Heey kippies Hoe gaat het hier met iedereen?? Heb even niet de puf om op iedereen te reageren. Wilde alleen wel even wat van me laten horen. Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Afgelopen nacht heeft Kayra doorgeslapen. Thomas helaas niet, maar goed in ieder geval één van de 2........ Morgen kom ik nog wel even tokken.... PS. Nog even een vraagje. Hebben jullie nog een beetje tijd voor jezelf om nog een hobby oid te doen? Zo ja hoe doen jullie dat dan??? Ik had het er vandaag over met Haan en we komen op het moment maar weinig tot niet toe aan hobby.
hey meiden, miranda: heb een leuk klasje! Groep 5/6. Zitten wel een paar boefjes in maar dat is niet erg. Echt een gezellig groepje! Wat is Divano trouwens vlot zeg. Knap hoorA. Verder is Matthijs net iets groter zie ik.. Maar die zat geloof ik net boven het gemiddelde nu. Yojo: hmm dat wordt wel lastig op je werk ja. liena: hobby?? hmm heb ik eigenlijk ook niet echt. Ben al druk genoeg met werk, kindjes en huishouden. de avonden vind ik het heerlijk om gewoon beetje te laptoppen, boekje te lezen of tv te kijken
Liena... ik heb ook niet echt n hobby maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik 1x in de week met mijn schoonzusje de stad in ga om n broodje te eten. S'avonds probeer ik (en dan praat ik over alleen in de wintertijd) met de kids om op de wii n spelletje te doen en meestal is dat n bordspel en soms is dat dansen (wat gepaard gaat met veel lachen natuurlijk) Verders geen hobby's hier in huis. Zo af en toe lekker samen met de motor weg zonder kids dat is ook wel erg lekker hoor! Juffie... Divano is idd erg vlot. Ben er ook niet altijd blij mee. Maar is wel leuk om te zien wat ie al kan. En hoe hij er dan bij kan kijken maakt t helemaal schitterend. Dat zag ik ook ja dat Matthijs en Divano niet veel meer schelen nee. Zo hard als dat Divano in t begin ging zo rustig gaat ie nu hahaha gelukkig voor mama! All... wat ben ik trots en blij met mijn haan. Hij heeft verduisteringsgordijnen op Divano (en ook dus op onze kamer) zijn kamer gehangen. Er kwam licht van de lantaarnpaal binnen en daardoor slaapt Divano slecht (denk ik, moet nog beaamt worden hoor). Nu heeft ie om half 8 de laatste fles gehad en ligt sindsdien al in bed. Normaal sliep ie dan maar n halfuur tot 3 kwartier maar nu slaapt ie nog steeds. Moet nu ook wel want mama ligt ook al in bed met de laptop. Chris heeft nl nachtdienst en dan kruip ik ook om 21.00 uur in bed. Heerlijk met dit weer!!! Dus hopelijk net als afgelopen nacht n goede nacht. Liena... ook voor jouw meis een goede nachtrust zonder stoorzenders toegewenst!
Goedemorgen meiden... Nou... Divano heeft op zich goed geslapen. Hij heeft meerdere keren n kik gegeven omdat ie speen kwijt was maar is niet wakker geweest of echt gehuilt. Hij slaapt nu nog en soms "huilt" ie wat in zijn slaap. Ben benieuwd tot hoelang hij slaapt vandaag. Zelf vond ik die donkere rolgordijnen ook wel heerlijk hoor alleen zag ik dus geen hand voor ogen en liep ik vannacht 1x tegen de deurstijl omhoog hahaha. Dus daarna liep ik door de kamer door alles met mijn handen te voelen. Om half 7 liep mijn wekker af. Ikzelf ben gisteren om 22.00 uur in slaap gevallen. Ik was kapot! Al met al heb ik toch zo'n 8 uur geslapen... dat is veel voor mijn doen en vond t ook heerlijk. Vanavond maar weer doen als Divano t weer toelaat.
