Jeej Liena! 20 weken!! Gefeliciteerd! Merk wel verschil nu ik halve dagen werk. Wel fijn maar ben blij als die vier uur voorbij zijn... Ow dat drankje was echt heel erg vies....
@ Rosa, wist je maar van tevoren waarom ze zulk gedrag vertonen he zo sneu als die tandjes doorkomen! Ben benieuwd hoe dat hier gaat verlopen! Met mij gaat alles goed hoor! Thuis met de kindjes lekker!
Liena... JIPPIE alweer 20 weken! Vandaag had je de 20-weken echo??? Ben benieuwd. Willen jullie geslacht weten of niet. Het maakt nu niks niet uit want jullie hebben van ieders wat. Maar voorkeur had ik wel al vertelde ik t niet. My... meis... ik begrijp je heel goed. Ik heb dus ook ruim 2 jaar iedereen om me heen en hier op t forum zwanger zien worden en bij ons wou t ook niet of t kwam er gelijk weer vanaf. Snapte er ook niks van en uiteindelijk na 2,5 jaar werd t me dan toch gegunt. Maar je hebt iig de positieve uitslag van je man. Dat is al super fijn! Er ligt maar 1 ding aan jouw (dat had ik ook hoor en iedere vrouw die zwanger wil worden) en dat is dat je er geestelijk veelste veel mee bezig bent. Maar probeer die knop maar eens om te zetten. Het komt wel meisje echt waar!!!! Sorry... even verder geen reactie komt strakkies wel. Het is nu ff druk en hectisch om me heen!
Pfff van al die berichtjes word ik zo emo . Ja die knop om dat gaat helaas niet, ja net na me ongi dan 3 weken en daarna komt het weer op. Kan het niet tegen houden.
my: Lijkt me ook erg moeilijk zeg steeds geconfronteerd te worden met zwangerschappen. VOoral als het zo dichtbij is. Hoop echt voor je dat het bij jullie ook snel zo mag zijn! Rosa: Fijn dat Rosalina weer gegeten heeft en koortsvrij is! Doe het vreugdedansje graag met je mee hoor! En Sabela al 8 tandjes dus. Gaat hard. Is het trouwens Sabeeeela of Sabella?? (vraag ik me steeds al af) Wij zijn net thuis van een paar uurtjes ballorig. Nathan en zijn buurjongetje hebben genoten. Matthijs sliep op de heen weg en de terug weg maar verder bijna niet geslapen vandaag. Nu hoor ik hem ook nog jengelen. ZOu wel fijn zijn als hij nog even slaapt.. heb net gezien dat er 4 tanden aan het doorkomen zijn bij hem 1 is echt door de rest nog niet. arm jochie
Hey juffie Je spreekt het uit als sabella in Spanje kunnen ze geen dubbel ll de tweede l spreek je dan uit als een j
pfff, ben dat niet meer gewend hoor. De hele dag luisteren naar een docent. Maar we zijn dag 1 doorgekomen. Haan moet zo weg dus ik ga de kids doen. Daarna lekker in bad en naar bed!! Fijne avond allemaal!
goedemorgen, Liena: succes vandaag. Hoe laat moet je?? Vannacht weer onrustig nachtje. Arme Matthijs heeft echt last van zijn tandjes die doorkomen. om 1 uur alweer 3 x wakker dus maar weer zetpil gegeven. Toen hoorde ik hem om 6 uur alweer kletsen. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen! @ Dag, lekker druk dus??!! @ Juffie, ah wat zielig zeg @ Liena, heel veel succes vandaag bij de echo en heel veel plezier. Hoelaat moet je??? Hier ook vroeg! Om 5.30 hoorde ik Thyrza mopperen dus ik m'n haan eruit gestuurd om de speen te geven omdat ik anders zo wakker wordt dat ik niet meer slaap maar Thyrza begon te huilen dus mocht er alsnog uit. Even haar neus gesprayd en weer terug gelegd, inmiddels stond Wesley ook op de overloop klaar voor de dag maar die ook nog terug gelegd. Toen sliep iedereen weer maar ik was dus klaar wakker Heb nog wel tot iets voor 7 in bed gelegen maar ben wel moe. Hopelijk als het zo wat licht wordt krijg ik wat energie, tis ook nog zo donker, bah!
