(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zo, ik ben lekker thuis van een dag heeeeeel hard werken. Ben er helemaal gejaagd van. Gelukkig neemt haan frietjes mee naar huis en dan gaan we daarna snel even met de kids winkelen.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ all, zo te lezen hebbenjullie allemaal een druk dagje gehad. Dus een heel fijn en relaxed weekend gewenst.

Ik heb morgen mijn vrijgezellenfeestje. Heb er super veel zin in!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Mup... gefeliciteerd meis met je 20 weken!!!
    leuk zeg... n vrijgezellenfeestje! Die heb ik nooit gehad. Maar wat gaat t nu hard dan... je gaat dus bijna trouwen nu!

Dag/Deli... dan is Divano niet hard gegroeid de laatste tijd. Hij zit nu ook op maatje 74. Wel heb ik vandaag kledingmaatje 80 voor hem gekocht maar die moet ik nog omslaan want die is nog veelste groot. Ik had spijkerbroekje van de hema gekocht en in de droger gedaan... die zijn nu wat korter vandaar grotere kledingmaatje.

All.... moet zo lachen met Divano zeg! Wij hebben zo'n digitale kastje met veel meer zenders. Nu zit daar dus ook jimjam op. Daar is heel de dag door tekenfilmpjes op zoals bob de bouwer en de rubbedubbers. Nu is er ook n filmpje van jarmies. Kijk maar eens hier Jarmies - JimJam
    Nou... had ik die gisteravond dus ook opstaan toen hij wakker was en ik eigenlijk wilde slapen. Hij zat me toch te schaterlachen en hard!!! vanmiddag weer opgezet voor hem en weer lag hij blauw van t lachen. Chris en ik moesten er ook om lachen maar niet om t filmpje maar gewoon om hoe geweldig hij kan lachen.
    Ik heb zitten genieten van hem... schitterend zeg!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou, ik zit TVOH te kijken en de kindjes liggen allemaal in bed. Wat een drama zeg die 2 jongens, ik was met etenstijd al helemaal kapot! Mijn neefje is echt nog dwarser als Wesley en deed behoorlijk brutaal steeds dus ik had 'm al goed aangepakt en op de trap gezet en mijn haan ook een paar keer. Toen ze moesten slapen wat het drama maar gelukkig hield m'n haan zich met hun bezig en is een uur druk geweest om ze in slaap te krijgen. Of gewoon stil te krijgen :D Om half 9 waren ze stil. Wat een mannetjes zeg.

Hopelijk vannacht geen gekke dingen en dan morgen middag maar even wat bij slapen want ben nog steeds super verkouden en al een paar dagen vroeg op en moe.

Dus ik zwaai vanaf hier weer en kom morgen nog wel even kijken. Fijne avond en fijn weekend!!

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... wat erg dan he? Ik heb oppaskindjes gehad die o zo brutaal waren! Verschrikkelijk vind ik dat. Maar goed... ik heb nu n dochtertje die zoooo brutaal is. Ze had van Chris al 1 week straf gekregen maar toen zij zo'n grote brutale mond tegen mij opstak gaf ik haar nog 1 week bij. Chris zei: wie hebben wij nu t hardste? Haar of onszelf? Ik zeg: ik hoop uiteindelijk haar op de lange termijn. Iedere keer dat ze n grote mond heeft of zo uitvalt tegen 1 van ons krijgt ze er n week bij. Ze mag dan met niemand afspreken. Ze mag wel s'avonds op de laptop of wii-en enzo... dat wel maar ze mag niet spelen met klasgenootjes of buiten de poort spelen. Nu geeft ze n snauw naar mij maar meteen erachter aan "sorry mama, dat bedoelde ik niet".
    Ik krijg haar nergens mee gestraft dus hopelijk werkt dit wel. Ze zeggen altijd "de aanhouder wint" en deze keer zal ik winnen!!!!

Gelukkig is dat neefje er maar voor 1 nachtje en mag die morgen weer met de papa en mama mee. Hopelijk neemt Wesley dit gedrag niet over van je neefje!
    Sterkte vannacht meis!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen!

mup: had het nog niet eens gezegd maar fijn zeg dat de echo goed was!

