Heey lieve kipppies Ik hoop dat jullie me nog kennen. @ Yojo, wat lastig dat je zo'n last van maagzuur hebt, ik kan je geen advies geven, maar hoop voor je dat het niet erger wordt!! En jij moet dus ook naar mensendieck? Hoop dat ze je kunnen helpen. Het begint alweer op te schieten voor je. @ Mupkuh, wat fijn dat je je weer beter voelt. Ben je nu ook niet meer zo moe? Hoe vindt Vanisha het? @ Juffie, die Matthijs gaat dus als een speer, dat wordt weer de boel goed opruimen hihi. En wat knap dat Nathan zindelijk is zeg. Thomas wil er niets meer van weten, terwijl hij zo op de goede weg was. Geen idee waarom hij het nu niet meer wil..... Nog bedankt voor je krabbel op Hyves, zal je snel even een reactie terug sturen @ Deli, met jou kleine meid gaat het dus ook al zo snel!!! Gaaf hoor, voor je het weet is lopen ze weer door huis..... Wat vervelend dat het 's ochtends zo stressen is he? Ik kan de je reactie goed voorstellen hoor. Maar het gekke is dat wanneer je het was los zou kunnen laten alles veel soepeler lijkt te gaan. En idd kinderen voelen de spanning ook aan. Heb het nu met Thomas ook vaak. Door de zwangerschap kan ik wat sneller in tranen uitbarsten en nu vraagt Thomas vaak aan me, mama ben je blij??? @ Dag, wat fijn om te lezen dat er wat vooruitgang zit in de verkoop van jullie woning!! Hebben jullie alweer wat gehoord??? Hoe gaat het met de kleine Laura??? Ben benieuwd naar nieuwe foto's. @ Miranda, ik kan me goed voorstellen dat je stopt met je werk. Als je er zo weinig aan overhoudt en zoveel spanning met zich meebrengt..... En Chris hoeft dan idd geen rekening meer te houden met jou werk en zal dat geld mss al snel terug kunnen verdienen door wat over te werken. Zou fijn zijn!!! Hoe gaat het nu met Divano? Wordt vast ook alweer een hele man!! Ik ben er een poosje niet geweest. Dit omdat internet echt heel slecht is op het moment en ik jullie niet steeds lastig wil vallen met mijn verhalen. Het gaat hier op zich met de kleine goed, alleen is mijn bloeddruk te laag, waardoor ik vaak het gevoel heb dat ik flauw val. Een heel vervelend gevoel. Verder heb ik nu al erg last van mijn bekken en moet naar mensendieck om te zorgen dat ik toch zo lang mogelijk op de been blijf. En om nog maar even door te klagen, de nachten zijn ook nog steeds erg belabberd, we moeten het op een of andere manier zien te doorbreken maar we weten even niet meer zo goed hoe. En de kids vinden op het moment half 6 een mooie tijd om de dag te beginnen, nou daar zijn paps en mams het niet mee eens. Wel hebben we afgelopen 2 weken vakantie gehad, waarvan we een week lekker in een huisje van Landal hebben gezeten. Helaas was Kayra daar ziek, maar dat was gelukkig alleen de laatste 3 dagen. En vorige week was het natuurlijk heerlijk weer en hebben we buitenom geverfd, want het huis is inmiddels 6 jaar oud, dus ja dat moest nog gebeuren. Een hele klus, maar het is gelukkig voor dit jaar klaar........ Meiden ik moet er eerst weer vandoor. Thomas is naar de psz en die moet ik om 11 uur ophalen. Moet eerst Kayra nog uit bed plukken, want die kon het vanmorgen niet volhouden, goh wat verrassend. Dikke knuffel Liena
Meiden; http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/306492-negatieve-testen-vanwege-pilgebruik-door-de-pil-heen-zwanger-raakt.html#post11020469
@ Liena, jeetje wat zul je het zwaar hebbe ik zou ook echt niet weten hoe jullie die nachten kunnen doorbreken. Misschien een keer de kids voor een paar nachten uit logeren? Wie weet?! En wat vervelend weer, je bloeddruk doe maar zoveel mogelijk rustig aan meid!!
