(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!!

Hier gaat het prima! Thyrza heeft goed geslapen. Ze begon gister avond een beetje te mopperen dus toen hebben we direct gesprayed en een zetpil gegeven en weer terug gelegd, toen is ze direct in slaap gevallen tot vanmorgen. Ben er 1 x geweest nog tegen 4-5 uur om haar even in te stoppen.

Ze heeft geen koorts meer dus vond het vanmorgen moeilijk bepalen wat nou het beste was om te doen, wel of geen zetpil. Toch maar wel gedaan omdat haar oortjes ook zo geirriteerd waren, kan de koorts wel weg zijn maar ben bang dat ze daar zo'n pijn aan krijgt dus vandaag toch nog maar wat onderdrukken met pcm en dan zien we morgen even wat we doen want dan moeten we eigenlijk allebei werken.

@ Miran, leuk he als je dan zo heerlijk van alles kunt maken :D ik hou er ook van maar moet dan wel m'n handen vrij hebben! Vind het alleen altijd zo jammer dat je uren druk bent en het in een half uur naar binnen is gewerkt :(

@ Juffie, lekker relaxed dagje dus. Thyrza is heel makkelijk maar ik merk wel dat het echt rustig is als je er maar 1 hebt, heerlijk van genieten joh! Ook zo leuk even 1 op 1 tijd!

@ Dag, jij ook een gebroken nacht dus :D maar ja, van een poepbroek is het niet zo erg, al is het wel vervelend om de hele boel schoon te moeten maken 's nachts natuurlijk!

All, hoi!

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    deli: inderdaad lekker rustig hoor maar 1 kindje. En voor Matthijs ook wel even fijn zonder grote broer die steeds boven op hem springt:D

Miranda: Matthijs kan de meeste broekjes 74 nog niet eens goed aan. De meeste zijn nog te lang. Hoe krijg jij Divano dan al in 80:p?? Ze zijn volgens mij even lang.. Maar hier gaan de kleertjes niet in de droger zal vast wel schelen.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Haha vaag die kledingmaten want Dag heeft Laura ook al in 74 terwijl ik Thyrza nog in 68 krijg :D hier ook gee droger maar Dag ook niet, vaaaaag.

@ Dag veel plezier trouwens bij de juliana toren, jeuk joh!!

@ Juffie hahaha ook lekker relax dag voor Matthijs dus haha

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Haha ja vaag die maten.
    Nathan draagt nu 98/104. Maar dat zit nog wel ruim. Broeken 98 moet ik (Behalve name-it) nog allemaal wat omslaan.

Deli: ja Matthijs geniet al hoor. Kan lekker spelen met het speelgoed dat Nathan altijd afpakt omdat dat van hem is:D

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    grr mannen. Haan had chipknip niet opgeladen dus belde net of ik eveb adres wilde opzoeken van ing bank. Dus ik 2 adressen gegeven bbleek daar dus neits te zitten. Wordt haan zowat boos op mij;) Maar goed na mijn opmerking dat hij toch ook evne wat drinken kon kopen en dan het wisselgeld in de parkeerautomaat kon doen staan ze nu toch:D Lekker handig weer..

Ga even de boel dweilen hier.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, hahaha mannen! Tis toch ook jou schuld dat die banken daar niet zitten :p fijn hoor dat je mannetje al zo geniet, zal wel wennen zijn als grote broer er weer is :D

@ Maten, Wesley heeft ook 104 en daar zit hij al heeeeeeeeel lang in. sommige dingen passen niet en van sommige past 110 ook wel weer. Wel fijn dat ze soms zo lang in 1 maat zitten.

Thyrza ligt heerlijk te slapen. Beetje ander ritme weer vandaag, we waren laat op dus heb nu fruit voor haar ochtend slaapje gegeven. Wesley speelt met z'n dierentuin en kijkt ondertussen Dora. Als m'n haantje zo thuis komt gaan we lekker even samen eten en dan ga ik met Wesley naar een verjaardag. Hou Thyrza vandaag toch nog maar even binnen.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat zei ik dus ook al. Kan ik er wat aan doen dat jij het niet kunt vinden?? Lekker genieten van de zondag bij jullie ook dus.. Normaal gaan wij altijd naar de kerk maar alleen had ik niet zo'n zin in en het is ook altijd Matthijs' slaaptijd dus dat is zowieso niet zo handig. Lekker even niets hier dus..

8. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi wat een lekker weertje maar weer hardlopen vandaag!
    Het is wel fris maar toch ook wel weer lekker.

Prettige zondag!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juffie, hahaha "niet zo'n zin" mijn hubbie is vanmorgen geweest, ik ga zo. Wij hebben 2 diensten en we gaan altijd zonder de kinderen.

