(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies,

Hoe is het hier?
    Had gisteren nog een heel bericht getikt om te plaatsen, maar toen liep de pc vast en deed het niet meer:(. Nu nieuwe poging, haan heeft er even naar gekeken en nu doet ie het weer. Hopen dat dat zo blijft:D

@ Melanina, wat gezellig dat je Zoey dan zo mee kan nemen naar je werk, en idd in de pauze dus nog even lekker knuffelen hihi. Heb je een beetje bij kunnen tanken?? Slaapt Zoey nu wel weer goed of was ze nog aan het spoken??

@ Mupkuh, ik loop precies een week achter je aan, ben nu 18 weken:). Ik kan me voorstellen dat je niet zomaar een extra band aan gaat schaffen dan, die prijzen liegen er niet om. Als die van de prenatal genoeg helpt is het toch goed? Wat leuk om weer met de babykamer aan de gang te gaan he?
    Hoe vind je meissie het nu op school?

@ Deli, wat lekker zeg een kort koppie:D. ZAl idd wel even wennen zijn. Keken de kids de volgende morgen niet heel raar?? Thomas keek de eerste keer echt zo van wat heb jij nou gedaan hihi.
    Wat vervelend dat je steeds in de file staat, hoop maar dat dat niet standaard wordt!! Hoe gaat het nu de ochtenden dat je moet werken? Helpt het om je niet te druk te maken?
    En je schema ziet er toch mooi uit? Als je meissie het hier goed op doet, zou ik het nog mooi even zo laten. Als ze straks meer gewent is aan ander eten verdwijnt die 4de fles vanzelf. Hoe is het vannacht gegaan zonder de laatste fles?

@ My faith, beterschap meid, wat ontzettend vervelend allemaal, dan lijkt de pech je te achtervolgen he? Dikke knuffel. Wel super van je meissie dat ze ondanks het ongemak zo haar best doet! Dikke knuffel.
    Het is idd wel druk met 2 kids, maar ook wel erg gezellig hoor. Alleen begint mijn bekken wat vervelend te doen, maar dat komt vast goed. Straks als er 3 kids zijn zal het wel aanpoten worden denk ik, maar ook dat went vast wel weer. Ze zeggen dat je dan alles weer kan, dus daar ga ik maar vanuit:D

@ Dag, wat fijn dat er bij Stan nog even niets te gebeuren hoeft volgens de uroloog. Heeft hij er nu ook nog last van of valt het nu mee? Hoop voor hem dat het in de pubertijd allemaal goed is....
    Wat vervelend dat je je niet kan motiveren op je werk, heb je enig idee waar het aan ligt?
    Hoe gaat het met de verkoop van jullie woning, nog resultaten na de huizendag??

@ Miranda, hoe gaat het nu meid? Kun je de nachten nog een beetje slapen met de kleine man? Hoe gaat het nu met zijn oortjes?
    Hoe gaat het eigenlijk met de andere kids? Heb je nog een beetje hulp van ze?
    En ik probeer idd wel zo vrolijk mogelijk te blijven al valt dat niet altijd mee;), maar de kids brengen zo weer een glimlach op mijn gezicht, Thomas met zijn prachtige uitspraken en Kayra met haar lachende koppie haha.....

@ Yojo, wat lekker dat je dus eigenlijk nog niets aangekomen bent!! Groeit je buikje nu lekker?? Gisteren een rustig dagje gehad? Ook wel eens lekker he? Kun je echt even bijkomen en het weer is idd niet om veel naar buiten te gaan, ach vind het ook wel weer gezellig moet ik zeggen...... En de geboortekaartjes dus al uitgezocht? Ben benieuwd. Leuk om er zo mee bezig te zijn he?

@ Juffie, we herkennen het helemaal hoor;). Te weinig tijd in de dagen hihi. Ik kan me voorstellen dat je het aan het eind van de dag wel gezien hebt. Hoop voor je dat je straks in de vakantie een beetje kan bijtanken en dan weer de energie en zin kan vinden voor de gezellige, maar drukke periode op school!! Dikke knuffel..
    En Nathan begint de dag dus ook al lekker vroeg, zou het aan de tijd van het jaar liggen? Thomas begint ook vaak om half 6.....

Hier gaat het allemaal even weer wat beter. Heb al 2 nachten bijna doorgeslapen. Alleen Kayra kwam nog een keer, maar als dat alles is. Ze hebben afgelopen nacht alle twee de hele nacht in hun eigen bed geslapen, Kayra tot half 6, Thomas tot 6.45. Heerlijk. Kayra sliep bij mij nog even weer tot 6.30, dus mag niet klagen:D. Ben ook 2 middagen met de kids naar bed gegaan en heb ook toen bijna 1 1/2 uur liggen slapen!!! Voel me net een oud wijf, maar knap er wel van op:p.
    Ik ga nu Thomas klaar maken voor school, hij heeft er alweer zin in en ik heb lekker een ochtendje met Kayra:D

Dikke knuffel Liena

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena *deli doet een vreugdedansje* Wat heerlijk meid! Je hebt helemaal gelijk dat je naar bed gaat 's middags joh! Als ik jou nachten had zou ik de hele dag op de bank liggen!! Hopelijk gaat het zo door meis, kun je wat meer bij tanken! En die middagslaapjes moet je er gewoon inhouden hoor! Wat mijn haar betreft; Wesley keek niet raar, typisch een man; hij zag het niet eens ;) Vannacht prima gegaaan, heb niks gehoord tot vanmorgen 7 uur, toen kwam Wesley en ik heb Thyrza een kwartiertje later wakker gemaakt :D

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh!!

