(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Rosa... jeetje meis, dat de ha Rosalina hier mee rond laat lopen. Wat erg zeg! Gelukkig gaat t al wat beter met haar maar ik zou er toch zeker wel even wat van zeggen tegen de ha. Mijn zoontje is nooit ziek en op n gegeven dag wilde hij niet meer eten. Oke.. dat is nog niet zo erg maar toen wilde die ook al niet meer drinken. Ik de ha gebeld en moest de volgende ochtend maar bellen voor n afspraak. S'avonds zat deze dame met kind bij de hap en idd n zware longontsteking. Pneumokokken had ie!!! De ontsteking was de grootte van n ei! AB gekregen maar ook die hield ie niet binnen dus weer terug gebeld naar hap en we konden gelijk naar spoedeisende hulp komen. Ja hoor... geen denken aan, hij werd gelijk opgenomen. Heb daarna wel tegen de ha gezegd als t om Gyani gaat dat ie gelijk aktie moet ondernemen want dit kind komt NOOIT bij de ha. Hij is NOOIT ziek. ALS ie dan n keer ziek is dan moet t voor n goede zijn. Nou dit heeft de ha geweten.
    Dus als ik jouw was zou ik de volgende keer toch wel even in gesprek gaan met je ha. DIt kan toch niet. Het gaat hier om n kind van 3 jaar!
    Iig Beterschap verder met haar. Gelukkig gaat t goed met Sabela. En jij lekker bijslapen als t kan!!!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pfff Rosa dat is niet niks een longontsteking fijn zo'n ha....

En miran al wat gehoord?

Was blij dat ik om kwart voor een weer thuis was. Ben om zeven uur begonnen en merk dat ik dan echt te veel doe. Had ook helemaal een harde buik toen ik naar huis fieste. Maar goed ben blij dat ik maar halve dagen hoef.

Liena jammer van je nacht....

Juffie veel plezier!

3. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Yo... nee heb nog niks gehoord van de baas of de planning. Ik verwacht er eerlijk gezegd ook niet veel van. Ja of dat ik de bus terug kan komen brengen! hahahaha
    Harde buiken... dan heb jij n steengoede beslissing gemaakt meis want daar moet je goed mee uitkijken. Lekker rustig aan doen de middagen of gewoon even op bed/bank kruipen!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja de bank is de afgelopen twee middagen mijn beste vriend. Ben ook blij met deze beslissing!

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hey meiden,
    FF ego na een rare dag. Moest vanochtend met Laura naar de fysiotherapeut en toen ik er bijna was heb ik een jongen op een fiets aangereden. Ik had hem niet gezien, hij kwam echt uit het niets. Gelukkig had hij alleen zijn knie geschaafd en verder niets. Zijn fiets was wel aardig krom. Had beide kids in de auto en ben me helemaal rot geschrokken. Lig nu lekker in bed en hoop dat ik lekker kan slapen. Ben er nog naar van.

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeejte Dag... ik geloof heel goed dat je geschrokken bent en zeker dat je er nog van ondersteboven bent. Is natuurlijk ook niet niks he. Gelukkig heeft die jongen niet veel schade behalve zijn fiets maar ik vind dat maar materiaal en dus niet zo belangrijk als jezelf. Hoe was Stan hieronder? Aan t verhaal te lezen ging t zachtjes dus zal allemaal wel meevallen meis.
    Probeer goed te slapen. Moet je morgen werken? Anders lekker in bedje blijven liggen even samen met de kids en de rest van de dag relaxen!
    Doe rusig aan he!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ga even iets testen want ik zie dat ik nog maar 3 berichtjes hoef en dan zit ik aan de 5000 berichten en wordt ik dus expert member.

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Nog 2 berichtjes en dan...

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    En nu.... nu moet ik expert member zijn als t goed is!

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    YES YES YES!!! Ik behoor ook tot de experts onder ons!!!! hahahaha

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey meiden...

