my, balen van je nega test! Maar hou moed! Hopelijk is het met wat hulp snel raak! deli, ons meisje groeit idd aardig. Het verschilt nogal per merk hoe het uitvalt maar een aantal dingen 74 passen prima. Helaas heeft ons meisje nu al hetzelfde model als broerlief en papa. Lang bovenlijf maar wel heel smal. Dus er zijn weinig dingen die mooi passen en jurkjes zijn al snel aan de korte kant. Bedankt voor het in de gaten houden! mup, voel je je goed? Niet meer zo moe als in het begin?
Hallo vanuit centerparcs! Wat een heerlijk weer zeg! We zijn echt aan t genieten! Op t slecht slapen en s nachts maagpijn na gaat dat super! Alleen morgen een crematie tussendoor. Mijn oude buurman van 49 is zaerdag overleden. Dus daar ga ik even voor op en neer. My fijn dat jullie verder geholpen worden! Pfff deli dat zijn geen bedragen....
@Deli, ja heb ik ook een keer gehad met de belastingdienst klopte ook geen hol van! Goed op blijven letten! Ja dames ik blijf moet houden hoor! En ben heel blij dat ze ons veder helpen. Volgende week weer kwak inleveren, ben benieuwd of dat ook alweer verbeterd is ga er vanuit van wel . Haan doet al zo zn best om gezond te leven hij is nu 4 maanden gestopt met roken. En sport af en toe terwijl hij keihard werkt! Ben super trots op hem! Bedankt maar weer he lieve dames voor de positieve reacties xxxx
Goedemorgen... Yo... gecondoleerd met je buurman. Waar zitten jullie in centerparcs? Om dat je even op en neer rijdt! Lekker weer idd en zeker als je je verders lekker voelt. Geniet ervan meis... dit kan wel eens de laatste vakantie samen zijn want strakjes gaat er altijd 1tje extra mee hahaha My... jammer van je nega test meis... maar als je temp gezakt is (ook al is dat maar 0,2 ) dan weet je gewoon dat je ongi moet worden. Hopelijk dan maar snel en hopelijk dat ze in mmm jullie heel goed kunnen helpen. Deli... Divano zit nu ook nog in de 74 maatje aan de hand van dat ik hem hard vond groeien blijft ie nu aardig stil staan denk ik zo. Ik heb hem n pyjamaatje aan s'avonds en dat is maar 86 maar broekje is dus nog erg groot maar truitje past perfect! Nu mag n pyjama ook wel lekker ruim zitten vind ik. Zijn die van jullie nu ook aardig bijgegroeid dan? Heb je niet n leuke recente foto van jullie meisje??? Dag... heb jij ook niet n leuke foto van Laura? Ben wel eens benieuwd hoe die er nu uitzien. Over doopjurkje... mijn zusje laat haar 2 meisjes 23 oktober dopen en heeft n wit jurkje met blauwe bloemetjes en strikje geloof ik voor de meisjes. Zij houdt ook van die ouderwetse maar zeer traditionele doopjurkjes. Ikzelf niet zo. Geef mij maar n mooi setje kleren wat ze naderhand ook nog aankunnen. Wanneer liet jij Laura dopen???? All... Divano gaat s'nachts weer erg lekker moet ik zeggen ( maar niet heus). Huilt veel in zijn slaap dus ik denk (vooral als t donker is) dat ie wakker is maar in mijn armen zie ik dat ie gewoon slaapt. Erg vervelend. Kon er vannacht ik geloof wel 7x eruit. Chris komt uit de nachtdienst en moest dus vanmorgen opblijven maar Divano was zo lekker aan t huilen en niks was goed dat Chris mij kwaad/gefrustreerd opbelde. Hahaha net of ik er op dat moment wat aan kan doen. Maar goed... hij ligt nu heerlijk in bed en Divano werd opgevangen door mijn schoonzusje. Nadat ik haar wakker gebeld heb. Nu ga ik Divano klaarmaken want hij mag weer met haar mee. Kom strakkies nog wel tokken
@ Yo, oh dat is minder leuk zeg gecondoleerd! Maar jullie hebben super weer en ik hoop dat jullie toch een fijne vakantie hebben. @ Miran, wat een gedoe zeg met jullie mannetje 'snachts Ik hoop echt dat het nog eens verbeterd. Ik snap de frustratie van Chris wel maar idd jou bellen heeft weinig zin Ik zal straks eens een foto maken en spammen. Thyrza is heel groot maar ik heb haar nog heel lang in maat 62 kunnen proppen en ben redelijk laat over gegaan op maat 68, nu had ik veel gekregen van een vriendin (gewassen en gedroogd) en dat past ze bijna niet meer maar de rest van maat 68 wel. Behalve 1 legging, daar zitten knoopjes aan onder met een geborduurd randje en die zit redelijk strak om haar dikke pootjes @ Dag, jammer is het dan als de boel niet zo aansluit he Thyrza is lang en stevig dus het meeste zit dan wel goed. Laatst was er trouwens iemand die had een site met witte jurkjes (ivm bruiloft) misschien is dat iets. Ik zal het eens zoeken en je sturen.