Even een zwaai, ben zelf nog steeds niet helemaal fit. Lag gister om 20.45 in bed, lekker snotteren en keelpijn etc. bleh! Vanmorgen met beide kindjes naar het cb en Wesley krijgt een herkansing voor de ogentest. @ Hobby's; tja, in principe hebben we de avonden aan onszelf maar dan zijn er nog altijd wel dingen in huis te doen en om 20.30 uur laat ik alles vallen en ga over op de rust-stand We willen eigenlijk beide wel weer een avond gaan sporten en dat kan ook prima dan. Maar echt hobby's, nee?! @ Liena, maar ik begrijp dat jullie geen tijd hebben voor hobby's dat komt dan omdat de kindjes 's avonds ook onrustig zijn?? Of hebben jullie de avond wel voor jullie zelf? @ Miran, verduistergordijntjes zijn ook wel lekker he! Hopelijk worden de nachten nu beter! @ all, ik ihou het hier even bij...als we bbij het cb zijn geweest laat ik nog even wat horen.
Goedemorgen! Hobby's ja hardlopen, of ik ga als me dochtertje op school zit. Of Haan en dochterlief gaan mee op de fiets.
Vandaag weer goedgekeurd bij het cb. Zo uit mijn hoofd was ze 7300 gram en lengte weet ik zo ff niet meer. Zal het straks ff opzoeken. Liena, hier wel hobby hoor! Mijn paardjes en haan heeft zijn vliegen en die gaat op donderdagavond darten. Ik ga op maandagavond paardrijden, dinsdag zijn we samen thuis. Woensdagavond is haan werken. Donderdagavond is haan darten en vrijdag, zaterdag, zondagavond lekker samen en zaterdag overdag gaan we allebei onze hobby uitvoeren. Haan is dan hele dag op de vliegclub en ik ga lunchen bij mijn ouders met de kids. Leg ze daar dan op bed en dan ga ik paardrijden. Nu heb ik het geluk dat ik ze straks aan huis neer kan zetten dus ook al is haan dan niet thuis dan kan ik als ze op bed liggen toch met de babyfoon aan de stallen in. Heb het wel op een lager pitje moeten zetten maar ik kan er wel mijn ei in kwijt. Haan en ik zien elkaar doordeweeks dan wel niet zo vaak maar daarvoor houden we de zondag altijd voor onszelf. Met een beetje creativiteit is er wel een oplossing te vinden om tijd te maken voor je hobby. Het probleem is wel dat je echt tijd moet maken anders gebeurt er niets. Miran, oei pas op in het donker. Wel fijn die verduisteringsgordijnen. Ik hou ook van lekker donker slapen.
Dag... het is idd rustig de laatste dagen. Nu moet ik zeggen dat ik er ook niet altijd ben hoor maar ik merkte t ook op. Ik ga zo lekker boven in mijn bedje liggen met de laptop. Divano slaapt al vanaf half 8. Ben weer heel benieuwd wat de nacht gaat brengen. Gyani zit nu nog ff op de wii. We hadden samen levensweg gedaan op de wii en nu gaat hij naar bed en ik naar ons eigen bedje. Ben gebroken. Morgen nog 1 dagje werken en dan weekend. All... ik krijg steeds meer n hekel aan t werk. Niet zo zeer t werk zelf maar de regeltjes. Ik bedoel te zeggen... t eerste kwartier krijg je niet uitbetaald omdat dat eigenlijk de rit van huis uit naar eerste kind is. De betaling start bij 1e kind zullen we maar zeggen. Maar Giuliano rijdt vanuit huis gelijk met mij mee. Nu krijg ik die ook niet betaald. In t 1e kwartier heb ik al 3 kinderen in mijn busje zitten van de 6. Dit vind ik eigenlijk hele grote onzin. Dus daar zit ik tegen aan te hikken. Heb besloten om dus per 1 -1-2012 te stoppen.
Miran dat had je toch al langer besloten? Of heb ik dat weer gedroomd? Ik ga slapen...morgen drukke dag! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen... Yo... je hebt t niet gedroomd hoor. Maar ben met Chris aan t wikken en wegen geweest en nu is t definitief als t aan mij ligt. Daarbij heb ik nog even mijn zwager aangesproken omdat er in mijn contract niks over opzegtermijn staat en hij werkt er al 25 jaar. Hij zei dat ik maar 1 maand van te voren hoef op te zeggen. Dus daar ga ik dan ook vanuit. Vind t wel weer n gek idee hoor om thuis te zijn bij de kids. Maar wel lekker stel dat er 1 ziek is ofzo dan is wel mama aanwezig! All... wou gisteravond op tijd naar bed. Lag er al om kwart over 9 in en Divano begon ineens te huilen. Ik moest er mee naar beneden omdat hij zo erg huilde. Uiteindelijk is ie om 23.00 uur in slaap gevallen. Dus kon ik ook toen pas naar bed. Heb hem geen flesje meer gegeven want ben blij dat ik van die late voeding af ben. Nu nog de avonden terug en dan ben ik n tevreden mens!