Ff nog iets anders..
    jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik me afvroeg hoe dat jullie de kindjes zo snel op n fles minder hebben he? Divano zat toen denk ik nog op zo'n 5 of 6 flessen (dat ik t even niet meer weet!)
    Nu zit Divano nog maar op 2 flessen.
    Zijn schema is als volgt:
    08.00 - 08.45 uur flesvoeding (wat ik volgende week wil veranderen in ochtendpapje (soort van brinta))
    10.00 - 10.30 uur fruithapje
    12.00 uur boterhammetje en flesje appelsap
    15.00 uur fruithapje of koekje + flesje vruchtensap
    16.30 uur warm eten en danoontje + wat vruchtensap (meestal maar n paar slokjes)
    19.00 -19.30 uur laatste fles met 2 eetlepels bambix erin
    Dit doet ie eigenlijk wonder boven wonder goed.
    Volgende week wil ik dus echt gaan proberen om maar op 1 fles te zitten. Dan ben ik 1 week thuis en de kids gaan naar opa's en oma's dus heb ik alle tijd om Divano zo ver te zien krijgen.
    Ik geloof dat ie pas met 1 jaar op gewone melk over mag... weten jullie dat nog?

12. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen

@ Dag, meid wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen. Een fiets is wel weer aan te schaffen. Maar kan me goed voorstellen dat de schril er goed inzit.....
    Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?? Hoe gaat het met Stan, heeft hij er niet veel van vernomen?

@ Miranda, kinderen mogen idd pas vanaf 1 jaar gewone melk, maar ze moeten ook niet te weinig krijgen he? 1 fles is volgens mij te kort, ze moeten nog 300 cc melk op een dag is mij verteld..... Kayra en Thomas krijgen ook altijd nog 2/3 flessen melk. e fles 's avonds vinden ze gewoon heerlijk die heb ik er nog steeds in zitten. Geef ze vaak 's middags bij het brood thee of sap.....
    Verder doet je mannetje het volgens mij prima, mooi schema. Straks kun je natuurlijk het avondeten wat verschuiven......
    En YES expert-member, ik mag nog even hihi

@ Juffie, en gisteren lekker gewinkeld??Nog leuke dingen gekocht of vooral genoten?;)

@ Yojo, wat fijn dat je de middagen niet meer hoeft te werken, je bent nu dus lekker aan het relaxen 's middags?? Je hebt groot gelijk!!!

@ Rosa, wat ontzettend vervelend dat je ha jullie niet serieus nam:$. Goed dat je an de bel hebt getrokken en de ka om advies hebt gevraagd. Zo zie je maar dat je moedergevoel toch vaak juist is!! Fijn om te lezen dat ze nu de goede kant weer opgaat!! Ik hoop dat je nu zelf ook weer rust krijgt en weer bij kan tanken!Dikke knuffel.

Vannacht hier helaas weer 4 keer eruit geweest. En Kayra was nu al om 5.45 uur wakker en wilde niet meer slapen of bij mij liggen, dus zat al vroeg benenden:(. Kan dan zo pissig op haar worden:), maar goed dat helpt ook niet. Nu lekker met haar achter de pc en straks maar even spelen. Thomas slaapt nog wel lekker.
    Gisteren lekker met de kinderen cakejes gebakken. Thomas heeft erg genoten Kayra was al wat moe dus die jengelde wat. Haar heb ik om half 1 in bed gelegd. Thomas wilde helaas voor mij niet slapen;).
    Hoop dat ze vanmiddag wel beide gaan slapen, kruip ik er ook mooi bij.

Meiden allemaal een fijne dag en tok snel....
    Dikke knuffel Liena

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Volgens ons CB mag het al vanaf 9 maanden tegenwoordig
    Maar je kan toch ook gewoon dikke pap maken van de nutrilon??
    Deed mijn ma van mijn BV ook dus zoey zat ook met 9 maanden officieel maar op 1 a 2 flessen
    Maarja die dronk als ze dorst had bij mij.
    En melk lust ze nog steeds niet dus daarom stop ik voorlopig nog niet met BV zo krijgt ze alles wat ze nog nodig heeft.