Deli: ben je de nacht een beetje rustig doorgekomen??

Miranda: inderdaad de aanhouder wint.. Heerlijk het dat geschater van je kleintje:)

Gisteravond was het weer raak hier met Nathan. Na anderhalf uur slapen weer helemaal overstuur wakker. Krijsen, schoppen echt bijna tot spugen toe.. Hij is dan zo bang/ overstuur dat we hem pas na een kwartier ofzo rustig krijgen. Uiteindelijk met hem in ons bed gaan liggen en toen voelde ik hem ontspannen. Lag hij heerlijk tegen mij te slapen maar dat is natuurlijk ook neit te bedoeling. Over getild naar zijn eigen bed nog even bij hem gelegen en toen is hij gaan slapen.. Zou zo graag willen dat ik het kon voorkomen maar tot nu toe nog niet echt een patroon ontdekt ofzo. ALs iemand tips heeft??? Ik hou me aanbevolen.

Zo heel verhaal zo.. Nathan wordt wakker dus ga die er uit halen.

fijne dag!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

Hier een vreselijke nacht gehad :(:(:( Heb veel aan Liena gedacht, meis dat je dit volhoudt! Ik kon vannacht al wel janken, bah, bah, bah!

Om 2 uur nog wat kwam mijn neefje naar me toe, hij was uit bed gevallen, hup terug z'n bed in. Vlak daarna, kwam hij weer, hij moest plassen. Toen kwam even ha half 3 mijn haan thuis en mijn neefje weer eruit, hij was aan het hoesten dus ik zei ga maar beneden wat drinken. Haanlief dacht "ik duik op de bank" want die heb ik niet gezien of gehoord. Toen begon Thyrza, die had overduidelijk ergens last van en omdat ze snottert verloor ze steeds de speen dus kon steeds heen en weer naar haar. Toen kwam m'n neefje weer, die had hoofdpijn dus ik zei ga maar naast mij liggen maar ondertussen moest ik ook steeds naar Thyrza. Die heb ik uiteindelijk ook maar naast mij neergelegd en het was inmiddels al half 6 dus had m'n neefje maar weer terug in bed gelegd want die lag maar naar Thyrza te kijken, toen is hij gaan slapen en heeft het nog tot na 6 uur geduurd voor Thyrza sliep en de neusspay eindelijk wat hielp. Toen kwam mijn haan naar bed dus ik sliep denk ik tegen half 7 en om 7 uur werd Wesley wakker! Dus vanaf voor half 3 tot half 7 wakker en in de weer geweest :( en nu dus duf op de bank.

Ik vroeg haanlief wie er uit ging en hij zei "ik hoop jij want ik was pas om half 3 thuis" Tja.... Als je dan in bed gaat liggen krijg je ook nog wat mee ipv in coma op de bank. Maar goed, Thyrza en hij liggen nu nog samen in bed en straks ga ik terug naar bed en dan kom ik er voorlopig niet meer uit ;) :D

Nu eerst maar koffie en ontbijt........
    ***einde ego bericht ***

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, ja ik kan best wel wat hebben van kinderen hoor en mijn haan helemaal maar brutaal doen absoluut niet! Vind dat ook heel storend maar goed, je ontkomt er soms niet aan volgens mij, het zijn kinderen! Hopelijk werkt het zo voor jullie meisje!!

@ juffie, allereerst; gefeliciteerd met jullie 7 jarig huwelijk :D Wat ontzettend vervelend voor jullie mannetje dat hij steeds zo wakker wordt?!?! Ik zou echt niet weten hoe je dat kunt doorbreken, kennelijk droomt hij?! Hij was nu bij een andere oppas geweest toch omdat de go ziek was? Kan het niet zoiets zijn, iets nieuws en dat hij dan overprikkeld is en daardoor wellicht onrustig slaapt?

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oei deli.. wat een rotnacht! :( Gelukkig is het weekend kun je beetje rustig aan doen.

