeren. daarnaast begint dylano erg eigenwijs te worden en kan ik hem soms wel achter het behang plakken. maar ga nu weer even werken en dan probeer ik van de week nog wel even terug te komen probeer weer wat vaker te komen hoor. groetjes van Creakip ( penr)
Goeiemorgen! Ja nog net.... Wij waren al voor tien uur bij de Hornbach...dachten we de drukte voor te zijn...dus niet haha. Stenen gehaald voor de vijver dus nou kunnen ze vanmiddag gaan metselen... Heb ik een lekker visje meegenomen bij de viskraam!! Jummie jummie! En wat zijn jullie plannen nog vandaag?
lekker yojo! wij zouden naar trekkertrek mara was het na een uur kouwkleumen wel zat. De jongens ook dus wij zijn lekker thuis nu. zo maar even een lekker broodje maken. jubidi: hoe was je temp vanmorgen?? penr: leuk he die peuterpuberteit. Ik ben ook regelmatig op zoek naar een rolletje bahang mout: lekker uitgeslapen?? fijne dag allemaal!
Ff kijken of ik je nog volg... afgelopen vrijdag die hystero gehad Ik ga heel erg hard veren meis dat je dan hopelijk goed zwanger bent nu! Ik hoop t zo. Ik gun t je zo verschrikkelijk erg!!!! Mout... lekker ff uitslapen en wat rust... ben jaloers hahahha Heb je genoten van je vrije ochtendje? Hoe vond je dochtertje t bij oma? Penr... leuk weer wat van je te horen. Met ons Divano gaat t zo goed. Hij is n wolk van n baby, weegt al over de 7 kilo en heeft nu kledingmaatje 74 aan. Moet de broekspijpjes 2x klein omslaan. Maar truitjes zijn op goede maat. Waarom werk jij 32 uur in de nacht? Is dat niet erg zwaar? Hoe combineer jij dat met je kleintje? Petje af voor je want ik zou nog niet 1 nachtje volhouden denk ik! All... t badderen was gisteren heerlijk met ons manneke. Hij viel na t badderen en de fles heerlijk zalig in slaap voor n uurtje hahaha Ik merk dat Divano veelste weinig slaapt overdag. Tussen de voedingen in maar 1 uurtje en s'avonds slaapt ie van 6 tot 7 en de rest van de avond is ie wakker tot half 11 laatste flesje. Hij zou nu toch al op n uur of 9 laatste fles moeten zitten en dan door moeten slapen tot n uur of 7 de volgende dag???!! Goh... wat ben ik er allang uit zeg. Ik weet nog wel dat mijn andere 3 met de 3 maanden doorsliepen. Ons Gyani was wel héél makkelijk want die sliep tot s'morgens n uur of 7 en dan fles en meteen weer terug in bed tot n uur of half 10/10 uur. Ons Giuliano was ook nachten lang wakker. Mijn vader is toen 1x heel erg boos op hem geworden (was ie inmiddels 2,5 jaar oud) en sindsdien was t over. Moet wel zeggen dat ik toen met mijn 3 kinders bij mijn moeder in huis woonde en dat mijn vader er s'morgens om half 5 uit moest. Dus die kwam niet aan zijn nachtrust en dat 7 dagen in de week n kind dat s'nachts wakker wordt is niet prettig. Hij had dit n tijdje aangehoord en van alles wat geprobeerd maar helaas niks mocht baten. Toen zei hij n keer met harde stem: en nu is t klaar met jouw!!!! Jij gaat vanaf nu gewoon slapen en ik wil je niet meer horen. En ja hoor... sindsdien slaapt ie door. Mijn vader heeft er wel altijd spijt van gehad dat ie dat gedaan had maar t heeft geholpen. Wel had ie even schrik van mijn vader maar nu daagt ie mijn vader uit en daar voelt mijn vader zijn eigen goed bij. Dus dat Divano niet doorslaapt kan dus net als Giuliano zijn. Hoop t niet hoor haha Ow en nog iets... moet echt even van me af! Ik heb nog steeds luisterproblemen met Ebony! Ze luistert totaal niet. 2 of 3 weken geleden is ze 2 avonden achter elkaar voor t avondeten niet thuis gekomen. Ze kwam om n uur of 7 pas thuis. Toen heb ik haar van woensdag tot zondag thuis gehouden. Echt binnen gehouden.... ze mocht helemaal niks van mij. Als de jongens buiten gingen spelen naar voetbalveld dan huilde ze dat zij ook mee wou maar ik hield poot stijf. Vanaf s'maandags mocht ze na school met vriendinnetje spelen MAAR dat werd tussen de middag eerst overlegd met de moeder en mij. Ik ging haar dan bij dat vriendinnetje ophalen, zij mocht niet meer alleen naar huis komen. Echt even heel streng aanpakken. S'avonds na t eten mocht ze alleen achter de poort blijven. Al ik haar niet meer hoorde of zag dan zat ze weer binnen de dag erna. S'woensdags, Chris stond niet aan school want zij kan zelf naar huis komen en hij was met Divano bezig en ik was werken, Ebony kwam niet van school naar huis. Ik kwam om half 2 thuis en vroeg waar ze was... niet thuis gezien. Om 3 uur ik was nog in de speeltuin en zij kwam toen thuis. Toen ik om kwart over 3 thuis kwam zat Ebony voor straf boven op haar kamer. Dus weer binnen houden. Donderdagavond mocht ze van ons met Gyani en Giuliano naar de opbouw van de kermis kijken