Wij gisteren ook een rekening gehad van meer dan 700 euro. Klopte ook niets van. Belastingdienst al gebeld en bezwaarbrief is al op de bus..
zo en nu de rest kledingmaat: Matthijs draagt nu van bovenkleding 74. Broekjes soms 74 maar ook nog vaak 68. Meestal zijn de broekjes 74 veel te wijd.. My: balen zeg negatieve test en lagere temp betekent waarschijnlijk geen goed nieuws. Hopenlijk in de mmm snel beter nieuws! Miranda: Vervelend die slechte nachten yojo: sterkte op de crematie. Fijne vakantie verder! all: net BHV gehad.. Dat hebben we weer gehad voor dit jaar. Nu nog even was opvouwen en wat in huis doen. Nog even profiteren van het feit dat ik alleen thuis ben
@ Juffie, even nog genieten van je moment alleen, moet je niet gaan ruimen (doe ik zelf ook altijd maar goed) Jij ook belastingdienst toestand dus... Zat het ook in de uren?
nee ze hadden een verkeerd uurtarief gerekend.. Gedoe inderdaad. maar belastingdienst zei aan de telefoon al dat het niet goed was dus komt wel goed met het bezwaar lijkt mij
hey meiden, kind nr. 1 ligt te bed. Nu ons meisje nog. Die zal ik zo maar eens klaar gaan maken voor de nacht. Haantje is werken dus nu maar een voor een. Belastingdienst, tja leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker. Nou echt niet hoor. Gaat veel mis daar! Succes met de bezwaren. Kledingmaat, van bfc en mexx heeft ze truitjes aan 74. De rest nog 68. Broekjes gaan vaak 62 ook nog prima. Heb ook een bakkaboe setje en dat is 62 en valt nog ruim. Ik hou me ook niet meer zo aan de maten. Je moet blijven passen want er zit nogal verschil in. miran, zal binnenkort wel ff nieuw fotootje maken. Zet ik dan wel op hyves of hier in mijn album. Fijne avond dames!
@ Dag, ik vind 'm wel leuk hoor!! Ik zei toch dat ik laatst ook iemand iets had zien posten, dat was van deze site; Doopkleding en doopjurken | Humpiedump.nl heb zelf nog niet goed gekeken wat er voor doopkleding staat maar mss is het wat?
Nou dames wij gaan ronde 10 in vanmorgen begon ik te bloede. Ik heb gisteren avond hele erge krampen gehad in bed. Voelde niet fijn, maar nu weet ik wel wat het was maakte toch zorgen. Omdat ik dat nooit heb voor me ongi. Nou wij gaan de MMM in hopelijk gaat het dan iets sneller!
