Goedenavond meiden... Dag... leuk zeg, kopers! Hoop dat t erg positief uitpakt voor jullie en snel verkocht mag worden. Ben je iig van 1 ding verzekerd en dat is dat je van je huis afkunt. Zal niet makkelijk zijn gezien de tijd waar we nu in leven. Maar we blijven positief he meis... alles kan tegenwoordig! Juffie... goed van Nathan zeg! Hij wordt 3 in januari?? dan is hij ook aardig vlot want mijn oudste zoontje werd pas met 3 en n half jaar zindelijk maar wel gelijk dag en nacht! Goed trouwens van Matthijs dat tijgeren (sorry misschien erg late reactie van mij) Beterschap met de kinders! Deli... goed zeg van Thyrza en idd ze is behoorlijk rap maar dat zijn meisjes idd. Divano tijgerde pas met 6,5 a 7 maanden. Maar nu probeert hij zijn eigen aan alles op te trekken. Ik persoonlijk schrijf t wel (bijna) altijd op. Bij de eerste deed ik dat echt heel braaf. Bij de 2e ook nog wel. Bij de 3e werd t al n heel stuk minder maar nu bij Divano houdt ik ook alles weer heel braaf bij. My... wat n pech bij jullie in huis zeg! Eerst je dochtertje en nu jij. Kijk wel goed uit voortaan en uhhh... ik zou t morgen toch maar even na laten kijken bij de ha. Beterschap meis! All... vandaag de kids op wezen halen bij mijn ex-schoonvader. Daar n kopje koffie gedronken en opa gevraagd of dat ie zaterdag op Giuliano's verjaardag komt. Daarna naar mijn moeder gegaan. Om 14.00 uur zijn we naar de bossen gegaan. We hadden n kleed meegenomen zodat Divano heerlijk kon spelen. We hadden n bankje met tafeltje gevonden en om ons heen stonden allerlei speeltoestellen voor de kids en overal om ons heen hadden kinderen hutten gebouwd. Dus de kids konden hun eigen helemaal uitleven. Er was ook n 4 en 2span wedstijd. Geweldig zeg om die paarden te zien maar zweten dat ze deden. Vond t ook wel weer zielig voor die beestjes. Maar wel prachtig om ze te zien. Dus we zaten midden in de bossen met paarden die over de paden galoppeerden en kinderen die aan t spelen waren en Divano die zijn eigen vermaakte op zn kleed. Zo hebben oma, opa en ik met de kids ons eigen toch 2,5 uur vermaakt. Het was heerlijk ontspannen. Om half 7 terug naar huis gereden met de kids. Giuliano en Ebony heerlijk op bed gelegd en Gyani heeft nog tot half 10 met Divano gespeeld. Nu ligt alles heerlijk te slapen en Chris komt zo thuis van t werk. Dan is t bijna tijd voor mijn bedje. Ben er al uit vanaf vanmorgen 7 uur. Ooow nog even iets... ik heb jullie toch verteld toen Divano voor 24 uur zo'n sonde kreeg dat ik in eerste instantie niet eens vrij kreeg????... Ik ben eens heel goed na gaan denken over mn werk en wat ik er mee opschiet. Ik sta voor 100 euro per maand te werken mét n hele hoop stress (telkens oppas zoeken en steeds kom ik dingen tegen van mijn werk wat niet klopt en waar ik niet achter sta). Na wikken en wegen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik per 01-01-2012 ga stoppen met werken. Ik blijf dan lekker thuis bij de kids en Chris heeft dan weer zijn volledige uren terug en kan overwerken wanneer t hem uitkomt en hoeft geen rekening meer te houden met mij. Wel in t weekend maar doordeweeks hebben we afgesproken mag ie overwerken zoveel als hij wil en kan. Maar de weekenden ALLEEN zijn eigen uren en geen overwerk! Ik weet alleen niet wanneer ik mijn ontslag zal indienen.
