(klachten)na je eisprong deel 5 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door rosa08, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miranda, misschien de 6e ziekte oid? Dan heb je ook koorts en vlekjes volgens mij. Succes me je dochter!!

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Liena hoe was de echo?? erg benieuwd hoe het is gegaan. laar je wat van je horen meis??

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

ben dus niet de enige die het moeilijk vind om een cadeautje uit te zoeken. rosalina heeft het over een poppenhuis en ik zeg tegen haar mama schrijft het op voor sinterklaas. maar voor sabela ben ik er nog niet uit. Ik was ook aan het kijken voor een poppenkast of een keukentje. pfff keuzes genoeg!!

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Miran hoe gaat het met Dilano?

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hebben we nog wel eens iets gehoord van Ridle ben erg benieuwd hoe het met haar gaat.

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Nou ga er weer van door de meisjes liggen al een tijdje te slapen dus die zouden zo wel wakker worden. en ik moet haantje ophalen van zijn werk die heeft een gekneusde enkel.

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Nog Niks van Liena gehoord?

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    sliep me meisje een keertje door werd ik wakker door een nachtmerrie
    Ik droomde dat Zoey overleden was ik schrok nog net niet huilend wakker zo eng was het . Ik ben gelijk gaan kijken bij dr maar ze ademende nog
    Heb alleen dat nare gevoel van die droom heeel de dag mee gedragen . KOn daarna ook niet meer slapen dus ben vanaf kwart voor 5 wakker

Yoyo babydump heb ik goede ervarringen mee heb dr mijn hele uitzet voor Zoey gekocht

Cadeautjes : Toen Zoey 1 werd heb ik een loopding gekocht soort rollator maar dan voor babys dit was een groot succes.
    Voor sint en kerst wil ik poppenhoek spullen kopen.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nee nog niks van Liena....

Ja babydump heeft goede service hoor ik van veel mensen.

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen!!

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hier weer een rot nacht sabela om de haverklap wakker niet in haar eigen bedje willen slapen. Voor haar is het ook zielig ze heeft erg veel last van haar tandjes en verkouden,hoesten. Misschien vanmiddag even mee tukken.

12. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goedemorgen Miran hoe is het met je kleine man??

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen...

Rosa... liena die zit bij haar ouders dit weekend. Meestal komt ze dan wel op zp kijken dus wie weet komt ze vandaag even hier spotten.
    Met Divano gaat t op zich goed. Heeft wel n lichte verhoging nog en die vlekjes "lijken" uitgedroogd worden of zijn, maar weet t niet zeker. Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar hij is vrolijk heel de dag dus neem hem morgen toch mee naar de doopfeest.
    Erg he als de kindjes ziek zijn of tandjes doorkrijgen. Beterschap met de kleine meid.

Melanine... Aaaaaaaaaaah wat verschrikkelijk zeg zo'n nare droom. Ik zou ook gillend wakker worden! Ja zoiets kan je de hele dag in je hoofd blijven rondspoken. Verschrikkelijk... t houdt je steeds bezig.
    Probeer misschien vanmiddag n tukkie mee te pakken.

Deli... mijn dochtertje heeft mij flink te pakken gehad. Wat is zij n vervelend ding zeg. Ik zal nog net niet de woorden zetten hoe ik er werkelijk over denk maar n trutje kan ik wel zeggen.
    Sinds woensdagavond loopt ze al op haar tenen met die ene voet. Dus gisteren naar de ha gegaan. Alles wat ie deed dat deed pijn zei ze. Dus toch maar naar t ziekenhuis voor foto laten maken. Zo gezegd zo gedaan. Foto's waren gemaakt dus wachten op uitslag. Komt die verpleegster naar buiten en zegt dat alles goed eruit zag en niks gebroken was konden we dus weer naar huis. We liepen t ziekenhuis uit en weet je wat ze zei???!!! Zo nou dat ik niet t gips in hoef kan ik vanmiddag op de trampoline! En ze wandelde gewoon op haar voeten t ziekenhuis uit! Ik zou haar ik weet niet wat gedaan hebben. Boos dat ik was!
    Ze verteld op t moment ook hele sterke verhalen. Zo had ze op school verteld dat ik vorige week in ziekenhuis had gelegen omdat ik geopereerd werd aan mijn buik. Er moest wat uitgehaald worden. Dus ik kom woensdag nietsvermoedend op school en de juf vraagt aan mij hoe t met me gaat. Ik zeg goed hoezo? Toen zei ze: je bent toch geopereerd? Ik zeg hoe kom je daar nu bij! Dat vertelde Ebony. De juf sprak Ebony wel gelijk toe over die verzonnen verhalen. Na school vroeg ik waarom ze deze verhalen verteld. Ze zei: anders heb ik niks te zeggen over hoe t weekend was. Ik zeg: je moet gewoon de waarheid zeggen. Al heb je t weekend alleen maar buiten gespeeld wat geeft dat nou dat dat niet spannend genoeg is. Je moet niet liegen over zulke dingen.
    Nu krijgen wij n gesprekje met de juf ook omdat zij geen vooruitgang boekt op school. Chris en ik weten ook niet waarom zij zo'n houding heeft en die leuke maar ozo verzonnen verhalen. Vorige keer vertelde ze op school dat haar biologische vader in de gevangenis zat. Was ook verzonnen want dat was niet waar maar ons Gyani had t op dat moment n boekenbeurt over gevangenissen dus dat verband kon ik nog wel leggen maar dit snap ik niet waar t vandaan komt.
    Ze heeft n erg grote wilde fantasie! Weet niet goed wat ik hiermee moet!

