(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemiddag...

Zo... de drukke (zeg maar gerust HECTISCHE) zaterdagochtend is weer achter de rug.

Deli... ik heb gisternacht weer minder geslapen met Divano maar vannacht kwam ie maar weer 1x en alleen voor de speen. Divano heeft zo zijn ups en downs... misschien gewoon aan t dromen en daardoor erg onrustig. Kan allemaal.
    Of hij maakt weer n sprongetje ook dat is dus mogelijk óf hij heeft de ene nacht meer last van zuur dan de andere nacht.
    Dus Wesley heeft vanmorgen "gestipt"? Lekker hoor om n koekje in de koffie of thee te soppen. hahahha wat n woord!
    Iig lekker knoeien dus.

Mup... jammer dat je t niet goed kon zien op de echo en zeker jammer dat je vriend t niet wil weten. Chris wou dat ook niet hoor maar heb hem over weten te halen.
    Divano wil niet in slaapzak... heb t al n paar keer geprobeerd maar dan slaapt ie helemaal niet.

Yo... lekker hoor dat shoppen! Dus leuke stoere kleertjes voor n stoere baby die nog under construstion is.
    Mutsjes en petjes vind ik supergaaf en stoer bij jongens!

All... heb dus weer mijn ochtendprogramma erop zitten met 2 voetballende zoons. Jeetje jeetje wat was t vanochtend vroeg en in tempo. Om 07.00 uur liep de wekker af. Om kwart voor 8 moest Didier naar zijn werk gaan dus die heb ik klaar gestoomd voor werk. Daarna moest ik de andere 4 klaarstomen voor voetbal en ik zelf moest ook mee. Om kwart over 8 alles de auto in en rijden maar. Gyani bleef achter op t voetbalveld, die ging 20 minuutjes later met zijn eigen cluppie rijden naar de bestemming. Ik met Giuliano naar zijn wedstrijd. Begon 10 over 9 en ik was om 10 uur klaar dus hup weer terug de auto in en meteen doorrijden naar Gyani. Hij had vandaag n behoorlijke verantwoording want Gyani was vandaag AANVOERDER. De belangrijkste taak die je kunt krijgen in t 11tal.
    Hij was er zo van onder de indruk dat mama echt op tijd moest komen. Dus van de ene wedstrijd sjeeste ik door naar de andere en warempel... ik was maar 5 minuutjes te laat!
    Hij heeft t keurig gedaan en kreeg ook veel lof van de trainers!
    De trainer zei zelfs: jullie kunnen Gyani hier op dit spel niets op aanmerken. Hij heeft zijn eigen 55 minuten ingezet op t veld en hij doet de laatste 5 minuutjes iets minder zijn best en krijgt van jullie de volle laag en als jullie voorin n foutje maken dan is t "aaah de volgende keer beter of die heb ik de volgende keer wel". Gyani voelde zijn eigen helemaal in zijn nopjes. Mama is supertrots op haar 2 voetballende zoons!!!
    Gyani is heel fel in t veld... laat geen 1 bal door (gyani is verdediger) en Giuliano heeft lange benen waardoor hij hard kan rennen en is ook verdediger maar heeft nog niet dat felle van zijn broer!
    Maar scheelt ook 2 jaar.

2. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hey, verveel me ontzettend :( Haan is na dat hij de hele dag gewerkt heeft ook nog eens met een leverancier naar ajax toe. Morgen moet hij naar Assen voor een raceteam wat hij sponsort dus is hij ook de hele dag weg. Niet leuk!! Ben vandaag wel de hele middag met de paardjes bezig geweest. Lekker!! En heb een co-ruiter gevonden die hem ook af en toe kan rijden. Ben er erg blij mee!Zo krijgt mijn paardje lekker vaak beweging en kost het mij niet zo veel tijd en hoef ik me niet schuldig te voelen als het me een keer niet lukt om hem te rijden.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Grr had ik een berichtje getypt stopt mijn laptop er mee. Sorry ga niet meer opnieuw beginnen...

Zwaai! hier alles goed. Alleen alweer druk met school. Nog maar 3 weken aan het werk en nu al weer zo druk, bah:( Lees wel steeds mee maar heb vaak geen zin om uitgebreid te reageren. Sorry komt wel weer.

Fijne zondag. Vandaaag weer mooi weer als het goed is!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen

Dag... fijn dat je je niet schuldig meer hoeft te voelen tegenover je paardje. Je haan mag zijn eigen wel schuldig voelen tegenover jouw en je kids hahha ach... t zal heus niet ieder weekend zo zijn toch! Ga lekker naar n speeltuin met de kids of naar de bossen. Het wordt weer heerlijk weer vandaag. Ik wil eigenlijk vanmiddag gaan fietsen met Chris en de kids.
    Bij ons in Tholen is er dit weekend iets te doen met n boot ofzo. Dus even kijken denk ik.