goedemorgen, Miranda: als het kan stoppen met werken zou ik het doen hoor. Als je idd voor maar 100 euro per maand aan het werk bent wist ik het wel. Volgens mij moet ontslag indienen wel even van te voren. Even in je arbeidsvoorwaarden kijken?? 1 of 3 mnd van te voren?? Weet het eigenlijk niet. Lekker dagje in het bos trouwens. Heerlijk! All: hier een spokende Matthijs vannacht. Hij zit zo vol en moet steeds hoesten. Half 1 was hij niet meer te troosten met speen en tussen half 1 en half3/ 3 uur ben ik met hem in de weer geweest. Uit eindeiljk toch maar zetpilletje gegeven en in slaap gewiegd. Toen is hij niet meer wakker geweest. Denk oortjes ofzo want zodra ik hem neerlegde was het weer gillen.. MOrgen moet haan toch naar het CB dan zal ik meteen even vragen of ze even in de oortjes kijken. verder vrij vandaag maar vanmiddag wel vergaderen Bah echt nadeel van onderwijs die verplichte vergaderingen. f
@ Juffie, wat goed zeg van Nathan en zielig zeg van Matthijs. Zo zielig hé als ze de slaap daardoor niet lekker te pakken kunnen krijgen. Vanisha is ook een beetje verkouden maar 's nachts en vooral bij het inslapen flink aan het hoesten @ Miranda, dat is een flink beslissing maar denk ik wel een hele goede. Het heeft geen zin om voor weinig geld te werken en de rest naar de opvang te brengen. Kun je beter genieten van je kindjes. @ all, goedemorgen
Nou als het mij maar 100 euro zou schelen zou ik het ook zeker wel weten hoor Ik zou ook lekker thuis mama zijn. Dus ik geef je groot gelijk hoor. Enne doordat je mannetje weer over kan werken zal je het dubbel en dwars terug verdienen
Goeiemorgen! Miran je hebt gewoon uitwerktijd dus ik zou t nu al indienen. Aangeven dat je per dan en dan stopt. Jeej vandaag 22 weken!
Mup ty ja we zijn erg trots op dr Yoyo jippie wat gaat het snel zeg bij jou. Denk dat vandaag de laatste dag fysio komt voor Zoey aangezien ze nu loopt
@ Miranda, hoe kan het dan dat je er maar 100 euro aan over houdt? Want Divano gaat niet naar een kinderdagopvang oid toch? Maar idd als je zoveel moet stressen voor dat beetje extra en je het ook aan kan om volledig thuis te zijn, zou ik het doen! En ik zou gewoon mijn ontslag direct indienen, weten ze het alvast en ben je lekker op tijd! @ Juffie, wat sneu voor je mannetje L hopelijk heeft ie geen oor-ontsteking, dat doet zon zeer L @ all, goedemorgen! Hier vanmorgen weer gezeur met de kids wegbrengen, bah! Alleen om dat gezeur zou ik al thuis willen blijven We zijn altijd een beetje laat en dan is het precies rond de tijd dat mn haan een trein kan pakken en vind dan dat ik de kids moet wegbrengen, waardoor ik vet te laat op mn werk kom. Ben een beetje gepikeerd nu! Dan moet ik te laat op mn werk komen en het maar inhalen morgen en anders was het ook niet zo erg omdat ze het toch afschrijven van mijn vakantie uren. Tja, ik werk niet voor spek en bonen, kan toch niet altijd te laat komen omdat ze het toch wel van mn uren schrijven?!
Oh ja, zo sneu vanmorgen want Wesley horde mij mopperen op zn papa en toen schoot hij niet op met het van de auto naar het kdv lopen dus ik mopperde wat dat hij moest opletten en doorlopen en toen we op zn groep kwamen was hij ook nog ergens onderweg zn knuffel verloren dus ik zei dat ik die wel ging halen en stond nog een hele tijd met m te knuffelen maar toen ik weg ging, ging hij huilen. Voelde me zo rot en zo slecht. Bah. Hij voelt het allemaal wel aan dat het mama niet zo zint dan, dat is niet de bedoeling. Ik was al uit het zicht toen hij begon te huilen en de juffen zeiden kom maar bij het raam zwaaien maar ben snel terug gelopen om nog even een tijd te knuffelen met m. Moet gewoon wat meer geduld hebben smorgens want hij loopt altijd achterstevoren en overal heen te kijken. Maar die maxi-cosi is zo zwaar dat ik snel wil lopen en tja, daar kan een kind van 3 ook niks aan doen natuurlijk dus; stomme mama!
Hoi dames, @Miranda ja als kan stoppen met werken zou ik het ook doen als ik jouw was. Toch nog langs ha gegaan hoor assistente zei dat wel goed ging mag alleen niet nat worden. Het bloed nog steeds af en toe zit nu hechtpleister op. Vanmorgen dochterlief naar school gebracht ze vond het fijn en al die aandacht ook wel leuk voor dr!
my, fijn dat het dan toch wel mee valt. En heerlijk dat je dochter gewoon naar school kon. deli, ja ik heb ook wel eens van die "oeps" momentjes. Die kinderen vangen echt alles op met hun voelsprietjes. En ik snap heel goed dat je uit je slof schoot. Zou op zo'n moment ook niet blij zijn met mijn haantje. Die kan ook nog wel eens zo reageren. Alsof ons werk niet zo belangrijk is.... Maar het is idd oppassen geblazen wat je doet en zegt met de kids er bij want ze kunnen daar heel angstig van worden. Succes met werken vandaag. Komt vast wel goed schatje Yo, feliciteerd met je 22 wk!