@ My, hardloopse! Tis heerlijk weer!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier al een bijna een week een ziek kindje
    nu gaan de nachten er ook in hakken grrrr maar goed is altijd de eerste maanden na dr prikjes dus ben blij dat ze pas de volgende bij 4 jaar krijgt.
    Maar er zitten ook weer sprongen aan te komen en kiezen,

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    melanina: vermoeiend gebroken nachten. sterkte hopenlijk slaapt ze snel weer goed.

my: was inderdaad prachtig weer om buiten te zijn!

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ben ook geen goede kok hoor maar ik had er eigenlijk vorige week al zo'n zin in om uitgebreide maaltijd klaar te maken maar chris vond mij n beetje te ver gaan om dit voor de hele familie te doen. Dus ik gisteren boodschappen gehaald en heerlijk in de keuken gestaan. Chris was volgens mij wel trots op mij want hij vertelde heel trots aan zijn moeder hoeveel uur ik in de keuken heb gestaan.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Als Divano staat past maatje 74 goed maar als ie gaat zitten komen de pijpjes op zijn kuitjes. Maatje 80 moet ik 1x omslaan als ie staat maar als ie zit (op de fiets of in de buggy) dan past ie perfect! Divano heeft ook echte dikke babybovenbeentjes. Heeft best wel wat spek rondom zitten hahaha babyvet zullen we maar zeggen. Als je zijn handjes ziet zijn t echte "vette" grove handjes. hahahaha wel erg lief! Hier gaan alle kleren (behalve als er op de label staat dat t niet in de droger mag) de droger in. Pyjama's ook... alles krimpt!
    Dus dat zal wel t verschil zijn.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Deli... dat vind ik ook altijd t jammere ervan maar van mijn rijsttafel heeft vandaag de overbuurvrouw nog van zitten genieten. Ik had nog best veel over en had gevraagd of dat zij dit vandaag wilde eten. Dat wilde ze wel... ben eigenlijk best wel benieuwd want de buurman lust geen groente er tussendoor! hahaha en dat was dit dus wel!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    morguhh!!

miran, lekker gekookt dus! Ik vind dat af en toe ook wel leuk maar ben ook geen keukenprinses. Maar het is wel leuk om af en toe wat te proberen.

kon.julianatoren, was leuk! Laura was bij oma en wij zijn met stan en een bevriend stel met hun kindjes geweest. Als afluiter nog even lekker naar mc donalds geweest en toen uitgeteld naar huis. Ik vond het park niet zo mooi maar wel een heel goed concept voor die kleintjes. Het is compact en alle attracties zijn geschikt voor kindjes vanaf 2 jaar dus helemaal super!

Ik ga hard aan de slag. Is nog steeds druk op mijn werk en mis deze week alweer een dag door bhv cursus.

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, dank je wel! Heb het heel leuk gehad. Zijn gaan High-tea-en, service verven en stappen. Was echt supe. heb wat foto's op mijn hyves gezet. De rest volgt nog :D

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies,

Hoe gaat het hier?

@ Miranda, leuk om af en toe zo uitgebreid te koken he? IK vind het ook heerlijk, alleen zo jammer dat het dan zo snel weer op is;).
    En wat vond jullie buurman er van??

@ Dag, voor kleine(re) kinderen is Kon. julianatoren idd een suc6:D. Stan was vast wel moe na zo'n dagje of niet? En heerlijk even een dagje alleen met papa en mama, dat vond hij vast ook wel lekker...
    Suc6 met werken vandaag, lastig dat het zo druk is, maar aan de andere kant, dan gaat de tijd wel lekker snel:).

@ Juffie, je hebt dus lekker vakantie!!! Heerlijk zeg. En hoe had Nathan het gehad gisteren? Wat een heerlijke haan heb je hihi, krijg jij de schuld dat er geen bank is o o, soms.....;)
    Hoe gaat het met Matthijs? Heeft hij ook genoten van zijn alleen met mama dag???

@ Mupkuh, klinkt als een gezellig vrijgezellenfeest!!! Had je haan ook feest?? Hoe gaat het met Vanisha? En hoe is het met jou rug? Helpt het zwemmen een beetje?

@ Deli, hoe gaat het nu met jullie meissie? Sneu als ze ziek zijn he? Goed dat je er voor gekozen hebt om toch nog pcm te geven. Als ze last van de oortjes hebben dan is dat wel fijn...... Hoe gaat het met jou? Toch ook een beetje bij kunnen tanken het weekend? Las dat je een druk neefje op bezoek gehad? Niet leuk als ze zo brutaal zijn, maar het is idd wel een beetje de leeftijd!!

