Yo... even kort. Lekker dat alles goedgekeurt is. Dus n gerust hart voor jouw meis. Mensendieck therapie heb ik ook gehad en ik weet waar je over praat met je stuitje. Dat had ik dus vanaf de 6 maanden. Hopelijk heb je er niet zo lang last van als ikke. Maar n schrale troost... zo gauw als je bevallen bent is t over! hahahaha
@ Miranda, maar als je stopt per 01-01-2012 dan hoef je toch niks terug te betalen?! Je kunt dan toch je ontslag indienen per die datum, dan werk je daar nog maanden maar weten zij het wel. Als je wacht tot na 19-11 moet je wel goed kijken wat je opzegtermijn is want anders kun je niet stoppen per 01-01-2012 misschien. @ Dag, bij ons gaan ze 2 dagen naar het kdv en die 2 dagen brengen we ze samen of 1 van ons, afhankelijk dus van hoe laat het is en hoelaat de trein komt dus ik mag ook niet klagen maar dat gezeur elke keer ben ik zat. En dat gehaast dan vooral haha...
@ Yo, fijn dat het goed gaat allemaal!! Kun je niet gewoon een rennie nemen dan als je last hebt van je maag? Ik had altijd een rennie in 4 stukken gebroken op mijn nachtkastje en dan nam ik steeds een deel als ik last had.
Dacht dat Rennie niet mocht. Dus had Gaviscon in huis gehaald alleen daar werd ik alleen maar zieker van.
yo, wil je niet meteen moed aanpraten maar als je nu al last van maagpijn/zuur hebt dan beloofd dat denk ik nog wat voor later in de zwangerschap. Ik heb beide keren de laatste 5 weken zowat zittend geslapen vanwege het zuur. En melk werkt vaak averechts omdat het even verzacht maar er wel voor zorgt dat je nog meer zuur aanmaakt. Gele vla werkt dan net wat beter maar is ook van korte duur. Een pepermuntje werkt ook voor even. Succes!! Wel fijn dat alles goed was bij de 20wk echo!!!! Deli, haasten breekt idd op. Ik ken het. Als je net wat later bent dan anders liggen de kids vaak ook nog eens dwars. Terwijl ze volle medewerking verlenen als je zeeen van tijd hebt
Ahhh, ja zie dat gezichtje van Wesley nog voor me, zo verdrietig. Kan niet wachten om zo naar ze toe te gaan. Maar waarschijnlijk heeft hij dan geen oog voor me en is het alweer vergeten... Ik moet gewoon 'smorgens niet zo pushen, we zijn dan toch al te laat. En dat hij dan achterstevoren loopt en alles wil bekijken en treuzelt bij alles maakt het verschil ook niet meer! Woensdag sta ik gewoon om half 7 op en schop m'n haan er ook uit hahahaha....
@ Yo, nogmaals wat die rennies betreft; als ik 1 hele nam hield het 't zuur even tegen maar als ik 1/4 nam van een hele ook dus ik brak ze door zodat ik er wat langer mee deed. Maar heb wel tot op het laatst daarmee prima kunnen slapen, het werd niet erger gelukkig.
Oke thanks! Maar een pakje in huis halen dan voor de zekerheid. Het is niet dagelijks hoor maar wel erg vervelend....
@ Yoyo, Rennie mag idd gewoon wel. Ik heb het bij Vanisha ook heel zuur gehad tot overgeven toe. Rennie hielp een klein beetje bij mij. Had ook een drankje van het ziekenhuis maar daar werd je ook niet altijd even vrolijk van Hopelijk kom je er nog van af maar ben bang dat het alleen maar erger word.