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: je bedoelt van mij i.p.v. liena;) Drukke dag speelt vast mee. Als hij voor het slapen gaan nog even kletst, ons roept ofzo heeft hij er ook minder last van. Als hij erg moe is en dus meteen inslaapt gebeurt het vaker. Naar mijn idee is het ook dromen. Verwerken van de dag.. hij weet er de volgende morgen ook niets meer van..;)

Oh hoor Matthijs nu ook wakker worden.. Dus ga kindje nr. 2 uit bed plukken. Haan en Nathan zitten voor de tv F1 te kijken:D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, haha ik had het meteen aangepast maar je hebt het toch gezien :D ik had de verkeerde naam getypt ja, stom!! Kennelijk verwerkt hij z'n dag als hij nog even kletst en als hij dus direct in slaap valt is hij wellicht nog met de dag bezig en daarom onrustig ofzo?! Zou goed kunnen. Dan moet je er eigenlijk voor zorgen dat hij nooit helemaal uitgeput naar bed gaat maar goed, dat kan natuurlijk ook niet... Lastig! Lijkt me heel zielig om te zien, zo'n mannetje helemaal overstuur!

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ja denk dat Nathan nog wel eens te moe naar bed gaat. Vooral als hij overdag niet geslapen heeft. Maar als hij niet meo is is het soms ook drama want dan blijft hij minstens een uur roepen, huilen enz. voor hij slaapt. Is ook niet zo gezellig;) Ach zal wel goedkomen. Gelukkig vannacht wel lekker geslapen en is het eigenlijk altijd als wij nog wakker zijn dus dat scheelt. Vind het alleen zo zielig voor hem;)

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juffie dank je wel :) Misschien is het bij Nathan een fase. Merk dat Vanisha ook wat last heeft van verlatingsangst en bang is voor wat dingen. Die is ook wel flink aan het hoesten soms helaas tot overgeven toe. Hopelijk gaat het snel over bij Nathan.

@ Miranda, jaaa vind het ook heel leuk en snel gaan natuurlijk. We gaan niet echt trouwen maar doen geregistreerd partnerschap. Maar de vrienden vonden dat we op die manier niet onder een feestje uit kwamen :p

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Gister een gezellig etentje met mijn vaste collega's gehad en vandaag gaan Joep en ik samen weg. De vakantie afsluiten. Maandag weer werken....mijn collega's zeggen ook dat ik beter halve dagen kan gaan werken. Maandag en dinsdag even kijken hoe het gaat. Ben benieuwd.
    Merke vanmorgen dat ik al melk heb...apart hoor.

Mup veel plezier vandaag!

Fijne dag allemaal!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Yoyo, jij ook veel plezier vandaag!

16. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hallo allemaal!

Genieten van het weekend!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi meiden,

Vanmiddag had Thyrza koorts toen ze uit bed kwam en vd week bij het cb zei de arts dat ze slijm kon horen zitten en dat we de ha moesten bellen als ze ziek werd of koorts kreeg dus vanmiddag de hap gebeld en ze heeft inderdaad het gehele KNO gedeelte geirriteerd dus nu andere neusspray en met paracetamol onderdrukken en dan moet het binnen 3 dagen over zijn anders krijgt ze abkuurtje :( zo zielig, mijn kleine vrolijke muppet.

Ik wens jullie allemaal een fijne avond! Wij liggen met z'n tweetjes op de bank!

18. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    Hier weer een drukke dag achter de rug. Net alles klaar gezet voor morgen want dan gaan we met Stan naar koningin julianatoren. Laura gaat een dagje naar oma. Stan heeft er heel veel zin in want vrienden van ons met hun kids gaan ook mee en daar kan hij het goed mee vinden.

