deli: 2 kaartjes voor de zwanger en gezinnenbeurs in hardenberg. had niet goed gelezen waarvoor ik me opgegeven had eigenlijk Dacht dat het de jonge gezinnenbeurs was maar deze beurs is al aankomend weekend.
Goedemiddag meiden! Wij hebben een heerlijk druk weekendje achter de rug. Door burendag en het openen van de speeltuin Vanisha is net naar de PSZ geweest een half uurtje proefdraaien Ze heeft het super gedaan.
juffie, haha ik dacht ook jonge gezinnenbeurs. Ik kan aankomend weekend ook niet. zit in dubio, wil voor Laura eigenlijk een traditionele doopjurk maar haan vind dat niet zo geweldig. Dus nu op zoek naar iets anders. Deli jij had een superschattig jurkje voor Thyrza en je hebt me toen ook verteld waar het vandaan kwam maar ben dat weer vergeten. Hebben die ook een webwinkel? Liena, idd meis gaat het wel goed? Het is zo stil vanuit jou..... Kan iemand haar anders sms-en. Weet niet wie haar nummer heeft???
@ Dag, dat was van het merk bakkaboe. Dat verkopen ze bij ons bij Willemsen mode, Tuunte e.d. ze hebben geen webwinkel helaas! Ze hebben wel heel veel schattige jurkjes van dat merk, misschien eens kijken op marktplaats anders? En ja, je mag die van mij ook lenen natuurlijk, maar weet niet of je dat wat vindt?! Ik weet niet of ze in deze periode veel wit verkopen, bij ons in het dorp iig niet. Lastig he... @ Juffie, ohhhhh niet goed gekeken en wel winnen Ja jammer dat het niet is wat je had gehoop/dacht. @ Mup, fijn dat het goed ging!
Hey kippies, ik laat ook weer eens iets van me horen. ik lees af en toe wel mee, maar vaak niet de puf om te reageren. Ik vind het best druk, 2 kindjes en Milou slaapt overdag bijna niet. Het gaat wel heel goed met ze; ik vind Luca ineens zo groot worden met praten en dingen zelf doen. Milou groeit als kool en lacht de hele dag; het is zo'n lief en vrolijk meisje! Ik geef nog steeds borstvoeding en ben stiekem wel heel trots op mezelf daarvoor. Al moet ik eerlijk zeggen dat het me weinig moeite kost en het gewoon heel lekker loopt en Milou heel goed drinkt. Dag: ik las een tijdje terug dat jij nadacht over de Mirena. Ik heb hem vrijdag laten zetten en was erg zenuwachtig, maar ik kan je vertellen dat het echt niks voorstelt! Het was binnen een paar minuten klaar en ik heb meer van de eendenbek gevoeld dan van het hele plaatsen. Daarna wel even een dagje veel buik- en rugpijn, maar nu heb ik nergens last meer van. Ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen; vooral het idee van nauwelijks nog ongi worden stond mij wel aan!
@ elise, wat leuk dat je wat laat horen! Fijn dat alles goed gaat met jullie. Ja, het is wel druk he! Fijn dat de bv ook goed gaat, mag je toch ook trots zijn op jezelf!! Wat goed dat het plaatsen van de spiraal ook meeviel, ik heb wel eens anders gehoord.
elise: leuk wat van je te horen! En herkenbaar hoor. Ik vind het ook behoorlijk druk soms met 2 kindjes. Super trouwens van de bv! All: ben ik net met de jongens aangekleed en klaar voor vertrek begint het te hozen Wilde even een rondje en wat boodschappen doen maaar denk dat dat niets wordt zo..
Nou, d'r is weinig gekletst @ Juffie, wij hebben gister helemaal geen regen gehad, raar he dat het zo kan verschillen... @ All, goedemorgen! Nou ja, goed?! Hier vannacht in de weer geweest (voor het eerst dus mag niet klagen) met Thyrza. Om 01.30 begon ze te huilen en niks was goed, niet bij mama, niet tussen ons in, alles niks. In eerste instantie was ze wel weer even stil met de speen maar uiteindelijk om 02.30 toch maar een zetpilletje gegeven ook voor het eerst en daarna is ze in slaap gevallen. Arm meisje, ze lag wel steeds te schoppen en te trekken met haar rug, misschien krampjes of een poepje dwars?!?! Zo zielig...
Elise,fijn dat het goed gaat met jullie. En druk is het inderdaad. Goed van je dat de bv nog lekker loopt! Mag je zeker trots op zijn. Juffie, hier is het de hele dag stralend weer geweest. Geen druppel regen gevallen. Deli, o jeetje. Hoop dat het een eenmalige rotnacht was! Ik ga zo de kids maar eens inpakken. Even boodschapjes doen en even naar het tuincentrum. Heb nog kadobon en wil wat winterbloeiers kopen.