Goedemorgen meisjes Liena succes vandaag!! Juffie vervelend voor matthijs dat hij zo last heeft. Deli jij ook vroeg wakker misschien vanmiddag nog even naar bed. Je meisje nog flink verkouden. Hier ook rot geslapen sabela had koorts vannacht en hoest flink pfff ik wou dat we hier eens virus vrij waren en waarschijnlijk is het bij haar een combi van haar tanden komen ook flink door
Heey goedemorgen kippies, Heb even geen tijd om uitgebreid te reageren. Moet zo nog even eten, douchen en de kids aankleden en om 9.15 uur komt mijn schoonmoeder hier en wil ik eigenlijk ook nog de boel een beetje netjes hebben. Kennen jullie dat??. Haan is er om 9.30 uur weer, we moeten om 10 voor 10 voor controle en de echo hebben we meteen daarna, om 10.00 uur. Ben ontzettend zenuwachtig. Als we terug zijn zal ik jullie ook even op de hoogte brengen en dan tassen pakken en naar Drenthe. Heerlijk, alweer 3 weken geleden..... @ Juffie wat vervelend dat Matthijs zo'n last van zijn tandjes heeft. Helpt Dentinox ook niet?? Dat werkte hier wel goed, beter dan chamodent... Arm ventje. @ Deli, ook al zo vroeg wakker dus vanmorgen. Het is tegenwoordig nog goed donker om die tijd he? Volgende week wordt de klok verzet, dan is het even weer licht 's ochtends. Is Thirza nog steeds zo verkouden? Wel makkelijk trouwens dat Wesley dan zo weer gaat slapen, dat doet Thomas dus echt niet. Maar jijzelf dus ook niet, dat herken ik wel hoor..... SUc6 vandaag en anders ook een lekker relax dagje vandaag!!! Dikke knuffel @ Rosa, ook voor jou een dikke knuffel. Sneu als kindjes allemaal niet lekker zijn. Vandaag ook maar rustig aan doen als het lukt.... Suc6 met je meisjes!!!! Hier een redelijke nacht gehad. 2 keer eruit voor Kayra en Thomas was om 3 uur aan het huilen en is tussen ons ingekropen. Heb toen ook wel bijna een uur wakker gelegen, maar daarna hebben we met zijn allen geslapen tot 6.50 uur. Heerlijk!!! mogen ze vaker doen. Nou ik ga er gauw vandoor, anders ben ik nog laat. De wc is als schoon, de trap ook. Nu de rest nog hihi.... Dikke knuffel Liena
@ Rosa, vervelend he deze periode van verkoudheid en ziek zijn, bah! Hier zit 'smiddags een dutje doen er al heeeeeeeel lang niet meer in. Wesley slaapt in principe 'smiddags niet dus het wordt bikkelen vandaag. Thyrza is nog goed snotterig ja, weet ook niet hoe het straks gaat, deze neusspray mag je niet langer als een week gebruiken. Ik ben zelf ook altijd veel langer verkouden en kan ook echt niet slapen zonder m'n neusspray maar ik spray zelf mss 2 x per dag. Irritant hoor @ Liena, heeeeeeel veel succes meis!! Ik herken het helemaal. Ik sta ook altijd overdreven te poetsen als er mensen komen hahaha. Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad! Gun het jou meer dan mezelf! Als Wesley heel vroeg wakker wordt dan krijg ik 'm meestal wel weer terug in bed ja. Maar dat ligt er ook aan hoelaat hij naar bed is gegaan de avond ervoor. GIster was het kwart voor 8 omdat hij nog even mee mocht met papa naar de winkel. Dus dan is half 6 wel een beetje vroeg! Ik wil de ramen boven even zemen maar ben bang dat Thyrza wakker wordt. Dus zit even op de klok te kijken voor een redelijke tijd half 10 maar beginnen. Dan moet ik eigenlijk alleen de ramen en deuren naar de achtertuin nog een keer doen maar dat is bijna 5 meter raam breed en dan nog omhoog ik haat ramen zemen!! Had gister een glazenwasser gemailt maar nog geen reactie. Hoop toch dat hij snel de buitenkant komt doen want heb geen zin om dat ook nog te doen hahaha