Goedemiddag meiden... Yo... kijk uit op de weg naar schiphol. Wat zullen je schoonouders blij zijn om je te zien met die dikke buik hahaha Heb je goede contacten met hun? Liena... ja hoor dat geld is bij Chris sneller verdiend dan dat ik n maand moet werken. hahahaha Met Divano gaat t op zich goed. Hij heeft nog wel bij veel inspanning, dan praat ik over volop spelen en kruipen (dus echt veel activiteit) n zeer vervelende blaf wat erg luidt is. Maar voor de rest mag ik niet klagen. Wel s'nachts is ie n paar keer wakker om dat ie speen kwijt is. Maar hij slaapt gelukkig gelijk weer door. Vanmorgen was ie al om half 7 wakker en gisteren was dat pas om kwart over 9. Dus mag niet klagen met hem. En ja hij wordt al n heel ventje. Ik zou willen dat hij n jaar stil bleef staan... deze leeftijd is ie op zijn mooist. Hij gaat nu alles ondernemen. Nu probeert ie zijn eigen aan de tafel omhoog te trekken. Geweldig... hij kijkt ook met zo'n ondeugende blik. Of als jij zegt "pas op daar mag jij niet aankomen" of "afblijven he" dan schudt ie heel hard nee met zijn hoofdje. Heb ik de achterdeur open staan dan zit ie in no-time buiten. hahaha schitterend! Ik geniet op en top van hem. Wat erg vervelend zeg dat je bloeddruk zo laag is. Dat kan er ook nog wel bij he bij die gebroken nachten. Meisje... ik zou toch echt willen dat ik kon toveren dan toverde ik dat jij je nachten weer terug zou hebben. Maar nog even iets anders.... jij mag hier met recht klagen hoor. Het is niet eens klagen het is je hart luchten en even afreageren. Ook voor jouw is dit niet leuk. Je moet niet aan je nachtrust komen want daar kunnen wij gewoon niet tegen. Kom maar lekker kletsen hier en schrijf alles lekker van je af. Jij mag dat van ons!!!! Hoop snel dat er verbetering in komt. Hoe waren de kids s'nachts in landal??? Ik vind t knap hoe jij je staande houdt. All... ik lig thuis met de griep. Strontverkouden/hoofdpijn/spierpijn/moe en niks als koud maar ook weer zweten. Morgen ook nog maar n dagje thuis blijven. Vandaag lekker groentesoep gemaakt dus die bouillion moet me kracht gaan geven hahahaha Verders wel lekker hier in huis. Zonnetje komt erdoor dus dat maakt de dag ook weer mooier.
Liena, wat fijn om wat van je te horen. En ik kan het niet vaak genoeg zeggen.....JE KLAAGT NIET!! Als ik in jouw schoenen stond zou ik gillend gek zijn inmiddels. Wat vervelend van je bloeddruk. Veel zoute dropjes eten dan maar?? En je bekken ook al aan het vervelen. Meis het zit je niet mee. Hoop echt voor je dat de kids het doorkrijgen dat ze moeten slapen snachts! Heeft de therapie nog tips? Deli, denk niet dat je nega test door de pil maar als je het echt niet vertrouwd dan even langs de ha! Miran, mjammie groentesoep! Stuur maar een bakkie hier heen Heel veel beterschap!
@ Liena, ben helaas nog wel moe maar lang niet zo erg als eerst gelukkig. Heb weer een stuk meer fut voor dingen. Lastig zeg van je bekken. Ik moet zeggen dat het bij mij ook aardig begint te wringen Hopelijk houd ik het met zwemmen een beetje stevig allemaal. Jij ook alweer bijna op de helft. Gaat snel he!
