(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja eerst op mijn ene zij, toen op mijn andere, daarna even wiebelen maar nee hoor meneer bleef lekker liggen zoals ie lag. Alleen volop slaan en schoppen... Dus toen even rondje ziekenhuis gelopen en daarna lag hij ietsjes beter....

2. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Ik heb een beetje opgezocht die pijnlijke borsten schijnt dus dat ik last kan hebben van mastopathie.
    Die symtonen lijken er precies op!
    Je kan er weinig aan doen, komt door hormonen die in de war zijn ofzo?

Het word ook erger door kaas-thee-koffie-chocolade, nou thee en koffie drink ik elke dagen haha en kaas ben ik gek op dussss.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: fijn dat een echo goed was! En je gevoel was goed dus: een jongen! Lekker shoppen nu;)

my: heb je ook last van knobbeltjes in je borst dan?? Dat had ik namelijk en daardoor waren mijn borsten flink pijnlijk. Nu na de zwangerschappen zijn de knobbeltjes verdwenen en zijn ze ook niet pijnlijk meer. (helaas ook zo slap als wat maar goed:()

deli: bah nooit leuk met ruzie weg gaan. hier was het vanmorgen ook niet zo gezellig. Het liep allemaal net even anders en daardoor waren we dus wat laat. Toen waren we nog Matthijs' speen vergeten en was het feest compleet;) (hadden jullie van de week ook al volgens mij)

Dag: fijn dat je zo snel terecht kan. Komt wel redelijk vaak voor trouwens dat de balletjes niet goed ingedaald zijn. Maar ja operatie is nooit leuk natuurlijk.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja kan niet wachten om te gaan shoppen morgen met mijn moeder. Moeten eerst om 11 uur voor haar controle naar t ziekenhuis maar daarna lekker shoppen!!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    weet ik ;) hij is er al aan geopereerd met 9 mnd. maar is nu dus nog niet goed.

yo, wat leuk een jongen! en vooral fijn dat je een goede echo had. shoppen maar!!

net heerlijk paard gereden. al luisterde mijn paard voor geen meter;). nu douchen en vroeg naar bed. haan is niet thuis en verveel me.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... heerlijk dat je voorgevoel gelijk had meid! Ik heb 2 verschillende en al in oudere leeftijd en ik mag eerlijk zeggen dat ik met mijn jongens blijer ben dan met mn dochtertje... aaah die kunnen zo t bloed onder je nagels uithalen zeg. Maar goed... als t n meisje geweest zou zijn zou je uiteraard zeker blij mee zijn. Maar ik merk t verschil voornamelijk nu ze ouder zijn.
    Ik had ook graag nog n meisje gehad hoor... maar ik kan er later niet mee door 1 deur hahaha
    GEFELICITEERD iig met je ZOON! Geweldig meis en nu lekker erop los shoppen!

Dag... ja ik denk idd reflux maar weet t niet zeker hoor. Hij heeft nu n drankje en dat heet als volgt: "ranitidine".
    Die moet hij 2x op n dag 2 en n halve ml drinken!
    Eerst dit medicijn maar eens n jaar proberen zei de dokter. Over 6 weken moet ie terug komen en nu moeten we in de gaten gaan houden of dat de klachten af gaan nemen. Zal niet van de ene op de andere dag zijn maar er moet verandering in komen.
    We wachten af.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Yo, wat leuk een zoon! Ook hier natuurlijk van harte gefeliciteerd!

@ My, ik heb nu ik ongesteld ben geworden ook giga last van mijn borsten? Heb ik voor de zwangerschap nooit zo gehad, een lichaam zit gek in elkaar! Je kunt er niks van op aan, afwachten en duimen maar!

@ Zoon/dochter; misselijk! Ik heb beide en ben bij beide niet echt ziek geweest in m'n zwangerschap!

@ Juffie, oei handig ja; speen vergeten! Hadden wij idd ook van de week. Die ochtenden als we beide moeten werken blijven stresserig. Van de week had ik alles al klaar gelegd van te voren maar alsnog ruzie hahaha...... :S

@ Dag, goed dat je al zo snel terecht kunt zeg! Fijn! En lekker aan het opruimen dus! Je blijft opruimen. Wij hebben al zoveeeeeeeeeel weggegooid de afg. maanden en nog puilt de zolder uit, zucht! Wanneer is die kijkersdag precies? Duimen dus voor jullie!!