Liena, goed zo! FF lekker bijtanken en idd die middagen lekker mee blijven pakken.

Deli, goed van Thyrza!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo...

Liena... Super zeg van die 2 kleine doerakken van je! Nu proberen vol te houden. Hoop zo voor je dat ze dit vast blijven houden. En je zou gek zijn als je die middagdutjes niet mee zou pakken. Ik dacht gistermiddag ook: bekijk t allemaal maar ik ga liggen. Chris is toen met Divano naar zijn ouders gegaan en liet mij slapen. Heerlijk hoor. Ik voel me dan ook n oud wijf maar gisteren voelde ik er niks bij.

Met mij gaat t redelijk. Ben nog steeds thuis van t werk... begin maandag weer maar alles doet zeer. Mijn hoofd en keel en spierpijn onder in mijn rug. Maar goed... morgen heb ik n verjaardag dus kan mama niet ziek zijn he.
    Divano sliep gisternacht heel slecht. Gisteravond was ie ook tegen aan t stribbelen. Chris ging er voor hem uit en die deed 3 pogingen om Divano terug in bed te leggen maar helaas dat werkte niet. Toen kwam ik erachter dat Divano misschien wel koud ligt, dus naar beneden om zijn fleecedekentje te pakken. Ik sloeg die om hem heen, wiegde hem nog n beetje in en hij was vertrokken. Legde hem in zijn bedje en warempel.... hij sliep! Dus wij terug naar bed en ik tegen Chris mopperen dat t te koud voor hem op dat kamertje is. Nou... onze kleine man heeft HEEEEEEEEEEEL de nacht doorgeslapen en ook nog eens in zijn eigen bedje!!!
    Vanmorgen om 08.00 uur kwam ie er pas uit.
    Last van zijn oortjes... nee merk niet dat ie er last van heeft dus ik was er eigenlijk op tijd bij. Ik weet nu gewoon dat als DIvano zo blijft krijsen 1 a 2 uur en n stuk dat ik ermee naar de ha moet want dan is er echt iets aan de hand met hem.

Met de andere kids gaat t erg goed. wordt n spannend jaar dit jaar hier in huis want Gyani zit nu in groep 8 en moet dus n school gaan uitzoeken. Zelf zit ie al richting havo/vwo te denken. Dat denk ik al 2 jaar aan want leren kan hij gezien zijn rapportcijfers van de afgelopen jaren!
    Dus nu moeten we n school gaan zoeken. SPannend dus!
    Zelf heeft ie er 2 op t oog dus daar gaat ook onze aandacht naar toe met de open dagen.
    En ja... ze helpen me nog steeds maar nu is t voornamelijk dat de kids DIvano entertainen en dat ik dan de spullen kan pakken enzo. Dat is wel zo makkelijk. Ook als ik met t huishouden of koken bezig ben dan vermaken de kids de kleine man!
    Ook de vriendjes en vriendinnetjes die ze meenemen spelen met Divano. Schitterend om te zien. S'avonds is Gyani de pineut want dan ligt Gyani op de kleed op de grond en Divano kruipt dan boven op hem of steeds eroverheen. Dan krijgt Gyani "klappen" in zijn gezicht van Divano. Dan zeg ik: moet je "boos" zeggen: nee Divano dat mag niet!. Dan zegt Gyani: dat kan ik toch niet zeggen mam, dat is zielig. Hij is nog maar n baby!!!
    Lief van ze!

Ik ga meiden... mijn schoonzusje wil mee n broodje eten met ons in de stad dusssss... ik ben lekker eten!!!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, smakelijk eten!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miran, fijn dat Divano verder geen last van z'n oren lijkt te hebben. Voortaan maar meteen hem lekker warm in bed leggen, hopelijk gaat hij dan direct tevreden slapen! Leuk he, hoe die kids met elkaar om gaan, hahaha... Eet smakelijk!

@ Dag, hoe'st bij jou??

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, met Vanisha gaat het gelukkig heel goed op school. Geen traantjes meer gelukkig. De juf zei dat ze het ritme heel goed oppikt en het wel lijkt of ze al maanden meedraait.
    Heerlijk zeg dat je al 2 nachten door heb mogen slapen. Is wel even bijtanken nu hé!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is rustig hier? Waar is iedereen gebleven?

Heeft hier iemand ervaring met Centerparcs in Belgie De Haan bij Plopsaland?