Juffie... jammer van je berichtje. Ja als je werkt heb je t ineens drukker met de kleintjes erbij. Ik heb dat ook maar neem s'avonds de tijd ervoor. Als lerares van n school neem je denk ik ook vaak huiswerk mee naar huis. Dat heb ik dus niet vandaar dat ik s'avonds lekker even kan gaan zitten.
    Fijne zondag meis en geniet van t weer he!

All... ben zo trots op mijn kleine ventje!!! Hij had gisteren n fles om 19.00/19.30 uur gekregen en is toen in slaap gevallen. Om 22.30 uur ging ik naar bed en toen was ie nog niet wakker geweest dus heb ik zijn laatste voeding mee naar boven genomen. Heb hem uit zijn bedje gehaald en zijn flesje gegeven. Hij sliep gewoon door. Na zijn flesje terug gelegd en 1x wakker geweest voor zijn speentje. Vanmorgen werd ie pas om 08.00 uur wakker!!!!

Ikke daartegenover ben dus alweer vanaf 07.00 uur wakker. Verrek van de pijn in mijn hoofd en nek. Wij zijn vrijdag naar de efteling geweest en toen ik in t wagentje van de droomvlucht wou stappen stootte ik mijn hoofd daartegen aan en ik hoorde t kraken in mijn nek. Sindsdien niks als hoofdpijn en nekpijn. Morgenvroeg de fysio even bellen. Ik heb dus vanaf 07.00 uur erg slecht geslapen. Ik ga met die pijn naar bed maar als ik eenmaal slaap voel ik er niks meer van maar als ik half slaap dan voel ik de pijn continu. Is echt niet prettig.
    Voor de rest gaat t lekker hier.

5. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    goedemorgen dames,

@miran, ja dat is klote ik heb dat een keer gehad in Walibi.
    Ook zo'n zere nek!

Gisteren ontspannen dagje gehad in Artis wauw wat was dat leuk zeg.

Mijn nod komt dichterbij, wat ik gewoon erover kwijt wil is dat me boobs nog steeds gevoelig zijn.
    En heel apart vind ik dat me temp. 0,3 omhoog is gegaan.
    Weet niet waaraan dat heeft gelegen, dat merk ik overmorgen pas.

Maar hij is normaal rond deze tijd, 36,8 en was net dat ik wakker werd 37,1.
    En normaal duurt het even dat me thermometer piept maar hij was binnen paar seconde op 37,1.

Maar het zegt nog niet zoveel duurt nog 2 dagen dat ik ongi zou moeten worden maar weer zoooo spannend :(.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miranda: wow goed van Divano hoor! Balen van je hoofd en nek zeg.

my: spannend weer de dagen voor NOD. Mijn temp zakte altijd de dag dat ik ongesteld moest worden volgens mij.. (weet het eigenlijk niet eens zo goed meer)

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh afgelopen week begonnen met brood bij Matthijs en net at hij al een hele boterham:$ Weg kleine baby;) Hij krijgt nog 3 flessen nu en groente, fruit en een koekje..

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, balen van je nek! Knap van Divano zeg. Haan is niet elk weekend weg maar wel best vaak. Dat is de keerzijde van de medaille bij een goed lopende eigen zaak. Maar ik wist waar ik aan begon 11 jaar geleden dus ben het inmiddels wel gewend. Maar heb hem natuurlijk liever thuis.

My, we gaan weer hard voor je hopen! Nog maar een paar dagen en dan weet je het weer.

Juffie, altijd vervelend als je bericht ineens weg is. Laptop hier stopt er ook vaak ineens mee. De accu is stuk dus dan stopt hij plotseling als de stroom er toevallig niet goed in zit. Druk op school dus! En al aan de boterhammen wat gaat het toch snel. Merk het hier ook. Ze eet nu wel fruit. Groenten gaan nog niet goed. Daar moet ze veel van spugen. Intussen rolt ze ook de hele kamer door dus ik ben trots. 5 maanden is best snel voor een hypermobiel kindje. Volgens mij is ze zelfs sneller dan Stan en die is niet hypermobiel.

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wow Matthijs begint hier te tijgeren.. Gaat al een flink stukje vooruit! Gaat zo hard allemaal.

Dag: knap van Laura zeg. Zo goed al rollen!

Fijne avond allemaal!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, wat knap dat Laura al rolt!! Van rug naar buik en ook weer terug? Thyrza gaat naar de buik maar heb haar maar 1 x weer terug gevonden op haar rug, heb het niet eens gezien.

@ Juffie, je mannetje gaat hard zeg! Deze fase is ineens heel erg ja, tijgeren, kruipen, straks staan ze en ineens lopen ze voorbij :(

@ All; zwaai!