@ Melanina, suc6 met je kleine meid. Wat vervelend dat ze zo'n last van de prikjes heeft...... Dikke knuffel

@ My faith, en lekker hard gelopen gisteren? Het was echt heerlijk weer he? En inmiddels bigint de spannende tijd ook alweer aan te komen zie ik? Nog een weekje!! VVEEEERRRRR!!!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. De kinderen hebben ons al 3 nachten bijna door laten slapen:D, ben zo trots op ze!!! We gaan steeds meer de goede kant op en dat is heerlijk. Nu van de 4 nachten 1 drama-nacht gehad en dat is te overzien. Ben nog wel erg moe. Wel een heerlijk weekend gehad dus. Gisteren lekker met de kids naar het bos geweest en daar genieten ze beide enorm. Vandaag gaan we lekker aan het knutselen voor de herfst. Ik heb een mooie paddestoel gezien van bladeren een stuk gaas en een berkenstam, voor buiten. Deze gaan we proberen na te maken en dan gaan we samen wat opruimen. Heerlijk een dagje met de kids....:D

Meiden allemaal een fijne dag. Kom mss nog wel even langswippen vandaag.......;)

Dikke knuffel Liena

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Liena, heerlijk he met dit weer naar de bossen. Denk dat wij er morgenochtend op uit gaan. Want in het weekend schiet niet op met onze hondjes ;) Met mijn rug gaat het opzich wel. Haantje heeft ook een feest gehad. Die was er eerder klaar mee dan ik. Heb je als je zo gulzig drinkt ;) Vanisha had mij heel erg gemist vond ik zoooo zielig. Overdag ging het allemaal goed. Maar 's avonds heeft ze flink gehuild. Ons pap paste op haar en omdat ons mam er ook niet was. Ging het een beetje mis op het laatst. Maar ze was gewoon doodop.

Zo even naar de Praxis laminaat halen. Is een leuke aanbieding :D

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Vannacht een redelijk nachtje gehad ze heeft geslapen tot 3 uur en na 30 min weer gaan slapen
    OM 7 uur weer wakker.
    Ben nu lekker aan het snuffelen voor leuke knutsel activiteiten

20. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    goedemorgen...

Liena.. jippie!!! De kids doen t nu dus super. Oooooh wat vind ik dit fijn voor je! Daar mag je wel n feestje op bouwen hoor. Dat heb jij nog niet vaak mee mogen maken dat doorslapen he! Maar je hebt die nachten doorslapen nu zo hard nodig!!! Leuke ideeën heb je trouwens. Kijk, daar ben ik nu weer geen ster in om te gaan zitten knutselen met de kids. Zo zie je maar dat ieder zijn eigen ding heeft hahaha
    Fijne knutselochtend gewenst!

Mup... leuk zeg zo'n high tea! Dus t was n geslaagde dag voor je. Behalve dan dat Vanisha je erg gemist heeft maar goed... t was ook maar voor 1 dagje. Nou meis... dan wordt t nu toch wel heel spannend hoor... die dag is zo heel dichtbij!
    Doe je nog iets speciaals op zo'n dag of alleen koffie/gebak en misschien mee eters?!

Juffie... lekker hoor al vakantie. Wij volgende week. Kijk er ook echt naar uit!!! Lekker 1 week niks doen.
    Mijn kids gaan dan meestal naar de opa's en oma's in Helmond logeren dus dan heb ik echte vakantie! hahahaha

All... heb vannacht n *piep*nacht gehad. Opa heeft vrijdag Divano mee naar buiten genomen zonder zijn jasje aan te doen. Zaterdag had ik hem meegenomen naar t voetbalveld maar hij had n winterjasje aan en zat in zijn fleecevoetenzak. Dus naar mijn mening zeer goed ingepakt! Gisteren zijn we met de auto even naar Chris zijn ouders gegaan en ook Chris had geen jasje aangedaan bij Divano. Dus vannacht zat Divano's neusje potdicht. Ik geloof dat ik er wel n keer of 10 uitgeweest ben. Vanmorgen maar n zetpilletje gezet. Kom ik net thuis ligt ie gewoon zomaar tegen Chris aan... doet ie nooit, is altijd aan t spelen... ik neem hem over van Chris en ik zit nog geen 5 minuutjes met Divano tegen mijn borst aan en hij is in slaap gevallen. Zijn hoofdje voelt warm aan. Hij is echt niet lekker. Dus vandaag wordt n zware dag voor ons! Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen want gisternacht deed ie t super goed. Ik had hem om kwart over 8 in bed liggen en hij heeft geslapen tot gistermorgen kwart voor 9!!!!
    Dat was best lekker moet ik eerlijk bekennen.

Deel Deze Pagina