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    fijn weekend allemaal!!!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wij zijn in juni geweest. Echt niet cp zoals je dat gewend bent. Er was geen entertainment en geen bediening. Wel super mooie huisjes dat wel. En een ideale tramlijn waar je spotgoedkoop mee weg kan.

12. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hey goedemorgen dames!

Ik lees alles mee hoor!
    Mijn spannende dagen moeten nog komen.
    Ik doe rustig aan deze maand, kan ik beter wel doen na al die vermoeide dagen poeh!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dames....... Waar is iedereen??? We zijn niet van het mooie weer aan het genieten toch ?! :)

Goedemorgen!

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh, ben er wel hoor maar heel druk!!!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, dan denk ik dat het toch de Huttenheugte gaat worden voor ons. We gaan mijn met ouders weg en toch wel handig als er gewoon bediening enzo is. Helemaal omdat de kleine dan 3 maandjes is ongeveer.

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies,

Hoe is het hier met iedereen? Het is rustig geweest het weekend met tokken!!

@ Deli, bij mannen valt het idd vaak niet op als je naar de kapper bent geweest;). Het was heerlijk om die 2 nachten door te slapen, helaas zijn de nachten nu toch weer zoals voorheen. Maar goed deze 2 hebben we weer te pakken nu hopen op meer!!
    En Thirza pakt haar "nieuwe"ritme dus meteen goed op? Lekker hoor.

@ Dag, suc6 met werken. Gaat het alweer wat makkelijker, of moet je je er nog steeds toe zetten?

@ Miranda, ben je weer opgeknapt meis? Vandaag dus weer aan het werk, en als het nog niet gaat gewoon weer aan de bel trekken.
    Voor jullie dus een spannend jaar, de kids worden groot! Al denken over het voortgezet onderwijs poeh......
    Wij kregen vorige maand al een brief dat we vast konden rondkijken voor een basisschool voor Thomas. Zo raar om dat te lezen, hij is nog niet eens 3. Maar een goede voorbereiding is natuurlijk het halve werk;).

@ Mupkuh, wat lekker dat ze het al zo leuk heeft op school. Met Thomas heeft dat lang geduurd!! Maar nu gaat het gelukkig ook goed en zegt hij vaak dat hij zin heeft om naar school te gaan:). Dan ga je zelf ook veel fijner weer naar huis. Wel merk ik dat hij daar dingen oppikt waar we even aan moeten wennen. ZO kwam hij een poosje terug thuis en zei"mijn papa is een dikke sukkel:$". Had hij van een jongetje gehoord zei hij ...... Tja dat krijg je nu natuurlijk ook ;).
    Centerparcs in België ken ik niet. Kan je geen advies geven. Maar leuk om straks weer even weg te gaan.... Kun je alvast naar uitkijken!!
    En jij al bijna de 20 weken echo! Spannend hoor.

@ My faith, lekker rustig aan doen meid! Dikke knuffel. Hoe gaat het nu met jou en de kleine meid??

@ Yojo, alles goed bij jou? Nog maar een poosje en dan krijg je de baby-spulletjes al binnen of niet? Heb je de babykamer al zover klaar??

Hier gaat het allemaal redelijk. De afgelopen nachten waren helaas weer beroerd. Erg vaak wakker en heel onrustig. Wordt een beetje vervelend. Vanmorgen nog de vk gebeld. Had heel erge buikpijn en dat duurde even en trok dan weer weg. Ws is het de bm die groeit, moet het even aankijken en anders terug bellen.
    Haan is nu lekker thuis, hij heeft nachtdienst, dat is dan weer wat minder, maar heerlijk dat hij nu wel thuis is;).....
    Meiden ik ga er weer vandoor, kom vanaaf nog wel even tokken.....
    Dikke knuffel Liena

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant

Ja idd. Op zich is t niet erg dat je je eigen drinken moet halen maar prakisch is t niet....

Wij gaan naar Heijderbos. Is ook een erg leuk park zeker voor Vanischa dan. Hele leuke jungle hebben ze daar.
    We gaan pas in april maar heb er nu al zin in!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Liena! Over zes weken krijgen we alle spullen binnen. Ga vanmiddag nog een paar kleine dingen halen en dan is alles compleet. Voor zover als nu dan. Alleen kraampakket nog. Maar volgens mij krijg ik dat van cz.
    De babykamer is klaar om ingericht te worden. Alleen nog een keer stoffen.

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen dames!
    Hier laatste weekje vakantie! Dus nog even van genieten. Gister samen naar de film geweest. De bende van Oss. Die viel ff vies tegen...maar wel gezellig samen weggeweest!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, heiderbosch zijn we volgens mij vorige keer geweest. We vinden het nu leuk om bij Plopsaland in de buurt te zitten zodat we daar dan een dagje heen kunnen gaan. Heb niet zo'n zin om 4 dagen lang te zwemmen en ook nog de fungeren als melkfabriekje ;)

@ Liena, of wat vervelend zeg van de buikpijn hoop dat het niks ernstigs is. Is je nacht gewoon onrustiggewees kwa nadenken of kwa pijn aan je buik. Hoop dat het snel over is :(

Deel Deze Pagina