@ Miran, fijn dat de nacht beter was gister! Hopelijk nu ook weer goed! En 6 weken afwachten dus. Ik hoop dat je mannetje snel helemaal tip-top lekker in z'n velletje zit!!

Nou, hier ook een lekker ochtendje. Thyrza was al tegen 6 uur wakker omdat ze snotterde en hoestte. Paar keer de speen gegeven en nog een keer de neus gespray'd maar ze kon de slaap niet meer vatten. Hubbie zei dat ze gister ook veel had gespogen bij de laatste fles dus ze zal wel honger hebben gehad ook. Ik was om kwart voor 7 beneden met m'n lieve vrolijke moppie en ze ging alweer vrij snel slapen dus toen had ik het rijk even allen. Wesley kwam pas om 9 uur uit bed dus ik had de boel beneden al lekker kunnen doen :D Wat lekker is dat zeg, even zo'n moment voor jezelf!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, gefeliciteerd met jullie boy echt super vet!

@ All, goedemorgen ik ga snel douche en dan zo op naar de controle in het zhs.

9. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Kon het niet laten te testen :(
    Komt omdat ik het in huis had nog een dipstick.
    Maar hij was omo wit en te vroeg weet ik.

Heb wel afspraak gemaakt bij dokter;
    Kleine hoop dat ze me verder helpen?

Ik had 3 dagen terug trekkerig gevoel onderin me buik.
    Nu hele zere boobs (wat ik elke maand heb)
    Wat ik al een tijdje niet gehad heb is diaree.
    Maar ja het kan alle kant op he maar moest het even kwijt.

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Zoon/dochter... ik heb met alle 2 ervaringen en moet zeggen dat ik alleen met Divano maar moest overgeven. Met die andere 3 had ik wel neiging tot, maar nooit hoeven spugen.
    Ook dat andere fabeltje als je in n punt draagt krijg je n jongen en als je de buik rond draagt n meisje... nou nog al zo'n fabeltje want ik heb bij alle 4 in n punt gedragen. Dit zijn nou echte bakerpraatjes waar ik niet meer in geloof!

Deli... mijn nacht vannacht ging ook weer goed. Heb gisteravond Divano zijn medicijnen gegeven voor zijn laatste fles. Hij ging om half 10 naar bed en wij rond kwart over 10. Om kwart voor 12 begon ie te huilen. Gaf hem speen terug maar dat was voor korte duur want n kwartiertje later begon ie weer te huilen. Toen heb ik hem eruit gehaald... naar beneden gelopen... zijn fleecedekentje gepakt om hem heen geslagen en zo weer terug in bedje gelegd met nog eens n deken erover heen en vanmorgen om 08.00 uur werd ie pas wakker. Ik vermoed dus ook dat Divano t te koud heeft s'nachts!

In de haast dingen vergeten... ja ook ik vergeet dingen in de haast. Maar ik leg dus ook s'avonds de dingen klaar. Morgen gaan wij dagje efteling met mijn ouders/ mijn zusje met haar hele gezin en wij met t hele gezin. Vanavond leg ik dus de kleren voor iedereen klaar... ik maak de broodjes voor in t park al klaar... ik maak de voedingen al klaar voor Divano en zijn tas pak ik helemaal in. Ik zet vanavond al de kinderwagen in de auto en de spullen zodat ik dat morgen niet vergeet. Mijn fototoestel of camera neem ik mee. Ik probeer om niks te vergeten!
    Maar bij ons loopt zoiets in de vroege ochtend ALTIJD fout! Ik wil ook om 08.00 uur aanrijden meestal lukt me dat niet als ik n tijd eraan vast heb zitten.

My... logisch dat je getest hebt... je wilt t overduidelijk heel graag en t liefst heel snel... je hebt n test thuis liggen dus probeer dan die verleiding maar eens te laten voor wat t is. Ik ben precies zo hoor! Je weet diep van binnen dat t te vroeg is om te testen maar je hart zegt gewoon anders. Blijf heel hard veren meis dat t nu niet lang meer duurt voordat je zwanger raakt!

Mup... je zal misschien de echo al hebben of misschien wel al gehad hebben. Maar ik wou je nog even suc6 wensen. Wilde jullie nou weten wat t zou worden? Ik geloof jij wel en je vriend niet toch?
    Laat ons niet in spanning zitten he als je t geslacht mocht weten.

Yo... veel shopplezier vandaag met je mams!

Dag... ik hoop dat er snel kopers zijn voor jullie liefdevol huisje waar jullie hele leuke herinneringen aan zullen hebben.