Ben weer op m'n werk. Moet eigenlijk de ha bellen, voel me de laatste weken helemaal niet zo lekker. Ontzettend moe, emotioneel en ik heb steeds het gevoel alsof ik een band om m'n hoofd heb die heel strak zit met af en toe oorsuizen... Maar ben niet zo'n ha-fan :(

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!
    Wij gaan een midweekje weg!
    Geniet allemaal van het mooie weer!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    yo, veel plezier.

deli, van buik naar rug deed ze al. Maar dat is meer dat ze zichzelf laat omvallen dan echt terug rollen. Ik vind het prima zolang ze maar weer op haar rug komt. Sinds een week rolde ze van rug naar buik bij mijn moeder en gisteren voor het eerst thuis en heeft ze de smaak te pakken. Kan haar nog geen seconde op haar rug leggen en ze rolt alweer op haar buik. Toch maar even je ha bellen hoor!! Je moet zelf niets mankeren als je de zorg voor de kinders hebt. Ben zelf ook geen ha fan maar soms moet het.

Juffie, tijgeren! Wat gaat het snel zeg! Echt heel knap!

13. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Yo leuk even weg veel plezier!

Dagdromer, leuk he dat rollen wat gaan ze hard he van 0 naar 1 jaar jeejtje.
    Zie het al aan me nichtje die word volgende maand 1 jaar leek als de dag van gisteren dat ze geboren werd.

Ow dames ik krijg nu wel kriebels hoor pffff!
    Wat erg altijd dag voor nod?!?!?!?!?

Me temp was vanmorgen nog hoog 37,1 hopelijk morgenochtend ook?
    Ik heb wel last van me darmen, moeilijk naar wc en last van maagzuur.
    Ow ja me (..) doen nog zeer met lopen zelfs en ze zijn wel wat gegroeid.
    Nou heb ik zoiezo altijd wel last hoor van me (..) meestal trekt het weg vlak voor nod.

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    my, spannend hoor. Ik ga echt voor je veren (duimen)!

@all, heb geen zin vandaag!! Het is hier echt heel druk maar krijg niets uit mijn vingers. Moet echt aan de slag want ben vrijdag ook al vrij. Gelukkig al bijna pauze, pffffff.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, van buik naar rug doet Thyrza nog niet, ze probeert wel vooruit te komen als ze op de buik ligt. Ze komt ook wel ver omhoog met haar rug, dan denk ik ook wel eens als je nu iets naar links of rechts gaat stuiter je vanzelf op je rug hahaha... Ach het gaat allemaal al snel genoeg he, pfff... Jij hebt het dus wederom druk maar geen zin, hahaha. Ik herken het, ik ehb ook geen zin ;) :D

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Deli, ja snap niks van mezelf op het moment. Vind mijn werk erg leuk en vind het prettig als het wat drukker is maar de laatste tijd ben ik met mijn hoofd niet bij het werk. Er speelt niks anders dan anders maar er zijn nog 1001 dingen die ik wil/moet doen thuis. Als ik thuis ben denk ik aan alles wat ik op het werk nog heb liggen en als ik aan het werk ben aan de puinhoop thuis. ;) Ben nog steeds bezig mijn draai er in te vinden denk ik.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    juffie, zie net dat je een van de winnaars van de kaartjes bent bij topic winnen doe je hier! Gefelicteerd :D Heb je al gereageerd?

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja had al gereageerd. Geloof alleen niet dat ik heen ga want hebben zaterdag familiedag...Zondag gaat ook niet lukken denk ik..

Dus als iemand interesse heeft in een kaartje.. Laat maar weten dan stuur ik ze op!

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo nog even verder reageren. Heb Matthijs op schoot dus als ik rare dingen typ weten jullie hoe het komt:D

Dag: herkenbaar. Zit zelf nog steeds niet lekker in het werken.. Thuis blijft het een chaos en op school loop ik over van het werk. bah. Hopenlijk snel weer een ritme.

Deli: vervelend joh dat je niet fit bent. Toch maar even bezoekje aan de ha brengen hoor.

my: spannend, spannend. Ik duim voor je!

Yojo: veel plezier!

zo heb Nathan maar weer eens in bed gelegd. Hij was veel te vroeg wakker vanmorgen. Duurde wel even voor hij sliep mar nu is hij gelukkig toch al even stil...

liena: Hoe gaat het bij jullie? Je bent zo rustig de laatste tijd. Alles wel goed??

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag/Juffie, lastig he als je niet zo in het ritme komt het valt ook niet mee om alles te combineren!

@ Juffie, wat heb je gewonnen dan? Kaartje waarvoor?

@ Liena, ja ik maak me ook zorgen meis, hoe is het?

Deel Deze Pagina