ALs hij genoeg andere drinken krijgt en wel zijn voldoende melk producten kijk alleen wel ff naar de vitamines of dat niet gelijk vermminderd anders moet je die wel bij gaan geven .

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeeje Dag dat is schrikken.... Beetje kunnen slapen?

Liena balen van je slechte nacht....

Ik moet zo naar t ziekenhuis....bloedprikken voor zwsuiker.... Tussendoor twee uur wachten...en dat zonder eten....ga maar op tijd zodat ik snel aan de beurt ben.

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

Dag: wat schrikken zeg!

miranda: prima schema hoor. Hier nog 3 flessen. 's middags na het broodje ook nog een fles. De flessen gaan hier niet elke dag helemaal op maar maakt ook niet uit. Hij eet/ drinkt prima en maakt het wel duidelijk als hij niet meer wil;)Denk er ook wel eens aan om 's ochtends bordje pap te geven maar Matthijs vindt de fles ook nog lekker en ik vind het nog wel makkelijk:) en gezellig. Nathan dronk op deze leeftijd al helemaal geen flessen meer, at alleen nog maar pap. Geniet er nog zo van de flesmomentjes met Matthijs. Heerlijk even samen knuffelen. Het babyzijn is al zo kort..

yojo: succes. Is er een reden voor dat je bloed moet prikken om je suiker?? heb ik nooit gehad namelijk.

Rosa: wat naar voor jullie meisje zeg. En 11 kg nog maar. Dat is echt niet veel zeg..

Liena: balen van de nacht en het vroege opstaan. Boos zijn helpt inderdaad niets maar kan het me helemaal voorstellen. Sta ook niet te springen als Nathan vroeg wakker is. Nog een spijkerbroek en shirtje gekocht trouwens gisteren. Maar was vooral erg gezellig om weer eens samen weg te zijn.

Hoor Matthijs wakker worden.Even flesje maken

tot later

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miranda, op de dag zelf 7 november. Gaan we met de familie (ouders en broertjes en opa en oma) lekker taart eten met koffie/thee en daarna heerlijk uit lunche. Op 12 november hebben we een feestje voor de vrienden.
    Vervelend zeg dat Divano zo verkouden is hopelijk is hij snel beter.

@ Deli, ik denk idd dat ze het alweer vergeten is. Al had ze maandag wel wat moeite op de PSZ maar ze heeft alweer zin om
    morgen te gaan. Dus dat komt goed.

@ Liena, ja vies weer is het geweest hé. Misschien dat het vandaag weer wat beter is. Hoe gaat het met de zindelijkheidstraining van Thomas?

@ Yoyo, fijn dat je halve dagen mag gaan werken. Wel minder zeg dat je moet prikken voor Suiker hopelijk komt er niks uit.

Gister heerlijk geshopt bij Babypark voor de kleine met ons mam. Wel heeeeel moeilijk omdat ze niet weet wat het word. Maar ons thema is grijs met sterretjes. Dus kan alle kanten op ;)

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Juffie mijn moeder heeft al ruim 30 jaar suiker vandaar dat prikken nu.

Bleh wat is dat een goor drankje dat je dan op nuchere maag moet drinken.... Over een uur moet ik weer prikken en dan mag ik eindelijk eten! Ben gewoon misselijk van de honger...

