Ja hoor dames heerlijk gelopen! Ik had geen buikpijn maar voelde wel gek. Gevoel dat er iets trok onderin me buik? Heel gek lijkt beetje op eisprong/ongi steekjes maar niet hevig. Nu slapen spreek jullie morgen weer! Slaap lekker.
Hoi hoi... My... fijn dat je even ontspanning hebt opgezocht in t hardlopen! Doet n mens toch goed denk ik zo. Juffie... leuk leuk leuk babytjes kijken. Was haar bevalling goed verlopen? Aan de ene kant kriebelt t hier in huis wel bij mij althans maar verstandelijk kriebelt t niet! Yo... fijn he vakantie... wel beter weer hebben. Woensdag de 20 weken echo en dan gingen jullie op vakantie he? Waar ging de reis ook al weer heen? Deli... en? al ongi geworden? Ikke nog niet en zit hier toch n party misselijk op de bank. Ik ben nu maar iets te eten aan t zoeken gegaan misschien stopt dat dat misselijke gevoel. All... Divano is vandaag helemaal uit zijn doen. Niks als huilen huilen en nog eens huilen. Hij wil niks als bij mama zitten/rondlopen op de arm. Hij wil niet in loopstoeltje/jumperoo/op de grond kruipen/spelen/tv kijken etc etc. Vanavond kwamen wij terug van inloopavond op school en meneertje gaf zomaar over (sorry meiden). Heb om 21.00 uur zetpilletje gezet, zn flesje gegeven en lekker in bedje gelegd. Normaal stribbelt ie s'avonds tegen maar nu viel ie als n blok in slaap. Hij heeft geen koorts.
@ Juffie, hahaha geen gekriebel bij jou dus J ik moet zeggen dat ik het ook steeds leuker vindt worden naarmate Thyrza meer kan hoor! Maar zon klein, hulpeloos, lekker ruikend, babytje heeft ook wel weer wat @ My, lekker wezen rennen dus! Dat trekkende gevoel had ik ook bij mn zwangerschap van Wesley. Ik had het echt extreem en het brandde heeeeel erg. @ Miranda, ah arm mannetje. Hoe is de nacht verlopen? Heeft hij toch zeker iets onder de leden. En jij niet ongesteld en vreetbuien, hahaha Klinkt als mijn gestel op het moment Ik ben ook nog niet ongesteld. Zal zo nog eens een wc bezoek gaan doen, vanmorgen thuis was ik het nog niet iig. Ik snap er echt niks van. Mijn hoofd doet zeer en mijn buik ook, dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden dus waarom komt het nou niet?
Omdat je teveel erop zit te wachten denk ik....zo werkte dat bij mij tenminste... Heb gister in bed de kleine voor t eerst aan de buitenkant gevoeld! Zachtjes maar aanwezig. Haan sliep helaas al...denk maak em maar niet wakker want dan zal je zien dat t stopt..... Gister proefles yoga gehad. Eerste tien minuten wat onwennig daarna leuk. 3 okt begin ik. Heb er zin in!
@Yo wat gaaf he als je dat voelt! Leuk yoga ik denk dat als ik ooit nog een keer zwanger word dat ik dat ook ga doen. Dat ik weeen kreeg raakte ik zo in paniek echt niet normaal kon ook niet meer normaal ademhalen. Was zo bang nou scheelt het nu weet ik wat er gaat komen. Maar toch dat yoga lijkt me leuk!
Nou, begin net ongesteld te worden dus hopelijk zijn de bijbehorende klachten snel voorbij @ Yo, zat er eigenlijk helemaal niet op te wachten, ben aan de pil dus ging er gewoon van uit dat het er zondag zou zijn. Toen het niet kwam dacht ik morgen maar als het dan nog niet komt, tja dan zit je er wel op te wachten natuurlijk. Ik geloof niet dat mijn lichaam het zelf heeft uitgesteld omdat ik er mee bezig was.
@ Deli, spannende dagen voor je. Succes! @ all, goedemorgen Ben echt super blij dat het zonnetje weer schijnt
Goedemorgen meiden... Yo... echt n superheerlijk gevoel dat je je kleintje zelfs al aan de buitenkant voelt. Geniet ervan en uhhh in mijn ervaring heb jij geluk dat jij je kleintje al vroeg zo goed voelt kun je er lekker lang van genieten. Ik voelde mijn eerste pas met de 19 weken volgens mij. Meis... ga er ook echt voor zitten als je je kleintje voelt en geniet er intens van... de maanden zijn zo om en dan ga je t écht missen! Deli... dus toch ongi geworden? dan zullen de klachten zo wel over zijn. Divano heeft dus heel rot geslapen. Heb hem 2 zetpilletjes gezet. Gisteravond en vannacht. Niks als huilen en heel onrustig. HIj had ook klamme zweet op zijn voorhoofdje. Vanmorgen weer opgestaan en niks als huilen. Hij was om 07.00 uur wakker en heb hem toen weer n zetpilletje gegeven. Niks is goed. Om 09.00 uur heeft Chris hem in zijn bedje gelegd. Ben nu ook erg benieuwd wat de uitslag morgen zal zijn. All... ik ben nog niet ongi. Meestal als ik donderdags de pleister eraf trek ben ik t s'maandagsmorgens. Nu is het al dinsdagmorgen en zie nog niks. Voel eigenlijk ook niks. Wel voel ik me dus goed beroerd en koud. Maar begin denk ik ook verkouden te worden want mijn keel doet zeer. Vind t ook niet gek met dit weer! We zullen afwachten... donderdag begin ik toch gewoon weer met pleisteren ongesteld of niet!
Nou miran ik zal eerst maar eens een testje doen voor je die pleiser plakt. Was je de vorige keer ook nie ziek? En is t niet zo dan kan je tenminste met een gerust hart weer plakken.
Ja voor de zekerheid...stel t is wel zo dan laat je toch een hoop troep bij de kleine komen.... En als t niet zo is dan kan je met een gerust hart pleisteren! Hoe is t verdermet iedereen?? Ben aan t kijken naar geboortekaartjes....meisjes vind ik moeilijk jongens heb ik er al twee die favoriet zijn.... Morgen zullen we het hopelijk weten!!
Goedenavond... Yes... de eerste druppeltjes zijn gespot en mijn humeur ook hahahaha Weliswaar nog bruin van kleur maar goed t begin is er weer. Dus hoef geen testje te doen. Spannend Yo... morgen weten jullie wat t wordt. Ik denk n MEISJE! Weet niet waarom maar mijn gevoel zegt dat. Maar jouw gevoel zegt jongen... ik denk dat t dan ook n jongetje wordt hahaha
@ Miran, ook ongesteld dus Hoe was je nacht? @ Yo, hoelaat heb je vandaag de echo? Laat je snel iets horen? @ all, goedemorgen! Nouja, goede... Hier een minder goede morgen, bleh... Gingen met ruzie de deur uit vanmorgen, *zucht*