(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, ik had de vorige keer een band door het revalidatiecentrum aangemeten. Maar deze is veelste groot nu. En om die weer te halen is me iets te duur (140 euro). Heb nu een band van Prenetal gekocht en die werkt prima. Doe ik alleen om als ik een dagje wegga ofzo. Is een hele fijne.

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dames, dank voor jullie reacties!

@ Miranda, jeetje meis L wat zielig voor jullie mannetje! Fijn dat de buurman even kon meerijden, hoe is jullie nacht geweest?

@ Juffie, mooie cijfertjes! Is de rest van de nacht wel goed gegaan? Zielig als ze dan zo overstuur zijn en eigenlijk willen slapen he…

Wij moeten volgende week naar het cb, ben benieuwd naar onze cijfers, Thyrza lijkt zo groot!

@ Dag, hoe is het met jou?

@ Liena, meisje toch L dat je nog overeind staat vind ik echt een wonder L dit hou je je hele zwangerschap toch niet vol meis; zo weinig slaap!! Ik zou zo graag willen dat ik wat voor je kon doen… Ze mogen wel een paar dagen bij mij logeren?! Ik hoop dat je vandaag een relaxed dagje er van kunt maken, doe maar niet te veel in huis!

Hier gaat alles goed. Ben net op m’n werk. Bah, ik sta tegenwoordig steeds in de file, heel vervelend. Maar ben d’r. En zit helemaal alleen, hoop dat er zo wel wat collega’s komen. Nou gister om 21.30 kwam de kapster bij ons en ik zei; ik wil het korter, zodat het voller is en op laagjes, zo’n beetje op de schouders maar dat het nog wel vast kan….. Nu is het KORT! Er is wel 30cm af volgens mij en het kan nog net in een staartje :D Ben er wel blij mee maar voelt heel vreemd. Vannacht moest ik eruit om te plassen en was even heel vreemd wat ik voelde, voelt zwaar in m’n nek terwijl er zo’n stuk af is, raarrrr!

3. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi dames alles goed hier?

Jeejtje wij hebben echt een pechweek hoor!
    Eerst dochterlief gescheurde teen zit in gips en rolstoel.

Toen stootte ik me teen tegen haar rolstoel en lag me hele teen open.
    Doet nu nog verschrikkelijk zeer, kan er niet op lopen.
    Ik ben strond verkouden, en heb ook nog eens me duim verbrand.

Vanmiddag moet me dochtertje naar dokter omdat ze 3 grote wratten in d'r handje heeft.
    Ik weet niet wat er gaat gebeuren maar gaat vast pijn doen pffff.
    Gelukkig is schoonmoe mee, anders had ik het allemaal niet gered.

Haan heeft de auto dus kan niet op de fiets met me dochtertje in dr gips beentje.

Dus bekaf ben ik er van, vooral omdat ik het snachts zo benauwd heb.
    Ben wel weer trots op me kleine meid die het zo goed doet met dr gipsbeentje gewoon naar school en goed slapen lekker hoor!

4. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @Liena, ow wat erg dan he zo moe zijn!
    Het gaat hard zeg met je zwangerschap lekker van genieten hoor.
    Zolang het gaat dan wat een druk leven he zo met de kids.
    Sterkte!

@miranda hoe gaat het bij je ?
    Jeejtje zeg ik ben niet de enige met pech deze week poeh!

Juffie en Melanina ook druk met kids we zijn denk ik allemaal toe aan vakantie!

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Vandaag weer een heerlijk dagje
    Zoey is nu tukkie doen en vanmorgen lekker gespeelt en samen geverfd
    Dalijk lekker lunchen en dan ff in bad
    Het weer is nat dus lekker binnen dagje

6. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Liena, meis toch!! Als ik dat zo tel heb je vanacht hooguit 5 uur slaap gehad. Dat trek je toch niet zo lang! Ga aub niet poetsen maar slapen als je er de kans toe krijgt!!! Of anders deuren op slot, Thomas wat speelgoed geven en op de bank ff tukken! Al is het maar een half uur. Dat heb je dan wel weer mooi te pakken.

Deli, file bah! Ben ik ff blij dat ik zowat in de zelfde straat woon als werk. Ben ook benieuwd naar de cijfers van Thyrza. Als ik de foto's bekijk is ze een stuk groter dan Laura. Wij moeten volgende week ook naar het CB dus dan weten we het ;).

Mel, lekker rustig aan vandaag. Heerlijk.

My, goed hoor dat ze goed naar school gaat en slaapt.

Mup, lijkt me inderdaad niet goed om zo'n band te vaak aan te hebben maar pijn is ook niet fijn. Hoop voor je dat het te houden is.

Juffie, lijkt me ook zo zielig dat je mannetje zo bang wakker word. Succes!! Zou echt niet weten wat je er aan zou kunnen doen.