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Liena, ik snap heel goed dat je bozig wordt of moppert! Het helpt niks en je meisje kan er niks aan doen maar kom op, jij bent ook maar een mens! En als je moe bent reageer je nou eenmaal niet zo als je zou willen! Vind het knap dat je altijd nog van alles onderneemt met de kids, je mag heel trots op jezelf zijn hoor! Als ik nachten had zoals die van jou zou ik op de bank liggen de hele dag volgens mij ;)

@ Dag, jeetje wat zul jij geschrokken zijn gister!! Hoe heb je geslapen? Sjonge, wat naar! Gelukkig had hij niks. Probeer het wat van je af te zetten meis, het is goed afgelopen! Ik heb nu ook vaak dat ik fietsen niet of nauwelijks zie, helemaal als het donker is en ze geen licht hebben of even van de verkeerde kant toch voorbij schieten, bah! Vroeger was ik ook zo’n fietser en snapte dat gezeur van automobilisten niet maar nu erger ik me eraan. Hoe was het met Laura bij de fysio? De ochtenden gaan wel beter hier als ik moet werken. Tot nu toe, behalve deze week omdat Thyrza ziek was, gaan we steeds een kwartiertje eerder en brengt m’n haan ze weg en daardoor heb ik een kwartier extra om op m’n werk te komen. Dat werkt goed.

@ Mup, babypark; altijd leuk!! :D

@ Yo, ik moest ook prikken op suiker maar ik moest ‘smorgens nuchter prikken, direct goed ontbijten en 2 uur later weer prikken. Waarom moet jij 2 x nuchter dan?

@ Rosa, wat slecht dat de huisarts jullie niet serieus nam inderdaad L echt sneu voor jullie meisje! Ik las het laatst al op fb dat ze in het ziekenhuis lag. Hoeveel is ze afgevallen dan?

@ Juffie, hoe gaat het met jou? Heb jij nu vakantie?

@ Miranda, gefeliciteerd met je nieuwe status J Wesley heeft nog heel lang 2 of 3 flessen gehad, ik vind 1 wel een beetje weinig. Zoals Liena zegt is het volgens mij normaal voor kinderen om nog minstens 300 cc te krijgen. Ik deed ‘smorgens inderdaad ook altijd een papfles, makkelijk en Wesley vond het lekker. Of je kunt een bord pap maken met opvolgmelk en bij de boterham kreeg hij ook nog een flesje en ’s avonds ook als hij ging slapen. Wat Melanina zegt over vitamine, ik weet niet beter of je moet kinderen tot hun 4e jaar sowieso extra vitamine geven, iig vitamine D, dit werd me laatst ook nog even verteld op het cb. Als ze nog 500cc kv krijgen dan zit er voldoende in maar anders moet je dat sowieso bijgeven.

Hier inmiddels weer 2 goede nachten gehad waarbij Thyrza beide nachten om half 2 mopperde??? Alsof ze het erom doet? Maar geen koorts meer, gister bij de ha geweest en de oren zagen er goed uit dus vandaag weer naar het kdv. Ik ben benieuwd, hoop dat het goed gaat allemaal. Nu al 2 ochtenden gehad dat we moesten werken en de kinderen wakker moesten maken, als ik thuis ben zijn ze altijd vroeg, zo vaag he?!

Gister ochtend ging ik me klaar maken om naar m'n werk te gaan en de kids konden blijven liggen want m'n man werkte thuis. Hoorde Wesley hubbie en mij praten op de slaapkamer en de lamp op de overloop was aan, hoorde we hem uit z'n bedje komen, deed hij de lamp uit op de overloop en ging weer terug naar bed hij roept ook altijd "lamp uit, lamp uit, lamp uit" als hij nog wil slapen :D

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik moet nuchter, toen kreeg ik 300 ml glucose drank en na twee uur weer nuchter. Zo kunnen ze goed zien hoe mijn lichaam reageerd....

20. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Goedemorgen, ik zit weer op het wachtbankje!
    Ik wou dat ik een week kon slapen.
    Dan was het zo voorbij, maar ja dat gaat niet helaas.
    Ik heb een heel klein beetje zere boobs maar niet zo als elke maand.
    Dat wil helemaaaaaal niks zeggen want ik geloof niet meer zomaar ergens in.
    Eerst posi test zien dan geloven ;).

Deel Deze Pagina