Heey kippies @ Deli, ik probeer idd zoveel mogelijk rustig aan te doen, maar dat is best lastig. Zei gisteren al tegen haan dat dit keer de nesteldrang al vroeg is begonnen. De nachten doorbreken is ook lastig, Kayra heeft de laatste tijd erg last van doorkomende kiezen en er zijn er nu ook ineens 4 door, daar heeft ze last van gehad. Bij Thomas weet ik het niet. Mss een stuk onrust, toen hij vakantie had sliep hij de nachten goed door, nu gaat hij weer naar school en is hij de nachten ook weer vaker wakker......Geen idee. En wat lastig van de pil, ik was natuurlijk zelf door de pil heen zwanger, maar testte wel positief, dus weet niet of de pil daar invloed op heeft??Wel spannend zeg, en anders idd mss de ha even bellen. Zij kunnen een bloedtest doen en dan weet je het... Wanneer heb je nu weer stopweek?? @ Miranda, het gaat idd allemaal erg snel met die kleintjes. Ik geniet wat dat betreft ook volop van Kayra. Zij is zo lekker bijdehand en kletst ons de oren van het hoofd. Ze zegt echt alles na, zo grappig.... En Divano gaat dus ook graag naar buiten??? Heerlijk als ze daar zo van kunnen genieten he? Vind je het nu een fijn idee dat je straks weer thuismama bent? Ben je niet bang dat je je werk gaat missen??? En meis, beterschap, wat vervelend dat je ziek bent, hopelijk knap je snel weer op. @ Dagdromer, Ik begin heel langzaamaan ook wel een beetje gek te worden volgens mij. 's Nachts verwens ik de kinderen ook wel een naar de maan hoor, maar overdag zijn ze heel lief en ben ik dol op ze, alleen wordt ik er zelf zo moe van. Maar goed, we wilden graag kinderen en ze laten weten dat ze er zijn. Hoe gaat het bij jou dan? Allemaal een beetje te doen met de 2 kids?? @ Mupkuh, komt vast ook doordat we nu meer moeten tillen dan bij de eerste. Bij Thomas had ik nergens last van. Bij Kayra begon het ineens en nu heb ik er dus al vroeg last van. Maar goed, we tillen ook nogal wat op een dag...... Zou fijn zijn als bij jou het zwemmen helpt. En het gaat idd hard, voor we het weten moeten we minder lang dan dat wel al hebben gehad...... Wel weer spannend allemaal....lijkt wel of het nu met de 3de nog erger is als met de eerste 2.... Meiden allemaal bedankt voor jullie lieve reacties, het is soms ook zo lekker om even van me af te kletsen. We hebben wel heel lieve kids hoor, zo ze voor geen goud kunnen missen, maar eens een paar nachten doorslapen zou zo lekker zijn.... De bloeddruk kan ik niet zo heel veel aan doen idd, alleen maar meer zouten drop eten en bouillon drinken, nou dat is geen straf. Hoop dat het zo goed blijft gaan en ik niet onderuit zeil.... Neem nu overal maar zoute drop mee naar toe... Ik ga nu maar eens eten koken. Ik hoop dat het lukt om weer vaker te reageren hier, want dat blijft toch erg fijn!!!!! Dikke knuffel allemaal Liena
Liena tuurlijk vind je je kindjes schattig en lief en kan voorstellen hoor dat je ze snachts naar de maan verwenst. Moeheid kan je echt breken Vooral als je zelf wil slapen
@ Liena, dan vliegt het bij jou vast helemaal voorbij. Ik kan hier de weken maar amper bijhouden. Van mijn bekken heb ik nu gelukkig wat later last. Probeer zo min mogelijk een band om te doen. Ben bang da ik anders te slap ga worden.
hoi meiden, hou het even bij zwaaien. Zag dat Liena er ook weer is. Gezellig meis! Enne vind het echt knap dat je nog overeind staat. Nathan is nog niet zindelijk trouwens hoor. De ene dag gaat het super de andere dag wil hij bijna niet op het potje of de wc. Deli: lijkt me toch niet dat je zwanger bent als je test negatief is. Hier deze strip ook alweer een pil vergeten. En net in de eerste week. Nou ja we zien wel. Ga er maar van uit dat de kans niet zo groot is oh Matthijs vandaag bij het cb geweest. Hij is nu 72 cm en 8890 gram. Lekker gegroeid weer.