Yo... leuk man dat de spulletjes 2 weken eerder komen. Heerlijk om de babykamer in te richten. Geniet ervan meis... t is je heel erg van harte gegunt. Voelt t zwanger zijn n beetje zoals je ervan verwacht had op dat ziek zijn na?

Sorry diegene die ik vergeten ben...

Ow Rosa... Ik heb Riddle n paar weken geleden nog n smsje gestuurd maar helaas geen reactie op gekregen.
    Ken jij Kristel nog? Die heeft ook haar 2e dochtertje gekregen pas geleden!

All... Divano heb ik vannacht 2x speentje gegeven verders heb ik hem niet gehoord en slaapt nu nog steeds vanaf gisteravond 20.00 uur af. Nu is het half 9 geweest en ik hoor hem nog steeds niet. Dus ik kon lekker uitslapen maar Ebony kwam de kamer op dat Gyani ziek is. Nou Gyani ziek dan gaan bij mij de alarmbellen al klaar staan want hij is NOOIT ziek en die keer dat ie ziek was belandde hij in t ziekenhuis met pneumokokken. Dus die moet ik in de gaten houden vandaag. Die gaat ook niet voetballen.

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey goedemorgen kippies

Hier even snel een berichtje van mij, het spijt me dat ik niets heb laten horen gisteren. Ik had, toen we van de echo terug kwamen al een berichtje getikt en dacht dat ik net op tijd was geweest emet plaatsen, maar zie dat dat niet het geval was. Kayra drukte nl tijdens het versturen de pc uit. Toen we bij mijn ouders waren ben ik vergeten te checken....

Maar goed, nu even de echo!!!
    Alles was goed!!!!! Het hartje zag er prima uit, de nieren lijken goed, de rug en alles wat ze verder konden bekijken:D. Weer helemaal blij!!
    De kleine ligt nu nog in stuit, met het koppie in de placenta. Lekker aan het relaxen;).

Nou ik ga er weer vandoor. Zo even met mijn mama boodschappen doen en dan vanmiddag een nieuwe kinderwagen ophalen, een duo (phil en teds dou...)

Meiden met zieke kids, allemaal heel veel sterkte...
    Dikke knuffel Liena

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Veel plezier vanmiddag Liena... wat fijn dat de echo weer goed was! Weten jullie ook t geslacht? Want je vertelde "konden alles verder goed bekijken!" dus ik vermoed dat jullie weten wat t wordt.
    Geniet even van je rustmomenten he meis!

16. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Gelukkig Liena was alles goed geniet er van!!!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

Liena fijn dat alles goed was!

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    fijn dat alles goed was Liena!

19. Mout

Mout Bekend lid

24 aug 2011
    532
    0
    0
    Zorgen voor me lieve dochter en man, en me lieve p
    Noord-Holland
    Hoi kippies,

@Liena fijn dat alles goed was!

Lees veel zieke kindjes bleee beterschap!

Hier z'n gangetje, voor mij gevoel niet raak deze maand.
    Nog wel zere boobs maar ja dat hoort nou eenmaal bij mij.
    Ik krijg nu een afspraak bij gyn. en waarschijnlijk wilt ie dan temp. kaartje zien.
    Dus ik heb er even zelf een aangemaakt en ga zodra me ongi begint tempen.
    Mag je ook vaginaal tempen?
    Ik heb daar rede voor hoor, heb erg last van waar die normaal in moet daarom vraag ik dat.

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij is vaginaal tempen het beste....maar weet t niet zeker...

Deel Deze Pagina