@ Miranda, even snel op mijn hyves staat meer maar hier een fotootje van Thyrza; Wesley stond er niet zo leuk op dus dat probeer ik morgen opnieuw
hmmm, beetje donker of komt dat door mijn laptop nu? In ieder geval; ik ga zo naar bed, fijne avond nog!
Goedemorgen allemaal! Waar is iedereen toch, zijn we zo druk met z'n allen Hier weer een lekker nachtje gehad, Thyrza mopperde alleen een keer om half 5 voor de speen en daarna om 7 uur. Ik ga de hele week al om 22.00 uur naar bed maar blijf moe. En ben zo emo, soms denk ik zelfs dat ik zwanger ben, weet niet wat het is. Zal wel weer overgaan. Na-zomer-dipje ofzo
Nou gisterenmiddag begon het thuis uit school en Annabel lag pas 10 uur s'avonds in bed. De dokter nam ons niet serieus gisteren middag om 1 uur s'middags. En 3 uur namen ze niet meer op, toen huisartsenpost gebeld. Uiteindelijk eerste hulp, onze kleine meid zit nu een week in gips. Straks rolstoel halen ze mag het niet belasten. En ze wilt zo graag naar school arm kind.
Goeiemorgen! Miran dit weekje was idd ipv die lange reis. En ben blij dat we dit gedaan hebben. Heerlijk weer gehad! En heb last van mijn rug en stuitje dus liever in holland als ver weg.... Dadelijk naar fontys in eindhoven. Even proefkonijn spelen voor de studenten daar. En dan Sjors ophalen bij mams. Die hadden we daar gelaten na de crematie. Die was heel verdrietig. Hij was nog maar 48 en was tien jaar ziek geweest. Een auto imuun ziekte. Gewoon wetende dat er niks voor je is.... Heftig hoor!
Ze is gevallen, teen dubbel geknakt. Op school toen ze buiten aan het spelen was. Maar ze wilt dolgraag weer naar school. Vandaag mag ze dan niet maar loop vanmiddag even met rolstoel naar school toe. Even kijken wat ze zeggen daar, ze heb volgende week lampionnen optocht dus ze is een lampion aan het maken. En die wilt ze dolgraag afmaken.
@ My, ahhh wat zielig voor je meissie! Wel echt belachelijk dat de HA haar niet serieus nam. Zou het toch even flink onder hun neus doorwrijven dat ze nu wel in een rolstoel zit met een gebroken teen
My, dat is schrikken. Beterschap met je meisje. Snap dat ze haar lampion graag wil afmaken. Yo, lekker weer gehad dat zeker! Fijn dat je geen spijt hebt van de annulering van de grote reis. Deli, hier beetje druk. Ben vandaag wel vrij maar ben beetje aan de poets. Morgen openhuizendag dus wil het een beetje netjes hebben. Zal eens even een fotootje plaatsen van ons meisje.
@ My, wat sneu voor je meisje! En belachelijk dat de ha je niet serieus neemt zeg! @ Dag, aan de poets dus.. Hier ook, zoals altijd... Bah allemaal zand binnen steeds maar ik ga vanavond wel zuigen als de kids slapen. Morgen spannende dag voor jullie dus, zijn jullie dan de hele dag weg of gewoon thuis? Die linkjes voor de foto's werken niet?
deli, het is van 11 tot 15 uur. En we moeten dan thuis zijn want wij hebben een online makelaar. Dus bezichtigingen doen we zelf. Ik verwacht eigenlijk niemand maar voor het geval dat.....is het toch weer schoon. Ik zal de foto's nog wel een keer via tinypic linken.
@ Dag, wie weet! Straks krijg je het nog druk morgen!! Hoop het voor jullie!! Je kunt ook als je hier je bericht typt bij "meer opties" rechts van de knop om te reageren een foto toevoegen. Bij "beheer bijlagen" wist ik nooit maar dat kan dus ook.
Haha, gelukt!!! Thanx, wist al niet hoe jullie altijd de foto zelf in het bericht kregen. Haha, ik en computers........
Bekijk bijlage 186802 Hier dan het jurkje. Is een mouwloos jurkje met een bolero. Het is alleen geen wit dus moet nog ff op zoek naar iets wat er onder kan. Jurkje is nu al een beetje kort dus denk dat er een legging onder moet.
oh wat een mooie meisjes zeg! Dag en Deli: Prachtige dochters hebben jullie hoor! Dag: schattig jurkje! My: Wat vervelend voor je dochtertje zeg zo'n zere teen. zo vanavond lekker bankhangen.. prettig weekend allemaal
Dag... wat n plaatje is Laura zeg! Jeetje wat lief weer en nog zo lekker klein. Ook n zeer mooi jurkje. Kan n mooie creme kleurige legging onder maar er mag zeker ook wel n mooie donkerblauwe legging onder. Met strikjes dat is wel zo lief of kante onderrandje. Yo... fijn dat jullie t zo leuk gehad hebben. Is wel zo lekker om even weg te zijn. All... Divano is niet echt lekker. Vandaag tot 2x toe eten eruit gegooid. Vanavond voelde hij wat warmpjes aan en slaapt nu al vanaf 19.00 uur. Hij is zooooo hangerig.... misschien last van de warmte. Papa kan ook niet tegen de hitte misschien Divano ook niet. Verders... rust hier in huis. Gyani/Giuliano en Ebony zijn naar mijn ex-schoonvader. Chris en ik zijn alleen met Divano en Didier (maar die moet morgen werken) Zondag ga ik naar mijn ouders toe en haal ik de kids op. Dan gaan we naar de bossen dus lekker foto's maken!