Goed iets van je te horen Liena! Jammer dat t allemaal nog niet zo lekker loopt.... Ik zou zeggen laat je kids een keertje uit logeren gaan. Dan ben je echt geen slechte moeder hoor! Eens even bij tanken jij! Enne rustig aan zover als kan! Zo die is goed gegroeid Juffie!! Fijne avond allemaal! Ben moe en heb een heel druk manneke in mijn buik....
@ Melanina, het probleem is idd dat ik zelf graag wil slapen en weer energie op wil doen voor een nieuwe dag, maar dat lukt dus bijna niet. Heel soms kan ik een nacht door slapen, maar dat is dan niet genoeg, ben dan nog steeds heel moe. Maar goed, ooit komt er een tijd dat de kids vast lekker lang gaan slapen en we zelf ook weer bij kunnen tanken!! Hoe gaat het nu met Zoey? Hoe was het bij de fysio met haar? Wat gaaf dat ze nu loopt, kan ze zich nog sneller verplaatsen @ Mupkuh, de tijd gaat idd heel snel, de weken vliegen voorbij. Wat voor band draag je dan? Heb je die op aanraden van de ha of iets van mensendieck?? @ Juffie, dan groeit Mattijs goed zeg!! Ben nu erg benieuwd hoe groot Kayra is. Deze maand moet ze weer heen, hoop maar dat ze gegroeid is!!! En Nathan is dus wel al een eind op de goede weg!! Het is natuurlijk ook een proces waar ze door moeten, maar Thomas wil er nu in ieder geval niets van weten. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. Meiden ik ga nu lekker bankhangen en ga op tijd naar bed. De kids slapen al een poosje dus hoop dat ze dit vannacht volhouden. Kleine doerakken.......... Dikke knuffel Liena
@ Yojo, jij ook rustig aan vanavond, lekker bijtanken en hoop dat je mannetje je snel een beetje rust gunt. Wel speciaal om de kleine te voelen of niet?? Kan je haan het ook al voelen? Ik voel de kleine nog bijna helemaal niet, maar de vk denkt dat de placenta aan de voorzijde zit. 21 oktober hebben we de 20 weken echo, dan zullen we het zien. Bij de andere 2 voelde ik ze al veel eerder, merk dat het me nu onzeker maakt. Maar goed, de laatste keer met de controle was alles goed..... Nu ga ik er echt vandoor
melanina: fijn! liena: slaap lekker. Hoop op een lange nacht slaap voor je! hier net Nathan weer helemaal overstuur. Nu maar meteen uit bed gehaald. Hijheeft dan denk ik een nachtmerrie maar blijft daar in hangen. Viel ook bijna de bank af Uiteindelijk door afleiden met wat foto's rustig gekregen en toen wilde hij ook zelf weer naar bed. Zo zielig elke keer.
Hoi hoi... Kom ook ff afreageren... Kom net met Divano van de hap terug. Hij was al vanaf 18.30 uur continu aan t krijsen. Op n gegeven moment rond kwart voor 9 maakt hij kokhalsbewegingen maar er komt niks uit. Dat deed ie verschillende keren achter elkaar. Ikke mijn buurvrouw gebeld en die zei: bel de hap. Dus ik gebeld en ze hoorde Divano krijsen. Ze zei: ik wil hem sowieso na laten kijken. Kun je er over n halfuurtje zijn?. Ja tuurlijk maar hoe?... Chris is werken en heeft de auto mee. Mijn buurvrouw liep naar huis... kwam terug en zei dat haar man de auto al voor aan t zetten was en dat ie met ons meereed. Mijn buurvrouw is bij de kids gebleven. Bij de hap werd ik gelijk geholpen en ja hoor... aan beide kanten ontstoken oortjes!!!!! Dus nu ook nog AB erbij gekregen. Oooow en vanavond trok Divano zijn eigen aan de bank op en stapte langs de bank weg. Hij heeft 2 stoelzetels langs de bank gelopen!!!! Knap he???? Ik ben er weer weg van want hij begint weer te simmen.
