(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ja idd Mup, zou ook geen ander ras willen!! Echt een gouden karakter!

Mout, we hebben 2 teefjes en 2 reutjes.
    Vandaag een mailtje gehad van iemand die geinteresseerd is in een reutje.
    1 reutje en 1 teefje zijn bijna helemaal zwart, iets wit op een teen en 2 vage witte plekjes op de borst.
    Andere reutje heeft witte tenen, wit sikje en witte borstkas verder ook helemaal zwart. (net als zn vader)
    Andere teefje is helemaal zwart. (net als dr moeder)
    We vragen 850 euro.

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mup, heb het aangepast (thanx voor de tip!)

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Haha toevallig mout....

Hoe is t hier verder?

4. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Oke, ja dat is iets wat waar we ons beetje zorgen om maken om de katten de rest niet hoor!
    Want onze dochter is heel lief voor beesten, ik ga het bespreken met me vriend snap dat ik er snel bij moet zijn!
    Dus je hoort het morgen van me....

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zwaaiiiii!

Hier heerlijk genoten van het pinksterweekend. Morgen naar het CB voor de eerste prikjes. Gelijk even overleggen over hoe nu verder. De osteopaat geeft veel verbetering maar het is nog verre van goed. Nu ligt ze wel lekker te slapen maar ga haar zo wakker maken voor de laatste voeding. Ze heeft om 20.00 uur nog gegeten en als ik haar nu laat liggen komt ze rond 02.00 uur en met een beetje pech dan om 05.00 uur weer.
    Fijne avond nog allemaal!!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Studiedag vandaag dus het kdv is gesloten. Het is dit jaar op vrijwillige basis maar omdat ik vanmiddag mijn laatste VVE bijeenkomst heb had ik zoiets van dan ga ik de ochtend wel naar de studiedag....workshop inrichting van binnen en buiten ruimten. Ben benieuwd....

Even een vraagje...is het normaal dat ik nu wat meer en waterige afscheiding heb? Loop steeds naar de wc omdat ik bang ben dat het verkeerd is...(terwijl ik helemaal geen buikpijn heb...) Ow waren we maar twee weken verder....

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oooh schattig mijn beebje in de banner begint een echt beebje te worden....

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen,

yojo: meer afscheiding is heel gewoon hoor. Ik liep de hele zwangerschap met inlegkruisjes en die moest ik heel regelmatig verschonen:) Die eerste weken zijn echt zo spannend he. Niet leuk:(

All: gisteravond om 21.30 Matthijs voor het eerst een fles kv gegeven. 2 x speen gegeven vannacht maar wel geslapen tot 8.00 zonder voeding:$ Toeval of niet?;) Op een fles afgekolfde melk redt hij het niet zo lang. Vanavond maar weer proberen kijken of het weer zo goed gaat. Vind bv prachtig hoor maar een nacht een beetje beter slapen is ook wel erg fijn:)

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja lief!:)

10. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Dag, lekker genoten van het weekend! Succes bij CB,
    auw prikjes...
    Benieuwd wat ze gaan zeggen, hopelijk hebben ze nog handige tips voor je!

Yojo, meer afscheiding is normaal hoor. Kan me heel goed voorstellen dat je soms twijfelt. Het is ook zo spannend die eerste weken en je hebt het zelf niet in de hand...
    Rustig aan en neem je rust! Komt goed! x
    Oh, en wat een schattige banner hihi

Juffie, heel goed dat je BV geeft maar als de kleine met KV doorslaapt en mama dan dus ook is dat heeeeeel veeeeeel waard!!

Ryan lag gisteren om 19 uur te slapen, om 21 uur werd ie wakker, riep alleen maar eten eten eten .... Hij had een flink bord al gegeten om 17.30 uur. Hij wou nu geen fles alleen eten. Mee naar beneden en heeft ie met mij nog wat macaroni gegeten
    Hij bleef wel op me schoot hangen maar slapen wou hij niet...
    Hij werd erg boos en huilen als we het over slapen hadden.
    Om 22.30 uur toch maar onder hevig protest naar boven en na heel veel liedjes en verhaaltjes ging hij slapen.....
    Leek wel of van 19 uur tot 21 uur zijn middag dutje was pfff
    Wel de hele nacht doorgeslapen in zn eigen bed. Om half 9 werd ie wakker.
    Vind het toch zo lastig blijven, wil natuurlijk ook dat hij betijds gaat slapen en niet pas na tienen.... Soms gaat het beter als andere keren en hij slaapt in ieder geval door maar blijft moeilijk...

11. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Ahhh yojo!

Ik ben jarloes hihihih ik wil ook!
    Wat gaat het hard zeg!

Wel fijn voor je als je eenmaal hartje heb gehoord!

Gr

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Mout, zit je ook op hyves? We hebben een kippenhyves.
    Niet echt heel activiteiten daar nu maar wel leuk om iedereen een beetje te leren kennen.

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Yojo, heeft je vader niks gezegt of gedaan waardoor je denkt dat hij het weet? Hij ziet het toch vaak als iemand zwanger is? En je schoonouders.... hoe denk je dat ze gaan reageren?
    Erg spannend maar wel erg leuk om HET grote nieuws te gaan vertellen.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Yo... ik liep ook heel de zwangerschap met inlegkruisjes en ook ik was de eerste 3 maanden héél onzeker. Dacht ook omdat ik t voelde lekken dat t mis was. Probeer vast te houden aan je instinct meid. Dat heeft mij erdoorheen getrokken.
    Superlief en mooi hoe zo'n klein wondertje "gemaakt" wordt. Leuk om de veranderingen te zien.

Juffie... ik geef Divano nou n pyjamapapje voor t slapen gaan en ook dat werkt perfect. Gisteravond had ie 2 flessen in 3,5 uur tijd en viel dus om half 10 als n blok in slaap. Had nog pyjamapapje staan. Ik dacht: nouja, ff zien hoe hij hierop slaapt. Om half 4 vannacht werd ie wakker dus ik dat pyjamaflesje gegeven en om half 9 vanmorgen werd ie wakker. Ik gaf hem om half 10 zijn gewone flesje weer en hij viel als n blok terug in slaap en slaapt nu dus gewoon lekker in de box omdat papa nét pas in bed ligt... die komt uit de nachtdienst en heeft zn rust hard nodig. Zo ben ik sneller bij Divano als ik hem hoor.
    Gemak dient de mens hahahaha

Deli... wanneer mocht Thyrza nou gaan oefenen op de kdv? Jij hoeft toch volgende week pas weer te beginnen met werken of niet?

Dag... hoe gaat t nu met Laura nu je bij ostheopaat loopt? Stukken beter of niet!

Pooh.. wat n schatjes die pups van jullie. En wat is Chelsey gegroeid zeg! Mooi beestje is zij.
    Ik ben op slag verliefd op je puppys maar helaas is Chris geen hondenliefhebber!

All... vanmiddag lekker n tukkie doen op de bank. De vroege ochtenden en gebroken nachten beginnen nu hun tol te eisen. Gelukkig is t over 4 weken zomervakantie en als t goed is ben ik dan met de kids 6 weken vrij! Ben ik eerlijk gezegd wel aan toe!!!!

15. wensje7

wensje7 Niet meer actief

16. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Ohhh jullie hebben gezamelijke pagina!
    hahahhahha hoe heet die?

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heb je toegevoegd mout! Nu nog even accepteren en dan zijn we vriendjes.
    Zag trouwens dat je dezelfde achternaam hebt als mijn opa

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
  19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    mijn opa kwam ook uit alkmaar dus wie weet wel ergens ver weg familie. Mijn opa leeft trouwens al een tijdje niet meer hoor.

20. wensje7

wensje7 Niet meer actief

Nou om een ingewikkeld verhaal kort te maken het is niet me echte naam!
    Mijn oma was nog getrouwd met meneer Hollenberg toen me pa geboren werd.
    Dus vroeger kreeg je automatisch die naam, terwijl zijn echte vader Wijker heette!

Zo weet iedereen het meteen hahahaha!

Deel Deze Pagina