Vanochtend met Stan naar de uroloog geweest en zijn balletjes zitten idd wat hoog maar zou in de pubertijd goed moeten komen. Dus we moeten nog ff geduld hebben haha ;). Verklaring kon zijn dat het wat gek aan kan voelen voor hem en hij het beschrijft als pijn. Tja, het zal ook wel zo iets zijn. Gelukkig dus geen gekke dingen en hoef ook niet meer terug.

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ja ik doe dat altrijd na een rot nacht hoor
    soms liggen we samen nog even op bed
    Zoey berg speelgoed en ik lekker ff bijkomen.
    Dus zou dat ook zeker doen hoor Liena
    En zeker een keer per 2 weken een nachtje uit logeren gaan want een oververmoeiede mama is ook niet leuk voor de kleintjes

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ My, wat een gedoe bij jullie zeg :(

@ Dag, Laura zit al langer in maat 68 en zelfs soms 74, Thyrza zit maar net in 68. (heb haar wel lang in 62 gepropt hoor) :D gaat veel te snel he! Fijn dat het met Stan meevalt! Tja, pubertijd... Volgens mij zit je daar zo!

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond...

Deli en Dag... tja in de pubertijd ben je zo met je kids. Mijn oudste is 11 en zit in de beginfase van de pubertijd. Mijn stiefzoon van 15 zit er al even in. Het gaat erg hard hoor.

My... beterschap bij jullie in huis dat zal je wel nodig hebben.

Liena... kom gewoon stoom van je afblazen hier. Dat heeft ieder mens nodig en jij mag dat zeker wel. Wij zien dat niet als "klagen" het is je hart luchten wat jij doet. Dat doen we toch allemaal hier?!!!
    Dus geneer je niet en kom maar op met je leuke reacties op iedereen weer en dan je eigen verhaal. Ik vind t knap hoe rustig je nog hieronder blijft en hoe je nog kan lachen of staande houden. Mijn petje zet ik voor je af meis!

All.... Divano trok zijn eigen gisteren aan de bank omhoog en zetten n aantal pasjes langs de bank. Vandaag probeert ie steeds vaker om zelfs los te gaan staan maar dit ziet ie nog als n spelletje. Ook is ie vandaag begonnen met op de trap te klimmen. Hij is erg snel vind ik! Dit is niet leuk meer maar aan de andere kant doen zijn oren dus niet veel pijn denk ik dan maar.

Met mij gaat t nog niet lekker maar grieperig heerst gewoon op t moment.
    Jammer dan. Blijf zoveel mogelijk binnen met Divano en probeer wat op te knappen.

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh, ik ga zo op kraamvisite bij een vriendinnetje maar eerst nog even langs kruidvat om een kleinigheidje voor hun oudste te kopen. Stan vond het ook altijd leuk om een kadootje te krijgen dus dat doe ik nu ook. Al is het maar een vel stickers;). Vanmiddag Stan naar psz en ik en mijn mams de wekelijkse boodschappen binnenhalen. Dus ik zal er vandaag niet veel zijn. Fijne (regenachtige) dag allemaal!!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Mijn kleine meissie zit weer op school.

Ik ben vandaag 19 weken en nog geen 2 kilo aangekomen :) Ben ik stiekem wel blij om maaaaar wie weet wat er nog gaat komen ;)

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bleh de herfst is begonnen.....
    Hier alles rustig aan. Gister te veel gedaan. Een paar uur staan schilderen en nog een extra rondje met de hond was toch te veel. Veel last gehad. Nu dus een dagje rustig aan doen. Is ook niet erg met dit vieze weer...

Dag veel plezier op kraamvisite!
    Mup netjes hoor! Ik zit nu weer op de 0 na mijn -5. Dus tot nu toe ook mazzel!!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Heb de leesproef voor het geboortekaartje binnen!
    Helemaal blij! Tis precies zoals we wilden! Lekker simpel, niet te veel poeha maar gewoon meteen duidelijk waar het om gaat!
    Krijg deze week al de enveloppen dus die kan ik lekker op mijn gemakje gaan schrijven. Wilde eerst etiketten maar das zo onpersoonlijk en aangezien de enveloppen al snel komen heb ik tijd genoeg om te schrijven....

Hoe is het met jullie?