Heey goedemorgen kippies, @ Melanina, wat heerlijk dat ze niet meer naar fysio hoeft, weer een stukje afgesloten. En vannacht dus ook wat vaker wakker geweest. Hoe gaat het met jou? Nog druk aan het werk? Gaat Zoey naar hetzelfde kdv als waar jij werkt? @ Juffie, ik vind het ook fijn om terug te zijn. Wat vervelend dat Nathan zo'n last heeft van nachtmerries. Hij heeft ws overdag veel indrukken die hij een plekje moet geven?? Thomas heeft het ook een hele poos gehad, werd dan echt krijsend en nat van het zweet wakker.... Is Nathan dan ook echt wakker, of is hij eigenlijk nog aan het slapen?? @ Miranda, wat ontzettend vervelend dat hij alweer last van zijn oren heeft. Heeft hij ook best vaak last van of niet? Ik ben nu met Kayra naar een Therapie geweest waar een vrouw van zwangerschapsgym met haar zoontje heen was geweest. Haar mannetje had, net als Kayra elke maand oorontsteking en na de behandeling nooit meer gehad. Kayra heeft het na een bezoek aan haar ook niet meer gehad. Al die ab is natuurlijk ook niet goed, want eigenlijk breek je de weerstand van die kleintjes af, terwijl ze dat nu net nodig hebben. Tuurlijk is het fijn als het nu weer gaat helpen, want als je kind zo verdrietig is dan gaat je dat door merg en been. Hoe is het vannacht met hem gegaan?? Hier ook weer een heerlijke dramanacht achter de rug. Kayra werd om 01.15 uur wakker en bleef krijsen. Ben toen even bij haar geweest, maar ze had de speen in de mond. Ik heb haar toen weer neergelegd, maar toen begon ze weer te krijsen. Ik ben toen wel weggegaan, maar na 15 minuten was het nog zo en ben ik toch maar weer heengegaan. Op de arm was ze stil, zodra ik haar neerlegde begon ze weer. Tegen 02.00 uur toch haar maar bij ons in bed gehaald, was ze mooi aan het spelen en gek doen. Dit heeft ze volgehouden tot 4.00 uur. Toen is ze in slaap gevallen. Om 5.30 uur was Thomas wakker en kwam bij ons. Die wilde om 06.00 uur natuurlijk wel naar beneden. Die had het wel gehad. Kayra slaapt nu nog en ik ben nog wel een beetje moe. Verder begin ik de griep volgens mij te krijgen, niet zo gek, heb nu natuurlijk weinig weerstand. Gisteravond wel lekker op de bank gehangen en om 22.00 uur lagen we in bed, dus dat was wel lekker. Vandaag de slaapkamers en de badkamer even doen en verder lekker rustig aan...... Meiden ik ga er weer vandoor, kom nog wel eens spieken. Fijne dag allemaal, dikke knuffel Liena
Gaaaap hahaa beetje moe nog ik wakker Zoey in coma hahaha Ik werk nu 3 dagen in de week op een kdv Zioey gaat 2 daagjes met mij naar het kdv in de baby groep. Dus in me pauze knuffel ik altijd even met dr en soms wil ze nog ff snel BV. Maar jeetje ben die drama nachten echt niet meer gewent zeg normaal is het 8 uur stil tot de volgde ochtend maar goed ik kon zelf ook al niet slapen DUs vandaag alleen het huisje doen en lekker ff miss tukkie doen als Zoey ook gaat slapen