(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Ik had gisteren dus me eisprong dus me banner maar even aangepast alleen nu staat er vandaag eisprong.
    Klopt het dat je NOD nu ook verplaatst of niet?

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, dan gaat het moeilijk worden ;) Een leuke Plopsaland met een slecht park of een wat minder Plopsaland met een leuk park :) Drouwenerzand ziet er ook heel leuk uit. Zit daar ook een Centerparcs in de buurt?

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Myfaith, dan kan het zijn dat je nod ook verplaatst licht eraan wat je als LF hebt aangegeven.

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Mup hasselt schijnt ook leuk te zijn. Weet alleen zo niet welke centerparcs er in de buurt is.

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Bekijk bijlage 189579

FF spammen. Vanochtend foto's wezen maken voor op het doopboekje. Familie van mij heeft een mooi toestel en vind het leuk om foto's te maken. Vond zelf deze erg mooi en dan in zwart wit.

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mooi Dag!

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dag, mooie foto :D

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Liena, ik heb nog steeds wat last van mijn onderbuik en zere borsten maar heb verder gewoon los gelaten. Deze week moet ik weer stoppen met de pil en dan hoop ik dat mijn menstruatie normaal is. Ja lichte slapers :( altijd lastig. Ik ben zo vertrokkenen maar hoor ook alles hoor! Ja en wat jij zegt, bij mama doet wonderen. Dat ken ik dus niet zo, Wesley wil 'snachts wel altijd in z'n eigen bed. De paar keer dat hij ziek was en we hem mee naar ons namen wilde hij direct weer terug.

Wij gaan eten.

@ Dag, supermooie foto meis!!!!!

9. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Eet smakelijk! Hier staat de boerenkool ook te pruttelen.
    Haan zal zo thuis zijn en ik moet nog ff een mopperkontje naar bed brengen.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh boerenkool; eet smakelijk!! Wij hadden makkelijk brood en ik heb macaroni gekookt voor morgen. Was de hele middag op pad en we hadden allemaal niet zo trek :(

Hier zijn we allemaal niet fit, snotteren, hoesten, last van de darmpjes en keelpijn, bleh! Maar eens kijken hoe de nacht gaat met de kindjes en of ik morgen ga werken.

Nu nog even wachten tot het een redelijke tijd is om naar bed te gaan want Wesley is super-moe! Maar kan 'm moeilijk om 18.00 uur in bed legge

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deli beterschap met iedereen!!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden!

Deli: beterschap voor jullie. Nathan was ook niet meer te genieten. Is dan echt even volhouden tot 19.00. Uiteindelijk ging het na het douchen weer prima en nu ligt hij net.. Ligt nog te zinnen in bed:D

Liena: wat raar he de ene nacht goed en de andere nacht drama. Snap je toch niets van?

Dag: leuke foto!

miranda: ook al leuke foto's.

My: als je eisprong een dag eerder is zal je NOD waarschijnlijk ook een dagje eerder zijn.

Fijne avond allemaal!

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedenavond meiden...

Dag... zeer mooie foto van Laura en helemaal als die zwart-wit is. Staat ze keurig op! Ze ziet er trouwens ook goed uit zeg!!
    Een echte knapperdje!

Deli... beterschap toegewenst bij jullie in t gezin. Hopelijk valt de nacht niet tegen.

Liena... vind t ook erg raar hoe de nachten soms gaan. De ene keer beter dan de andere. Wordt er zo moe van (hahaha afgepakt van kabouter Lui)
    Er komen vast en zeker wel betere tijden aan voor je!

Juffie... hoe is het met jouw en de kids? Druk of valt t allemaal wel mee?
    Hoe bevalt je nieuwe klas? Zijn ze n beetje lief tegen de juf?
    Welke leeftijd hebben ze?

My... wordt weer spannend voor je dus. Wanneer krijgen jullie de uitslag van haan's kwakkie?

All... Divano is echt op onderzoek uit. Hij loopt al langs de tafel maar probeert nu om van tafel de bank vast te pakken. Gisteren zat ie op de eerste trede van de trap en vandaag probeert ie om op de bank te klimmen. Hij is zo snel in zijn ontwikkeling. Moest vandaag naar CB. De dokter vroeg: hoe gaat t met Divano? Ik zeg: veelste snel allemaal. Kan ie niet gewoon nu 1 jaar zo blijven???? Hij begon te lachen en zei: dat vragen alle mama's!
    Hij had weer keurige cijfers. gewicht: 8930 gram en lengte: 70,5 cm. Hij gaat idd erg snel volgens de dokter. Ach... ik hou t nu wel netjes bij in t boekje dus we zullen zien wanneer de volgende ontwikkeling is. Ik wil wel zeggen dat ik dus nu idd nog maar op 3 flessen per dag zit met Divano en dat de laatste fles om 19.30/20.00 uur is. Hij gaat weliswaar met veel tegenstrijd pas om 21.30 uur slapen maar krijgt geen fles meer. Dus dat is de volgende fase waar hij doorheen moet. Ben benieuwd wat mijn nacht gaat brengen.

Ik doe nog ff 1 spelletje en dan slapen... morgen de wekker om half 7 weer! Trusten meiden!

14. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    @Miranda, ja wat gaat dat hard he ineens!

Als goed is na het weekend misschien wel eerder...?
    Zal eens vragen of Haan vrijdag even een belletje wilt plegen.
    Je weet maar nooit, des te sneller ik na gynaecoloog kan:).

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen!

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    haaaaaiiiii,

Druk op mijn werk dus weinig tijd.

Miran, wat is divano een vlugge zeg!! Mooie foto ook van je ventje. Wat een vrolijkheid.

my, een belletje kan geen kwaad. Wie weet hebben ze de uitslag al.

juffie, zal je altijd zien als ze zo moe zijn liggen ze nog een tijd wakker in bed.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo weer terug van therapie. Heb een hoop oefeningen meegekregen. En moet mijn werk doseren....ehm weet nog niet hoe ik dat moet gaan doen.... Moet eigenlijk om de paar uur even gaan liggen om mijn rug te ontzien.....mijn baas ziet me aankomen....

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Yoyo als je het niet doet heb je kans dat je nog voor je verlof er helemaal uit bent hoor
    Ga anders tijdens slaapdienst ff lekker bij de kindjes slapen deed ik toen ook en bij ons alle zwangere
    Zo ie zo mag je niet meer tillen enz dus ook daar moeten ze rekening mee houden en dan 2 uurtjes rust als de kids op bed liggen . Of werk je bij de babys????

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja werk bij de baby's das t moeilijke.....maar heb nu nog een paar dagen vrij. Ma en di werken en woe terug. Zal t er dan nog eens over hebben.

Deel Deze Pagina