Goedemorgen dames, Nou vandaag is mijn nod, ik heb al vanaf gisteren middag ongi krampen. Pfff niet leuk dus ik denk dat het weer niet raak is. Het enige is nog apart dat me boobs nog zeer doen en me temp. nog 37,1 is. Heb gelezen dat het niet uit maakt of je temp hoog is. Vanmorgen bij dokter geweest, dingen verteld ze kwam tot conclusie dat ik 2 maanden terug vroege miskraam had. Toen was ik ook 4 dagen overtijd. Rot om te horen, maar was wel weer blij dat ze ons toch verder gaan helpen. Me vriend mag weer een kwakje inleveren dat moet vanuit daar gaan ze weer verder zoeken.
Ik heb vanavond ook weer vergadering! Gelukkig voorlopig ff de laatste. Deli, bakkaboe heeft inderdaad leuk spul maar wat jij al zegt. Dit seizoen weinig wit te vinden. Ik ben dan wel afgestapt van de traditionele doopjurk maar wil wel graag wit. Toch nog maar goed op zoek. Lastige is ook dat ze nu tussen mt 68 en 74 zwerft. Maar het is pas voor eind oktober dus denk dat ik wel naar 74 moet gaan kijken.
@ Myfaith, ik zal heel hard voor je duimen! Ik heb tot bijna 9 weken ongikrampen (rug en buikpijn gehad). En ben alweer bijna 18 weken zwanger Hoge temp betekend meestal wel iets goeds
Hoi! Tsja, ik vind het maar apart dat zo lang duurt voordat ik bloed. Ik wil niet te veel hopen denk ook dat ik elk moment ongesteld word. Me temp. was vandaag 36,9 gisteren 37,1 nou is me temp. niet echt omlaag gegaan maar toch wel iets. Ik heb altijd zoiets als niet raak mag het van mij doorkomen. Ik heb gisteren nog nega getest dus ik weet ook bijna zeker dat niet raak is wacht gewoon op rood gek is dat. Voel nog steeds ongi krampen, maar voor de rest ook niks kwa klachten. Geen zere boobs meer, wat ik wel apart vond ik kon maar niet in slaap komen had overal kriebels heel raar gevoel. Nou dames het is afwachten word vervolgd......
@ My, jammer dat je temp wat lager is. Als je gister negatief getest hebt dan zal het helaas wel niet zo zijn Al hoop ik wel iets anders voor je.
@Mupkuh, ja niks aan te doen he, we gaan de MMM maar in hopelijk met een beetje hulp gaat het wat sneller!
@ My, ik hoop ook dat jullie in de mmm sneller zwanger raken. Vervelend zeg dat het niet wil lukken zo
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat wij hulp nodig hebben maar ik denk dat niemand dat van te voren weet. Vind gewoon rot, het duurt lang er zit jammer genoeg straks groot leeftijdsverschil tussen me dochter en als we ooit nog kleintje krijgen. Maar daar is nu niks meer aan te veranderen. Het is nou eenmaal zo, je neemt geen kind maar je krijgt er een. Er zijn vrouwen die nog helemaal geen kindje hebben en al veel langer bezig zijn. Heb al een prachtige dochter waar ik zielsveel van hou! Wij hebben gewoon zoiets we zijn klaar voor nog zo'n pracht exemplaar haha!
@ My, ik snap dat het wel een teleurstelling is dat het nog niet is gelukt maar kop op meis! Na een teruggedraaide operatie is het al super dat jullie er zo positief voor staan!! Hopelijk in de mmm snel raak!! @ Dag, ja dat is lastig dan he als het voor volg. maand pas is. Thyrza zit nu in maat 68, dan groeit jou meisje wel goed ik hoop dat Thyrza nog even in deze maat blijft want heb heeeeeel veel in maat 68. Ik zal het eens voor je in de gaten houden als ik iets leuks/wits zie in maat 68/74. Zo. Hier gister een beschikking ontvangen van de belastingdienst of we even 1260 euro willen overmaken voor teveel ontvangen teruggaven voor de kinderopvang........... Heb zojuist een bezwaarbrief gemaakt want hun hebben de berekening gebaseerd op een te laag aantal uren. Hopelijk wordt dit geen strijd... Maar zoals ik de gegevens zie en ze invul op hun site hebben we minder terug gekregen maandelijks dus ik zeg "kom maar op met de poen" Eerst maar hopen dat we niet hoeven betalen, zijn nog al een bedragen!