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, leuk zeg dat jullie de leesproef binnen hebben. Denk dat wij ook maar eens moeten gaan rondneuzen. Ik heb ook echt wat te veel gedaan. Niet goed voor mijn buik en rug :( Merk dat mijn lichaam nu toch wel echt zwanger begint te zijn inclusief buik ;) Vandaag gordijnen uitgekozen en besteld. Kon er niet mee wachten vond ze zo mooi :D Rustig aan doen, probeer ik ook ;) Maar vanavond eerst zwemmen.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Vandaag Thyrza een wat meer 6 maanden voedingsschema laten volgen :D ze kreeg eerst nog gewoon 5 flessen met soms een hapje fruit. Nu kwamen we op 4 flessen met een sneetje brood en een koekje :D vond ze wel lekker! Ben benieuwd hoe het nu gaat vanavond want we gaan haar voor het eerst niet wakker maken voor een fles. Ik hoop dat ze genoeg heeft gehad vandaag. Weet helemaal niet meer hoe dat bij Wesley ging maar die zat volgens mij ook op 4 flessen.

Ik had een schema van het cb en daarmee zou ze op 3 flessen komen maar 2 eraf vond ik wel wat ver gaan.

Nu vanmorgen bij het opstaan melk tussendoor fruit 'smirddags broodje en melk tussendoor koekje eind van de middag melk met avond eten een paar hapjes en net voor het slapen een fles. Moet genoeg zijn toch? Sommige van jullie zijn net uit deze fase die weten dat vast :D

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,

verwaarloos jullie wat hoor. Sorry. Drukke dagen weer met werken en thuis ook steeds van alles te doen. Vast heel herkenbaar voor de meesten;)

Deli: Matthijs krijgt nu 3 flessen. 's ochtends papfles. tussendoor koekje met wat sap. Dan 's middags fles met broodje. tussendoor fruithap. 's avonds avond eten met toetje en dan voor het slapen gaan papfles.
    Hier ook ineens gestopt met die 5e fles. Ging meteen goed. Zo heerlijkdat je niet meer wakker hoeft te blijven voor die laatste fles..

Vanmorgen was Nathan 5.30 wakker:$:( dus zo maar lekker vroeg slapen.

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    deli, ik zit al op 4 flessen sinds ze 4 maanden is. Maar dat kwam omdat ze zelf niet vaker wakker werd. Het zijn dan op advies van het CB wel flessen van 210 + 7. Maar heb het zelf wat aangepast.
    Ons schema hier is:
    07.00/07.15 uur wakker en fles 210+7
    10.30 uur fruithapje
    12.00 uur 180 + 6
    16.00/16.30 uur 210 + 7
    20.00/20.30 uur 180 + 6 + rijstebloem

Ik wil ook wat meer richting maaltijden gaan maar ik wacht het bezoek aan het CB nog even af. Over kledingmaat gesproken. Heb eergisteren wat rompers 62/68 van hema gekocht en daar verzuipt ze nog in. Dus wat ze nu aan 74 aan heeft is valt gewoon erg klein denk ik.

Juffie, toch nog niet helemaal lekker je draai gevonden. Is sinds de vakantie toch? Ik vind het ook heel moeilijk om me te motiveren voor mijn werk. Ik snap niet waarom want normaal vind ik het erg leuk maar ik kan mijn "drive" ook maar niet gevonden krijgen sinds de vakantie.

yo, leuk geboortje kaartjes. En lekker op tijd is ook wel fijn.

Mup, zwem ze!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dag: inderdaad niet echt mijn draai nog. Weet niet wat het is. Wil van alles maar ben 's avonds vaak bek af. Nu moet ik ook nodig naar bed;) Matthijs paar spooknachten gehad en Nathan steeds megavroeg wakker. WErkt ook niet mee natuurlijk. Ach gaat wel weer over. Nog 1 week werken en dan weer vakantie:D

Ga nu nog even wat inpakken voor morgen. Onze gastouder is er niet morgen dus gaan de jongens naar schoonzus en zwager. maar moeten ze nog eerder weg dus echt alles maar klaar zetten..

tot morgen!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, ja die kleertjes kunnen heel verschillend vallen he! Ik heb ook gewacht tot ze echt 6 maanden was met die maaltijdjes. Ze was gewoon tevreden met de fles dus dan kan het ook wel. Thyrza werd bijna nooit zelf wakker 's avonds voor de fles, wij hebben haar altijd wakker gemaakt en omdat ze het leeg dronk bleven we het doen. Mss hadden we 'm ook wel weg kunnen laten al maar goed, zo kan het ook. Mijn hubbie is altijd laat op dus die doet dan de laatste maar voor hem ook fijn als het niet meer moet.

@ Juffie, tja, tis druk meis. Hebben we allemaal last van hoor! En er zijn ook een aantal meiden die we niet meer zien of weinig dus het is heel normaal dat je ons verwaarloosd ;) Oei vroeg dag bij jou, hup naar bed joh!

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik duik ook mijn bed in. Fijne avond nog allemaal!
    Haan is niet thuis en de kids liggen in dromeland dus ik duik er ook in. Ben ook kapot.

Deel Deze Pagina