Goedemorgen meiden, allemaal lekker geslapen? Ik echt niet, heb flink liggen malen. Gister 20 weken echo gehad. Dat was echt weer super, alleen jammer dat degene die het apparaat bediende, het niet mooi scherp gesteld had Ze moesten flink lang kijken bij het hartje en het blaasje. Uiteindelijk zelfs iemand bijgehaald. Maar alles was goed gelukkig dus niks aan het handje
Hoi @Miranda, dus je moet dus nog een maandje werken begrijp ik? Ja het lijkt dan altijd wel zo dat je daar dan naar uit kijkt. Ik ben juist op zoek naar meer werk, wil heel graag partime werken. Werk nu 2 ochtenden in de week mogen wel 5 ochtenden zijn. @Mupkup oh dus je had niet echt duidelijk beeld wat jammer nou. Daar zit je ook niet op te wachten het zo een speciaal moment. Hopelijk is je volgende echo wat duidelijker . Hier z'n gangetje, gisteren weer op me nichtje gepast. Het was erg gezellig ze staat nu bij tafel stoer hoor! Ze word donderdag 1 jaar wat gaat het hard Haan word dan 31. Gisteren weer hard gelopen, na 9 dagen zere teen te hebben gehad. En had keurig gelopen 5 km in 28 min, geen last van me teen. Me nagel zit nu wel los in het midden en word blauw ik wacht het af hopelijk komt er weer een mooie nagel voor terug.
Ik kom even ego doen, hopelijk straks nog even reageren maar ben nu druk met de kindjes. Gister op het cb ging alles goed, Wesley werkte heel goed mee met de ogentest en die mevrouw vroeg wat er de vorige keer niet goed ging maar toen deed hij niets! Zijn ogen zijn iig prima! Thyrza doet het ook heel goed, ontwikkelt prima en doet veel dingen die ze nog niet zou moeten kunnen dus dat gaat prima. Haar cijfers; 8760 gr en 70.6 cm. Net onder de bovenste lijn in de curve zit ze met zowel gewicht als lengte dus dat is prima in verhouding!
Heey kippies @ Yojo, Veel suc6 vandaag, hoop dat het allemaal een beetje lukken wil. Heb je al met je baas kunnen overleggen hoe je het evt wat rustiger aan kan doen zo af en toe?? @ Miranda, fijn dat je er voor jezelf uit bent wat betreft je werk. Kan me voorstellen dat het ook wel een stukje rust geeft. En idd belachelijk dat je het eerste kwartier niet betaald krijgt, helemaal omdat je dan de bus al vol hebt...... Gek hoor.... En Divano gisteravond dus ook onrustig? Heeft natuurlijk ook veel te verwerken, hij kan al zoveel!!! @ Mupkuh, wat fijn dat de 20 weken echo goed lijkt, is toch altijd weer een spannende echo!!! En weten jullie nu ook wat het wordt, ben niet nieuwsgierig hoor. En dus niet zo'n goede nacht gehad?? Vervelend dat je dan zo ligt te malen he?? Dikke knuffel @ Dag wat heerlijk dat je toch tijd kunt vinden om lekker met je hobby's bezig te zijn, wordt er bijna jaloers op. Het is hier meer dat we het idee hebben bijna geen tijd meer voor onszelf te hebben. Mss toch meer proberen om dit voor elkaar te krijgen...... Wat een mooie cijfertjes weer bij Laura, ben nu ook wel benieuwd naar haar lengte hihi..... @ Deli, hoe gaat het nu? Voel je je weer wat fitter dan gisteren? Wat goed dat Wesley nu wel mee wilde werken en alles dus goed is. En Thyrza doet het dus ook prima!! Geniet er lekker van.... @ My faith, sportief hoor, 5 km hard lopen. En haan en je nichtje zijn dus op dezelfde dag jarig? Wat grappig.... Ik las dat je nu 2 ochtenden in de week werkt?? Wat voor werk doe je dan? @ Juffie, ik kan me voorstellen dat je 's avonds lekker onderuit op de bank gaat zitten hoor, valt ook tegen om dan nog vanalles te moeten he? Hier vannacht weer een drama-nacht gehad. Thomas wilde eerst niet slapen en toen hij eenmaal sliep was hij om 1 uur alweer bij ons. Kayra kwam vanaf 0.00 uur iedere 3 kwartier, dus moet zeggen dat ik wel een beetje