Liena.. meis hoe gaat t met jouw? Hoe gaat de zwangerschap? Is t allemaal nog te doen voor je? Hoe doen je kids t nu in de nachten? Ik moet toch zoveel aan je denken he! Je mag nog ergens van geluk spreken dat je ook nog niet erbij werkt anders had je je eigen allang voorbij geracet!
    Dikke digiknuffel van mij

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, dat kan ook goed natuurlijk dat hij het koud heeft. Daarom slaapt hij bij jou natuurlijk wel en is hij met niks anders snel tevreden?! Waar slaapt hij nu in als ik vragen mag? Wesley lag ook altijd graag lekker warm. Thyrza heeft nu een zomer slaapzak aan met een pyjamaatje en ligt dan ook nog onder een dekentje waar ze zich dan wel onderuit wurmpt in de loop van de nacht maar als ze dan boven d'r deken uit komt heeft ze het dus niet koud.

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... Divano slaapt in n pyjama en ik leg hem zo onder de dekbed in bed. Dan laat op de avond tegen de nacht krijgt ie t koud en daar wordt ie dus wakker van. Dan meestal probeer ik eerst speentje terug te geven en als me dat niet lukt dan loop ik naar beneden met hem tegen mijn borst aan.. pak dat fleecedekentje van de bank af en wikkel de deken om hem heen... dan loop ik terug naar boven (Divano nog steeds slapend) en leg hem zachtjes terug in bed en sla er dan nog eens zijn dekbedje overheen. Dan slaapt ie wel lekker door. S'morgens ligt ie nog steeds in de fleecedekentje onder zijn dekbedje. Maar als ie wakker is dan kruipt ie onder zijn dekbed en fleecedekentje uit. Dan is ie wel écht klaarwakker hoor anders ligt ie gewoon nog rustig in de fleecedeken en onder zijn dekbed.
    Slaapzak is niks voor Divano. Heb hem al n paar keer hier in gelegd maar dan slaapt ie s'nachts nog slechter!

Ik pak Divano niet bij mij in bed alleen als ie erg verdrietig is en ik al verschillende pogingen heb gedaan en t gaat vreten aan mijn nachtrust maar dan nog wil meneertje niet altijd bij ons in bed. Dus nee... hij slaapt altijd in eigen bedje

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo lekker geshopt vandaag! Een onwijs stoere muts gekocht voor onze kleine vent! En een hoop shirtjes enzo. Heerlijk!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, zou kunnen dat hij het koud heeft. Stan heeft het snel warm maar Laura wil ook graag lekker warm.

deli, 1 oktober is het openhuizendag. Ben alleen niet aan alle klusjes toegekomen die ik wilde doen. Mijn paps is me niet komen helpen omdat mijn broer hem harder nodig had. Daar hebben ze vanacht weer in zijn cafe ingebroken dus het hang en sluitwerk moest in orde komen.

yo, leuk mutsje! Eerste pakje ook al binnen??

Ik ga nog snel een wasje vouwen en dan lauro nog badderen, flesje en naar bed.

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Had al wat gekregen maar heb nu nog meer leuke dingetjes! Leuk shoppen hoor!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!!

@ Miran, ik bedoelde ook niet dat je 'm altijd bij jou in bed legt maar gewoon als hij bij jou is is hij al warmer natuurlijk! Ik weet dat je 'm zo weinig mogelijk bij je legt, hopelijk gaat het snel beter met je nachten

@ All, zwaai!! Wij zitten aan een kopje koffie met een koekje, vind Wes heerlijk; stippen!!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ all, zwaai zwaai :D

@ Miranda, misschien is een slaapzakje een idee. Wel fijn dat hij daarna weer lekker doorslaapt.

@ Yoyo, lijkt me zo heerlijk als je weet wat het word. Ik heb gister nog een echo gehad. Ze konden niet goed genoeg tussen de beentjes kijken. Maar Arjan wil het ook niet weten dus dan wist ik het nog niet al hadden ze het wel kunnen zien. Ze waren 2 echoapparaten aan het uittesten dus goed zicht had ik helaas niet.

18. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Wij gaan vandaag naar Artis leuk!
    Dus ben er vanavond weer, zijn we echt even aan toe!

Fijne dag!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen! Op naar een weekendje Someren! Kermis!

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Fijn weekend
    Lees dat sommige een leuk weekend gaan hebben
    Wij hebben dalijk een verjaardag me nichtje word 5 jaar
    Maar zit stiekem met smacht op een pakketje te wachten haha

Deel Deze Pagina