(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... Thyrza is ook n heel mooi meisje zeg. De foto was wel wat donker maar heb op je hyves zitten neuzen hahaha. Ik vind dat Thyrza ander uiterlijk heeft dan Wesley. Lijken niet op elkaar of heb ik t fout?!

My... erg vervelend zo'n dokter zeg! zielig voor je dochtertje. Beterschap met de kleine meis!
    Heb je al n afspraak staan in de medische molen???
    Ben benieuwd wat er uitkomt!

2. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @miranda ja zielig ja, hopelijk snel weer te been.
    Uhm Haan moet volgende week vrijdag zn zaad inleveren.
    Dan krijgen we de uitslag, en brief in de bus voor verwijzing naar ziekenhuis spannend!

Nu even relaxen met haan en borreltje en filmpje!

Prettige avond dames!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ik vind het jurkje echt superleuk!! Ik wist het ook niet van die foto zo in je bericht hoor, las ik bij de aug. mama's een keer toen ik ook met tinypic zat te pielen :D

@ Miran, hopelijk een lekkere nacht voor jou vannacht! Tja, Thyrza lijkt met sommige dingen wel iets op Wesley maar ze zijn idd totaal verschillend. Thyrza lijkt erg op mij als baby :D

@ Juffie, lekker bankhangen meis. Doe ik ook.

Zit heerlijk TVOH te kijken, leuk, leuk, leuk... Beetje jammer da thet zonder iets lekker is maar beter voor de lijn ;)

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    FF snel want TVOH begint weer. En daar wil ik goed voor gaan zitten!!

Miran, thanx. Is misschien ook wel wat ja een mooie gekleurde legging er onder. En Divano aan het spugen, bah!! Beterschap en geniet van je rustige weekendje. En veel plezier in de bossen.

Deli, Thyrza lijkt in mijn ogen ook niet veel op Wes maar wat een vrolijk mooi meisje is het zeg. En wat stoer dat ze al probeert te kruipen.

My, geniet van je borreltje!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

pff was hier echt veel te vroeg vanmorgen. Nathan wilde gisteravond al niet slapen en toen vanmorgen om 6.00 wakker met een poepbroek:$ Nathan poept echt nooit in bed dus waar dat nou weer vandaan kwam;) Gisteravond heeft hij trouwens wel voor het eerst echt op het potje gepoept!
    Matthijs was ook nog een paar keer aan het huilen vannacht dus heb wel eens betere nachten gehad;)

Vanmiddag familiedag. Boerengolf en bbq! Gezellig.

Miranda: hoe gaat het nu met Divano? Weer beetje fit??

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen

Juffie... ja met Divano gaat t beter. Hij heeft niet meer gespuugd. Heb hem gisteren rond 20.00 uur de fles gegeven (weet t niet eens zeker meer) en hij viel als n blokje in slaap. Vannacht rond half 1 werd ie wakker en heb ik hem alsnog zijn fles van 22.00 uur gegeven. Had al n zetpilletje gezet. Merk wel dat ie nu nog makkelijker zijn eten terug opboert en geregelt komt t er ook nog uit. Weet dus niet of de medicijnen wel zijn werking doen. Zoals t er nu voor staat denk ik juist dat t averechts werkt. Als Divano zijn eigen inspant dan blaft ie nog harder. Niet altijd maar dit is wel vaak!
    Voor de rest is t n heel vrolijk manneke die gekke bekken trekt. Op zijn bipsje gaat zitten en in zijn handjes klapt en als ie geen zin meer heeft in eten schudt ie nee.
    hahahaha geweldige leeftijd nu! Eigenlijk moest ie nu zo n paar jaar blijven!!!!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Juffie... fijne middag maar dat zal wel lukken met dit weer erbij! Hier schijnt de zon al volop!

Divano is al vanaf kwart over 7 wakker dus mama ook. Didier moest werken maar lag nog in bed dus die heb ik er maar uitgehaald. Chris mag uitslapen van mij. Heb zin om vanmiddag gewoon lekker door de stad te lopen maar weet niet wat Chris wil. We zijn maar met zn drietjes. Gisteravond zijn we even gaan fietsen en toen bij opa en oma beland voor n kopje koffie. Daar begon Divano met spugen dus maar snel naar huis gegaan en hem opgefrist/pyjama aan gedaan/ zetpilletje gezet/ wat eten aangeboden maar in eerste instantie wou ie niet. Na n halfuurtje nogmaals geprobeerd en toen wou ie wel. Daarna heerlijk in bedje gelegd waar ie eigenlijk heel goed geslapen heeft.
    Hij oogt nu fitter!!!

8. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hallo!!

Miran, fijn dat divano niet meer heeft gespuugd.

juffie, veel plezier vanmiddag!

@all, we hebben al 1 stelletje kijkers gehad dus ben nu al tevreden. Hoop dat er nog meer volgen!!