Deli, oei wat een nacht. Ik ben er eergisteren voor het eerst snachts uitgeweest. Merkte met de laatste fles al dat ze moeite had met poepen en s nachts was het dan toch eindelijk gelukt. Helaas zat alles onder maar na het verschonen ging ze niet slapen. Na drie kwartier heb ik klein flesje gemaakt en toen ging ze gelukkig slapen maar al met al van 02.00 tot 03.30 uur bezig geweest en ook mijn haan was op pad geweest en had er niets van mee gekregen en dan s ochtends idd klagen dat ze willen blijven liggen. Pffff af en toe ;)

Miran, kindjes gaan op een gegeven moment ook niet meer zo hard met de kledingmaten. Als je ziet dat divano nu 80 aan kan.....Stan is bijna 3 en heeft 92-98 dus lijkt me heel normaal. Als ze in het zelfde tempo door moeten blijven groeien als in het begin zouden kindjes rond hun 4e net zo groot moeten zijn als een volwassene of zo ;). Leuk dat Divano dat programma zo leuk vind. Stan vind chuggingtons helemaal leuk. Dat is met treintjes.

Fijne avond!! Ik ga even lekker in bad.

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... wat balen zeg van je nacht. Echt niet prettig als je al 1x wakker moet worden laat staan zo vaak in de nacht. Is ook niks voor mij hoor. Maar nu weet je wel waarom Thyrza vannacht wakker was. Beterschap met jullie kleine meisje!
    Wel goed dat Wesley er zo lekker door heen heeft geslapen!

Mup... is toch ook n soort van trouwen. Tenminste zo zie ik dat dan. In ieder geval n hele fijne avond en laat ons morgen weten wat jullie gedaan hebben. Vind t altijd wel leuk!

Yo... als t niet gaat op t werk zou ik idd gewoon halve dagen werken. Jeetje.. zit je vakantie er al weer op??
    Wanneer wil jij zwangerschapsverlof gaan nemen? 6 weken van te voren of 4 weken?

Dag... Divano heeft idd 80 aan van kleren, 74 kan ie ook nog wel aan maar vind dat de truitjes dan aan de krappe korte kant zitten en die mogen best wel over t kontje vallen en wat losser zitten. De broekjes maar 74 zijn goed als ie gewoon staat maar kruipt ie of zit ie dan komen ze tot op zijn kuitjes. Vind dat wat aan de krappere kant. Dus vandaar maatje 80 en daarbij ik doe alle kleren in de droger en daardoor krimpt t ook makkelijker.
    Ze groeien idd erg hard hopelijk blijft ie nu n beetje stil staan.

All... Vandaag weer drukke dag gehad. Vanmorgen weer voetbal van de 2 jongens. Vanmiddag n heuse rijsttafel klaargemaakt (tjap tjoy/babi pangang/kip tandoori/thaise rijst en bami). Ik heb n uur of 3 in de keuken gestaan. Ze vonden t allemaal heel erg lekker. Dus heb niet voor niks staan koken. Had er dit keer ook echt zin in om zoiets te doen. Heb ik wel eens vaker zo'n vlaag om iets uitgebreids klaar te maken. Chris vroeg waar hij dit aan te danken had. Ik zeg: eigenlijk hoop ik dat de gezegde "de liefde van de man gaat door de maag" uitkomt. hahahaha moet t nog bezien of dat uitkomt. Maar ze hebben heerlijk gegeten. Vanavond bij de overburen geweest want buurjongetje vierde zijn verjaardag. En morgen is t n relaxdagje voor mij. Heerlijk bankhangen en niks doen. Saai dus!

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen

Deli: hoe gaat het nu met Thyrza??

Dag: altijd fijn zo'n nachtelijke poepbroek;) Hier rook ik het ook al toen ik Matthijs' kamertje binnenkwam. Zijn boventanden zijn aan het doorkomen denk ik en dat is te ruiken:$ Zitten al 2 flinke bobbels dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt.

miranda: lekker hoor! En respect 3 uur in de keuken staan. Ben niet zo'n goed kok en vind het ook niet zo leuk:)

Vandaag een dagje alleen met Matthijs. Haan gaat zo met Nathan naar zandvoort autorace kijken. Hij praat al dagen nergens anders meer over dus die heeft er zin in:D

Deel Deze Pagina