MAAR als de jongens naar voetbalveld gingen dan moest zij met hun mee of naar huis komen. Ik ging naderhand rondje lopen voor controle en ja hoor... ze luisterde en ging dus idd met de jongens mee. Ik vertelde haar dat ik trots was dat ze zo goed luisterde. Ging dus goed tot gisteren.... gisteren ging ze rondje de blok....maar dat rondje duurde 7 en n half uur!!!!!!! Ze ging smorgens om 10 uur en om half 6 kwam ze thuis. Bleek dus dat ze met n vriendinnetje wat ik verboden heb gehad mee had gespeeld. Zij en dat vriendinnetje wat ik haar verbied om mee om te gaan zijn op onderzoek naar roken uit. ZIj is verdorie pas 7 jaar!!!! Ik ben al in gesprek geweest met de moeder van dat kindje maar daar krijg ik net zoveel medewerking van als van n muur!!!! Kan dat meisje niks aan doen MAAR ze wordt nooit gestraft voor haar gedrag en ze kijken totaal niet naar haar kind om. Ook is dit n moeder die zegt "mijn kind doet zoiets nooit niet!" VERSCHRIKKELIJK!!! Ik heb Ebony ook al laten voelen hoe t is als er niet naar haar geluisterd wordt. Ze wou iets vragen aan mij en ik negeerde haar gewoon... ik bleef gewoon rustig divano de fles geven en gaf geen antwoord aan haar. Ze krrijste en werd vurig kwaad... huilen! Na n halfuur haar te hebben laten krijsen enzo vroeg ik: en? hoe voelt dat als ik niet naar je luister? "NIET LEUK!!!" was haar antwoord. Ik zeg: dat vinden mama en papa nu ook als JIJ niet luisterd. Ik dacht misschien leert ze daarvan maar nee hoor! Meiden... ik weet gewoon niet meer wat ik nu nog kan doen? Heb opvoedsteunpunt al geprobeerd maar die legde "de schuld" bij mij. Dus ik mijn eigen al n beetje aangepast maar werkt nog steeds niet. Zij zei dat t negatieve aandacht was dus ik positief benaderd maar geen effect. Nu heb ik haar binnen gehouden en hou ik haar nog steeds heel kort maar ook daar schijnt zij niks om te geven! Ze doet gewoon haar eigen ding en wil. Hebben jullie nog pedagogische tips voor mij? Ik ben nu toch echt ten einde raad!!!! Naar de opvoedsteunpunt ga ik niet meer... medewerking van dat vriendinnetjes moeder heb ik niet... straffen schijnt niet te werken... begrijpen? weet ik niet of ze doorheeft wat de gevolgen zijn... heb al uitgelegd dat als ze steeds niet luistert maar haar eigen ding blijft doen naar andere ouders toe moet. Ik weet t niet meer! Het gaat er mij om dat ze komt vertellen als ze ergens anders heen gaat!!!! Ze mag best spelen maar ik wil weten waar ze uithangt! Ik wil ook dat ze op t rechte pad blijft en nu niet gaat beginnen met roken. Ik heb haar rustig en kalm uitgelegd waarom ze nog niet met die streken moet gaan beginnen... dat t slecht voor je is en dat mensen zoals papa en oma en tante's er spijt van hebben omdat ze er niet meer vanaf kunnen blijven. Wat kan ik nog meer doen?????? HELP!!!!!!!!!
Yo... heb alles al geprobeerd maar werkt niet. We hebben al verteld wat de gevolgen zijn maar daar lacht ze dan mee... ze ziet niet hoe menens t is. Zij ziet geen problemen! Ik weet t ook niet meer.... dus hopelijk heeft iemand n tip die ik nog zou kunnen proberen! Maar hoe voel je je? Ben je nog misselijk? Heb je dingen wat je nu ineens heel lekker vind of juist heel vies?? Ik vind t zoooo fijn voor je dat je zwanger bent! Tuurlijk is t spannend nu en begrijpelijk dat je angst hebt maar vertrouw op je instinct/gevoel. Ik heb al vanaf begin zwangerschap van Divano geroepen dat er NIKS MIS IS met hem. En zie... ik heb n vrolijke goedgroeiende baby! Niks mis mee! Vertrouw op jezelf en op je lichaam meid! Wat zegt je gevoel/instinct? Ik was ook bang de eerste weken en ik mocht vanaf week 5 tot aan de 11e week iedere week komen om te kijken of alles goed was. Dat was ook heel geruststellend moet ik zeggen. Ik vertrouw erop meis dat t bij jouw goed zit en dat de kleine rond valentijnsdag geboren wordt!!!! Elise... hoe gaat t meisje? Hoe doet Milou t??? Wat vind Luca van zijn zusje???? Heb je foto voor ons? Of je bevallingsverhaal!!!
Ik ben misselijk, mijn borsten doen pijn en zijn opgezet tepelhof is donkerder. Af en toe lage rugpijn en spierpijn in mijn onderbuik. En zoooo moe... en ja zin in milkshakes en vis..... hahahaha Ik ben blij als we twee weken verder zijn hoor...
Ja meid... welkom op de roze wolk hahhaa Maar dat zijn goede tekens! Houden zo! Ik heb trouwens nog steeds blauwe aders over mijn borsten lopen. Ben ook zo moe! hahahaha maar ik zit aan de pil dus kan niet denk ik dan. Vermoeidheid teken ik af op de gebroken en korte nachten! Milkshake's en vis?... wat n combintie hahaha Hoe vind Joep t nu?!! Steeds leuker worden of niet? En jij? Kun je er aan wennen?