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Dag hoop het ook voor je en dat je huisje maar snel verkocht mag worden

mir fijn divano weer beetje opgeknapt hier zoey die vanmorgen mijn bed heeft ondergespuugd zat denk ik veel slijm vast

Enne Zoey LOOPT !!!!!! jippie eindenlijk loopt mijn kleine boeffie ben zo mega trots op haar

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, zijn er nog meer kijkers geweest?

@ Juffie, hoe was de fam. dag?

@ zieke kindjes; beterschap!

Hier ook allemaal aan het hoesten bah, veel te kort geslapen. Ik zef lag er laat in want was gister avond weg maar heb tot half 3 liggen hoesten zelf, bleh!

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Melanina: jeeej superknap hoor van Zoey!

Deli: ook al verkouden kindjes? Hier ook snotteren en hoesten. Vannacht heel wat keer eruit voor Matthisj omdat hij door volle neus en hoesten steeds speen kwijt was.
    Familiedag was trouwens erg leuk!

Fijne dag allemaal!m

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hier zo trots; Thyrza tijgert gewoon een stukje vooruit om bij de speeltjes te komen :D Jeetje wat gaat het allemaal snel!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Goed zeg Deli!

Geniet allemaal van t weer!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: wow wat is ze vlot dan zeg! Matthijs doet dat sinds een weekje ofzo ook (of is Matthijs gewoon traag;)?)

Hier ook een trotse mama. Nathan net gepoept op het potje! Vanmorgen ook al geplast op de wc.. Heb hem nu gewoon geen luier om gedaan en poepen in zijn onderbroek wil hij niet:)

Straks gaan we denk lekker even naar het strand. Lekker genieten van de zon..

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, wat goed van jullie meisje!! Wat een vlugge zeg!! Gisteren niet meer kijkers gehad maar als ik het nieuws gisterenavond moet geloven moeten we al heel erg blij zijn dat er mensen zijn komen kijken. Voor mijn gevoel waren ze heel serieus dus nu maar afwachten.

mel, jullie meis dus aan het lopen! Goed hoor! en nu maar rennen haha!

Ik ga nog even van een boekje in de tuin genieten.

16. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames,

Lees dat jullie kindje hard vooruit gaan leuk hoor!
    Verkouden ja hier nog een dochtertje bijna beter.
    Nu word ik verkouden!

Wat heerlijk weer!

Alleen ik had weer dikke pech vandaag!
    Ik wilde me dochtertje stukje duwen in d'r rolstoel.
    Blijf ik met me grote teennagel hangen aan d'r rolstoel.

Ik bloede als een rund, en me nagel was er bijna helemaal af.
    En winkelhaak bovenop me teen, kon er nog wel bij.

Dus me dochter in gips voor d'r teen en ik in verband.
    Zooitje betadine op gesmeerd, hopelijk heelt het zo een beetje.
    Ik durf niet naar ehbo, als het nou echt niet goed gaat ga ik wel naar dokter hoor morgen.
    Maar ik schrok zo werd er helemaal ongepast van :(.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bah wat een pech my!

pff hier de jongens in bed.. Was alleen vanavond en allebei waren ze moe. Nathan dan dus super dwars. Geduld werd even flink op de proef gesteld..;)
    Nu hopenlijk de rest van de avond rust...
    Kopje thee en niets doen.

fijne avond allemaal!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, nou fijn toch dat er mensen zijn geweest, er had ook niemand kunnen komen!! Altijd positief, hopelijk pakt het ook nog goed uit! Spannend hoor!

@ Juffie, lekker dan als ze op bed liggen he ;) Hier lagen ze er beide in om half 8 en heb ze niet meer gehoord. Ik heb nog even opgeruimd en de stofzuiger erdoor gedaan. Nu lekker met wat lekkers op de bank.

Tja, is Thyrza snel je? Ik weet het allemaal niet meer zo van Wesley. Zal zo eens kijken naar de foto's wanneer hij begon met tijgeren.

@ Juffie, meisjes zijn wel sneller he over het algemeen dus je mannetje kan er niks aan doen ;)

@ My wat een toestand zeg :( kijk maar uit!! Mss toch even langs de huisarts. Even in de gaten houden dat het niet gaat kloppen ofzo.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Deli: Moet ook steeds foto's terug kijken om te zien wanneer Nathan bepaalde dingen deed. Ben echt zo slecht met opschrijven van dat soort dingen:) Ach maakt ook niet uit. Het komende jaar leren ze in iedergeval kruipen en lopen;) Het gaat toch allemaal al veel te snel;)

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Juffie, snel gaat het zeker! Vond dat bij Wesley al maar nu helemaal. En ach, je hoeft toch ook niet alles op te schrijven. Het zou leuk zijn maar gelukkig maak je zoveel foto's dat je het wel terug kunt vinden.

Ik weet nog dat Wesley overal heen rolde in het begin, volgens mij was zijn tijgerfase maar kort.

Deel Deze Pagina