@ Yo, wat apart! Je moet toch juist weten hoe je lichaam reageert op een normaal ontbijt zou je denken?! Krijg je direct de uitslag? @ My, tja je kunt er niks van zeggen!!
Heb in mijn omgeving alleen nog van deze test gehoord.... Hebben ook drie buisjes bloed afgenomen. 1 HB, 1 nuchter en 1 na dat drankje.... De vk heeft vrijdag de uitslag. Neem aan als t niety goed is dat ze maandag wel bellen... Anders hoor ik t op controle. Nu even lekker op de bank. Net in t ziekenhuis een broodje gegeten. Straks weer therapie. UWV belde ook nog. Sta op 50% en ze bellen in november terug. Was een veelvoorkomend probleem zei hij nog.
@Yo nou lekker toch voor je halve dagen. Vind knap dat je dat nog red. Wanneer krijg je de uitslag van je onderzoek?
@ Yo, apart! Bij Wesley hebben ze me geprikt in het ziekenhuis en dat was een vingerprik en toen kreeg ik direct te horen (wat ze eigenlijk niet mochten) dat het prima was. Bij Thyrza ben ik 2 of 3 x getest in de zwangerschap en toen waren het inderdaad ook buisjes en moest ik afwachten of ik wat zou horen van de vk. Maar bij alle testen was het gewoon met normaal ontbijt. Toch weer overal anders dus!
Ik had gehoopt op vingerprikken zoals mijn moeder vroeger had op dagcurve maar helaas.... Vrijdag ligt de uitslag bij de vk maar die zijn dicht op vrijdag. Dus als er iets is denk ik maandag iets te horen. Anders op de volgende controle.
my: spannend weer. Yojo: nog nooit van gehoord zo'n test. Ken het alleen met vingerprikken inderdaad. Maar als het niet goed is hoor je het echt snel genoeg. All: hier vanmorgen koekjes gebakken. Zo even puinruimen want wat kunnen we er een bende van maken zeg. Matthijs heeft echt last van doorkomende boventanden. 1 is volgens mij zo goed als door maar hij gilt het uit als ik er aan kom dus doet echt pijn Hij heeft ook nog niet geslapen vanmorgen dus ga het zo maar weer proberen. Anders maar een zetpil hoor want vind dit zo zielig.. Nathan probeer ik vandaag weer zonder luier maar hij moet nu poepen en dat durft hij niet zo. Als ik een luier aan trek is het waarschijnlijk zo klaar maar probeer het toch nog even.
yo, ik ken de test wel en ik heb hem ook gehad. Suikerwatertest ofwel glucosetest noemen ze het geloof ik. Dat doen ze alleen als het idd in je familie voor komt of als ze het vermoeden hebben dat je zwangerschapsdiabetes hebt. Je krijgt dan glucosedrankje en wat jij ook al zegt is dat niet echt smakelijk. @all, heb alleen de laatste pagina nog maar gelezen want internet is ontzettend traag hier en valt steeds weg.
Net een hele stapel broeken van voor de zwangerschap van Matthijs weer in de kast gestopt. Bijna alle broeken passen weer. moet nog wel een paar kilo afvallen maar het past in iedergeval wweer. Erg fijn!
Lekker juffie dat je al je broeken weer aankan!! Ik ben nu bijna op mijn oude gewicht voor rosalina. Lekker koekjes bakken mmmmm
Liena hoe gaat het met jou meis en je kindjes en natuurlijk hoe gaat het met je zwangerschap trek je het een beetje?
@ Rosa, dat is wel veel ja voor zo'n klein meisje @ Juffie, wat goed zeg dat je je broeken weer past! Hier nog niet helaas... wel sommige broeken van na Wesley maar nog niet echt m'n kleren van voor Wesley... Moet weer flink aan de slag maar had vandaag cake meegenomen voor m'n collega's en iemand kwam met gebak en als ik dan al iets heb genomen dan kan ik de rest moeilijk afslaan. Terwijl ik laatst gewoon niks nam, dat ging super goed. Heeft je mannetje al gepoept?
Meiden... ik bedoelde eigenlijk ook n papje van de opvolgmelk en dan de rest van de dag geen fles meer alleen s'avonds de laatste fles om half 8 is ook nog n soort van papfles. Dus dan zit ie aan de 400 cc melk. Dat moet genoeg zijn. All.. ben vanmorgen met Divano bij de ha geweest. Hij zit onder de rode vlekjes, had vanmorgen 38,5 graden koorts (zijn eigen lichaamstemperatuur is 36/36,5 ) dus bij hem is dit koorts. Toch maar even na laten kijken aangezien wij a.s. zondag n doopfeest hebben. Kom ik bij de dokter en leg uit wat er aan de hand is... wil ie de vlekjes zien maar voordat ie ze zag zei hij al: aan je verhaal te horen denk ik aan waterpokken. Ik zeg: dat worden toch blaasjes??? Ja maar t begint met plekjes. Hij keek Divano na en kon geen uitsluitsel geven maar dacht idd aan waterpokken. Nu moet ik als de temperatuur omhoog gaat of er komen meer vlekjes bij vrijdag terug komen zodat hij mij kan vertellen of dat t veilig is om zondag naar mijn petekindje d'r doop te gaan. We hebben zelf al zoiets van dan laten we Divano bij mijn schoonzusje of schoonmoeder thuis en gaan wij naar doopfeest maar goed dan moet ik ook weer op tijd terug natuurlijk. Dat was niet gepland hahahaa Hij is zoooooo hangerig en wil niks anders als bij mij zitten en hangen!
Deli: nee nog niet. Denk dat hij het ophoudt tot hij weer een luier aan heeft. Wel 1 ongelukje (net te laat bij het potje) en 1 plas in het potje. miranda: beterschap met de kleine man. Nathan heeft een mooie tent gemaakt onder de tafel met wat dekbedhoezen. Heeft al zijn speelgoed erheen gesleept haha wat een chaos. Zal eens kijken of ik zo een foto kan plaatsen. Hij zit nu zelfgemaakt koekje te eten in zijn tent. Zegt hij net: Mama het lijkt wel feest vandaag. Ah lieverd
Vervelend Miran sterkte met divano hopelijk zijn het geen waterpokken dan is de kans groot dat hij ze nogmaals krijgt.