moe ben. Vanavond lekker op tijd onder de wol. Kayra had hiervoor trouwens 2 super-nachten gehad... Komt vanzelf goed. Nu nog een keer tegelijk en dan hebben we niets meer te klagen haha.... Vandaag de mensendieck maar eens gebeld. Kan bijna niet meer lopen door de pijn in mijn rug/heup. Ze zullen me zo snel mogelijk bellen voor een afspraak..... Met de kleine lijkt alles zover goed te gaan. Begin het steeds meer te voelen en dat is wel weer een heerlijk gevoel hoor!!! Nu gaan we even een broodje eten. De kids hebben volgens mijn trek want die staan hier al met chips. Laten we eerst maar even brood eten.... Meiden allemaal een fijne dag en tok snel!! Dikke knuffel Liena
@ My, het is altijd leuk om je beepje te zien. Maar idd op een onduidelijk beeld zit je dan niet te wachten. Hopelijk dat de volgende echo een stuk duidelijker is @ Liena, we weten wat het word. Maar we verklappen het aan niemand Probeer dan ook te zeggen dat we het niet weten. Heeft er hier iemand ervaring met Greetz heb net een heel leuk kaartje gezien en ook een proefdrukje besteld.
mup, wel ervaring met greetz maar niet met geboortekaartjes bestellen. Tot zover heb ik nooit problemen gehad. Stuur alle felicitatiekaarten met greetz en heb nog maar 1 x gehad dat deze niet is aangekomen. Liena, o ja de lengte ze was 69 cm en 7300 gram. Met haar gewicht precies op de lijn en haar lengte net iets boven de gemiddelde lijn. Tja, kan ook niet altijd tijd vinden maar heb geleerd er dingen voor aan de kant te zetten zodat ik wel kan gaan rijden. Dus het huishouden blijft dan wel eens een dagje liggen. Maar ben een stuk prettiger mens als ik mijn ontspanning af en toe heb. Zijn jullie 's avonds dan beiden in de weer met de kids?? Op maandag is het altijd strakke planning bij ons maar het gaat wel altijd goed. Haan komt thuis om 18.15 uur en dan eet haan met Stan en ga ik gelijk de deur uit. (ik zorg dan dat ik vast gegeten heb) Haan ruimt de tafel af en zorgt voor Stan (bad en bedtijd) tot ik rond 20.00 uur weer thuis ben. Dan spring ik snel onder de douche en zorg ik dat Laura fles krijgt en in bad en naar bed kan. Rond 21.00 uur zitten we dan alsnog samen op de bank een filmpje te kijken . Probeer anders eens haan met de kids te laten zijn zodat jij even lekker in bad kan om mee te beginnen......als dat goed gaat kun je op vaste tijden iets (thuis) aan hobby doen wat je leuk vind.
Is inderdaad een mooie verhouding! Fijn dat ze het zo goed doet. Maar dan snap ik niet wat ik met de kleertjes doe als jij Thyrza nog in 68 krijgt. Ik doe ze toch niet in de droger maar alle shirtjes worden nu toch echt aan de korte kant behalve het Hema spul. Daar past ze alles van 62/68 nog van. Shirts 74 zijn de mouwen nog wat lang maar bij haar bovenlijf heeft ze het nodig. Broeken gaan in 68 nog prima. Fijn dat Wes geslaagd is voor de ogentest! Toch altijd weer een geruststelling. Ik ga even hard aan het werk!! Is echt een k..dag vandaag. Zo veel werk en krijg niets gedaan.
jeeej vakantie! Liena: wat balen van je rug/ heup. hopenlijk gaat therapie wat verlichting geven. Rustig aan doen is natuurlijk geen optie met 2 kleine kindjes. miranda: Goed inderdaad dat die laatste voeding eraf is! Nu nog een rustige avond en mama is helemaal blij deli: mooie cijfertjes.. en goed van Wesley dat hij de ogen test goed gedaan heeft! onze gastouder is ziek.. lastig hoor. GIsteren kindjes bij opa en oma en nu bij schoonzus en zwager.. Mijn zwager komt ze nu brengen doeg
Oh meiden, kom er niet aan toe om te reageren, heb wel gelezen. Mijn neefje is hier te logeren dus dat is een drukke boel nu! Ik ga Thyrza op bed liggen, mss tot vanavond!