Meiden even een vraagje ben momenteel erg gedachte loos en aangezien sabela bij 1 jaar wordt en rosalina bijna drie en daar achteraan sinterklaas weet ik gewoon geen cadeautjes te verzinnen voor rosalina heb ik wel wat voor haar verjaardag een fiets maar voor sabela vind ik het zo moeilijk en pfff wat moet ik dan voor sinterklaas help!! hihi
poetsen: doe ik ook altjd ja als er iemand langs komt.. verkouden: Matthijs en Nathan zijn ook al tijden verkouden. Vooral Matthijs snottert enorm. Rosa: lastig he? Nathan vindt genoeg leuk maar weet nog niet precies wat we gaan kopen.. Denk voor Nathan ook een fiets voor zijn verjaardag. Ook wil hij graag een speelgoedgitaar. Dus dat misschien voor Sint. Matthijs vind ik echt lastig.. Binnenkort maar eens de speelgoedwinkels binnenwandelen.
@ Cadeau's; lastig!! Het eerste jaar heb ik voor Wesley gewoon dingen met sint gegeven die hij ook nodig had. Een slaapzak, pyjama's dat soort dingen en wat klein speelgoed. Het gaat dan toch nog vooral om het uitpakken. Toen Wesley 2 werd kreeg hij ook een fiets, dat was een groot succes! Voor zijn eerste verjaardag hadden wijzelf een bouwtafel voor hem gekocht waar hij met duplo aan kon bouwen maar hier heeft hij nooit mee gespeeld!
Goedemorgen... Liena... hoop dat je n goede en leuke echo hebt gehad inmiddels. Hoop ook dat alles oke was met de kleine. Lekker n weekendje weg? Genieten meis!!! Heel veel plezier! Juffie... erg vervelend zeg die tandjes! Divano had er ook zoveel last van. Maar 4 tegelijk is ook nogal wat voor zo'n klein ventje zeg! Beterschap met de kleine man. Deli... wat rot dat je er als nog uit kon vannacht. Misschien vanmiddag middagdutje? Of ben je aan t werk? Dan vanavond even lekker bankhangen en op tijd naar bed. Sterkte vandaag met je vermoeidheid! All.. Divano is gisteravond tot half 11 aan t spelen geweest. Hij heeft vannacht aan1stuk geslapen en is niet wakker geweest! Mama en papa gingen om 11 uur naar bed dus we hebben n heerlijke nacht achter de rug. Vanmorgen had Divano nog n lichte verhoging 37.8 dus toch nog maar zetpilletje gegeven maar ik kan uit de vlekjes geen waterpokken halen en hij heeft er ook niet meer bijgekregen dus weet niet wat t is. Ik ga er ook niet mee langs de ha want hij heeft er ook geen meerdere vlekjes bijgekregen. Moet nu met dochterlief naar de ha want die heeft haar enkel helemaal verdraaid gehad afgelopen woensdag en heeft er steeds meer last van! Ze loopt ook op haar tenen omdat t anders heel veel pijn doet. Dus even na laten kijken. Ik moet nu gaan meiden... tot straks!
En Liena hoe was de echo??? Babydump teruggebeld. De spullen komen 7 november al ipv de week van 21 november!