Dag... ik had gisteravond al n berichtje getypt maar helaas was die weggevallen. Jurkje vind ik geweldig. Mijn zusje heeft ook zoiets maar dan met blauwe bloemetjes en strikjes zei ze. Het jurkje kan zeker wel voor zo'n feest en je kunt t naderhand ook altijd nog dragen met n gekleurde legging eronder. PERFECT vind ik. Je kunt er ook n leuk/lief mutsje/hoedje of haarbandje om haar hoofdje doen. Ook erg lief vind ik dat. Yo... dat is idd dichtbij je ouders ja. Zijn jullie maar met zn tweetjes? Is dit ipv die verre reis? Je hebt wel superweer uitgezocht meis!! My... jammer van je ongi maar hopelijk kan de mmm je veel verder helpen. Houdt moed en probeer te waken dat t n moedje gaat worden he. De sex moet wel leuk en gezellig blijven en niet (ik spreek helaas uit ervaring) dat je t doet met t feit in je hoofd dat je hoopt dat t deze ronde aanslaat. Je moet er gewoon lekker van genieten en niet bij nadenken. Kun je me volgen???? Ik deed t voornamelijk (tuurlijk omdat ik t ook lekker vond) omdat ik gewoon heel graag n kindje wou en dat is niet dé goede reden om sex te hebben. Suc6 meis en kop op he! All... vannacht ging t ietsje beter met Divano. Vannacht tot kwart voor 2 met hem in de weer geweest en toen pas weer om 07.00 uur dus is netjes. Heb ik toch wat uurtjes slaap kunnen mee pakken. Medicatie weet niet of t helpt maar merk dat ie nu veel harder blaft. Vanmorgen merkte ik dat ie t zuur had en meteen daarna blafte Divano. Mijn schoonzusje vroeg naar t onderzoek en de uitslag. Moet over 4 weken terug komen dus ben benieuwd wat ie zegt of doet. Ff n vraagje... Divano huilt veel in zijn slaap. Het is geen continu huilen maar ff n huiltje en dan stopt t. Als ik hem dan wil troosten zie ik dus dat ie gewoon ligt te slapen. Doen jullie kindjes dit ook? Volgens mij is ie dan zijn dag aan t verwerken maar dit doet ie dus al 9 maanden zo.
@miranda bedankt voor je goede raad, ik heb niet alleen sex om kindje te maken nee gelukkig niet. Ik kan er nog normaal van genieten hou jullie op de hoogte!
@ Dag, ben helaas nog wel moe. Maar gelukkig heb ik weer meer fut dan in het begin! @ Yoyo, gecondoleerd met je oude buurman Vanavond maar weer eens dikke buiken zwemmen. Heb er zin in. Maar helaas begint mijn rug/bekken behoorlijk tegen te werken
@ Dag, leuk hoor dat jurkje! Ik had een doopjurkje van Feetje. Heel leuk hadden ze verschillende dingen van. Wij hadden een jurkje, een plofbroekje en een vestje. Het broekje en jurkje is wit en van broderie. Patricia Profiel - hyves.nl Dit is het jurkje en broekje Helaas zonder het vestje.
dag: vind het ook een leuk jurkje. Lijkt me heel geschikt als doopjurkje. My: jammer zeg dat de nieuwe ronde weer begonnen is. Nu met wat hulp hopenlijk snel raak. Miranda: Matthijs heeft dat ook wel eens. even kort huilen en als ik er dan ben slaapt hij nog gewoon. all: zwaai. Pff ben zo moe de laatste tijd en op school ook steeds hoofdpijn Maar gelukkig nog 1 dagje en dan weer weekend. Tot morgen!
meiden, bedankt voor jullie reacties!! Vond in de kast ook nog een mooi jurkje van monnalisa. Heb ik van mijn schoonzusje gekregen. Kan eigenlijk ook prima als doopjurkje dus ga even kijken of ik er een mooie legging of maillot onder kan vinden. En dan maar hopen dat ze niet te hard groeit zodat het ook nog past haha. Anders denk ik dat het toch wel het jurkje gaat worden wat jullie gekeurd hebben. Wil er dan wel een leuke kleur bolero op zoeken. Mup, Vanisha was ook heel mooi zeg! Vind dat broderie zo schattig! My, he meis balen hoor! Is toch weer vervelend. Hoop echt dat het met wat hulp de goede kant uit gaat! Juffie, dat klinkt niet goed hoor die hoofdpijn. Komt het van je nek vandaan of gewoon door de vermoeidheid? Anders de fysio even laten kijken of je nek niet vast zit? Ik ga snel weer. Haan is weer weg dus ik ga een lekker wijntje inschenken voor mezelf en house kijken. En misschien trakteer ik mezelf ook wel een keer op wat lekkers . Een stukje chocolade mag af en toe best. Zie er een beetje grappig uit dus ik heb het verdient vind ik. Mijn gezicht zit onder de hechtpleisters en mijn lip is dik. Heb vandaag bij de plastisch chirurg wat moedervlekken laten verwijderen en een oud litteken weg laten snijden. Hopelijk word het nu een mooi littekentje. Moest vanmiddag boodschappen doen en werd aangestaard. Denk dat mensen het idee hebben dat ik aan de botox ben gegaan. Zo zien mijn lippen er nu uit haha.