miran, als het idd maar 100 euro scheelt is de keuze heel makkelijk. Ik zou zelf ook zsm opzeggen. Hebben ze ook nog ruim de tijd om iemand anders te zoeken.
deli: oh zo herkenbaar. wij zijn 's ochtends ook vaak aan het mopperen Dat gehaast met wegbrengen, alles klaarmaken enz. Zet nu de wekker nog maar een beetje eerder want liever nog vroeger wakker dan dat gestress en gemopper 's ochtends.
Ja fijn dat het herkenbaar is Vond het gewoon erg onredelijk vanmorgen want op de dagen dat ik thuis ben neemt hij vaak de trein een uur later omdat hij flexibel kan werken en niet z'n bed uit kan komen. En nu moest hij dan de trein perse hebben. Hij zei net wel dat het niet redelijk was dus dan is het ook goed hoor maar soms........ Ja, moeten we eerder op zegt ie dan, maar dat houdt in dat ik eerder op moet om iedereen eruit te trommelen alsof ik 'smorgens sta te springen om op te staan, ik heb er ook moeite mee dat schijnen ze te vergeten
deli, herkenbaar verhaal hoor. Mijn haan begint normaal ook een uur later dan ik en neemt dan alle tijd. Maar als ik hem 's ochtends eens nodig heb dan moet hij opeens weg of snel douchen omdat hij eerder op het werk moet zijn. Verder mag ik niet echt klagen want op maandag brengt hij Stan naar de psz aangezien ik om 8 uur begin en de psz pas om 08.45 uur begint. Op vrijdag neemt hij Stan mee naar zijn vader die dan een halve dag oppast. Dus ik heb op maandag en vrijdag maar 1 kindje weg te brengen en op woensdag dan wel 2. Dat is ff druk maar ja..... Overigens wel fijn dat hij zelf ziet dat het niet redelijk is.
Chris heeft ouderschap opgenomen en daardoor dus 300 euro in de maand ingeleverd en ik verdien maar rond de 400 euro per maand. Héél soms (moet ik n goede maand hebben gehad, maar dat komt heel zelden voor) is dat tussen de 450 en 500 euro in. Dus mijn 400 euro min die 300 euro die chris inlevert hou ik maar 100 euro per maand over. Daarbij komt dus dat ALS chris kan overwerken dat ie dan weigert omdat ik moet werken en er iemand bij Divano moet zijn. Nu kon ie 2 weken terug heel veel uren maken. Had er 28 uur extra in 1 week en ik moest dan zelf maar iets regelen. Chris zei: kap er nou maar gewoon mee. Dit heeft geen zin zo. Dan blijf je maar lekker thuis voor de kids en kan ik werken en dus veel meer binnen brengen. Gelijk heeft ie. Ik zal volgende maand wel zijn salarisstrook zien wat dat weekje overwerken opgeleverd heeft. Nee... de kids gaan niet naar opvang. Vond ik te duur. Even over dat ontslag indienen.... klinkt cru misschien, maar t werk heeft mijn taxirijbewijs betaald. Zou ik t eerste jaar opstappen moet ik 2/3e deel terug betalen. Zou ik t 2e jaar opstappen moet ik 1/3e deel terug betalen en als ik met t 3e jaar weg zou gaan hoef ik niks terug te betalen. Ik ben begonnen op 19/11/2009 dus ik wil wachten tot na 19/11/2011. Snappen jullie??? Scheelt me wel even 250 eurotjes!
Miran dat snap ik maar je moet er dan wel rekening mee houden dat je niet per 1-1 kan stoppen. Dat bedoelen wij alleen maar. Net terug van de vk. Ze heeft me voor mijn rug en stuitje doorgestuurd naar Mensendieck. Heb net gebeld en wordt morgen teruggebeld om ingepland te worden. De maagpijn 's nachts is maagzuur volgens haar en voordat ik ga slapen moet ik dan nog iets eten en voor de zekerheid een beker melk mee naar bed nemen. Mijn bm zat al 2 vingers boven de navel en dat was hoog maar omdat hij wel smal is is dat helemaal prima. Het hartje deed het weer super. En de uitslag van de 20 weken echo was perfect! Dus helemaal goedgekeurd weer!!
ja ik snap jullie maar goed dat moet ik dan even nog met chris bespreken. ik hou t iig voor gezien. Vind t superleuk werk maar helaas niet onder deze omstandigheden.